quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:06 schreef victorinox het volgende:
Stap 1: Kijk een film.
Stap 2: Geef commentaar over de film
Stap 3: Post er een plaatje bij, dat vind KQ namelijk leuk.
Inderdaad. Zojuist Duister licht gekeken van Martin Koolhoven. Zeker de moeite waardquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:44 schreef Sai het volgende:
Leuk initiatief trouwens, dat 'Op Scherp' van cinema.nl ..
Ik heb gisteren Videodrome weer voor het eerst in tien jaar gekeken. Ik vind hem nog steeds geweldig. De langzaam opbouwende spanning, de vormgeving en de geweldige soundtrack. Een topper.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:35 schreef Durbin het volgende:
Shivers (1975, Canada)
Het zijn jouw reviews helemaal niet. Je moet het kopje veranderen in "mijn vorige gecopypaste, nadat ik ze op google heb gevonden, reviews".quote:
Jahoor poepie, en Fox heeft het natuurlijk illegaal van jou gecopy paste:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:33 schreef i-spy24 het volgende:
flikker op dropie. Ik heb ze zelf geschreven,eigen woorden dus van mij.
*steunt*quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:21 schreef Mike het volgende:
Ik zou het inderdaad fijn vinden als het hier gewoon over films blijft gaan. Die flames naar elkaar toe hebben we nu wel gezien en het lijkt me beter als bepaalde personen gewoon niet op elkaar reageren.
Je kon er niet zoveel mee? Wat kan je normaal met komedie dan? Ik denk alleen lachen, genieten, etc., of niet? Misschien moet je hem eens helemaal bekijken, zonder dat je nog andere dingen aan het doen bent dan hequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik heb 'm net ook gezien (half, was aan het opruimen). Ik kon er eigenlijk niet zoveel mee, en dat is niet de eerste keer bij een Turkse film.
Wel leuk trouwens dat Ned3 een serie van deze films gaat uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
Leuker dan Frankenfish ? Hmm, binnenkort eens checken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef kinky_queen het volgende:
DINOCROC
Effecten a la FRANKENFISH zijn een stuk beter en daardoor is de film leuker.
Mischien een btje vreemd omschreven, maar de effecten zijn dus niet zo leuk als FRANKENFISHquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:22 schreef Durbin het volgende:
Leuker dan Frankenfish ? Hmm, binnenkort eens checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |