quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:12 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben weg, dag.
Alsof jij op MSN altijd keurig Jeroen zegt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar tis hier geen msnAch lekker belangrijk ook
Neen. Eigenlijk zeg je dan nooit een naam, maar ok, dat boeit even nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Alsof jij op MSN altijd keurig Jeroen zegt.![]()
Je hebt 2 mogelijkheden: Een S-ATA of een IDE schijf.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:12 schreef Intrepidity het volgende:
Ik wil ook een nieuwe harde schijf kopen, maar ik kan het goede type nergens meer vinden
Dat wilde ik maar even zeggen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neen. Eigenlijk zeg je dan nooit een naam, maar ok, dat boeit even niet![]()
Nee, ik heb op dit moment een scsi raid-5 array, waarvoor ik exact hetzelfde type schijf nodig heb als ik nu hebquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je hebt 2 mogelijkheden: Een S-ATA of een IDE schijf.
En SCSI.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je hebt 2 mogelijkheden: Een S-ATA of een IDE schijf.
Oepsquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:16 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, ik heb op dit moment een scsi raid-5 array, waarvoor ik exact hetzelfde type schijf nodig heb als ik nu heb
Toen je nee zei heb ik tranen met tuiten gelaten!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:16 schreef Gizmore het volgende:
Even nog het vorige topic terug gelezen trouwens netJij huilen over dat ik niet naar NY ga
Dan ga ik nog wel een andere keer, heb genoeg te doen hier alleen dat zien die kinders nooit
Whehe, nou je zult je toch wel vermaken en ik zal er ook nog wel een keer komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Toen je nee zei heb ik tranen met tuiten gelaten!![]()
Echt vet sneu, nou moet ik gewoon helemaal alleen enzo zonder fokvrienden enzo...
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehe, nou je zult je toch wel vermaken en ik zal er ook nog wel een keer komen
Net of dat die iets van jou moeten hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik zal me wel vermaken hoor met alle Amerikaanse meisjes.![]()
![]()
![]()
Al die preutse dozenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook binnen 3 jaarquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Net of dat die iets van jou moeten hebbenEn dan nog, ik weet 100% zeker dat ik binnen 3 jaar in NY geweest ben. Je krijgt tegen die tijd wel een melding
Amerikaanse.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2006 dus? Oeehh wanneer? Ik wil wel mee danquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook binnen 3 jaar, hopelijk komend jaar
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Net of dat die iets van jou moeten hebben
Laat saaw dat maar niet horen.quote:
Hah, zoiets wilde ik ook net gaan postenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:32 schreef Intrepidity het volgende:
Wat een prachtige lucht nu buiten
[afbeelding]
vlaai is taart.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:39 schreef Eix het volgende:
Trouwens Maryse, de TT.
Ik wil vlaai!!!!!!!!!!![]()
door MaRySe nog welquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:42 schreef Gizmore het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/76236 is taart
Jeuj, je hebt een naamtopic
Geweldigquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker! Yildiz gezocht
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker! Yildiz gezocht
Nouja, achter mijn huis, dat is wel een meter of 400 hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:09 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Hay, ik moest vanavond nog achter je huis werken (in de Boni)
Voor mij is dat achter jou huisquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:13 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nouja, achter mijn huis, dat is wel een meter of 400 hoor
Niets bij mijn weten, hoezo?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:31 schreef Fwnk het volgende:
wat is er met brainster en maryse?
Hebben jullie mijn backupforum gebruikt?
Voorals nog nietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:31 schreef Fwnk het volgende:
wat is er met brainster en maryse?
Hebben jullie mijn backupforum gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |