Maar je leeft nog, en dat is goed!quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:56 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Nee, ik ben gister opgepakt.
Even naar KLB.
Nee, want ze hadden m'n ouders gebeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:58 schreef Talena het volgende:
[..]
Maar je leeft nog, en dat is goed!
Dus, wees blij
Ach jee, vertel!quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:59 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Nee, want ze hadden m'n ouders gebeld.
Dan raak ik in de warquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, je kan ook 2 browsers installeren. Kun je met 2 accounts tegelijk online zijn![]()
neen niet echt ziek geweest gelukkigquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:38 schreef tonks het volgende:
maryse nog ziek?
Mooiquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
neen niet echt ziek geweest gelukkig
hloquote:
oeh wat ga je doen? vast winkelen ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:49 schreef MaRySe het volgende:
ik ga me even douchen en dan naar amsterdam
buhbaaaai !
kater?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb hoofdpijn.
Ach jij wint toch niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef B_BOY het volgende:
ik lees net dat de winnaar en winnares van miss en mister pub bekend worden gemaakt als ik in gambia zit.
Met mij is het ook goed hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Prima, alleen heb ik hoofdpijn.
En U?
aaahh! dat herinnerd me er aan dat ik een derde kop ga inschenkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:21 schreef saaw het volgende:
koffie!
Ik heb een witte boterham met boter een kaasquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:23 schreef saaw het volgende:
ik heb koffie
en een pistoletje met gebraden kip, veeeel mayonaise, komkommer, tomaat en sla
smakelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb een witte boterham met boter een kaas![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:39 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Goeiemorgen
Mijn maag heeft zich inmiddels vacuum gezogen dus ik ga 'es wat eetbaars opzoeken!
jou ken ik nog niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:39 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Goeiemorgen
Mijn maag heeft zich inmiddels vacuum gezogen dus ik ga 'es wat eetbaars opzoeken!
opw ie?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:43 schreef Lizz-n het volgende:
* Lizz-n is gister avond een beetje verliefd geworden![]()
![]()
Dan hoor je hem al te kennenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:45 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoihoi.
ik kom hier trouwens tog vrij regelmatig volgens mij.
Ik zou gaan voetballen, maar dat gaat niet door; reden: onbekend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef B_BOY het volgende:
goede morgen gizmore
wat gaat iedereen vandaag trouwes doen?
ik heb dit weekend een repetitieweekend.
heerlijk, alleen weer niet zo langquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
heerlijk, alleen weer niet zo languitgebreid ontbeten ook net met een rijkelijk belegd gebakken eitje
Ik moet nog steeds mn huiswerk even maken van afgelopen donderdag want dat vak moet ik echt halen... Vanavond uit als het goed isquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef B_BOY het volgende:
goede morgen gizmore
Ik ga zo werkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:47 schreef B_BOY het volgende:
goede morgen gizmore
Ik half 10 ongeveerquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]Ik ook niet, om 9 uur was ik het al weer zat
![]()
Ik krijg bijna weer hongerquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik half 10 ongeveerGebakken eitje met kaas, ui, champignon, bacon, paprika, knoflook en bieslook op een geroosterd sneetje wit brood
![]()
![]()
Dan is dit topic volquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en dan? geen zin om terug te lezen
Ach ja, had ik weer eens zin inquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:53 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik krijg bijna weer hongerMaar ik heb net al gegeten, maar niet zo lekker als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |