Ook goed te drinkenquote:
Neequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Degene die het net zei bijvoorbeeld?![]()
Ik ben nu muziek aan het luisterenquote:
Spenkyquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef MaRySe het volgende:
ik heb spenky in mn msn kwam ik net achter
en nog 22 anderen van fok
ik heb 60 fok!kersquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:21 schreef MaRySe het volgende:
23 van de 72 mensen uit m'n lijst zijn fokkers
nou ja ik tel de mensen die ik op fok heb gegooid niet mee uiteraard.
Dus?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef MaRySe het volgende:
ik heb spenky in mn msn kwam ik net achter
en nog 22 anderen van fok
Je hebt bij mij een aparte categorie en me scherm gaan trillen en er spelen muziekjes af als je online komtquote:
Dan is het wel jammer he dat spenky net een vriendin heeft gevonden.quote:
ik heb er ook al veel uitgeschopt als cerror joupee etc.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb 60 fok!kerswaarvan ik er eerst 3 had verwijderd, maar nu heb ik er toch weer 10 bij
![]()
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.
Want ik sta op offline weergeven, want ik ben ziek! Anders moet ik eerst mn hele klas blokken, anders krijgen ze argwaan.![]()
omgquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je hebt bij mij een aparte categorie en me scherm gaan trillen en er spelen muziekjes af als je online komt
je kan toch nog wel msnen als je ziek bentquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.
Want ik sta op offline weergeven, want ik ben ziek! Anders moet ik eerst mn hele klas blokken, want die krijgen anders argwaan.![]()
wat is je email dna? hollander? peter? ndeman?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.
Want ik sta op offline weergeven, want ik ben ziek! Anders moet ik eerst mn hele klas blokken, want die krijgen anders argwaan.![]()
Je hebt er altijd een kutnerd tussenzitten die een wit voetje wilt halen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:24 schreef B_BOY het volgende:
ow eix je overdrijft egt net of je niet online kunt zijn als je ziek bent
en maten uit je klas naaien je tog niet.
33 van de 60 zijn online bij mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb 39 fokkers in mijn lijst waarvan 21 online.
Spenky zegt:quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan is het wel jammer he dat spenky net een vriendin heeft gevonden.![]()
Bij ons in de klas maakt het niet uit of je ziek bent en op msn bent. Daar kan niemand toch mee zitten? Er zijn er wel meer die dat doen hoor. Moet je dan heel de dag gaan liggen als je ziek bent maar toch nog wat kan doen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Eix het volgende:
[..]
Nee.
Hmm, opzich boeit het niet echt maar tis een beetje raar...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Palau het volgende:
[..]
Bij ons in de klas maakt het niet uit of je ziek bent en op msn bent. Daar kan niemand toch mee zitten? Er zijn er wel meer die dat doen hoor. Moet je dan heel de dag gaan liggen als je ziek bent maar toch nog wat kan doen?
Niet de mijnequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef MaRySe het volgende:
wat is ndeman of zo nu weer voor email
Nick!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef MaRySe het volgende:
eix wie ben je nou
ben even thee drinken
Succes danquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, opzich boeit het niet echt maar tis een beetje raar...![]()
Maar goed, ik moet dalijk toch weer naar school voor een info-bijeenkomst dus wat boeit het.![]()
Officieel niet nee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Spenky zegt:
nee heb geen vriendin...
Met zo'n mooie balk in het midden "Unregistered Version"quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
Check snel ! mijn slip in WMV !!!!
http://members.home.nl/alion/MOV00005(NEW1).WMV
Waar ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |