Kan ik je dan kopen als vriendinquote:
Ik liet hem al extra voor je open..quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:50 schreef Imberr het volgende:
Brainster!! je hebt mijn laatste post verneukt in t vorige topic!!DIE WAS VAN MIJ!!
![]()
Stofzuigenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat doe je nog meer voor 110 euri?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:50 schreef Imberr het volgende:
Brainster!! je hebt mijn laatste post verneukt in t vorige topic!!DIE WAS VAN MIJ!!
![]()
Alweer van mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
Alweer een verkapt naamtopic voor Maryse trouwens...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik liet hem al extra voor je open..
Nilfisk?quote:
Echtquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
Alweer een verkapt naamtopic voor Maryse trouwens...
Ga je weer met je aandacht.quote:
Het valt je niet eens meer op zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan ik je dan kopen als vriendin![]()
Of ik heb een beter idee: je mag dan die discman houden
Is goed Imberrquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
trouwens, als niemand nog de wiki heeft aangepast ga ik dat ff doen. oke?
Iedereen kent je onderhand wel hoor.quote:
dat was ironischquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het valt je niet eens meer op zo te zienNu sta je wel weer voor natuurlijk
dat weet ik ook wel, ik ging er alleen op in maar dat was nogal overbodig eigenlijkquote:
zal tijd wordenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:56 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Iedereen kent je onderhand wel hoor.
ok en die eerste vraag dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wat moet ik met een discman heb geen eens cd's
wil je datquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ok en die eerste vraag dan?of ga je morgen echt trouwen?
que?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wil je dat
vergeten uit te loggen brainster?
een feestje op zn tijd is leuk en ik heb al tijden geen bruiloft meer gehadquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wil je dat
vergeten uit te loggen brainster?
Volgens de uitnodigingen zou ze morgen gaan trouwen met snowqueen en tonks mijquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ok en die eerste vraag dan?of ga je morgen echt trouwen?
je vergeet tonksquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef brainster het volgende:
[..]
Volgens de uitnodigingen zou ze morgen gaan trouwen met snowqueen en tonks mij
Zo vaak zien we je niet hier , maar dat geld ook voor andere users die in de OP staan..quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef The_Terminator het volgende:
En, is mijn icoon het ondertussen al waardig om in de OP te mogen?![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
je vergeet tonksof ben je te jaloers?
je bent toch zo doorzichtig soms hequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:07 schreef brainster het volgende:
[..]
misschien een heeeeeeeel klein beetje jaloers
In de OP staat duidelijk dat je je icoon niet zomaar toe mag voegen als je niet zoveel reageert in deze reeks. Als mod moet ik me daar dan natuurlijk aan houdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo vaak zien we je niet hier , maar dat geld ook voor andere users die in de OP staan..
Dus van mij mag het
Mooi werk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:07 schreef Imberr het volgende:
ik heb net al 10 min. aan de OP lopen klooien (hij werkte niet echt mee) en ben eindelijk klaar en hij is nu mooi en alle nummers staan er weer in (behalve deze
) en alles is mooi recht dus ik ga em niet toevoegen The_T
![]()
Da's niet lievquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:07 schreef Imberr het volgende:
ik heb net al 10 min. aan de OP lopen klooien (hij werkte niet echt mee) en ben eindelijk klaar en hij is nu mooi en alle nummers staan er weer in (behalve deze
) en alles is mooi recht dus ík ga em niet toevoegen The_T
dat mag iemand anders doen
![]()
Maar er zijn users die zelf ook niet vaak posten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
In de OP staat duidelijk dat je je icoon niet zomaar toe mag voegen als je niet zoveel reageert in deze reeks. Als mod moet ik me daar dan natuurlijk aan houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |