beste jalla: roel heeft een geheime opdracht in zijn hoofd op dit moment waar die waarschijnlijk geld mee kan winnen en dat kan roel goed gebruiken. daarom zat hij buiten ingrid te ontwijken en net doen alsof ie heel druk aan het denken was want hij werd geroepen of ie mee kwam helpen. en om lieske hoeft ie niet te lang te denken hij weet als ie wil dat ie lieske op elk moment van de dag kan nemen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:37 schreef jalla het volgende:
bedoel dat ik denk dat er "iets" was tussen roel en lieske, (soort lieske kalverliefde gedoe) maar dat dat nu evt over is, en dat roel daar toch een beetje mee zit, maar dat is dus allemaal speculatie van mijn kant, kan niet in roels hoofd kijken, moet afgaan op wat ik zie op de streams
zou kunnen maar daar geloof ik niet in, we shall seequote:Op woensdag 7 september 2005 01:42 schreef wickie het volgende:
[..]
beste jalla: roel heeft een geheime opdracht in zijn hoofd op dit moment waar die waarschijnlijk geld mee kan winnen en dat kan roel goed gebruiken. daarom zat hij buiten ingrid te ontwijken en net doen alsof ie heel druk aan het denken was want hij werd geroepen of ie mee kwam helpen. en om lieske hoeft ie niet te lang te denken hij weet als ie wil dat ie lieske op elk moment van de dag kan nemen.
dan zou de opdracht zijn dat een persoon niet mee mag helpen aan voltooien andere opdrachtquote:Op woensdag 7 september 2005 01:43 schreef jalla het volgende:
[..]
zou kunnen maar daar geloof ik niet in, we shall see
Zat ff spreekwoordenboek te checken maar kwam eigenlijk alleen;quote:Op woensdag 7 september 2005 01:39 schreef milagro het volgende:
wat zeiden ze vanmiddag nou over de opdrachten?
dat het thema spreekwoorden en gezegden is of zo?
op eieren lopen, okay
en dat fietsen dan?
Ohhhhhhhhhhhhh dat zou zoooooooooooooo fout zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 01:44 schreef Wokkel het volgende:
Misschien heeft Roel de opdracht ongemerkt de eieren kapot te maken voor x duizend euro.....
om hoeveel en welke quotequote:Op woensdag 7 september 2005 01:46 schreef wickie het volgende:
nou ik weet het wel zeker jalla ik durf er zelfs op te wedden, hij is de gehele dag nog niet in de buurt geweest van die twee en is erg stil en gaat in een bubbelbad zitten als ze vervoerd moeten en ga zo maar door, dat lange gesprek met dido was natuurlijk ook een uitkomst.
Dat zou wel vrij simpel zijn, Roel gewoon; zal ik ff helpen, ik doe het wel alleen hoor! En dan Ingrid uit zijn handen laten vallen!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhh dat zou zoooooooooooooo fout zijn![]()
nee kan me niet indenkenalhoewel
![]()
Veel te makkelijk zo'n opdracht...misschien is het een deel ervan, maar ik denk echt dat hij ook nog de eieren stuk moet makenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:46 schreef wickie het volgende:
nou ik weet het wel zeker jalla ik durf er zelfs op te wedden, hij is de gehele dag nog niet in de buurt geweest van die twee en is erg stil en gaat in een bubbelbad zitten als ze vervoerd moeten en ga zo maar door, dat lange gesprek met dido was natuurlijk ook een uitkomst.
Denk het ook, hoor! En je ziet ook dat hij zich er niet happy bij voelt.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:46 schreef wickie het volgende:
Nee ik zei ongemerkt...zodat niemand weet wie het gedaan heeftquote:Op woensdag 7 september 2005 01:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dat zou wel vrij simpel zijn, Roel gewoon; zal ik ff helpen, ik doe het wel alleen hoor! En dan Ingrid uit zijn handen laten vallen!![]()
Die spelletjes zijn helemaal niet leuk. Voor de kijkers.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:41 schreef jalla het volgende:
schaakspel bijna klaar
word lol als ze straks echt gaan spelen
Dat zou wel leuk zijn als het lukt....noodrantsoen!quote:Op woensdag 7 september 2005 01:49 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nee ik zei ongemerkt...zodat niemand weet wie het gedaan heeft![]()
Inderdaad, dat is supersaai om naar te kijkenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Die spelletjes zijn helemaal niet leuk. Voor de kijkers.
ssst begin ook te twijfelen, was me al aan het indekken...quote:Op woensdag 7 september 2005 01:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Veel te makkelijk zo'n opdracht...misschien is het een deel ervan, maar ik denk echt dat hij ook nog de eieren stuk moet maken![]()
Ik dacht dat Ingrid aan het plassen was in een potquote:
Klopt het dat in BB1 spelletjes verboden waren? ...Er schijnt toen ook een schaakspel gemaakt te zijn wat door BB in beslag is genomen. Lijkt me leuk dat na uren ploeteren alles weer moet worden ingeleverdquote:Op woensdag 7 september 2005 01:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Die spelletjes zijn helemaal niet leuk. Voor de kijkers.
Nopequote:Op woensdag 7 september 2005 01:53 schreef jalla het volgende:
ff off topic, speel jij wel eens games op internet onder de nick wokkel?
ha ha, jij dekt je ook inquote:Op woensdag 7 september 2005 01:53 schreef wickie het volgende:
ik vind het een tricky opdracht als de groep het opmerkt dat hij niet helpt kan hem dat in discrediet brengen, deze opdracht moet namelijk een groepsgebeuren zijn, dat stond in de opdracht.
Ik denk persoonlijk dat hij ook geen contact met ze mag hebben, het zou wel erg min zijn als hij ze ook ongemerkt kapot moet maken.
Het zou best kunnen en ik sluit het absoluut niet uit.
En Jalla ik: is goed. en ik daag jou uit om voor morgen voor 19:35 uit te vissen wat zijn geheime opdracht dan wel is. want hij heeft er een gekregen dat is gemeld in de uitzending.
Hee da;s een goeiequote:Op woensdag 7 september 2005 01:53 schreef wickie het volgende:
ik vind het een tricky opdracht als de groep het opmerkt dat hij niet helpt kan hem dat in discrediet brengen, deze opdracht moet namelijk een groepsgebeuren zijn, dat stond in de opdracht.
Ik denk persoonlijk dat hij ook geen contact met ze mag hebben, het zou wel erg min zijn als hij ze ook ongemerkt kapot moet maken.
Het zou best kunnen en ik sluit het absoluut niet uit.
En Jalla ik: is goed. en ik daag jou uit om voor morgen voor 19:35 uit te vissen wat zijn geheime opdracht dan wel is. want hij heeft er een gekregen dat is gemeld in de uitzending.
Ah je weet niet.. zou best nog leuk kunnen wordenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:54 schreef Kolomo het volgende:
Schaakspel is best mooi geworden! Waar je al niet opkomt als je tijd over houdt... Jammer dat er weinig interessante beelden uit zullen voortvloeien...
Ik denk dat het strenger is. Als hij wel meehelpt is de opdracht mislukt en moeten ze op noodrantsoen. Dit gaat denk ik niet om geld winnen voor zichzelf.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hee da;s een goeie
als het zo is.. dan zou het bij voorbaat als groepsopdracht verkloot zijn.. omdat Roel niet meewerkt.( dus weer rantsoen een week ofzo)
En als Roel het dus volhoud niet mee te helpen of iets.. dan krijgt ie poenzoiets ?
Aaaaahhhhquote:Op woensdag 7 september 2005 01:56 schreef milagro het volgende:
Ralph heeft de smaak te pakken, er is iets wat-ie snapt
Volgens mij is het al eens eerder gebeurd dat er spelletjes ingeleverd moesten worden. Of ik haal het in door de war met pen en papier en Koos die hele dagen zat te schrijven.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:57 schreef jalla het volgende:
kan me herinneren dat bart in bb 1 uren achterelkaar aan het patiencen was op het end
edit, andere series bb niet echt gevolgt
dat laatste, ja.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Volgens mij is het al eens eerder gebeurd dat er spelletjes ingeleverd moesten worden. Of ik haal het in door de war met pen en papier en Koos die hele dagen zat te schrijven.
Ik denk idd dat het net zo saai was, maar het was idd de eerste en werd vooral via TV bekeken. Tja, en van 24 uur een klein half uurtje leuke televisie te maken moet toch wel lukken...quote:Op woensdag 7 september 2005 02:04 schreef milagro het volgende:
[..]
dat laatste, ja.
anders konden ze communiceren met elkaar zonder dat wij mee konden luisteren.
BB1 was net zo saai als dit, ms nog wel saaier, alleen dat zijn we of vergeten, of we keken minder of we idealiseren het , omdat het de 1e was en dus nieuw
Ik ook , hoor, dat gezapige met af en toe een lekkere rel vind ik prima.quote:Op woensdag 7 september 2005 02:05 schreef jalla het volgende:
vond bb1 geweldig
pure cult
edit, ik vind dat saaie gewone dus vel leuker dan al die clowns die er daarna in kwamen, en het programma zelf werd ook een zirkus
was slechte stap van big jonny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |