Owen Wilson look-alike hiernaquote:Op woensdag 7 september 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
[..]
ervaring in de mediawereld
brandweerman en hovenier daarvoor.
hij heeft toch in een reclame volkskrant gespeeld?, lijkt me dat dat niet enige opdracht is geweestquote:Op woensdag 7 september 2005 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Owen Wilson look-alike hierna
Hij bedoelt zeker dat als Ralph een brandje heeft geblust het in het Haagse Courant komt ofzoietsquote:Op woensdag 7 september 2005 02:23 schreef milagro het volgende:
[..]
ervaring in de mediawereld
brandweerman en hovenier daarvoor.
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:24 schreef Rica het volgende:
Ralph beeldje maken voor schaakspel. Ralph dit goed kunnen.
ach die manquote:Op woensdag 7 september 2005 02:21 schreef Greetings het volgende:
Ik zie Ralph er nu ook wel weer voor aan om 9 uur achter elkaar die schaakstukken te gaan zitten maken... dat ie er morgen nog zit als de rest opstaat
Heeft hij ook spul om kalknagels te makenquote:Op woensdag 7 september 2005 02:26 schreef jalla het volgende:
eindelijk zoom
nu zie ik het goed, ralf maakt een reservebeen voor rob
hij is nu bezig met de 5 tenen
Heb wel het idee dat BB dit jaar minder van die sensatie zoekers in het huis heeft gezet, Nathalie heeft het kennelijk goed gespeelt...BB wat is dat!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
En je denkt dat de huidige bewoners van een andere planeet komen en nooit van BB gehoord hebben?
Nathalie bv.![]()
Telekids Reloadedquote:Op woensdag 7 september 2005 02:23 schreef Greetings het volgende:
[..]
Voor wat? Om aan de slag te gaan als stem-vertolker in een nieuwe Disney-film?![]()
Haha, nee meer dat ie bewust de hele nacht daar zit. En dan heel droog antwoordt als de rest lachend vraagt: "wat heb jij de hele nacht lopen doen?" met "schaakstukken maken"quote:Op woensdag 7 september 2005 02:26 schreef milagro het volgende:
[..]
ach die man
goedemorgen, Ralph
goedemorgen? dat meeeeeeeeeeeeeen je niet?!!!
Vraag mezelf idd ook af of hij wel kan schaken!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:24 schreef Rica het volgende:
Ralph beeldje maken voor schaakspel. Ralph dit goed kunnen.
Schattig gaat misschien ver, maar ik denk dat Ralph wel 1 van de mensen is die het meest zichzelf is.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik nou de enige die hem nu wel schattig vind, zo helemaal alleen?
Zo stil bedoel je??quote:Op woensdag 7 september 2005 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik nou de enige die hem nu wel schattig vind, zo helemaal alleen?
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:26 schreef jalla het volgende:
eindelijk zoom
nu zie ik het goed, ralf maakt een reservebeen/voet voor rob
hij is nu bezig met de 5 tenen
Heb sinds gisteren het idee dat de BB regie ook wil dat wij op tijd gaan slapen!quote:Op woensdag 7 september 2005 02:29 schreef wickie het volgende:
kunnen ze niet ff een stream op lieske en roel doen
quote:Op woensdag 7 september 2005 02:32 schreef sam_the_man het volgende:
Ralf morgen: Oke hoe gaat dat èguhnlèk, schakuh?
Sorry, werkt niet bij mijquote:Op woensdag 7 september 2005 02:31 schreef Stereotomy het volgende:
GODVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Net de tieten van Lieske gemist.
iemand die wel kunnen capturen?
Roelquote:Mijn helden zijn: Rob, Joost, Tanja en Lieske !!
dat zeiden ze aan het eind van de tv-uitzending, als aankondiging van die van morgen...quote:Op woensdag 7 september 2005 02:35 schreef Greetings het volgende:
Wat lees ik hier trouwens over een geheime missien van Roel?
Is het al zeker dat hij een geheime missie heeft, of vermoeden jullie dit alleen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |