hm ja.. als je ál mijn lijsten gaat optellenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik maar 119(in deze lijst
) heb laatst opgeruimd
En hoeveel klonen op Fok?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm ja.. als je ál mijn lijsten gaat optellen(ik heb op msn alleen al 9 mailadressen
)
geen.. daar ben ik nog te newbie voor volgens velenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hoeveel klonen op Fok?![]()
* The_Terminator Kloonscanner inschakeldquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
geen.. daar ben ik nog te newbie voor volgens velen![]()
![]()
Ik ben gewoon mezelfquote:
Ik "maar" 4 waarvan er 2 helemaal vol zijn 1 half vol en deze dus wat ik net zeiquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
hm ja.. als je ál mijn lijsten gaat optellen(ik heb op msn alleen al 9 mailadressen
)
Ik heb 3 bans in PUB.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelfIk heb geen kloon nodig om me achter te verschuilen
Ik 1quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hoeveel klonen op Fok?![]()
Die hedde gij helegaar geenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
* The_Terminator Kloonscanner inschakeld![]()
Daarom ben ik zo braaf nu.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook voor zorgen dat je geen bans krijgt![]()
Ik vind het meevallen dat ik er nog geen hebquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook voor zorgen dat je geen bans krijgt![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hoe weet u dat dan wel zo zeker![]()
Dat ie die geen heeftquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Ik snap er geen reet van![]()
Shit betraptquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik mis een aantal icoontjes![]()
Geen rechten dus
Als ik dan toch iemand uitscheld zorg ik er wel voor dat ik t een beetje onderbouwd doe, dat scheelt een hoop gezeik met de modjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen dat ik er nog geen heb
Op de FP heb ik er schijnbaar bijna eenDaar post ik netter als hier maar toch
Wheheheheheheheh!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:10 schreef 1040STf het volgende:
Ik kan zo mod worden!
same herequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
ben jij mod geweest DaMook?wanneer dat dan? oh..zie de datum al
vèr voor mijn tijd
Zie je terminator, niet (ex-)mods trappen er wel inquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:09 schreef Imberr het volgende:
ben jij mod geweest DaMook?wanneer dat dan? oh..zie de datum al
vèr voor mijn tijd
Wat vind je hier van dan:quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Shit betrapt
Ik had idd alleen een kleurtje en tag
Maar dat is ooit op het forum voorbij gekomen, toen hadden alleen a en fa's die
quote:
was t nog ver voor men tijdquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je terminator, niet (ex-)mods trappen er wel in
Ik heb die avond ook heel wat slotjes gezet (ik lapo en nikky het slot) er trapte er best veel in
Dat is wel een goede grap in ieder gevalquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je terminator, niet (ex-)mods trappen er wel in
Ik heb die avond ook heel wat slotjes gezet (ik lapo en nikky het slot) er trapte er best veel in
Dat dat voor je mod tijd was zie ik omdat je een paar knopjes mistquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat vind je hier van dan:
[afbeelding]
Was voordat ik mod was trouwens![]()
Het kleurtje beviel me ook welquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is wel een goede grap in ieder geval![]()
Onder welke kom je terug ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:14 schreef 1040STf het volgende:
Ik ga weer uitloggen onder dit account.
Oftwel, PUB goodbye.
Weltrustenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:23 schreef Gizmore het volgende:
Nou ja, heb t wel weer gehad voor vandaag
Truste
Werkt dat ja ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, je kan ook 2 browsers installeren. Kun je met 2 accounts tegelijk online zijn![]()
Zal ik mijn onopvallende kloon dan ook eens gaan gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |