MaRySe is de aanvoerderquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben de aanvoerder waar is mijn naam in de TT ?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:59 schreef Imberr het volgende:250
feestjuhhh!!!
![]()
ik heb snackballetjes ofzoiets in satesaus
Lief schattig meisjequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef Talena het volgende:
*gaap.
Ik denk het welquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:04 schreef brainster het volgende:
Is dit trouwens nog steeds de snelst groeiende reeks op fok ?
Mwoah wat heet snel?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
Gaat verschrikkelijk snel hier
Geloof het nu wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:04 schreef brainster het volgende:
Is dit trouwens nog steeds de snelst groeiende reeks op fok ?
Hmm..quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Lief schattig meisje
Leuk lief schattig aardig geweldig prachtig super meisje!
Inleveren !quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:08 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
omdat nog niemand het eerder deed.
Is dat lekker bier?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:08 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
omdat nog niemand het eerder deed.
Leuk lief schattig aardig geweldig prachtig super meisje!quote:
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:04 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en Fwnk, vriendelijk verzoek om mijn IP even weg te halen van je forum.Van 3 posts ga je ook niet dood he?
Je zal zelf ook wel snappen dat een gaapsmilie die alleen een open mond vertoont net een pijpbek is.
![]()
Val je daar nou voor? Voor dat soort dingen?quote:
kijk, das nou goed slijmenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Leuk lief schattig aardig geweldig prachtig super meisje!
Leuk lief schattig aardig geweldig prachtig super mooi cool gaaf schön meisje.![]()
Sorry, daar ben ik het niet mee eensquote:
Ligt 'r aan uit wie z'n mond 't komtquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Val je daar nou voor? Voor dat soort dingen?
Zou jij daar voor vallen?quote:
Ik vind Heineken niet eens een bier zo goor is het !quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sorry, daar ben ik het niet mee eens![]()
Heineken = Slootwater
Bavaria = Paardenzeik
Grolsch en Brand zijn![]()
en de rest is wel lekker
![]()
Degene die het net zei bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:15 schreef Talena het volgende:
[..]
Ligt 'r aan uit wie z'n mond 't komt
Hertog Jan =quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sorry, daar ben ik het niet mee eens![]()
Heineken = Slootwater
Bavaria = Paardenzeik
Grolsch en Brand zijn![]()
en de rest is wel lekker
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |