MaRySe is de aanvoerderquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben de aanvoerder waar is mijn naam in de TT ?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:59 schreef Imberr het volgende:250
feestjuhhh!!!
![]()
ik heb snackballetjes ofzoiets in satesaus
Lief schattig meisjequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef Talena het volgende:
*gaap.
Ik denk het welquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:04 schreef brainster het volgende:
Is dit trouwens nog steeds de snelst groeiende reeks op fok ?
Mwoah wat heet snel?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
Gaat verschrikkelijk snel hier
Geloof het nu wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:04 schreef brainster het volgende:
Is dit trouwens nog steeds de snelst groeiende reeks op fok ?
Hmm..quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Lief schattig meisje
Leuk lief schattig aardig geweldig prachtig super meisje!
Inleveren !quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:08 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
omdat nog niemand het eerder deed.
Is dat lekker bier?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:08 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
omdat nog niemand het eerder deed.
Leuk lief schattig aardig geweldig prachtig super meisje!quote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:04 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en Fwnk, vriendelijk verzoek om mijn IP even weg te halen van je forum.Van 3 posts ga je ook niet dood he?
Je zal zelf ook wel snappen dat een gaapsmilie die alleen een open mond vertoont net een pijpbek is.
![]()
Val je daar nou voor? Voor dat soort dingen?quote:
kijk, das nou goed slijmenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Leuk lief schattig aardig geweldig prachtig super meisje!
Leuk lief schattig aardig geweldig prachtig super mooi cool gaaf schön meisje.![]()
Sorry, daar ben ik het niet mee eensquote:
Ligt 'r aan uit wie z'n mond 't komtquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Val je daar nou voor? Voor dat soort dingen?
Zou jij daar voor vallen?quote:
Ik vind Heineken niet eens een bier zo goor is het !quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sorry, daar ben ik het niet mee eens![]()
Heineken = Slootwater
Bavaria = Paardenzeik
Grolsch en Brand zijn![]()
en de rest is wel lekker
![]()
Degene die het net zei bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef Talena het volgende:
[..]
Ligt 'r aan uit wie z'n mond 't komt
Hertog Jan =quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sorry, daar ben ik het niet mee eens![]()
Heineken = Slootwater
Bavaria = Paardenzeik
Grolsch en Brand zijn![]()
en de rest is wel lekker
![]()
Ook goed te drinkenquote:
Neequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Degene die het net zei bijvoorbeeld?![]()
Ik ben nu muziek aan het luisterenquote:
Spenkyquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef MaRySe het volgende:
ik heb spenky in mn msn kwam ik net achter
en nog 22 anderen van fok
ik heb 60 fok!kersquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:21 schreef MaRySe het volgende:
23 van de 72 mensen uit m'n lijst zijn fokkers
nou ja ik tel de mensen die ik op fok heb gegooid niet mee uiteraard.
Dus?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef MaRySe het volgende:
ik heb spenky in mn msn kwam ik net achter
en nog 22 anderen van fok
Je hebt bij mij een aparte categorie en me scherm gaan trillen en er spelen muziekjes af als je online komtquote:
Dan is het wel jammer he dat spenky net een vriendin heeft gevonden.quote:
ik heb er ook al veel uitgeschopt als cerror joupee etc.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb 60 fok!kerswaarvan ik er eerst 3 had verwijderd, maar nu heb ik er toch weer 10 bij
![]()
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.
Want ik sta op offline weergeven, want ik ben ziek! Anders moet ik eerst mn hele klas blokken, anders krijgen ze argwaan.![]()
omgquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je hebt bij mij een aparte categorie en me scherm gaan trillen en er spelen muziekjes af als je online komt
je kan toch nog wel msnen als je ziek bentquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.
Want ik sta op offline weergeven, want ik ben ziek! Anders moet ik eerst mn hele klas blokken, want die krijgen anders argwaan.![]()
wat is je email dna? hollander? peter? ndeman?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.
Want ik sta op offline weergeven, want ik ben ziek! Anders moet ik eerst mn hele klas blokken, want die krijgen anders argwaan.![]()
Je hebt er altijd een kutnerd tussenzitten die een wit voetje wilt halen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef B_BOY het volgende:
ow eix je overdrijft egt net of je niet online kunt zijn als je ziek bent
en maten uit je klas naaien je tog niet.
33 van de 60 zijn online bij mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb 39 fokkers in mijn lijst waarvan 21 online.
Spenky zegt:quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan is het wel jammer he dat spenky net een vriendin heeft gevonden.![]()
Bij ons in de klas maakt het niet uit of je ziek bent en op msn bent. Daar kan niemand toch mee zitten? Er zijn er wel meer die dat doen hoor. Moet je dan heel de dag gaan liggen als je ziek bent maar toch nog wat kan doen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.
Hmm, opzich boeit het niet echt maar tis een beetje raar...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Palau het volgende:
[..]
Bij ons in de klas maakt het niet uit of je ziek bent en op msn bent. Daar kan niemand toch mee zitten? Er zijn er wel meer die dat doen hoor. Moet je dan heel de dag gaan liggen als je ziek bent maar toch nog wat kan doen?
Niet de mijnequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef MaRySe het volgende:
wat is ndeman of zo nu weer voor email
Nick!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef MaRySe het volgende:
eix wie ben je nou
ben even thee drinken
Succes danquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, opzich boeit het niet echt maar tis een beetje raar...![]()
Maar goed, ik moet dalijk toch weer naar school voor een info-bijeenkomst dus wat boeit het.![]()
Officieel niet nee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Spenky zegt:
nee heb geen vriendin...
Met zo'n mooie balk in het midden "Unregistered Version"quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
Check snel ! mijn slip in WMV !!!!
http://members.home.nl/alion/MOV00005(NEW1).WMV
Waar ?quote:
Ja gek het regende ook een mini beetje dusjah, de volgende keer maken we een op zoeen relaxte tegel wat echt hard klinkt + je ziet een mooie zwarte slip, én we maken er 1 in een tunneltjequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:40 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm ik had wat meer spektakel verwacht bij die slip.
Vraag aan de buren of ze weer eens het kruispunt van de A2 willen afsluiten. Dan kun je daar supersjiek slippen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek het regende ook een mini beetje dusjah, de volgende keer maken we een op zoeen relaxte tegel wat echt hard klinkt + je ziet een mooie zwarte slip, én we maken er 1 in een tunneltjezo sjiek is dat
Of met een bochtje er in. Das pas spectaculair.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek het regende ook een mini beetje dusjah, de volgende keer maken we een op zoeen relaxte tegel wat echt hard klinkt + je ziet een mooie zwarte slip, én we maken er 1 in een tunneltjezo sjiek is dat
Hoe duur?, Ik heb namelijk ook nog een nieuwe nodigquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:52 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb ook een 250 gig harde schijf gekocht vamndaag
www.tweakers.net en dan op de pricewatch killen en dan roflen over de grond !quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoe duur?, Ik heb namelijk ook nog een neiuwe nodig
Maxtor, want dat is de enige schijf met 16 mb cachequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:54 schreef Jaguarized het volgende:
Jammer dat het bij Norrod altijd maar afwachten is wat je meekrijgt qua serie/merk.
das een mooi prijsjequote:
Ach ja t kan wel goeiekoperquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
das een mooi prijsje![]()
Mijn 120GB schijf die ik nu heb zit stampevol
Toen ik een paar maanden geleden naar een schijf aan het zoeken was waren de 200GB schijven nog rond 110 - 120 euro.quote:
En nu zijn ze een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Toen ik een paar maanden geleden naar een schijf aan het zoeken was waren de 200GB schijven nog rond 110 - 120 euro.
Weet ik maar ik doel meer op bv een 200GB of 160GB. Kreeg 3x toe een 9 serie mee terwijl de 10 stukken beter is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Maxtor, want dat is de enige schijf met 16 mb cache
Ik denk dat ik tot de HHC dagen wacht. Een vriend van mij had daar vorig jaar een nieuwe 200GB Seagate voor 89 euro meegekregen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En nu zijn ze een stuk goedkoper.![]()
Ja ok maar die is dan de goedkoopstequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik maar ik doel meer op bv een 200GB of 160GB. Kreeg 3x toe een 9 serie mee terwijl de 10 stukken beter is.
200gb's zijn er al vanaf een euro of 80...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tot de HHC dagen wacht. Een vriend van mij had daar vorig jaar een nieuwe 200GB Seagate voor 89 euro meegekregen.
Qua prijs verschilt een 9 serie nauwelijks van een 10 serie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja ok maar die is dan de goedkoopste
Nee ok maar norrod neemt meestal de goedkoopstequote:Op dinsdag 27 september 2005 19:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Qua prijs verschilt een 9 serie nauwelijks van een 10 serie.
Tsja jammer genoeg is Seagate nooit het goedkoopst.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee ok maar norrod neemt meestal de goedkoopste
Als seagate de goedkoopste was hadden ze die
Heb je wel een beetje normale garantie dan bij Maxtor?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja jammer genoeg is Seagate nooit het goedkoopst.Voor mij iig geen 9 serie meer, heb er al 3 van opgeblazen in een half jaar. Doe nu alleen nog de 10 serie en de Maxline III voor de 250GB.
Vrije ruimte is zondequote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef Gizmore het volgende:
Harde schijven huh? LeukHeb ik voorlopig niks aan want geen nieuwe pc en deze heeft nog genoeg vrij
3 jaar voor de DiamondMax series en 5 voor de Maxline.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje normale garantie dan bij Maxtor?
Waarom noem jij me steeds bij mn voornaam hier Jeroenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
Hoi G.
Ga dat gauw volmakenquote:
Vanmiddag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarom noem jij me steeds bij mn voornaam hier Jeroen
Dat wel, maar tis hier geen msnquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vanmiddag.![]()
Das korter dan Gizmore.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:12 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben weg, dag.
Alsof jij op MSN altijd keurig Jeroen zegt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar tis hier geen msnAch lekker belangrijk ook
Neen. Eigenlijk zeg je dan nooit een naam, maar ok, dat boeit even nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alsof jij op MSN altijd keurig Jeroen zegt.![]()
Je hebt 2 mogelijkheden: Een S-ATA of een IDE schijf.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:12 schreef Intrepidity het volgende:
Ik wil ook een nieuwe harde schijf kopen, maar ik kan het goede type nergens meer vinden
Dat wilde ik maar even zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neen. Eigenlijk zeg je dan nooit een naam, maar ok, dat boeit even niet![]()
Nee, ik heb op dit moment een scsi raid-5 array, waarvoor ik exact hetzelfde type schijf nodig heb als ik nu hebquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je hebt 2 mogelijkheden: Een S-ATA of een IDE schijf.
En SCSI.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je hebt 2 mogelijkheden: Een S-ATA of een IDE schijf.
Oepsquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, ik heb op dit moment een scsi raid-5 array, waarvoor ik exact hetzelfde type schijf nodig heb als ik nu heb
Toen je nee zei heb ik tranen met tuiten gelaten!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:16 schreef Gizmore het volgende:
Even nog het vorige topic terug gelezen trouwens netJij huilen over dat ik niet naar NY ga
Dan ga ik nog wel een andere keer, heb genoeg te doen hier alleen dat zien die kinders nooit
Whehe, nou je zult je toch wel vermaken en ik zal er ook nog wel een keer komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Toen je nee zei heb ik tranen met tuiten gelaten!![]()
Echt vet sneu, nou moet ik gewoon helemaal alleen enzo zonder fokvrienden enzo...
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, nou je zult je toch wel vermaken en ik zal er ook nog wel een keer komen
Net of dat die iets van jou moeten hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik zal me wel vermaken hoor met alle Amerikaanse meisjes.![]()
![]()
![]()
Al die preutse dozenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook binnen 3 jaarquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Net of dat die iets van jou moeten hebbenEn dan nog, ik weet 100% zeker dat ik binnen 3 jaar in NY geweest ben. Je krijgt tegen die tijd wel een melding
Amerikaanse.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2006 dus? Oeehh wanneer? Ik wil wel mee danquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook binnen 3 jaar, hopelijk komend jaar
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Net of dat die iets van jou moeten hebben
Laat saaw dat maar niet horen.quote:
Hah, zoiets wilde ik ook net gaan postenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:32 schreef Intrepidity het volgende:
Wat een prachtige lucht nu buiten
[afbeelding]
vlaai is taart.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:39 schreef Eix het volgende:
Trouwens Maryse, de TT.
Ik wil vlaai!!!!!!!!!!![]()
door MaRySe nog welquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:42 schreef Gizmore het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/76236 is taart
Jeuj, je hebt een naamtopic
Geweldigquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker! Yildiz gezocht
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker! Yildiz gezocht
Nouja, achter mijn huis, dat is wel een meter of 400 hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Hay, ik moest vanavond nog achter je huis werken (in de Boni)
Voor mij is dat achter jou huisquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nouja, achter mijn huis, dat is wel een meter of 400 hoor
Niets bij mijn weten, hoezo?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:31 schreef Fwnk het volgende:
wat is er met brainster en maryse?
Hebben jullie mijn backupforum gebruikt?
Voorals nog nietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:31 schreef Fwnk het volgende:
wat is er met brainster en maryse?
Hebben jullie mijn backupforum gebruikt?
OMG, best ziekquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef taart het volgende:
[..]
had 3 maand leertijd, maar heb net alles ff in een keer geleerd
[afbeelding]
Dat is zóóóóóó oudquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef taart het volgende:
[..]
[afbeelding]
my preciousquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:23 schreef Fwnk het volgende:
http://www.spikedhumor.com/articles/2302/Lords_of_the_Rhymes.html
Wat een bitch !quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef taart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze zette een slotje in een leuk topicquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef 1040STf het volgende:
Ijswijf ist ook wakker zo te zien.
Woar?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze zette een slotje in een leuk topic
Ik heb eerlijk gezegd niet zo genoten eik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die komt hier niet hoor.quote:
Ga wegquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga al met haar trouwen
Ah ja ik zag hem al.quote:
Al 5 Yildiz topics!quote:
Ik vond dat andere juist een leuk topicquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja, en dan nog de FP. Zelfs ik kan het nietmeer bij houden.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Al 4 Yildiz topics!
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker!
Yildiz onderwerp bij Yorin FM
Yildiz (Rick P.) wordt gezocht door justitie #2
Het free Yildiz Topic
FOKTERRORIST OP TV
Gij dwarsboomt mijn plannen!quote:
Jezus ik wist gewoon dat dit niet zonder gevolgen zou zijn. Dat wordt een fikse boete voor Yildiz.quote:
Ja hee, dat gaat u niet aan de neus hangen snoodaard!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat zijn uwe plannen dan wel niet?
En hallo DaMookquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef DaMook het volgende:
Hoi ijsmeis![]()
(meer zie ik er nog niet op deze pagina terwijl ik deze post plaats
Jij ging slapen.quote:
De leukste zag ik iigquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Fwnk, mits je dit nog leest.
[..]
En hallo DaMook!
Je moet af en toe even de zak uithangen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef DaMook het volgende:
Ik voel me kutIk heb het idee dat ik mijn net nieuwe vriendin te veel aandacht geef
Ze zeggen dat dat niet goed is.
Is het iets met Yildiz?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik maak het volgende topic !
Ik heb al een goede TT
De zak is wel heel ergquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:31 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Je moet af en toe even de zak uithangen.
Voor de balans enzo.
Het is alleen een beetje laat, maar ik wist t al vanaf het begin af aanquote:
Niets moet.quote:
Wat is er niet met Yildiz.quote:
ik kan niet wakkerblijven want ik moet om 7 uur al weer opquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik houd je wel wakker voorlopig, ben nog lang niet moe eigenlijk
ik was er vanochtend om kwart over 6 al uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan niet wakkerblijven want ik moet om 7 uur al weer op![]()
ik ga toch maar slapen (voor de 3e x)
![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Topic staat klaar
Jeujquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kunnen we er direct doorgaan op deze mooie avond
Mwha iets na 12ven ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jeuj
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:50 schreef harlingen het volgende:
Verwacht in iedergeval geen gemakkelijke dag morgen, ze hebben flink, en dan meen ik ook flink de pik op je en dat laten ze je duidelijk merken. Rechtshulp krijg je niet en een advocaat heb je nu niet nodig. Flinke boete en voorwaardelijke gevangenisstraf krijg je vast en zeker, met wat geluk wordt de boete een taakstraf van 4 weken volledig werken (de kosten van de uitzending worden op jou verhaald alsmede de kosten van het onderzoek).
Succes in iedergeval
Neequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Mên dit gaat traag is iedereen weg opeens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |