Heb niet alle streamverslagen doorgelezen vandaag maar volgens mij is er nog niet genomineerd. Het lijkt me idd erg lastig om met die eiren om naar de DBK te gaan!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
Trouwens, zouden de bewoners al een naam voor de nominatie hebben doorgegeven??
Lijkt me erg lastig om Menno en Ingrid daar raatoe te brengen![]()
We wachten het maar even af, ik ga er nu maar mee stoppen, het idee dat ik naar een aantal slapende mensen lig te kijken maakt me een beetje trietsquote:
Nou tot BB 2006 dan, Doeiquote:Op woensdag 7 september 2005 02:57 schreef jalla het volgende:
Onder welke naam kom je morgen weer terug?
helaas ben geen kloon c,est tous....
Niemand?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:55 schreef Kolomo het volgende:
Hey, nog een klein technisch vraagje: in WMP heb je een soort van geschiedenis, onder 'url openen'. Nou vroeg ik me af hoe lang die de links die je hebt bekeken bewaart en of je die ook zelf kan weggooien.Dan kan ik die keren dat ik mis heb getypt eens eruit gooien nl
Gelijk heb je....maar ben alleen zo bang dat ik die Roel actie mis... maar verwacht daar nu nog weinig van. Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 02:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We wachten het maar even af, ik ga er nu maar mee stoppen, het idee dat ik naar een aantal slapende mensen lig te kijken maakt me een beetje triets![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 03:01 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Niemand?
Dan vraag ik het een andere keer gewoon nog eens. Want om er nu een DIG-topic over te openen![]()
Werk niet zo veel met Mediaplayer maar kan je volgens mij wel ergens in de settings uitschakelen. Maar dat progje wat ik eerder posten hoef je niet te instaleren en geeft de streams ook prima weer hoor. Alleen de liveuitzending stream 5 zit er niet bij maar dat kan je ook via TV volgen.
Toch leuk dat we elkaar hier dus gek kunnen maken over wat er wel niet nog kan gebeuren en zodoende langer blijft kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 03:02 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Gelijk heb je....maar ben alleen zo bang dat ik die Roel actie mis... maar verwacht daar nu nog weinig van. Truste![]()
Ja lijkt de X-Files wel zo spannend dat BB.quote:Op woensdag 7 september 2005 03:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Toch leuk dat we elkaar hier dus gek kunnen maken over wat er wel niet nog kan gebeuren en zodoende langer blijft kijken![]()
![]()
![]()
Laat ik dan sterk zijn en de stekker uit mijn laptop trekken, morgen om 07:30 staat er weer iemand op de stoep hierquote:Op woensdag 7 september 2005 03:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja lijkt de X-Files wel zo spannend dat BB...allemaal slapende koppies!
Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 03:07 schreef MaJo het volgende:
Ben benieuwd wat Roel gaat doen maar ga ook maar eens slapen. Ik lees het morgen wel
Roel (die zijn voeten wel is mag wassen) ligt al een minuut of 10 in dezelfde houding, die slaapt echt volgens mijquote:Op woensdag 7 september 2005 03:07 schreef MaJo het volgende:
Ben benieuwd wat Roel gaat doen maar ga ook maar eens slapen. Ik lees het morgen wel
Sterke ermee!quote:Op woensdag 7 september 2005 03:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Laat ik dan sterk zijn en de stekker uit mijn laptop trekken, morgen om 07:30 staat er weer iemand op de stoep hier![]()
Misschien dat ik morgen weer is een poging ga wagen maar tot nu toe ben ik wel tevreden met de BBstreamquote:Op woensdag 7 september 2005 03:09 schreef Kolomo het volgende:
Jah, maakt ook niet zoveel uit. Vind het alleen raar dat daar wel een geschiedenis bewaard blijft, dat die niet zoals bij gewone lnks wordt weggegooid na het ingestelde aantal dagen.
Op zich vind ik het wel een fijne manier om de streams te kijken, en met die site erbij is het wel handig om te zien op welke stream het te doen is, dat was nu steeds gissen... denk dat ik ze in combi ga gebruiken, aangezien de kwaliteit met WMP toch ietsje beter lijkt.
Ik ook! gelukkig is het maar een bezoekje van een kwartiertje en daarna slaap ik binnen 10 minuten weerquote:Op woensdag 7 september 2005 03:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Sterke ermee!![]()
Valt nog weinig te streamen hier dus kap en dus nu ook maar mee! Denk ik....
36 uur bedoel je..quote:Op woensdag 7 september 2005 07:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo te zien is er weer weinig gebeurdt de laatste 24 uur.
Volgens mij dagelijks, al was het gisteren pas om 09:23quote:Op woensdag 7 september 2005 09:03 schreef Symer het volgende:
Zouden ze vandaag ook om 9 uur gewekt worden? Of was dat alleen voor gisteren?
Dan blijf ik nog even op, heb ze nog maar 1x buiten hun bed gezienquote:Op woensdag 7 september 2005 09:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij dagelijks, al was het gisteren pas om 09:23
Was hier toch echt meerdere minuten en nu heb ik ze even allemaal opnieuw aangezet en staat alleen stream1 nog op zijn kopquote:Op woensdag 7 september 2005 09:30 schreef Jojogirl het volgende:Hier staat alles gewoon normaal. Of was het maar een paar seconden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |