Hm... is de geur te omschrijven? Aangezien ik niet naar een winkel kan. Ben nog nooit in een Lush winkel geweest.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:22 schreef Maerycke het volgende:
Aquamarina is puur een kwestie van smaak, Shirley, persoonlijk kan ik niet wachten totdat ik het op m'n gezicht mag smeren omdat ik het zo heerlijk vind en anderen rillen van de geur...
Ja! En toch verslaafd! Ik ben een echte site fan.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Shirley toch!
Mail me maar.. dan stuur ik je een klontjequote:Op zondag 24 juli 2005 16:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm... is de geur te omschrijven? Aangezien ik niet naar een winkel kan. Ben nog nooit in een Lush winkel geweest.
Zou je dat willen doen?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:59 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mail me maar.. dan stuur ik je een klontjeKan het overigens pas dinsdag of woensdag op de bus doen trouwens.
Heb je ze nog allemaal op mekaar zitten? Ik heb ze losgehaald van elkaar, dan valt het reuze mee. Alleen was m'n Honey een beetje roze geworden van Rock Star.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ha!
woensdag ga ik naar de lush
wat ik overigens wel jammer vind; ik merk dat de zeepjes die in een stack zitten [sweetie stack] een beetje elkaars geur overnemen.
ik heb me gewassen met honey i washed the kids, maar hert was een rare mengelmoes ven geuren
ik had de stack hier een tijdje liggen jaquote:Op zondag 24 juli 2005 17:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Heb je ze nog allemaal op mekaar zitten? Ik heb ze losgehaald van elkaar, dan valt het reuze mee. Alleen was m'n Honey een beetje roze geworden van Rock Star.
Links van ie ijsblokzakjes stonden flesjes daarvan, ik heb een klein flesje van 4,95 gekocht, maar ik weet ook niet zeker meer of die grote er wel stonden hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:17 schreef imago het volgende:
Een fles Freeze in de Kalverstraat? Ik dacht dat die op waren daar! Gisteren hing er alleen nog zo'n ijsblokjeszakje.
Geen flauw idee eigenlijk. Bovendien wil ik komende week toch proberen te gaan, dus dan ruik ik in persoon zelf wel aan de produkten daarquote:Op zondag 24 juli 2005 17:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zou je dat willen doen?Wat wil je ervoor hebben?
een stack is een pakketje van 3 zeepjes bij elkaar. Zo heb je de sweety stack en de smooth stack geloof ik. Ze staan bij de cadeautjes op de site.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat is een stack?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |