Misschien ook puur voor het feit, dat ze dacht; de laatste loodjes, ik voel me (psychisch) al niet jofel, zo heb ik goeie afleiding, kom ik de laatste weken door. Thuis heb ik niemand.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:20 schreef milagro het volgende:
Maar ja, ik denk dat ze thuis , ondanks die 2 vriendinnen van haar en mams, toch erg alleen was.
En ze dit (naast het eventuele geld) als een uitkomst zag, alleen het kan natuurlijk tegenvallen.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Soms moet je je antipathie opzij kunnen zetten , boeien dan wat diegene gezegd of gedaan heeft, als die persoon hulp nodig heeft, dan geef ik dat. Moet je het wel heel bont maken, wil ik denken 'zoek het maar uit'.
Kan je ook wel eens bedrogen uitkomen, natuurlijk, maar ja..
Ziet er wel leuk uit zo die OP met Firefox 1.06quote:Op woensdag 7 september 2005 01:25 schreef Stereotomy het volgende:
Godver. Layout verneukt.
Ben al aan het klussenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:27 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit zo die OP met Firefox 1.06
Ach hij is 100 keer mooier, dan die ene keer dat ik een topic (uit pure wanhoopquote:
En dan een hindernisparcour door het huis heen voor een bonus tot maandagavond 21:00 uur volhoudenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
wat een ramp dit
nog 2 nachten? of 1?
Tot donderdag 21:00 volgens mij.... lijkt me echte een drama...die 2 kunnen straks echt niet meer lopen!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
wat een ramp dit
nog 2 nachten? of 1?
?? euhm hoe bedoel je precies..quote:Op woensdag 7 september 2005 01:29 schreef jalla het volgende:
denk dat roel over lieske nadenkt (het, wat het ook was is over
maar dit is pure speculatie
edit thx voor snelle opening btw!
Is dat ook niet een goeie voor het fake pics topic?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:31 schreef APK het volgende:
Hier ook nog maar een keer.
Ingrid op het toilet:
[afbeelding]
uuuh precies zoals ik het zeg?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
?? euhm hoe bedoel je precies..
Misschien kan iemand de deur dicht Photoshoppen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:32 schreef -Delta- het volgende:
Is dat ook niet een goeie voor het fake pics topic?![]()
Ik moet naar de tandarts en doe mijn mond vast openquote:Op woensdag 7 september 2005 01:32 schreef jalla het volgende:
wat wordt precies met deze smilie bedoelt?
?
Leuke foto had hem net gemist!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:31 schreef APK het volgende:
Hier ook nog maar een keer.
Ingrid op het toilet:
[afbeelding]
Maar ze hadden niet echt iets ?? of is er vanmiddag nog iets gebeurd ? daarom kijk ik er van opquote:
??? deur dichtquote:Op woensdag 7 september 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien kan iemand de deur dicht Photoshoppen.
Hij wordt wel erg lang....net alle foto,s (bewoners) naast elkaar zag er opzich niet fout uit hoor!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:33 schreef Stereotomy het volgende:
OP fixed
Nu nog even mijn ravage in de Wiki opruimen
Tot straksquote:Op woensdag 7 september 2005 01:38 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga slapen, welterusten iedereen voor straks.![]()
Dat hoorde ik nogquote:
beste jalla: roel heeft een geheime opdracht in zijn hoofd op dit moment waar die waarschijnlijk geld mee kan winnen en dat kan roel goed gebruiken. daarom zat hij buiten ingrid te ontwijken en net doen alsof ie heel druk aan het denken was want hij werd geroepen of ie mee kwam helpen. en om lieske hoeft ie niet te lang te denken hij weet als ie wil dat ie lieske op elk moment van de dag kan nemen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:37 schreef jalla het volgende:
bedoel dat ik denk dat er "iets" was tussen roel en lieske, (soort lieske kalverliefde gedoe) maar dat dat nu evt over is, en dat roel daar toch een beetje mee zit, maar dat is dus allemaal speculatie van mijn kant, kan niet in roels hoofd kijken, moet afgaan op wat ik zie op de streams
zou kunnen maar daar geloof ik niet in, we shall seequote:Op woensdag 7 september 2005 01:42 schreef wickie het volgende:
[..]
beste jalla: roel heeft een geheime opdracht in zijn hoofd op dit moment waar die waarschijnlijk geld mee kan winnen en dat kan roel goed gebruiken. daarom zat hij buiten ingrid te ontwijken en net doen alsof ie heel druk aan het denken was want hij werd geroepen of ie mee kwam helpen. en om lieske hoeft ie niet te lang te denken hij weet als ie wil dat ie lieske op elk moment van de dag kan nemen.
dan zou de opdracht zijn dat een persoon niet mee mag helpen aan voltooien andere opdrachtquote:Op woensdag 7 september 2005 01:43 schreef jalla het volgende:
[..]
zou kunnen maar daar geloof ik niet in, we shall see
Zat ff spreekwoordenboek te checken maar kwam eigenlijk alleen;quote:Op woensdag 7 september 2005 01:39 schreef milagro het volgende:
wat zeiden ze vanmiddag nou over de opdrachten?
dat het thema spreekwoorden en gezegden is of zo?
op eieren lopen, okay
en dat fietsen dan?
Ohhhhhhhhhhhhh dat zou zoooooooooooooo fout zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 01:44 schreef Wokkel het volgende:
Misschien heeft Roel de opdracht ongemerkt de eieren kapot te maken voor x duizend euro.....
om hoeveel en welke quotequote:Op woensdag 7 september 2005 01:46 schreef wickie het volgende:
nou ik weet het wel zeker jalla ik durf er zelfs op te wedden, hij is de gehele dag nog niet in de buurt geweest van die twee en is erg stil en gaat in een bubbelbad zitten als ze vervoerd moeten en ga zo maar door, dat lange gesprek met dido was natuurlijk ook een uitkomst.
Dat zou wel vrij simpel zijn, Roel gewoon; zal ik ff helpen, ik doe het wel alleen hoor! En dan Ingrid uit zijn handen laten vallen!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhh dat zou zoooooooooooooo fout zijn![]()
nee kan me niet indenkenalhoewel
![]()
Veel te makkelijk zo'n opdracht...misschien is het een deel ervan, maar ik denk echt dat hij ook nog de eieren stuk moet makenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:46 schreef wickie het volgende:
nou ik weet het wel zeker jalla ik durf er zelfs op te wedden, hij is de gehele dag nog niet in de buurt geweest van die twee en is erg stil en gaat in een bubbelbad zitten als ze vervoerd moeten en ga zo maar door, dat lange gesprek met dido was natuurlijk ook een uitkomst.
Denk het ook, hoor! En je ziet ook dat hij zich er niet happy bij voelt.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:46 schreef wickie het volgende:
Nee ik zei ongemerkt...zodat niemand weet wie het gedaan heeftquote:Op woensdag 7 september 2005 01:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat zou wel vrij simpel zijn, Roel gewoon; zal ik ff helpen, ik doe het wel alleen hoor! En dan Ingrid uit zijn handen laten vallen!![]()
Die spelletjes zijn helemaal niet leuk. Voor de kijkers.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:41 schreef jalla het volgende:
schaakspel bijna klaar
word lol als ze straks echt gaan spelen
Dat zou wel leuk zijn als het lukt....noodrantsoen!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:49 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nee ik zei ongemerkt...zodat niemand weet wie het gedaan heeft![]()
Inderdaad, dat is supersaai om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Die spelletjes zijn helemaal niet leuk. Voor de kijkers.
ssst begin ook te twijfelen, was me al aan het indekken...quote:Op woensdag 7 september 2005 01:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Veel te makkelijk zo'n opdracht...misschien is het een deel ervan, maar ik denk echt dat hij ook nog de eieren stuk moet maken![]()
Ik dacht dat Ingrid aan het plassen was in een potquote:
Klopt het dat in BB1 spelletjes verboden waren? ...Er schijnt toen ook een schaakspel gemaakt te zijn wat door BB in beslag is genomen. Lijkt me leuk dat na uren ploeteren alles weer moet worden ingeleverdquote:Op woensdag 7 september 2005 01:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Die spelletjes zijn helemaal niet leuk. Voor de kijkers.
Nopequote:Op woensdag 7 september 2005 01:53 schreef jalla het volgende:
ff off topic, speel jij wel eens games op internet onder de nick wokkel?
ha ha, jij dekt je ook inquote:Op woensdag 7 september 2005 01:53 schreef wickie het volgende:
ik vind het een tricky opdracht als de groep het opmerkt dat hij niet helpt kan hem dat in discrediet brengen, deze opdracht moet namelijk een groepsgebeuren zijn, dat stond in de opdracht.
Ik denk persoonlijk dat hij ook geen contact met ze mag hebben, het zou wel erg min zijn als hij ze ook ongemerkt kapot moet maken.
Het zou best kunnen en ik sluit het absoluut niet uit.
En Jalla ik: is goed. en ik daag jou uit om voor morgen voor 19:35 uit te vissen wat zijn geheime opdracht dan wel is. want hij heeft er een gekregen dat is gemeld in de uitzending.
Hee da;s een goeiequote:Op woensdag 7 september 2005 01:53 schreef wickie het volgende:
ik vind het een tricky opdracht als de groep het opmerkt dat hij niet helpt kan hem dat in discrediet brengen, deze opdracht moet namelijk een groepsgebeuren zijn, dat stond in de opdracht.
Ik denk persoonlijk dat hij ook geen contact met ze mag hebben, het zou wel erg min zijn als hij ze ook ongemerkt kapot moet maken.
Het zou best kunnen en ik sluit het absoluut niet uit.
En Jalla ik: is goed. en ik daag jou uit om voor morgen voor 19:35 uit te vissen wat zijn geheime opdracht dan wel is. want hij heeft er een gekregen dat is gemeld in de uitzending.
Ah je weet niet.. zou best nog leuk kunnen wordenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:54 schreef Kolomo het volgende:
Schaakspel is best mooi geworden! Waar je al niet opkomt als je tijd over houdt... Jammer dat er weinig interessante beelden uit zullen voortvloeien...
Ik denk dat het strenger is. Als hij wel meehelpt is de opdracht mislukt en moeten ze op noodrantsoen. Dit gaat denk ik niet om geld winnen voor zichzelf.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hee da;s een goeie
als het zo is.. dan zou het bij voorbaat als groepsopdracht verkloot zijn.. omdat Roel niet meewerkt.( dus weer rantsoen een week ofzo)
En als Roel het dus volhoud niet mee te helpen of iets.. dan krijgt ie poenzoiets ?
Aaaaahhhhquote:Op woensdag 7 september 2005 01:56 schreef milagro het volgende:
Ralph heeft de smaak te pakken, er is iets wat-ie snapt
Volgens mij is het al eens eerder gebeurd dat er spelletjes ingeleverd moesten worden. Of ik haal het in door de war met pen en papier en Koos die hele dagen zat te schrijven.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:57 schreef jalla het volgende:
kan me herinneren dat bart in bb 1 uren achterelkaar aan het patiencen was op het end
edit, andere series bb niet echt gevolgt
dat laatste, ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Volgens mij is het al eens eerder gebeurd dat er spelletjes ingeleverd moesten worden. Of ik haal het in door de war met pen en papier en Koos die hele dagen zat te schrijven.
Ik denk idd dat het net zo saai was, maar het was idd de eerste en werd vooral via TV bekeken. Tja, en van 24 uur een klein half uurtje leuke televisie te maken moet toch wel lukken...quote:Op woensdag 7 september 2005 02:04 schreef milagro het volgende:
[..]
dat laatste, ja.
anders konden ze communiceren met elkaar zonder dat wij mee konden luisteren.
BB1 was net zo saai als dit, ms nog wel saaier, alleen dat zijn we of vergeten, of we keken minder of we idealiseren het , omdat het de 1e was en dus nieuw
Ik ook , hoor, dat gezapige met af en toe een lekkere rel vind ik prima.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:05 schreef jalla het volgende:
vond bb1 geweldig
pure cult
edit, ik vind dat saaie gewone dus vel leuker dan al die clowns die er daarna in kwamen, en het programma zelf werd ook een zirkus
was slechte stap van big jonny
BB1 was verreweg de saaiste, als in waar het minste gebeurde. Maar dat kon idd toen omdat het nieuw was.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:04 schreef milagro het volgende:
[..]
dat laatste, ja.
anders konden ze communiceren met elkaar zonder dat wij mee konden luisteren.
BB1 was net zo saai als dit, ms nog wel saaier, alleen dat zijn we of vergeten, of we keken minder of we idealiseren het , omdat het de 1e was en dus nieuw
Ik vind het vrij normaal dat je meer saaie beelden ziet, dan heftige, ze kunnen toch niet konstant de fik erin zetten, qua discussies en roddels etc.
Bovendien, ze zitten er nog niet lang genoeg om echt te gaan balen van elkaar
Vond BB1 Prachtig op TV gevolgd en via Fok de streamverslagen. Alle latere BB vielen me zwaar tegen en haakte meestal af na 1 week ofzo....Wat je zegt met vd nepfiguren die het alleen voor het bekend worden deden.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:05 schreef jalla het volgende:
vond bb1 geweldig
pure cult
edit, ik vind dat saaie gewone dus veel leuker dan al die clowns die er daarna in kwamen, en het programma zelf werd ook een zirkuz
was slechte stap van big jonny
Vooral dat laatste zou voor mij echt not done zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook , hoor, dat gezapige met af en toe een lekkere rel vind ik prima.
En ze knutselen maar raak, je zal er maar zitten , zonder tv, boeken, kranten, radio, muziek
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:08 schreef Rica het volgende:
[..]
BB1 was verreweg de saaiste, als in waar het minste gebeurde. Maar dat kon idd toen omdat het nieuw was.
Alleen een groep mensen die hele dagen zit te schaken, ganzeborden, dammen, triktrakken en wat ze allemaal maar fabriceren
Een schaakspel van kaarsvet. En ik denk gewoon om de tijd door te komen, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:10 schreef Greetings het volgende:
Wat zijn ze trouwens aan het knutselen? en waarom? is dat een opdracht ofzo?
Hij mompelt idd een beetje erg zacht.. Dat gesprek met Lieske kon ik net praktisch niet volgen...quote:Op woensdag 7 september 2005 02:08 schreef wickie het volgende:
ik versta ralph amper das wel vervelend
Schaakbord + Stukkenquote:Op woensdag 7 september 2005 02:10 schreef Greetings het volgende:
Wat zijn ze trouwens aan het knutselen? en waarom? is dat een opdracht ofzo?
Als het om de tijd door te komen is, zouden ze nu toch wel gaan slapen lijkt me... maargoed.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Een schaakspel van kaarsvet. En ik denk gewoon om de tijd door te komen, maar weet het niet zeker.
Ja, die baalde er volgens mij stevig van dat Ralph ook continue bleef zittenquote:Op woensdag 7 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
Roel : ik ga slapen
Lieske meteen : ik ga ook slapen
Yeah, tandenborstelshow zometee!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
Roel : ik ga slapen
Lieske meteen : ik ga ook slapen
En je denkt dat de huidige bewoners van een andere planeet komen en nooit van BB gehoord hebben?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:09 schreef BBscanner het volgende:
Wat je zegt met vd nepfiguren die het alleen voor het bekend worden deden.
daarom deed ze ook zo lekker vriendelijk net tegen hemquote:Op woensdag 7 september 2005 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, die baalde er volgens mij stevig van dat Ralph ook continue bleef zitten![]()
sta je als vent op het punt het bed in te duiken met een blondje van 19, zie je haar tandenpoetsen...quote:Op woensdag 7 september 2005 02:16 schreef wickie het volgende:
ze gaat alvast "EVEN" tandenpoetsen dat noem ik geen even meer
Ja me timer staat op scherp, jammer dat ze het "Lieske-de-tandenpoets-miep" topic hebben gesloten haar record tijden in te noteren!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:16 schreef Wokkel het volgende:
Heeft iedereen de stopwatches gereed??
Ralph is niet fake, Ralph is simpel en wel zo dat het niet te faken is.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:18 schreef jalla het volgende:
nat is idd fake, maar heb me er al bij neergelegd
ralf dito, ook andere achtergrond dan op site talpa staat maar ok, het is wel goed
ralf is ook simpel, maar hoe hij in dat huis zit als side kick van natquote:Op woensdag 7 september 2005 02:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph is niet fake, Ralph is simpel en wel zo dat het niet te faken is.
Nathalie ziet dit als 1 grote sollicitatie.
Jij bent evilquote:Op woensdag 7 september 2005 02:19 schreef Rica het volgende:
"Verniel alle spelletjes in het huis"
Lijkt me wel een leuke geheime missie voor.. Rob!
Mijn image, wat doe je?!
ervaring in de mediawereldquote:Op woensdag 7 september 2005 02:21 schreef jalla het volgende:
[..]
ralf is ook simpel, maar hoe hij in dat huis zit als side kick van nat
en hij heeft achtergrond als model, /ervaring in de media wereld
bedoel dat beetje met fake
menno ook met gevraagt voor t..i. als barman, heb liever mensen zonder zo,n achtergrond..
Voor wat? Om aan de slag te gaan als stem-vertolker in een nieuwe Disney-film?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph is niet fake, Ralph is simpel en wel zo dat het niet te faken is.
Nathalie ziet dit als 1 grote sollicitatie.
Owen Wilson look-alike hiernaquote:Op woensdag 7 september 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
[..]
ervaring in de mediawereld
brandweerman en hovenier daarvoor.
hij heeft toch in een reclame volkskrant gespeeld?, lijkt me dat dat niet enige opdracht is geweestquote:Op woensdag 7 september 2005 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Owen Wilson look-alike hierna
Hij bedoelt zeker dat als Ralph een brandje heeft geblust het in het Haagse Courant komt ofzoietsquote:Op woensdag 7 september 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
[..]
ervaring in de mediawereld
brandweerman en hovenier daarvoor.
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:24 schreef Rica het volgende:
Ralph beeldje maken voor schaakspel. Ralph dit goed kunnen.
ach die manquote:Op woensdag 7 september 2005 02:21 schreef Greetings het volgende:
Ik zie Ralph er nu ook wel weer voor aan om 9 uur achter elkaar die schaakstukken te gaan zitten maken... dat ie er morgen nog zit als de rest opstaat
Heeft hij ook spul om kalknagels te makenquote:Op woensdag 7 september 2005 02:26 schreef jalla het volgende:
eindelijk zoom
nu zie ik het goed, ralf maakt een reservebeen voor rob
hij is nu bezig met de 5 tenen
Heb wel het idee dat BB dit jaar minder van die sensatie zoekers in het huis heeft gezet, Nathalie heeft het kennelijk goed gespeelt...BB wat is dat!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
En je denkt dat de huidige bewoners van een andere planeet komen en nooit van BB gehoord hebben?
Nathalie bv.![]()
Telekids Reloadedquote:Op woensdag 7 september 2005 02:23 schreef Greetings het volgende:
[..]
Voor wat? Om aan de slag te gaan als stem-vertolker in een nieuwe Disney-film?![]()
Haha, nee meer dat ie bewust de hele nacht daar zit. En dan heel droog antwoordt als de rest lachend vraagt: "wat heb jij de hele nacht lopen doen?" met "schaakstukken maken"quote:Op woensdag 7 september 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ach die man
goedemorgen, Ralph
goedemorgen? dat meeeeeeeeeeeeeen je niet?!!!
Vraag mezelf idd ook af of hij wel kan schaken!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:24 schreef Rica het volgende:
Ralph beeldje maken voor schaakspel. Ralph dit goed kunnen.
Schattig gaat misschien ver, maar ik denk dat Ralph wel 1 van de mensen is die het meest zichzelf is.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik nou de enige die hem nu wel schattig vind, zo helemaal alleen?
Zo stil bedoel je??quote:Op woensdag 7 september 2005 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik nou de enige die hem nu wel schattig vind, zo helemaal alleen?
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:26 schreef jalla het volgende:
eindelijk zoom
nu zie ik het goed, ralf maakt een reservebeen/voet voor rob
hij is nu bezig met de 5 tenen
Heb sinds gisteren het idee dat de BB regie ook wil dat wij op tijd gaan slapen!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:29 schreef wickie het volgende:
kunnen ze niet ff een stream op lieske en roel doen
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:32 schreef sam_the_man het volgende:
Ralf morgen: Oke hoe gaat dat èguhnlèk, schakuh?
Sorry, werkt niet bij mijquote:Op woensdag 7 september 2005 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
GODVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Net de tieten van Lieske gemist.
iemand die wel kunnen capturen?
Roelquote:Mijn helden zijn: Rob, Joost, Tanja en Lieske !!
dat zeiden ze aan het eind van de tv-uitzending, als aankondiging van die van morgen...quote:Op woensdag 7 september 2005 02:35 schreef Greetings het volgende:
Wat lees ik hier trouwens over een geheime missien van Roel?
Is het al zeker dat hij een geheime missie heeft, of vermoeden jullie dit alleen?
Het was meer sarcastisch bedoeld maar ik zal straks Joost uit het rijtje verwijderen, die isquote:Op woensdag 7 september 2005 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
dan maar ff op je sig reageren:
[..]
Roel
Okeej... Weet iemand waar Ralph en Roel uithangen?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:36 schreef milagro het volgende:
Rikkert.
Want ze heeft geruild met Menno en die slaapt naast Rikkert.
Maar waar is Roel gebleven??quote:Op woensdag 7 september 2005 02:38 schreef Kolomo het volgende:
Ah, ik zie ralph al.. Die gaat eindelijk slapen.
Tempting voor Rikkertik.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:36 schreef milagro het volgende:
Rikkert.
Want ze heeft geruild met Menno en die slaapt naast Rikkert.
f off met die onzin,quote:
Dat denk ik juist niet! Als Roel slaapt komt ie de eerste 14 uur zijn bed niet uit en dat risico zal hij wel niet (kunnen) nemenquote:Op woensdag 7 september 2005 02:41 schreef Kolomo het volgende:
Ja, ik ook! Woei! Maar of ik daar nog op ga wachten... kan nog wel een eeuwigheid duren natuurlijk...
Yep.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:40 schreef Kolomo het volgende:
Is um dat, naast Ralph?
Haha, da's ook weer waar...quote:Op woensdag 7 september 2005 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet! Als Roel slaapt komt ie de eerste 14 uur zijn bed niet uit en dat risico zal hij wel niet (kunnen) nemen![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:42 schreef jalla het volgende:
[..]
f off met die onzin,
sterker nog, ben het nu al zat, bb en dit
het is leuk geweest
dit was het voor mijn bijdrage aan deze site
bye all en enjoy it verder
Welterusten Milagro, er gebeurt niet veel meerquote:Op woensdag 7 september 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Yep.
Joost en Rob liggen allebei in een hoek.
Menno en Rikkert naast elkaar
Ralph en Roel ook
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:42 schreef jalla het volgende:
[..]
f off met die onzin,
het is leuk geweest
http://www.gillesdesmit.com/bb/ kan je zo meteen kijken, zonder installeren... of werkt die niet bij je?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Haha, da's ook weer waar...
Ik baal wel dat ik niet zo'n vier streams tegelijk programmaatje heb, die zijn wel handig om onverwachte beweging te signaleren. Maar ik neem aan dat ik hier wel op tijd gealarmeerd word
Ik gebruik deze: http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik baal wel dat ik niet zo'n vier streams tegelijk programmaatje heb, die zijn wel handig om onverwachte beweging te signaleren. Maar ik neem aan dat ik hier wel op tijd gealarmeerd word
Dan zal Roel met een kwartier ofzo wel iets gaan doen (als hij echt eruit gaat)quote:Op woensdag 7 september 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Yep.
Joost en Rob liggen allebei in een hoek.
Menno en Rikkert naast elkaar
Ralph en Roel ook
trusten, ik ga ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welterusten Milagro, er gebeurt niet veel meer
Ikke naar bed.
Maar eerst.... tandjes poetsen.![]()
Moet je BBstream2005 even google, geen groot beeld maar je ziet allesquote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef Kolomo het volgende:
[..]
site : http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
trusten, ik ga ook.
trusten, APK en Kolomo en de rest en de rest rest![]()
Onder welke naam kom je morgen weer terug?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:42 schreef jalla het volgende:
[..]
f off met die onzin,
het is leuk geweest
sweet dreams joequote:Op woensdag 7 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
trusten, ik ga ook.
Truste.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
Zal eens ff kijken, had idd geen zin om te installeren... Ik dacht dat al die programmaatjes geinstaleerd moesten worden, dus ik kijk via WMP.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:45 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/ kan je zo meteen kijken, zonder installeren... of werkt die niet bij je?
heb ik een aantal keer geprobeerd maar telkens als ik iets wilde posten en weer terug kwam had ik half beeldquote:Op woensdag 7 september 2005 02:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
site : http://www.gillesdesmit.com/bb/
Deze is ook wel handig geeft de streams via XS4ALL door en kan je goed mee capturen in fullscreen via CTRL-PRTSCREENquote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
trusten, ik ga ook.
Probeer http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe die is werkt via apart programma'tjequote:Op woensdag 7 september 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
heb ik een aantal keer geprobeerd maar telkens als ik iets wilde posten en weer terug kwam had ik half beeld![]()
![]()
astuquote:Op woensdag 7 september 2005 02:49 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zal eens ff kijken, had idd geen zin om te installeren... Ik dacht dat al die programmaatjes geinstaleerd moesten worden, dus ik kijk via WMP.
Ja, super, die doet het gewoon wel! Dankezeer!
Oke, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
astuen mocht ie vastlopen ( niet vaak hoor) gewoon ff f5
Heb niet alle streamverslagen doorgelezen vandaag maar volgens mij is er nog niet genomineerd. Het lijkt me idd erg lastig om met die eiren om naar de DBK te gaan!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
Trouwens, zouden de bewoners al een naam voor de nominatie hebben doorgegeven??
Lijkt me erg lastig om Menno en Ingrid daar raatoe te brengen![]()
We wachten het maar even af, ik ga er nu maar mee stoppen, het idee dat ik naar een aantal slapende mensen lig te kijken maakt me een beetje trietsquote:
Nou tot BB 2006 dan, Doeiquote:Op woensdag 7 september 2005 02:57 schreef jalla het volgende:
Onder welke naam kom je morgen weer terug?
helaas ben geen kloon c,est tous....
Niemand?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:55 schreef Kolomo het volgende:
Hey, nog een klein technisch vraagje: in WMP heb je een soort van geschiedenis, onder 'url openen'. Nou vroeg ik me af hoe lang die de links die je hebt bekeken bewaart en of je die ook zelf kan weggooien.Dan kan ik die keren dat ik mis heb getypt eens eruit gooien nl
Gelijk heb je....maar ben alleen zo bang dat ik die Roel actie mis... maar verwacht daar nu nog weinig van. Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 02:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We wachten het maar even af, ik ga er nu maar mee stoppen, het idee dat ik naar een aantal slapende mensen lig te kijken maakt me een beetje triets![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 03:01 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Niemand?
Dan vraag ik het een andere keer gewoon nog eens. Want om er nu een DIG-topic over te openen![]()
Werk niet zo veel met Mediaplayer maar kan je volgens mij wel ergens in de settings uitschakelen. Maar dat progje wat ik eerder posten hoef je niet te instaleren en geeft de streams ook prima weer hoor. Alleen de liveuitzending stream 5 zit er niet bij maar dat kan je ook via TV volgen.
Toch leuk dat we elkaar hier dus gek kunnen maken over wat er wel niet nog kan gebeuren en zodoende langer blijft kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 03:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gelijk heb je....maar ben alleen zo bang dat ik die Roel actie mis... maar verwacht daar nu nog weinig van. Truste![]()
Ja lijkt de X-Files wel zo spannend dat BB.quote:Op woensdag 7 september 2005 03:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Toch leuk dat we elkaar hier dus gek kunnen maken over wat er wel niet nog kan gebeuren en zodoende langer blijft kijken![]()
![]()
![]()
Laat ik dan sterk zijn en de stekker uit mijn laptop trekken, morgen om 07:30 staat er weer iemand op de stoep hierquote:Op woensdag 7 september 2005 03:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja lijkt de X-Files wel zo spannend dat BB...allemaal slapende koppies!
Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 03:07 schreef MaJo het volgende:
Ben benieuwd wat Roel gaat doen maar ga ook maar eens slapen. Ik lees het morgen wel
Roel (die zijn voeten wel is mag wassen) ligt al een minuut of 10 in dezelfde houding, die slaapt echt volgens mijquote:Op woensdag 7 september 2005 03:07 schreef MaJo het volgende:
Ben benieuwd wat Roel gaat doen maar ga ook maar eens slapen. Ik lees het morgen wel
Sterke ermee!quote:Op woensdag 7 september 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Laat ik dan sterk zijn en de stekker uit mijn laptop trekken, morgen om 07:30 staat er weer iemand op de stoep hier![]()
Misschien dat ik morgen weer is een poging ga wagen maar tot nu toe ben ik wel tevreden met de BBstreamquote:Op woensdag 7 september 2005 03:09 schreef Kolomo het volgende:
Jah, maakt ook niet zoveel uit. Vind het alleen raar dat daar wel een geschiedenis bewaard blijft, dat die niet zoals bij gewone lnks wordt weggegooid na het ingestelde aantal dagen.
Op zich vind ik het wel een fijne manier om de streams te kijken, en met die site erbij is het wel handig om te zien op welke stream het te doen is, dat was nu steeds gissen... denk dat ik ze in combi ga gebruiken, aangezien de kwaliteit met WMP toch ietsje beter lijkt.
Ik ook! gelukkig is het maar een bezoekje van een kwartiertje en daarna slaap ik binnen 10 minuten weerquote:Op woensdag 7 september 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Sterke ermee!![]()
Valt nog weinig te streamen hier dus kap en dus nu ook maar mee! Denk ik....
36 uur bedoel je..quote:Op woensdag 7 september 2005 07:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo te zien is er weer weinig gebeurdt de laatste 24 uur.
Volgens mij dagelijks, al was het gisteren pas om 09:23quote:Op woensdag 7 september 2005 09:03 schreef Symer het volgende:
Zouden ze vandaag ook om 9 uur gewekt worden? Of was dat alleen voor gisteren?
Dan blijf ik nog even op, heb ze nog maar 1x buiten hun bed gezienquote:Op woensdag 7 september 2005 09:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij dagelijks, al was het gisteren pas om 09:23
Was hier toch echt meerdere minuten en nu heb ik ze even allemaal opnieuw aangezet en staat alleen stream1 nog op zijn kopquote:Op woensdag 7 september 2005 09:30 schreef Jojogirl het volgende:Hier staat alles gewoon normaal. Of was het maar een paar seconden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |