Gister hadden we (een groot groepje) zin om naar een feest te gaan. Toen hebben we besloten om naar een strandfeest te gaan. Het was nog lang niet begonnen, dus eerst gingen we maar wat drank halen. Na een tijdje was iedereen best wel dronken, dus toen besloten we maar te gaan. We komen bij die poort, vraagt de portier of ik wat gedronken heb. Natuurlijk zei ik "Nee". Maar hij zei dat ik loog. Toen ging ik weg met iemand anders, want hij moest nog pinnen. Ik ging met hem mee, en toen we weer bij die portier waren wilde ik niet eens naar binnen. Dus ik ga zitten op zo'n stoepje, roept een agent me. Zegt hij "Heb je wat gedronken?", en ik dacht, laat ik maar eerlijk zijn, dus zei ik dat ik maar een klein beetje ophad, en er niet zo goed tegen kon. Na gesmeek dat ik even mocht blijven zitten om nuchter te worden, heb ik toch mijn huistelefoonnummer gegeven. Toen moest ik mijn ID laten zien, en dat was een copy. dus dat was ook weer niet goed. Moest ik bijna de cel in
![]()
. Later kwam mijn moeder, en hadden we nog een klein probleempje met mijn fiets vinden, maar het ging. Toen ik thuis kwam hebben ze me lekker uit zitten lachen, en straf gegeven.
Geen boete gelukkig, maar godverredomme wat was dat een kutavond.