Heb je er nog avatars uitgegooid?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:07 schreef Imberr het volgende:
ik heb net al 10 min. aan de OP lopen klooien (hij werkte niet echt mee) en ben eindelijk klaar en hij is nu mooi en alle nummers staan er weer in (behalve deze
) en alles is mooi recht dus ík ga em niet toevoegen The_T
dat mag iemand anders doen
![]()
nee.. ik weet nooit welke er uit kunnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je er nog avatars uitgegooid?
Hij is wel lief en okequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef MaRySe het volgende:
Tha_T is niet liev heb ik gehoord.
Zeg maar welke doe ik het welquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heb je er nog avatars uitgegooid?
Vandaar die vraag voor een trioquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
met tonks en snowqueen of ben je dat nu alweer vergeten?
ok, verzin ik morgen wel welke er wat mij betreft uit mogen, mag iemand anders dat ook echt doen. Vind het trouwens nog steeds wel een goed idee om achter elk plaatje een link te plaatsen naar het profiel van diegene?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee.. ik weet nooit welke er uit kunnendus daar waag ik me niet aan.. dalijk gooi ik de verkeerde er nog uit
![]()
Tha_T is iemand anders, ik ben The_Tquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef MaRySe het volgende:
Tha_T is niet liev heb ik gehoord.
Jaja, moet ik ff de wiki aanpassenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
je kan em zelf toch ook toevoegen?![]()
![]()
chaotischquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, moet ik ff de wiki aanpassen
Eerst even kijken hoe die structuur van de OP in elkaar steekt![]()
Best simpelquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, moet ik ff de wiki aanpassen
Eerst even kijken hoe die structuur van de OP in elkaar steekt![]()
Ja, was zelf al bezig om het uit te vinden. Maar als jij hem wil toevoegen mag dat ook welquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Best simpel![]()
Ik doe hem er wel bij.
Als je dit nog leest geef het dan wel even aan/
Ik zet hem er wel bijquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, was zelf al bezig om het uit te vinden. Maar als jij hem wil toevoegen mag dat ook wel
Jaja, dat begrijp ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zet hem er wel bij
Je ziet je avatar wel pas het volgende deel !
quote:
nee, vanavond heb ik geen msnquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:28 schreef 1040STf het volgende:
[..]wat lief.
Heb je msn?
Ik voel me sletterig vanavond.
Een tong of een lintworm, wat je maar wil..quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat is dat voor 'iets' in jou avatarEen bek van een vogel ofzo?
![]()
Je bent bang hé?quote:
Wordt het niet is tijd om het gewoon in je profiel te zetten, om de zoveel topics wordt er naar gevraagd...quote:
Lol, ik bekeek em van linksquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:30 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Een tong of een lintworm, wat je maar wil..
nee..quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef brainster het volgende:
[..]
Wordt het niet is tijd om het gewoon in je profiel te zetten, om de zoveel topics wordt er naar gevraagd...
neequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:30 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Je bent bang hé?
Is er nog steeds niemand die weet welke user ik nu ben?
Hopelijk is hij dood.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef brainster het volgende:
Wat is er eigenlijk met -Mo- gebeurd? Die heb ik allang niet meer gezien.
die is geband in PUB voor een tijdjequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef brainster het volgende:
Het is toch wat jong, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef DaMook het volgende:
Hoi, na 15 dagen non stop aan te hebben heeft mijn pc er toch aan moeten geloven
Iemand heeft hem uitgezetMoest ik hem weer helemaal opnieuw opstarten
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unbanquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef brainster het volgende:
Aah... ik zie dat die ban bijna is afgelopenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
die is geband in PUB voor een tijdje![]()
Truste TLK![]()
Gevoelige snaar bij je"?quote:
quote:
Waarvoor? Baggeren?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
die is geband in PUB voor een tijdje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |