Kan ik je dan kopen als vriendinquote:
Ik liet hem al extra voor je open..quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:50 schreef Imberr het volgende:
Brainster!! je hebt mijn laatste post verneukt in t vorige topic!!DIE WAS VAN MIJ!!
![]()
Stofzuigenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat doe je nog meer voor 110 euri?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:50 schreef Imberr het volgende:
Brainster!! je hebt mijn laatste post verneukt in t vorige topic!!DIE WAS VAN MIJ!!
![]()
Alweer van mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
Alweer een verkapt naamtopic voor Maryse trouwens...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik liet hem al extra voor je open..
Nilfisk?quote:
Echtquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
Alweer een verkapt naamtopic voor Maryse trouwens...
Ga je weer met je aandacht.quote:
Het valt je niet eens meer op zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan ik je dan kopen als vriendin![]()
Of ik heb een beter idee: je mag dan die discman houden
Is goed Imberrquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
trouwens, als niemand nog de wiki heeft aangepast ga ik dat ff doen. oke?
Iedereen kent je onderhand wel hoor.quote:
dat was ironischquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het valt je niet eens meer op zo te zienNu sta je wel weer voor natuurlijk
dat weet ik ook wel, ik ging er alleen op in maar dat was nogal overbodig eigenlijkquote:
zal tijd wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:56 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Iedereen kent je onderhand wel hoor.
ok en die eerste vraag dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wat moet ik met een discman heb geen eens cd's
wil je datquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ok en die eerste vraag dan?of ga je morgen echt trouwen?
que?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wil je dat
vergeten uit te loggen brainster?
een feestje op zn tijd is leuk en ik heb al tijden geen bruiloft meer gehadquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wil je dat
vergeten uit te loggen brainster?
Volgens de uitnodigingen zou ze morgen gaan trouwen met snowqueen en tonks mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ok en die eerste vraag dan?of ga je morgen echt trouwen?
je vergeet tonksquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef brainster het volgende:
[..]
Volgens de uitnodigingen zou ze morgen gaan trouwen met snowqueen en tonks mij
Zo vaak zien we je niet hier , maar dat geld ook voor andere users die in de OP staan..quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef The_Terminator het volgende:
En, is mijn icoon het ondertussen al waardig om in de OP te mogen?![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
je vergeet tonksof ben je te jaloers?
je bent toch zo doorzichtig soms hequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:07 schreef brainster het volgende:
[..]
misschien een heeeeeeeel klein beetje jaloers
In de OP staat duidelijk dat je je icoon niet zomaar toe mag voegen als je niet zoveel reageert in deze reeks. Als mod moet ik me daar dan natuurlijk aan houdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo vaak zien we je niet hier , maar dat geld ook voor andere users die in de OP staan..
Dus van mij mag het
Mooi werk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:07 schreef Imberr het volgende:
ik heb net al 10 min. aan de OP lopen klooien (hij werkte niet echt mee) en ben eindelijk klaar en hij is nu mooi en alle nummers staan er weer in (behalve deze
) en alles is mooi recht dus ik ga em niet toevoegen The_T
![]()
Da's niet lievquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:07 schreef Imberr het volgende:
ik heb net al 10 min. aan de OP lopen klooien (hij werkte niet echt mee) en ben eindelijk klaar en hij is nu mooi en alle nummers staan er weer in (behalve deze
) en alles is mooi recht dus ík ga em niet toevoegen The_T
dat mag iemand anders doen
![]()
Maar er zijn users die zelf ook niet vaak posten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
In de OP staat duidelijk dat je je icoon niet zomaar toe mag voegen als je niet zoveel reageert in deze reeks. Als mod moet ik me daar dan natuurlijk aan houden![]()
Heb je er nog avatars uitgegooid?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:07 schreef Imberr het volgende:
) en alles is mooi recht dus ík ga em niet toevoegen The_T
dat mag iemand anders doen
![]()
nee.. ik weet nooit welke er uit kunnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je er nog avatars uitgegooid?
Hij is wel lief en okequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef MaRySe het volgende:
Tha_T is niet liev heb ik gehoord.
Zeg maar welke doe ik het welquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je er nog avatars uitgegooid?
Vandaar die vraag voor een trioquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
met tonks en snowqueen of ben je dat nu alweer vergeten?
ok, verzin ik morgen wel welke er wat mij betreft uit mogen, mag iemand anders dat ook echt doen. Vind het trouwens nog steeds wel een goed idee om achter elk plaatje een link te plaatsen naar het profiel van diegene?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee.. ik weet nooit welke er uit kunnendus daar waag ik me niet aan.. dalijk gooi ik de verkeerde er nog uit
![]()
Tha_T is iemand anders, ik ben The_Tquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef MaRySe het volgende:
Tha_T is niet liev heb ik gehoord.
Jaja, moet ik ff de wiki aanpassenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
je kan em zelf toch ook toevoegen?![]()
![]()
chaotischquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, moet ik ff de wiki aanpassen
Eerst even kijken hoe die structuur van de OP in elkaar steekt![]()
Best simpelquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, moet ik ff de wiki aanpassen
Eerst even kijken hoe die structuur van de OP in elkaar steekt![]()
Ja, was zelf al bezig om het uit te vinden. Maar als jij hem wil toevoegen mag dat ook welquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Best simpel![]()
Ik doe hem er wel bij.
Als je dit nog leest geef het dan wel even aan/
Ik zet hem er wel bijquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, was zelf al bezig om het uit te vinden. Maar als jij hem wil toevoegen mag dat ook wel
Jaja, dat begrijp ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zet hem er wel bij
Je ziet je avatar wel pas het volgende deel !
quote:
nee, vanavond heb ik geen msnquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:28 schreef 1040STf het volgende:
[..]wat lief.
Heb je msn?
Ik voel me sletterig vanavond.
Een tong of een lintworm, wat je maar wil..quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is dat voor 'iets' in jou avatarEen bek van een vogel ofzo?
![]()
Je bent bang hé?quote:
Wordt het niet is tijd om het gewoon in je profiel te zetten, om de zoveel topics wordt er naar gevraagd...quote:
Lol, ik bekeek em van linksquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:30 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Een tong of een lintworm, wat je maar wil..
nee..quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef brainster het volgende:
[..]
Wordt het niet is tijd om het gewoon in je profiel te zetten, om de zoveel topics wordt er naar gevraagd...
neequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:30 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Je bent bang hé?
Is er nog steeds niemand die weet welke user ik nu ben?
Hopelijk is hij dood.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef brainster het volgende:
Wat is er eigenlijk met -Mo- gebeurd? Die heb ik allang niet meer gezien.
die is geband in PUB voor een tijdjequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef brainster het volgende:
Het is toch wat jong, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef DaMook het volgende:
Hoi, na 15 dagen non stop aan te hebben heeft mijn pc er toch aan moeten geloven
Iemand heeft hem uitgezetMoest ik hem weer helemaal opnieuw opstarten
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unbanquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef brainster het volgende:
Aah... ik zie dat die ban bijna is afgelopenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
die is geband in PUB voor een tijdje![]()
Truste TLK![]()
Gevoelige snaar bij je"?quote:
quote:
Waarvoor? Baggeren?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
die is geband in PUB voor een tijdje![]()
Ja dat is kei erg hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is toch wat jong, verschrikkelijk
Volg de link die ik net gaf danquote:
Ik welquote:
Lang niet zo erg als dat ik het heb: ik moet m elke ochtend opnieuw aanzettenquote:
Ik vind het anders maar een irritant pubertje, maar hee dat is mijn eigen mening.quote:
Dan weet ik nog steeds niet waarvoorquote:
voor mij istie liefquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:42 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar een irritant pubertje, maar hee dat is mijn eigen mening.
Alweer eensch. Maar dat vind ik van wel meer mensen hier (EL_Maikel en Maikuull) of hoe dat ook schrijftquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:42 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar een irritant pubertje, maar hee dat is mijn eigen mening.
ik weet tquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef brainster het volgende:
[..]
Voor zijn 14 andere meisjes ook
Zal ik je anders ff toevoegen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee, het is verschrikkelijk niet waar
Jij begrijpt me.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef brainster het volgende:
[..]
Voor zijn 14 andere meisjes ook
Op eigen risico, hoewel t op dit moment wel mee zal vallen: moe en allesquote:
ik doe niet aan loverboysquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:45 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Jij begrijpt me.
Imberrr heeft zo'n typische loverboy-achtige crush op dat stuk manhoer.
Brrrrr daar moet ik niet eens aan denkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als dat ik het heb: ik moet m elke ochtend opnieuw aanzetten
Ben je verliefd op die mo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe niet aan loverboysben laatst door eentje aangesproken en die heb ik ook meteen afgepoeierd
![]()
Ik zet m altijd aan als ik naar de wc ga in de ochtend, kan ik rustig aankleden en naar de wc terwijl mn pc zichzelf opstart (net als ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brrrrr daar moet ik niet eens aan denken
Ik moet als ik ga zitten meteen op fok! kunnen gvd
En hij wel he?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Imberr het volgende:
moet je me wel ff accepteren Gizmore
Even msn aanzettenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Imberr het volgende:
moet je me wel ff accepteren Gizmore
Ow ja ik had het niet gelezen maar had wel verwacht dat yv dat erbij had gezetquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan weet ik nog steeds niet waarvoorNaja, zal me ook een worst wezen. Komt vanzelf weer terug
![]()
als jij ff zegt wie je bent voeg ik jou ook toequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef 1040STf het volgende:
[..]
En hij wel he?
Waarschijnlijk omdat hij minder direct is dan moi.
Tsja dat kan ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zet m altijd aan als ik naar de wc ga in de ochtend, kan ik rustig aankleden en naar de wc terwijl mn pc zichzelf opstart (net als ik). Daarna kan ik meteen gaan zitten fokken
![]()
Oh, mijn naam is cerror.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
als jij ff zegt wie je bent voeg ik jou ook toe![]()
Jij hebt zeker ook zo'n lijst met meer dan 250 personen erinquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
als jij ff zegt wie je bent voeg ik jou ook toe![]()
Dat ze dat nog niet doorhaddenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Oh, mijn naam is cerror.
cerror apestaartje gmail punt com.
Kloon ontmaskerdquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Oh, mijn naam is cerror.
men, ik dacht al: wanneer komt cerror es opdagen hier met n kloon?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Oh, mijn naam is cerror.
Sommigen zijn ook zo dom.quote:
ik zal es tellenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook zo'n lijst met meer dan 250 personen erin![]()
Ik heb er meerdere hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
men, ik dacht al: wanneer komt cerror es opdagen hier met n kloon?(serieus
)
Beetje langzaam van begrip zo te zienquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
men, ik dacht al: wanneer komt cerror es opdagen hier met n kloon?(serieus
)
Den goeden ouden tijdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook zo dom.
Jij niet DM, maar ik ken je nog van den oude SC.
ja hallo, t is 1 uur en ik heb de hele dag al koppijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Beetje langzaam van begrip zo te zien
Je hoeft alleen on en offline op te tellen hequote:
je hebt anders wel meer posts dan ik ook al ben ik hier langerquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hallo, t is 1 uur en ik heb de hele dag al koppijnen vergeet niet dat ik nog steeds newbie ben enzo
![]()
dat snap ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hoeft alleen on en offline op te tellen heNiet dat je alle namen 1 voor 1 gaat tellen
Ik maar 119quote:
Vooral dat buitenlandse is eng.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:56 schreef 1040STf het volgende:
Ik heb welgeteld 104 mensen in m'n lijst...
En dan is het gros nog buitenlands.
Voor de amerikaanse meiden heb ik een aparte lijstquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:56 schreef 1040STf het volgende:
Ik heb welgeteld 104 mensen in m'n lijst...
En dan is het gros nog buitenlands.
hm ja.. als je ál mijn lijsten gaat optellenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik maar 119(in deze lijst
) heb laatst opgeruimd
En hoeveel klonen op Fok?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm ja.. als je ál mijn lijsten gaat optellen(ik heb op msn alleen al 9 mailadressen
)
geen.. daar ben ik nog te newbie voor volgens velenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hoeveel klonen op Fok?![]()
* The_Terminator Kloonscanner inschakeldquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
geen.. daar ben ik nog te newbie voor volgens velen![]()
![]()
Ik ben gewoon mezelfquote:
Ik "maar" 4 waarvan er 2 helemaal vol zijn 1 half vol en deze dus wat ik net zeiquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm ja.. als je ál mijn lijsten gaat optellen(ik heb op msn alleen al 9 mailadressen
)
Ik heb 3 bans in PUB.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelfIk heb geen kloon nodig om me achter te verschuilen
Ik 1quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hoeveel klonen op Fok?![]()
Die hedde gij helegaar geenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
* The_Terminator Kloonscanner inschakeld![]()
Daarom ben ik zo braaf nu.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook voor zorgen dat je geen bans krijgt![]()
Ik vind het meevallen dat ik er nog geen hebquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook voor zorgen dat je geen bans krijgt![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hoe weet u dat dan wel zo zeker![]()
Dat ie die geen heeftquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Ik snap er geen reet van![]()
Shit betraptquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik mis een aantal icoontjes![]()
Geen rechten dus
Als ik dan toch iemand uitscheld zorg ik er wel voor dat ik t een beetje onderbouwd doe, dat scheelt een hoop gezeik met de modjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen dat ik er nog geen heb
Op de FP heb ik er schijnbaar bijna eenDaar post ik netter als hier maar toch
Wheheheheheheheh!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:10 schreef 1040STf het volgende:
Ik kan zo mod worden!
same herequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
ben jij mod geweest DaMook?wanneer dat dan? oh..zie de datum al
vèr voor mijn tijd
Zie je terminator, niet (ex-)mods trappen er wel inquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
ben jij mod geweest DaMook?wanneer dat dan? oh..zie de datum al
vèr voor mijn tijd
Wat vind je hier van dan:quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Shit betrapt
Ik had idd alleen een kleurtje en tag
Maar dat is ooit op het forum voorbij gekomen, toen hadden alleen a en fa's die
quote:
was t nog ver voor men tijdquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je terminator, niet (ex-)mods trappen er wel in
Ik heb die avond ook heel wat slotjes gezet (ik lapo en nikky het slot) er trapte er best veel in
Dat is wel een goede grap in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je terminator, niet (ex-)mods trappen er wel in
Ik heb die avond ook heel wat slotjes gezet (ik lapo en nikky het slot) er trapte er best veel in
Dat dat voor je mod tijd was zie ik omdat je een paar knopjes mistquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat vind je hier van dan:
[afbeelding]
Was voordat ik mod was trouwens![]()
Het kleurtje beviel me ook welquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is wel een goede grap in ieder geval![]()
Onder welke kom je terug ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:14 schreef 1040STf het volgende:
Ik ga weer uitloggen onder dit account.
Oftwel, PUB goodbye.
Weltrustenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:23 schreef Gizmore het volgende:
Nou ja, heb t wel weer gehad voor vandaag
Truste
Werkt dat ja ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, je kan ook 2 browsers installeren. Kun je met 2 accounts tegelijk online zijn![]()
Zal ik mijn onopvallende kloon dan ook eens gaan gebruikenquote:
Maar je leeft nog, en dat is goed!quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:56 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Nee, ik ben gister opgepakt.
Even naar KLB.
Nee, want ze hadden m'n ouders gebeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:58 schreef Talena het volgende:
[..]
Maar je leeft nog, en dat is goed!
Dus, wees blij
Ach jee, vertel!quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:59 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Nee, want ze hadden m'n ouders gebeld.
Dan raak ik in de warquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, je kan ook 2 browsers installeren. Kun je met 2 accounts tegelijk online zijn![]()
neen niet echt ziek geweest gelukkigquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:38 schreef tonks het volgende:
maryse nog ziek?
Mooiquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
neen niet echt ziek geweest gelukkig
hloquote:
oeh wat ga je doen? vast winkelen ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:49 schreef MaRySe het volgende:
ik ga me even douchen en dan naar amsterdam
buhbaaaai !
kater?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb hoofdpijn.
Ach jij wint toch niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef B_BOY het volgende:
ik lees net dat de winnaar en winnares van miss en mister pub bekend worden gemaakt als ik in gambia zit.
Met mij is het ook goed hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Prima, alleen heb ik hoofdpijn.
En U?
aaahh! dat herinnerd me er aan dat ik een derde kop ga inschenkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef saaw het volgende:
koffie!
Ik heb een witte boterham met boter een kaasquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:23 schreef saaw het volgende:
ik heb koffie
en een pistoletje met gebraden kip, veeeel mayonaise, komkommer, tomaat en sla
smakelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb een witte boterham met boter een kaas![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:39 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Goeiemorgen
Mijn maag heeft zich inmiddels vacuum gezogen dus ik ga 'es wat eetbaars opzoeken!
jou ken ik nog niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:39 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Goeiemorgen
Mijn maag heeft zich inmiddels vacuum gezogen dus ik ga 'es wat eetbaars opzoeken!
opw ie?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:43 schreef Lizz-n het volgende:
* Lizz-n is gister avond een beetje verliefd geworden![]()
![]()
Dan hoor je hem al te kennenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoihoi.
ik kom hier trouwens tog vrij regelmatig volgens mij.
Ik zou gaan voetballen, maar dat gaat niet door; reden: onbekend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef B_BOY het volgende:
goede morgen gizmore
wat gaat iedereen vandaag trouwes doen?
ik heb dit weekend een repetitieweekend.
heerlijk, alleen weer niet zo langquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
heerlijk, alleen weer niet zo languitgebreid ontbeten ook net met een rijkelijk belegd gebakken eitje
Ik moet nog steeds mn huiswerk even maken van afgelopen donderdag want dat vak moet ik echt halen... Vanavond uit als het goed isquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef B_BOY het volgende:
goede morgen gizmore
Ik ga zo werkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef B_BOY het volgende:
goede morgen gizmore
Ik half 10 ongeveerquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]Ik ook niet, om 9 uur was ik het al weer zat
![]()
Ik krijg bijna weer hongerquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik half 10 ongeveerGebakken eitje met kaas, ui, champignon, bacon, paprika, knoflook en bieslook op een geroosterd sneetje wit brood
![]()
![]()
Dan is dit topic volquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en dan? geen zin om terug te lezen
Ach ja, had ik weer eens zin inquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:53 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik krijg bijna weer hongerMaar ik heb net al gegeten, maar niet zo lekker als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |