Het was meer sarcastisch bedoeld maar ik zal straks Joost uit het rijtje verwijderen, die isquote:Op woensdag 7 september 2005 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
dan maar ff op je sig reageren:
[..]
Roel
Okeej... Weet iemand waar Ralph en Roel uithangen?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:36 schreef milagro het volgende:
Rikkert.
Want ze heeft geruild met Menno en die slaapt naast Rikkert.
Maar waar is Roel gebleven??quote:Op woensdag 7 september 2005 02:38 schreef Kolomo het volgende:
Ah, ik zie ralph al.. Die gaat eindelijk slapen.
Tempting voor Rikkertik.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:36 schreef milagro het volgende:
Rikkert.
Want ze heeft geruild met Menno en die slaapt naast Rikkert.
f off met die onzin,quote:
Dat denk ik juist niet! Als Roel slaapt komt ie de eerste 14 uur zijn bed niet uit en dat risico zal hij wel niet (kunnen) nemenquote:Op woensdag 7 september 2005 02:41 schreef Kolomo het volgende:
Ja, ik ook! Woei! Maar of ik daar nog op ga wachten... kan nog wel een eeuwigheid duren natuurlijk...
Yep.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:40 schreef Kolomo het volgende:
Is um dat, naast Ralph?
Haha, da's ook weer waar...quote:Op woensdag 7 september 2005 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet! Als Roel slaapt komt ie de eerste 14 uur zijn bed niet uit en dat risico zal hij wel niet (kunnen) nemen![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:42 schreef jalla het volgende:
[..]
f off met die onzin,
sterker nog, ben het nu al zat, bb en dit
het is leuk geweest
dit was het voor mijn bijdrage aan deze site
bye all en enjoy it verder
Welterusten Milagro, er gebeurt niet veel meerquote:Op woensdag 7 september 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Yep.
Joost en Rob liggen allebei in een hoek.
Menno en Rikkert naast elkaar
Ralph en Roel ook
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:42 schreef jalla het volgende:
[..]
f off met die onzin,
het is leuk geweest
http://www.gillesdesmit.com/bb/ kan je zo meteen kijken, zonder installeren... of werkt die niet bij je?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Haha, da's ook weer waar...
Ik baal wel dat ik niet zo'n vier streams tegelijk programmaatje heb, die zijn wel handig om onverwachte beweging te signaleren. Maar ik neem aan dat ik hier wel op tijd gealarmeerd word
Ik gebruik deze: http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ik baal wel dat ik niet zo'n vier streams tegelijk programmaatje heb, die zijn wel handig om onverwachte beweging te signaleren. Maar ik neem aan dat ik hier wel op tijd gealarmeerd word
Dan zal Roel met een kwartier ofzo wel iets gaan doen (als hij echt eruit gaat)quote:Op woensdag 7 september 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
[..]
Yep.
Joost en Rob liggen allebei in een hoek.
Menno en Rikkert naast elkaar
Ralph en Roel ook
trusten, ik ga ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welterusten Milagro, er gebeurt niet veel meer
Ikke naar bed.
Maar eerst.... tandjes poetsen.![]()
Moet je BBstream2005 even google, geen groot beeld maar je ziet allesquote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef Kolomo het volgende:
[..]
site : http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
trusten, ik ga ook.
trusten, APK en Kolomo en de rest en de rest rest![]()
Onder welke naam kom je morgen weer terug?quote:Op woensdag 7 september 2005 02:42 schreef jalla het volgende:
[..]
f off met die onzin,
het is leuk geweest
sweet dreams joequote:Op woensdag 7 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
trusten, ik ga ook.
Truste.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
Zal eens ff kijken, had idd geen zin om te installeren... Ik dacht dat al die programmaatjes geinstaleerd moesten worden, dus ik kijk via WMP.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:45 schreef milagro het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/ kan je zo meteen kijken, zonder installeren... of werkt die niet bij je?
heb ik een aantal keer geprobeerd maar telkens als ik iets wilde posten en weer terug kwam had ik half beeldquote:Op woensdag 7 september 2005 02:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
site : http://www.gillesdesmit.com/bb/
Deze is ook wel handig geeft de streams via XS4ALL door en kan je goed mee capturen in fullscreen via CTRL-PRTSCREENquote:Op woensdag 7 september 2005 02:44 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Trustequote:Op woensdag 7 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
trusten, ik ga ook.
Probeer http://www.xs4all.nl/~marnix1/Project1.exe die is werkt via apart programma'tjequote:Op woensdag 7 september 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
heb ik een aantal keer geprobeerd maar telkens als ik iets wilde posten en weer terug kwam had ik half beeld![]()
![]()
astuquote:Op woensdag 7 september 2005 02:49 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zal eens ff kijken, had idd geen zin om te installeren... Ik dacht dat al die programmaatjes geinstaleerd moesten worden, dus ik kijk via WMP.
Ja, super, die doet het gewoon wel! Dankezeer!
Oke, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
astuen mocht ie vastlopen ( niet vaak hoor) gewoon ff f5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |