Ja hee, dat gaat u niet aan de neus hangen snoodaard!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En wat zijn uwe plannen dan wel niet?
En hallo DaMookquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef DaMook het volgende:
Hoi ijsmeis![]()
(meer zie ik er nog niet op deze pagina terwijl ik deze post plaats
Jij ging slapen.quote:
De leukste zag ik iigquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Fwnk, mits je dit nog leest.
[..]
En hallo DaMook!
Je moet af en toe even de zak uithangen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef DaMook het volgende:
Ik voel me kutIk heb het idee dat ik mijn net nieuwe vriendin te veel aandacht geef
Ze zeggen dat dat niet goed is.
Is het iets met Yildiz?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik maak het volgende topic !
Ik heb al een goede TT
De zak is wel heel ergquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:31 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Je moet af en toe even de zak uithangen.
Voor de balans enzo.
Het is alleen een beetje laat, maar ik wist t al vanaf het begin af aanquote:
Niets moet.quote:
Wat is er niet met Yildiz.quote:
ik kan niet wakkerblijven want ik moet om 7 uur al weer opquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik houd je wel wakker voorlopig, ben nog lang niet moe eigenlijk
ik was er vanochtend om kwart over 6 al uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan niet wakkerblijven want ik moet om 7 uur al weer op![]()
ik ga toch maar slapen (voor de 3e x)
![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Topic staat klaar
Jeujquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kunnen we er direct doorgaan op deze mooie avond
Mwha iets na 12ven ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jeuj
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:50 schreef harlingen het volgende:
Verwacht in iedergeval geen gemakkelijke dag morgen, ze hebben flink, en dan meen ik ook flink de pik op je en dat laten ze je duidelijk merken. Rechtshulp krijg je niet en een advocaat heb je nu niet nodig. Flinke boete en voorwaardelijke gevangenisstraf krijg je vast en zeker, met wat geluk wordt de boete een taakstraf van 4 weken volledig werken (de kosten van de uitzending worden op jou verhaald alsmede de kosten van het onderzoek).
Succes in iedergeval
Neequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Mên dit gaat traag is iedereen weg opeens ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |