abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30342125
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:37 schreef jalla het volgende:
bedoel dat ik denk dat er "iets" was tussen roel en lieske, (soort lieske kalverliefde gedoe) maar dat dat nu evt over is, en dat roel daar toch een beetje mee zit, maar dat is dus allemaal speculatie van mijn kant, kan niet in roels hoofd kijken, moet afgaan op wat ik zie op de streams
beste jalla: roel heeft een geheime opdracht in zijn hoofd op dit moment waar die waarschijnlijk geld mee kan winnen en dat kan roel goed gebruiken. daarom zat hij buiten ingrid te ontwijken en net doen alsof ie heel druk aan het denken was want hij werd geroepen of ie mee kwam helpen. en om lieske hoeft ie niet te lang te denken hij weet als ie wil dat ie lieske op elk moment van de dag kan nemen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_30342126
voor wie weg gaat alvast bye,

blijf nog heeeel ff
pi_30342134
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:42 schreef wickie het volgende:

[..]

beste jalla: roel heeft een geheime opdracht in zijn hoofd op dit moment waar die waarschijnlijk geld mee kan winnen en dat kan roel goed gebruiken. daarom zat hij buiten ingrid te ontwijken en net doen alsof ie heel druk aan het denken was want hij werd geroepen of ie mee kwam helpen. en om lieske hoeft ie niet te lang te denken hij weet als ie wil dat ie lieske op elk moment van de dag kan nemen.
zou kunnen maar daar geloof ik niet in, we shall see
pi_30342148
Misschien heeft Roel de opdracht ongemerkt de eieren kapot te maken voor x duizend euro.....
pi_30342149
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:43 schreef jalla het volgende:

[..]

zou kunnen maar daar geloof ik niet in, we shall see
dan zou de opdracht zijn dat een persoon niet mee mag helpen aan voltooien andere opdracht
lijkt me uiterst simpele opdracht en tamelijk absurd maar goed

weer fout gequote, verbeter het neit meer, is al laat
  woensdag 7 september 2005 @ 01:44:43 #56
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30342150
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:39 schreef milagro het volgende:
wat zeiden ze vanmiddag nou over de opdrachten?
dat het thema spreekwoorden en gezegden is of zo?

op eieren lopen, okay
en dat fietsen dan?
Zat ff spreekwoordenboek te checken maar kwam eigenlijk alleen;
Ga Fietsen! Tegen en

zich uit de naad lopen, fietsen, werken
zich zeer inspannen bij het lopen, fietsen, werken enz.

laatste lijkt me wel toepasselijk, maar verder niks over gehoord dat elke weekopdracht gekoppeld is aan een gezegde/spreekwoord!
pi_30342154
Haha, Lieske en ralph ruziën over de schaakstukken.
Lieske: "Jij hebt het volgens mij echt niet helemaal begrepen!"
  woensdag 7 september 2005 @ 01:45:05 #58
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30342155
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:44 schreef Wokkel het volgende:
Misschien heeft Roel de opdracht ongemerkt de eieren kapot te maken voor x duizend euro.....
Ohhhhhhhhhhhhh dat zou zoooooooooooooo fout zijn
nee kan me niet indenken alhoewel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 7 september 2005 @ 01:45:32 #59
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_30342159
Nou, de WikiOP is fixed hoor
Confidence through competence
pi_30342162
arg begin uit m,n nek te lullen (maar jullie vonmden natuurlijk dat ik dat allang deed...)
  woensdag 7 september 2005 @ 01:46:47 #61
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30342175
Die stoelen om het bed heen was wel een erg goed idee zeg
Ingrid kan nog geen 2 minuten stil liggen en zou uit bed vallen en een paar stappen kunnen doen voordat ze echt wakker is
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30342176
nou ik weet het wel zeker jalla ik durf er zelfs op te wedden, hij is de gehele dag nog niet in de buurt geweest van die twee en is erg stil en gaat in een bubbelbad zitten als ze vervoerd moeten en ga zo maar door, dat lange gesprek met dido was natuurlijk ook een uitkomst.
pi_30342193
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:46 schreef wickie het volgende:
nou ik weet het wel zeker jalla ik durf er zelfs op te wedden, hij is de gehele dag nog niet in de buurt geweest van die twee en is erg stil en gaat in een bubbelbad zitten als ze vervoerd moeten en ga zo maar door, dat lange gesprek met dido was natuurlijk ook een uitkomst.
om hoeveel en welke quote

edit, jij wint als opdracht roel is niet meehelpen met vervoer ingrid menno

ik win bij elke andere opdracht roel of helemaal geen opdracht roel (wat ik denk)
  woensdag 7 september 2005 @ 01:48:12 #64
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30342203
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:45 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Ohhhhhhhhhhhhh dat zou zoooooooooooooo fout zijn
nee kan me niet indenken alhoewel
Dat zou wel vrij simpel zijn, Roel gewoon; zal ik ff helpen, ik doe het wel alleen hoor! En dan Ingrid uit zijn handen laten vallen!
pi_30342212
quote:
Veel te makkelijk zo'n opdracht...misschien is het een deel ervan, maar ik denk echt dat hij ook nog de eieren stuk moet maken
  woensdag 7 september 2005 @ 01:49:14 #66
58921 Day
You can fly!
pi_30342214
quote:
Denk het ook, hoor! En je ziet ook dat hij zich er niet happy bij voelt.
Misschien is de opdracht ook wel iets ingewikkelder en MAG hij niet helpen. Doet hij dat wel, dan is de opdracht mislukt. Dat maakt het natuurlijk een stuk moeilijker voor hem, want hij mag het niet tegen de rest zeggen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_30342220
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:48 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Dat zou wel vrij simpel zijn, Roel gewoon; zal ik ff helpen, ik doe het wel alleen hoor! En dan Ingrid uit zijn handen laten vallen!
Nee ik zei ongemerkt...zodat niemand weet wie het gedaan heeft
  woensdag 7 september 2005 @ 01:51:47 #68
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30342243
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:41 schreef jalla het volgende:
schaakspel bijna klaar

word lol als ze straks echt gaan spelen
Die spelletjes zijn helemaal niet leuk. Voor de kijkers.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  woensdag 7 september 2005 @ 01:51:52 #69
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30342248
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:49 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Nee ik zei ongemerkt...zodat niemand weet wie het gedaan heeft
Dat zou wel leuk zijn als het lukt....noodrantsoen! Alleen jammer dat ze dan niet bezopen kunnen worden!
  woensdag 7 september 2005 @ 01:52:29 #70
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30342256
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:51 schreef Rica het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is supersaai om naar te kijken
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_30342263
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:48 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Veel te makkelijk zo'n opdracht...misschien is het een deel ervan, maar ik denk echt dat hij ook nog de eieren stuk moet maken
ssst begin ook te twijfelen, was me al aan het indekken...
  woensdag 7 september 2005 @ 01:53:18 #72
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30342266
Kan die kraan uit ik moet plassen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30342267
ik vind het een tricky opdracht als de groep het opmerkt dat hij niet helpt kan hem dat in discrediet brengen, deze opdracht moet namelijk een groepsgebeuren zijn, dat stond in de opdracht.
Ik denk persoonlijk dat hij ook geen contact met ze mag hebben, het zou wel erg min zijn als hij ze ook ongemerkt kapot moet maken.
Het zou best kunnen en ik sluit het absoluut niet uit.

En Jalla ik: is goed. en ik daag jou uit om voor morgen voor 19:35 uit te vissen wat zijn geheime opdracht dan wel is. want hij heeft er een gekregen dat is gemeld in de uitzending.
pi_30342275
ff off topic, speel jij wel eens games op internet onder de nick wokkel?
  woensdag 7 september 2005 @ 01:53:54 #75
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30342276
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Kan die kraan uit ik moet plassen
Ik dacht dat Ingrid aan het plassen was in een pot
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 7 september 2005 @ 01:53:57 #76
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30342277
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:51 schreef Rica het volgende:

[..]

Klopt het dat in BB1 spelletjes verboden waren? ...Er schijnt toen ook een schaakspel gemaakt te zijn wat door BB in beslag is genomen. Lijkt me leuk dat na uren ploeteren alles weer moet worden ingeleverd
pi_30342284
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:53 schreef jalla het volgende:
ff off topic, speel jij wel eens games op internet onder de nick wokkel?
Nope
pi_30342289
Schaakspel is best mooi geworden! Waar je al niet opkomt als je tijd over houdt... Jammer dat er weinig interessante beelden uit zullen voortvloeien...
pi_30342290
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:53 schreef wickie het volgende:
ik vind het een tricky opdracht als de groep het opmerkt dat hij niet helpt kan hem dat in discrediet brengen, deze opdracht moet namelijk een groepsgebeuren zijn, dat stond in de opdracht.
Ik denk persoonlijk dat hij ook geen contact met ze mag hebben, het zou wel erg min zijn als hij ze ook ongemerkt kapot moet maken.

En Jalla ik: is goed. en ik daag jou uit om voor morgen voor 19:35 uit te vissen wat zijn geheime opdracht dan wel is. want hij heeft er een gekregen dat is gemeld in de uitzending.
ha ha, jij dekt je ook in

nee daar ga ik niet op in, wist niet dat die opdracht had gekregen, en uitvissen voor morgen gaat me niet lukken, alleen het vervoer is het iig niet
  woensdag 7 september 2005 @ 01:55:47 #80
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30342304
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:53 schreef wickie het volgende:

Hee da;s een goeie

als het zo is.. dan zou het bij voorbaat als groepsopdracht verkloot zijn.. omdat Roel niet meewerkt.( dus weer rantsoen een week ofzo)
En als Roel het dus volhoud niet mee te helpen of iets.. dan krijgt ie poen zoiets ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 7 september 2005 @ 01:55:59 #81
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30342307
Volgens mij zijn Roel en Ralph helemaal in hun element met die aanstekers! Roel kent het van het stuff brokkelen voor zijn joints! Ralph spreekt voor zich brandweerman>vuur!
  woensdag 7 september 2005 @ 01:56:23 #82
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30342317
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:54 schreef Kolomo het volgende:
Schaakspel is best mooi geworden! Waar je al niet opkomt als je tijd over houdt... Jammer dat er weinig interessante beelden uit zullen voortvloeien...
Ah je weet niet.. zou best nog leuk kunnen worden

...als BB het allemaal weer afpakt.
Your games are death
With every breath
pi_30342318
ms zit Roel wel te wachten tot die 2 naar bed gaan , om de (rest van) missie te volbrengen, maar die Ralph heeft de smaak te pakken, er is iets wat-ie snapt, en Lieske wijkt natuurlijk niet van zijn zijde nu ze op dezelfde kamer slaapt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30342326
kan me herinneren dat bart in bb 1 uren achterelkaar aan het patiencen was op het end

edit, andere series bb niet echt gevolgt
  woensdag 7 september 2005 @ 01:57:33 #85
58921 Day
You can fly!
pi_30342331
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:55 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Hee da;s een goeie

als het zo is.. dan zou het bij voorbaat als groepsopdracht verkloot zijn.. omdat Roel niet meewerkt.( dus weer rantsoen een week ofzo)
En als Roel het dus volhoud niet mee te helpen of iets.. dan krijgt ie poen zoiets ?
Ik denk dat het strenger is. Als hij wel meehelpt is de opdracht mislukt en moeten ze op noodrantsoen. Dit gaat denk ik niet om geld winnen voor zichzelf.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 7 september 2005 @ 01:59:05 #86
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30342347
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:56 schreef milagro het volgende:
Ralph heeft de smaak te pakken, er is iets wat-ie snapt
Aaaaahhhh
Your games are death
With every breath
pi_30342357
roel is kraker, die hebben toch geen geld nodig?.........
  woensdag 7 september 2005 @ 02:00:50 #88
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30342367
Roel mag zijn missie niet aan de bewoners vertellen! Maar als iedereen slaapt kan hij het best voor de camera aan ons vertellen toch!
pi_30342369
nee ik dek me niet in ik speelde al eerder met die gedachte maar ben van dat gedeelte niet geheel zeker , aangezien het wel een erg belastende opdracht is het kan je echt breken bij het publiek en de bewoners want hij zorgt er dan voor opzettelijk dat ze op noodrantsoen moeten en dat gaat niet in dank worden afgenomen, lieske kwam er nog wel meeweg en toen waren ze al op noodrantsoen.
en roel weet dat hij nu goed in de groep ligt en heel ver kan komen, dus als dat gedeelte bij de opdracht zit kan hij het goed verklooien voor zichzelf en ik schat roel erg slim in en dus dat hij dat niet zou doen.

daarom twijfel ik over het kapot maken van de eieren.
  woensdag 7 september 2005 @ 02:01:10 #90
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30342373
quote:
Op woensdag 7 september 2005 01:57 schreef jalla het volgende:
kan me herinneren dat bart in bb 1 uren achterelkaar aan het patiencen was op het end

edit, andere series bb niet echt gevolgt
Volgens mij is het al eens eerder gebeurd dat er spelletjes ingeleverd moesten worden. Of ik haal het in door de war met pen en papier en Koos die hele dagen zat te schrijven.
Your games are death
With every breath
pi_30342376
damn, de heren zijn dido al zat aan het worden, hoe zit dat met jullie dames en ralf nu?

pi_30342393
roel komt aanlopen, krabbelt lieske ff over haar rug, en weer weg

zie nog geen aanwijzingen voor het een of ander....
  woensdag 7 september 2005 @ 02:03:04 #93
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30342395
Misschien mag Roel niks voor Ingrid en Menno doen. Moet hij weigeren als hij een verzoek krijgt.
Your games are death
With every breath
pi_30342411
quote:
Op woensdag 7 september 2005 02:01 schreef Rica het volgende:

[..]

Volgens mij is het al eens eerder gebeurd dat er spelletjes ingeleverd moesten worden. Of ik haal het in door de war met pen en papier en Koos die hele dagen zat te schrijven.
dat laatste, ja.
anders konden ze communiceren met elkaar zonder dat wij mee konden luisteren.

BB1 was net zo saai als dit, ms nog wel saaier, alleen dat zijn we of vergeten, of we keken minder of we idealiseren het , omdat het de 1e was en dus nieuw

Ik vind het vrij normaal dat je meer saaie beelden ziet, dan heftige, ze kunnen toch niet konstant de fik erin zetten, qua discussies en roddels etc.
Bovendien, ze zitten er nog niet lang genoeg om echt te gaan balen van elkaar
pi_30342418
roel kan geld altijd gebruiken om apparatuur te kopen bijvoorbeeld of jointjes van te kunnen draaien of platen te kopen enz. ik heb roel wel eens meegmaakt en hij houdt van goede spulletjes en veel platen en mooie dingetjes
pi_30342422
vond bb1 geweldig

pure cult

edit, ik vind dat saaie gewone dus veel leuker dan al die clowns die er daarna in kwamen, en het programma zelf werd ook een zirkuz

was slechte zet van big jonny
pi_30342430
Dit is de eerste keer dat Lieske aan iemand vraagt hoe het met hem gaat

Kijken of het dadelijk toch weer over haar gaat ineens
pi_30342442
lieske is goed

ralf is tenslotte ook ok...
pi_30342447
quote:
Op woensdag 7 september 2005 02:04 schreef milagro het volgende:

[..]

dat laatste, ja.
anders konden ze communiceren met elkaar zonder dat wij mee konden luisteren.

BB1 was net zo saai als dit, ms nog wel saaier, alleen dat zijn we of vergeten, of we keken minder of we idealiseren het , omdat het de 1e was en dus nieuw
Ik denk idd dat het net zo saai was, maar het was idd de eerste en werd vooral via TV bekeken. Tja, en van 24 uur een klein half uurtje leuke televisie te maken moet toch wel lukken...
pi_30342450
quote:
Op woensdag 7 september 2005 02:05 schreef jalla het volgende:
vond bb1 geweldig

pure cult

edit, ik vind dat saaie gewone dus vel leuker dan al die clowns die er daarna in kwamen, en het programma zelf werd ook een zirkus

was slechte stap van big jonny
Ik ook , hoor, dat gezapige met af en toe een lekkere rel vind ik prima.
En ze knutselen maar raak, je zal er maar zitten , zonder tv, boeken, kranten, radio, muziek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')