Ah, dat klinkt weer als 30 euro bijkopen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef imago het volgende:
Shirley: Fres Farmacy gebruik ik niet, krijg ik eczeem van. Mijn dagelijkse routine zal denk ik niet geschikt zijn voor ieders huid hoor, het is namelijk best ruw. Maargoed, ik doe elke ochtend m'n gezicht met Aquamarina, elke avond met Herbalism, en om de dag doe ik eind van de middag eerst scrubben met Ocean Salt en dan Mask of Magnaminty erop
Oh en ik gebruik Enzymion als dag- en nachtcrème.
Proefjes vragen joh!! Eerst testen voor je bergen geld uitgeeft hoorquote:
Ik heb bijna dezelfde favorieten!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:47 schreef imago het volgende:
Shirley: Fres Farmacy gebruik ik niet, krijg ik eczeem van. Mijn dagelijkse routine zal denk ik niet geschikt zijn voor ieders huid hoor, het is namelijk best ruw. Maargoed, ik doe elke ochtend m'n gezicht met Aquamarina, elke avond met Herbalism, en om de dag doe ik eind van de middag eerst scrubben met Ocean Salt en dan Mask of Magnaminty erop
Oh en ik gebruik Enzymion als dag- en nachtcrème.
Wat vind je trouwens van de ginger? Ik vond het niet stinken opzicht, een hele apparte geurquote:Op maandag 18 juli 2005 12:45 schreef ymme het volgende:
@Peri: Ik heb Buffy in de prullenbak kunnen gooien, helaas. Het was helemaal gesmolten geweest, en er zat iets van papier omheen, dat was dus helemaal samen gesmolten, en helemaal niets meer aan te doen. Helaas.
Altijd interesantquote:Op maandag 18 juli 2005 13:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een proefpotje h\suan wen dinges haarmasker voor de liefhebber.
Flink intapen, boterham zakje eromheen doen. Bubbeltjes. Dat moet volgens mij toch wel lukken lijkt mequote:Op maandag 18 juli 2005 13:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik weet alleenniet of dat ding ongeschonden een reis in een envelop zal overleven.
ALS Lush vergeten is om het op het pakketje te zetten, denk ik dat je wel een grote kans hebt dat ze je het nog een keer op zullen sturen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon grote kans dat ik dat pakketje dus nooit te zien krijg![]()
Heb vanmorgen om 9:30 al gebeld. Ze gingen het uitzoeken en gaan me vanmiddag terugbellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:29 schreef Klare het volgende:
Ik was die andere user. Heb ook gehad dat m`n geld eraf was geschreven en een mailtje van Lush of ik nog wilde betalen. Het is wel opgelost maar het heeft een hoop heen en weer mailen gekost. Ze hadden mijn rekening aan de verkeerde bestelling gekoppeld. Denk dat het voor jou wel goed komt, maar ik zou er wel even snel achteraan bellen.
Lotje ik heb je gelijk gemaild. Sorry dat ik niet direct heb gereageerd!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:48 schreef lotje11 het volgende:
Maerycke,wil je je adres nog mailen? Het pakje ligt klaar!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |