Ah, dat klinkt weer als 30 euro bijkopen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef imago het volgende:
Shirley: Fres Farmacy gebruik ik niet, krijg ik eczeem van. Mijn dagelijkse routine zal denk ik niet geschikt zijn voor ieders huid hoor, het is namelijk best ruw. Maargoed, ik doe elke ochtend m'n gezicht met Aquamarina, elke avond met Herbalism, en om de dag doe ik eind van de middag eerst scrubben met Ocean Salt en dan Mask of Magnaminty erop
Oh en ik gebruik Enzymion als dag- en nachtcrème.
Proefjes vragen joh!! Eerst testen voor je bergen geld uitgeeft hoorquote:
Ik heb bijna dezelfde favorieten!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef imago het volgende:
Shirley: Fres Farmacy gebruik ik niet, krijg ik eczeem van. Mijn dagelijkse routine zal denk ik niet geschikt zijn voor ieders huid hoor, het is namelijk best ruw. Maargoed, ik doe elke ochtend m'n gezicht met Aquamarina, elke avond met Herbalism, en om de dag doe ik eind van de middag eerst scrubben met Ocean Salt en dan Mask of Magnaminty erop
Oh en ik gebruik Enzymion als dag- en nachtcrème.
Wat vind je trouwens van de ginger? Ik vond het niet stinken opzicht, een hele apparte geurquote:Op maandag 18 juli 2005 12:45 schreef ymme het volgende:
@Peri: Ik heb Buffy in de prullenbak kunnen gooien, helaas. Het was helemaal gesmolten geweest, en er zat iets van papier omheen, dat was dus helemaal samen gesmolten, en helemaal niets meer aan te doen. Helaas.
Altijd interesantquote:Op maandag 18 juli 2005 13:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een proefpotje h\suan wen dinges haarmasker voor de liefhebber.
Flink intapen, boterham zakje eromheen doen. Bubbeltjes. Dat moet volgens mij toch wel lukken lijkt mequote:Op maandag 18 juli 2005 13:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik weet alleenniet of dat ding ongeschonden een reis in een envelop zal overleven.
ALS Lush vergeten is om het op het pakketje te zetten, denk ik dat je wel een grote kans hebt dat ze je het nog een keer op zullen sturen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon grote kans dat ik dat pakketje dus nooit te zien krijg![]()
Heb vanmorgen om 9:30 al gebeld. Ze gingen het uitzoeken en gaan me vanmiddag terugbellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:29 schreef Klare het volgende:
Ik was die andere user. Heb ook gehad dat m`n geld eraf was geschreven en een mailtje van Lush of ik nog wilde betalen. Het is wel opgelost maar het heeft een hoop heen en weer mailen gekost. Ze hadden mijn rekening aan de verkeerde bestelling gekoppeld. Denk dat het voor jou wel goed komt, maar ik zou er wel even snel achteraan bellen.
Lotje ik heb je gelijk gemaild. Sorry dat ik niet direct heb gereageerd!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:48 schreef lotje11 het volgende:
Maerycke,wil je je adres nog mailen? Het pakje ligt klaar!!!
Ik ga ook liefst naar de winkel zelf hoor, maar OV nu niet geldig en woon helaas niet op fietsafstand van Amsterdam, dus tja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:53 schreef Fiorenza het volgende:
Goed dat je het toch nog gekregen hebt.
Zijn die mensen van de TPG nou blind of lui.
Gewoon te lam om het even bij het postkantoor af te geven, of de volgende dag weer mee te nemen!! (Dat laatste hoeft niet eens voor mij want ik ben toch nooit thuis overdag)
Mijn voorkeur blijft om die reden om naar Den Bosch te gaan voor Lush aankopen.
(en natuurlijk omdat je daar kan testen en ruiken.)
Leuk ook dat je Snowcake zelf ook lekker vindt!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:03 schreef lotje11 het volgende:
Mooi zo!! De laatste pakjes zijn nu ook op de bus.
Wat de plakken betreft, ik heb niet voor niks bij een kaasafdeling gewerkt
allemaal veel plezier, de snowcake is nu al een van mijn favorieten!!![]()
Jaa daar ben ik ook érg blij meequote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:34 schreef Kyara het volgende:
Lekker weer die TPG
Maar goed, fijn dat het pakketje wel aangekomen is uiteindelijk.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:13 schreef Shirley het volgende:
Sta ik vandaag in de badkamer, klaar om te gaan douchen, dilemma: ''Wat ga ik nu weer gebruiken???''
Opeens zag ik een klein flesje Skinny Dip nog ongebruikt staan. Die werd het, samen met de American Cream en voor de zekerheid m'n Rock Star.
Maar wat ruikt Skinny Dip smerig! Ik vond de lucht niet lekker, hij schuimde wel heerlijk en was lekker romig en zacht, maar die lucht vind ik niet te harden. Kan er ook geen vleugje witte chocolade eruithalen.
Muf ja! Gewoon goor. *ril*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:17 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik vond skinny ook ontzettend vies.
Muffig en die geur, brrrrrrrr
Ik vind het dapper dat jij hem gebruikt hebt. Ik rook eraan en heb het flesje nu ergens ver, ver weggezet. Na eerst de helft al door het gootsteenputje te hebben gewerkt. Halverwege bedacht ik me dat iemand anders het misschien wel lekker zou vinden. Dus voor de zekerheid nog maar even weggezet. Maar ik betwijfel of ik iemand in mijn omgeving er gelukkig mee kan maken.quote:
Ik rook ook aan het flesje en had de stille hoop dat het misschien wel lekker onder de douche zou ruiken. Maar niet dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:22 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik vind het dapper dat jij hem gebruikt hebt. Ik rook eraan en heb het flesje nu ergens ver, ver weggezet. Na eerst de helft al door het gootsteenpuntje te hebben gewerkt. Halverwege bedacht ik me dat iemand anders het misschien wel lekker zou vinden. Dus voor de zekerheid nog maar even weggezet. Maar ik betwijfel of ik iemand in mijn omgeving er gelukkig mee kan maken.
quote:Bezoekers van Lush hebben wel eens gezegd dat ze de chocolade niet in Skinny Dip ruiken. Dit komt omdat wij echte chocolade gebruiken in plaats van synthetische chocolade parfum die je kunt vinden in veel chocolade cosmetica. Ruik voorzichtig en je zult de fijnste kwaliteit Belgische chocolade ontdekken naast een mengeling van kruidige, sensuele etherische oliën. Voor de echte kenner! En degenen die graag zo zacht als zijde uit de douche willen komen...
quote:Skinny Dip is onze verslavende, naar viooltjesblad en kruidnagel geurende, vochtinbrengende douchegel met cacaoboter en echte Belgische witte chocolade: Mmm!
Idd! Zo wíl ik het niet eens meer uitproberenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:45 schreef Kyara het volgende:
nou euh, na die verhalen.......... nee bedankt![]()
Ow..ik bedoelde het niet serieus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:06 schreef Darkphorze het volgende:
@Shirley : Ik wil hem wel proberen, wat wil je er voor hebben??(Of mail me even)
Niet. Volgens mij is het nl. een seizoensproduct en ligt 'ie alleen rond de kerst bij Lush.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoi, waar kan ik de snowcake vinden op de website?
Volgens Lotje11 (zie eerder dit topic) hebben ze het nog in Den Bosch. Ze heeft mij en nog een aantal anderen een stuk toegestuurdquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh, hoe kom ik er dan aan?
Ik ben erg nieuwsgierig, en nieuw hier!
Zei ik toch!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een stuk Extra Olive zeep thuisgestuurd gekregen van de Lush omdat ik niet in staat ben naar Haarlem te komen afgelopen 3 maanden en binnenkort.
Sanne, dit klinkt heel raarquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vermoed dat er vanavond twee collega's mee douchen...
Ik doelde meer op het samen douchen met collega'squote:Op woensdag 20 juli 2005 21:51 schreef Sanne het volgende:
Nee ze hebben mijn Noriko gekregen.
Heh?! Hoezo?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:22 schreef Sanne het volgende:
Hou nou toch ff op met me he.
Dit roept hele nare herinneringen op.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:22 schreef Sanne het volgende:
Hou nou toch ff op met me he.
Dit roept hele nare herinneringen op.
Ik gek? Hoezo?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:33 schreef jessie het volgende:
SanneGek mens
Ik vind hem ook super hoor. Ik gooi me kids er nu ook onder. Ruikt zo lekker met t kroelen
Nou precies!quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
In je bed?!
Is je aanhang daar blij mee? Of evt. huisdieren?
Ik krijg denk ik erg veel ruzie als mijn vriend al glinsterend op zn werk aankomt
quote:
iedereen heeft heteflde probleem.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die gaatjes van die poederdoosjes zijn ook veel te groot. M'n vriend stortte laatst ook al een half doosje T for Toes over z'n voeten uit.
Neem jij maar een nieuwe nickquote:
Aaaah, voel je je aangesprokenquote:
Mooie frisse foto voor de OP!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:20 schreef Maerycke het volgende:
Zeep collectie.. M'n bak zit vol.. en ik heb en wil nog meer zeep
[afbeelding]
Hij is heerlijk.. en nu moet ik 'm hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:55 schreef Sanne het volgende:
Ik durf geen proefje van Gorgeous te vragen.
Ben bang dat ie lekker is namelijk.
Ik heb het ontvangen! Fijne vakantie en ik neem contact met je op zodra ik terug ben uit Italie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:52 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb het geld overgemaakt hoor Kyara. Ik heb rabobank dus als jij dat ook hebt zul je het al wel hebben.
Maar het stinkt zoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:19 schreef Sanne het volgende:
Ik wrijf het klontje eigenlijk direct over mijn gezicht. Bij voorkeur onder de douche ivm het zeewier dat altijd de weg naar mijn haar vindt.
Waartegen? Waar had je last van dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik vind het lekker ruiken.En het werkt ook nog eens perfect
![]()
Ha ha ha stopcontacthaar!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:23 schreef Kyara het volgende:
zo deed ik het de vorige keer ook. Maar toen had ik Arabian Bright ook iets van 4,5 uur in mijn haar laten zitten. Ik kam het wel uit voordat ik het spul in mijn haar smeer (en je kunt je wel voorstellen wat voor soort haar je dan krijgt.....)
wat moet ie kosten?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:38 schreef ymme het volgende:
Ik heb nog een volle pot van Arabian Bright staan voor de liefhebber!!!
Post jij eens je lijstje van je laatste aanschaf!quote:
Als mijn gezondheid het toelaat en m'n salaris binnen is wil ik ook een poging wagenquote:
Nee nog steeds niet.. ik durfde al niet terug te mailen, omdat ik het echt ontzettend l*llig vind, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik hoop eigenlijk stiekem dat er wat mis was met de portokosten zodat hij daar in het systeem is blijven hangen, zodat ik 'm later krijg met strafport ofzo.. maar dat zal haast wel niet. Misschien rook de envelop te lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:59 schreef lotje11 het volgende:
Al wat ontvangen maerycke?
Neeeeeee... niet rot voelen!! Je hebt vreselijk je best gedaan, ben je mal zeg.. Kom op hoor!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:11 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm, oke, maar maandag ga ik eens mailen/bellen hoor......
En verschoven, dat denk ik eigenlijk niet, het paste echt maar net goed in de envelope...
En toch vind ik het rot...
Wat wil je gaan kopen dan? Iets voor in bad, iets om te douchen, gezichtsreiniger enz enz?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hallo iedereen!
Zoals jullie mij al eerder in het topic hebben gezien, ben ik nog maar een beginnende 'Lusher'.
Jullie klinken me allemaal erg verstandig over dit onderwerp, en misschien hebben jullie wat beginnerstips voor een groentje als ik.
9,95. Is een foutje geweest. Ik kan dat helelmaal niet gebruiken aangezien, ik geblondeerd haar heb. Is nog ongeopend enzo.quote:
Dank je wel PeRi! Ik zal een kijkje nemen op de site.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:15 schreef PeRi het volgende:
Misschien The Blonde shampoo?
Of I love Juicy, is wel iets voor vettig haar. Maar das een fles.
En Jumping Juniper ook, maar die ontvet echt heel erg, je krijgt er meteen erg droog haar van. Is een shampoo bar
Wat is dat voor een soort product?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:01 schreef Kyara het volgende:
Sweetsixteen, misschien is aqua marina ook wat voor jou?
Qua shampoos kan ik je niet helpen aangezien je een totaal ander haartype hebt.
Ik heb bij de zonnebank het 1 en ander staan, op de douche uiterraadt en op de slaapkamer. Dus bijna alle kamers boven ruiken naar Lush, en allemaal weer verschillend. Lekker is dat he, ben liever boven dan benedenquote:Op zondag 24 juli 2005 13:00 schreef Sanne het volgende:
Ik heb de Think Pink Gift doos in mijn slaapkamer staan he. En daarbij wat extra zeepjes die ik op voorraad heb (Angel's Delight, Rockstar en Snowcake).
De geur in mijn slaapkamer lijkt te transformeren. Van een gemiddeld Lush winkeltje tot een mierzoet boudoir.
De badkamer ruikt weer heel anders. Ook naar een Lush winkeltje, maar dan een Lush winkeltje aan zee. Veel frisser.
Ik zit me net af te vragen of ik eerder een hobby heb gehad die zo snel uit de hand gelopen is. Ik geloof het niet.
Hm... is de geur te omschrijven? Aangezien ik niet naar een winkel kan. Ben nog nooit in een Lush winkel geweest.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:22 schreef Maerycke het volgende:
Aquamarina is puur een kwestie van smaak, Shirley, persoonlijk kan ik niet wachten totdat ik het op m'n gezicht mag smeren omdat ik het zo heerlijk vind en anderen rillen van de geur...
Ja! En toch verslaafd! Ik ben een echte site fan.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Shirley toch!
Mail me maar.. dan stuur ik je een klontjequote:Op zondag 24 juli 2005 16:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm... is de geur te omschrijven? Aangezien ik niet naar een winkel kan. Ben nog nooit in een Lush winkel geweest.
Zou je dat willen doen?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mail me maar.. dan stuur ik je een klontjeKan het overigens pas dinsdag of woensdag op de bus doen trouwens.
Heb je ze nog allemaal op mekaar zitten? Ik heb ze losgehaald van elkaar, dan valt het reuze mee. Alleen was m'n Honey een beetje roze geworden van Rock Star.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ha!
woensdag ga ik naar de lush
wat ik overigens wel jammer vind; ik merk dat de zeepjes die in een stack zitten [sweetie stack] een beetje elkaars geur overnemen.
ik heb me gewassen met honey i washed the kids, maar hert was een rare mengelmoes ven geuren
ik had de stack hier een tijdje liggen jaquote:Op zondag 24 juli 2005 17:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Heb je ze nog allemaal op mekaar zitten? Ik heb ze losgehaald van elkaar, dan valt het reuze mee. Alleen was m'n Honey een beetje roze geworden van Rock Star.
Links van ie ijsblokzakjes stonden flesjes daarvan, ik heb een klein flesje van 4,95 gekocht, maar ik weet ook niet zeker meer of die grote er wel stonden hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:17 schreef imago het volgende:
Een fles Freeze in de Kalverstraat? Ik dacht dat die op waren daar! Gisteren hing er alleen nog zo'n ijsblokjeszakje.
Geen flauw idee eigenlijk. Bovendien wil ik komende week toch proberen te gaan, dus dan ruik ik in persoon zelf wel aan de produkten daarquote:Op zondag 24 juli 2005 17:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen?Wat wil je ervoor hebben?
een stack is een pakketje van 3 zeepjes bij elkaar. Zo heb je de sweety stack en de smooth stack geloof ik. Ze staan bij de cadeautjes op de site.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat is een stack?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |