Als mijn gezondheid het toelaat en m'n salaris binnen is wil ik ook een poging wagenquote:
Nee nog steeds niet.. ik durfde al niet terug te mailen, omdat ik het echt ontzettend l*llig vind, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik hoop eigenlijk stiekem dat er wat mis was met de portokosten zodat hij daar in het systeem is blijven hangen, zodat ik 'm later krijg met strafport ofzo.. maar dat zal haast wel niet. Misschien rook de envelop te lekkerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:59 schreef lotje11 het volgende:
Al wat ontvangen maerycke?
Neeeeeee... niet rot voelen!! Je hebt vreselijk je best gedaan, ben je mal zeg.. Kom op hoor!!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:11 schreef lotje11 het volgende:
Hmmm, oke, maar maandag ga ik eens mailen/bellen hoor......
En verschoven, dat denk ik eigenlijk niet, het paste echt maar net goed in de envelope...
En toch vind ik het rot...
Wat wil je gaan kopen dan? Iets voor in bad, iets om te douchen, gezichtsreiniger enz enz?quote:Op zondag 24 juli 2005 00:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hallo iedereen!
Zoals jullie mij al eerder in het topic hebben gezien, ben ik nog maar een beginnende 'Lusher'.
Jullie klinken me allemaal erg verstandig over dit onderwerp, en misschien hebben jullie wat beginnerstips voor een groentje als ik.
9,95. Is een foutje geweest. Ik kan dat helelmaal niet gebruiken aangezien, ik geblondeerd haar heb. Is nog ongeopend enzo.quote:
Dank je wel PeRi! Ik zal een kijkje nemen op de site.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:15 schreef PeRi het volgende:
Misschien The Blonde shampoo?
Of I love Juicy, is wel iets voor vettig haar. Maar das een fles.
En Jumping Juniper ook, maar die ontvet echt heel erg, je krijgt er meteen erg droog haar van. Is een shampoo bar
Wat is dat voor een soort product?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:01 schreef Kyara het volgende:
Sweetsixteen, misschien is aqua marina ook wat voor jou?
Qua shampoos kan ik je niet helpen aangezien je een totaal ander haartype hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |