Ja dat is kei erg hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is toch wat jong, verschrikkelijk
Volg de link die ik net gaf danquote:
Ik welquote:
Lang niet zo erg als dat ik het heb: ik moet m elke ochtend opnieuw aanzettenquote:
Ik vind het anders maar een irritant pubertje, maar hee dat is mijn eigen mening.quote:
Dan weet ik nog steeds niet waarvoorquote:
voor mij istie liefquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:42 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar een irritant pubertje, maar hee dat is mijn eigen mening.
Alweer eensch. Maar dat vind ik van wel meer mensen hier (EL_Maikel en Maikuull) of hoe dat ook schrijftquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:42 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar een irritant pubertje, maar hee dat is mijn eigen mening.
ik weet tquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef brainster het volgende:
[..]
Voor zijn 14 andere meisjes ook
Zal ik je anders ff toevoegen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee, het is verschrikkelijk niet waar
Jij begrijpt me.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef brainster het volgende:
[..]
Voor zijn 14 andere meisjes ook
Op eigen risico, hoewel t op dit moment wel mee zal vallen: moe en allesquote:
ik doe niet aan loverboysquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:45 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Jij begrijpt me.
Imberrr heeft zo'n typische loverboy-achtige crush op dat stuk manhoer.
Brrrrr daar moet ik niet eens aan denkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als dat ik het heb: ik moet m elke ochtend opnieuw aanzetten
Ben je verliefd op die mo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe niet aan loverboysben laatst door eentje aangesproken en die heb ik ook meteen afgepoeierd
![]()
Ik zet m altijd aan als ik naar de wc ga in de ochtend, kan ik rustig aankleden en naar de wc terwijl mn pc zichzelf opstart (net als ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Brrrrr daar moet ik niet eens aan denken
Ik moet als ik ga zitten meteen op fok! kunnen gvd
En hij wel he?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Imberr het volgende:
moet je me wel ff accepteren Gizmore
Even msn aanzettenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Imberr het volgende:
moet je me wel ff accepteren Gizmore
Ow ja ik had het niet gelezen maar had wel verwacht dat yv dat erbij had gezetquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan weet ik nog steeds niet waarvoorNaja, zal me ook een worst wezen. Komt vanzelf weer terug
![]()
als jij ff zegt wie je bent voeg ik jou ook toequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef 1040STf het volgende:
[..]
En hij wel he?
Waarschijnlijk omdat hij minder direct is dan moi.
Tsja dat kan ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zet m altijd aan als ik naar de wc ga in de ochtend, kan ik rustig aankleden en naar de wc terwijl mn pc zichzelf opstart (net als ik). Daarna kan ik meteen gaan zitten fokken
![]()
Oh, mijn naam is cerror.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
als jij ff zegt wie je bent voeg ik jou ook toe![]()
Jij hebt zeker ook zo'n lijst met meer dan 250 personen erinquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
als jij ff zegt wie je bent voeg ik jou ook toe![]()
Dat ze dat nog niet doorhaddenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Oh, mijn naam is cerror.
cerror apestaartje gmail punt com.
Kloon ontmaskerdquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Oh, mijn naam is cerror.
men, ik dacht al: wanneer komt cerror es opdagen hier met n kloon?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Oh, mijn naam is cerror.
Sommigen zijn ook zo dom.quote:
ik zal es tellenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook zo'n lijst met meer dan 250 personen erin![]()
Ik heb er meerdere hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
men, ik dacht al: wanneer komt cerror es opdagen hier met n kloon?(serieus
)
Beetje langzaam van begrip zo te zienquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
men, ik dacht al: wanneer komt cerror es opdagen hier met n kloon?(serieus
)
Den goeden ouden tijdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook zo dom.
Jij niet DM, maar ik ken je nog van den oude SC.
ja hallo, t is 1 uur en ik heb de hele dag al koppijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Beetje langzaam van begrip zo te zien
Je hoeft alleen on en offline op te tellen hequote:
je hebt anders wel meer posts dan ik ook al ben ik hier langerquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja hallo, t is 1 uur en ik heb de hele dag al koppijnen vergeet niet dat ik nog steeds newbie ben enzo
![]()
dat snap ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hoeft alleen on en offline op te tellen heNiet dat je alle namen 1 voor 1 gaat tellen
Ik maar 119quote:
Vooral dat buitenlandse is eng.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:56 schreef 1040STf het volgende:
Ik heb welgeteld 104 mensen in m'n lijst...
En dan is het gros nog buitenlands.
Voor de amerikaanse meiden heb ik een aparte lijstquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:56 schreef 1040STf het volgende:
Ik heb welgeteld 104 mensen in m'n lijst...
En dan is het gros nog buitenlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |