Neem jij maar een nieuwe nickquote:
Aaaah, voel je je aangesprokenquote:
Mooie frisse foto voor de OP!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:20 schreef Maerycke het volgende:
Zeep collectie.. M'n bak zit vol.. en ik heb en wil nog meer zeep
[afbeelding]
Hij is heerlijk.. en nu moet ik 'm hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:55 schreef Sanne het volgende:
Ik durf geen proefje van Gorgeous te vragen.
Ben bang dat ie lekker is namelijk.
Ik heb het ontvangen! Fijne vakantie en ik neem contact met je op zodra ik terug ben uit Italie.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:52 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb het geld overgemaakt hoor Kyara. Ik heb rabobank dus als jij dat ook hebt zul je het al wel hebben.
Maar het stinkt zoquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:19 schreef Sanne het volgende:
Ik wrijf het klontje eigenlijk direct over mijn gezicht. Bij voorkeur onder de douche ivm het zeewier dat altijd de weg naar mijn haar vindt.
Waartegen? Waar had je last van dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik vind het lekker ruiken.En het werkt ook nog eens perfect
![]()
Ha ha ha stopcontacthaar!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:23 schreef Kyara het volgende:
zo deed ik het de vorige keer ook. Maar toen had ik Arabian Bright ook iets van 4,5 uur in mijn haar laten zitten. Ik kam het wel uit voordat ik het spul in mijn haar smeer (en je kunt je wel voorstellen wat voor soort haar je dan krijgt.....)
wat moet ie kosten?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:38 schreef ymme het volgende:
Ik heb nog een volle pot van Arabian Bright staan voor de liefhebber!!!
Post jij eens je lijstje van je laatste aanschaf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |