Ik ga ook liefst naar de winkel zelf hoor, maar OV nu niet geldig en woon helaas niet op fietsafstand van Amsterdam, dus tja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:53 schreef Fiorenza het volgende:
Goed dat je het toch nog gekregen hebt.
Zijn die mensen van de TPG nou blind of lui.
Gewoon te lam om het even bij het postkantoor af te geven, of de volgende dag weer mee te nemen!! (Dat laatste hoeft niet eens voor mij want ik ben toch nooit thuis overdag)
Mijn voorkeur blijft om die reden om naar Den Bosch te gaan voor Lush aankopen.
(en natuurlijk omdat je daar kan testen en ruiken.)
Leuk ook dat je Snowcake zelf ook lekker vindt!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:03 schreef lotje11 het volgende:
Mooi zo!! De laatste pakjes zijn nu ook op de bus.
Wat de plakken betreft, ik heb niet voor niks bij een kaasafdeling gewerkt
allemaal veel plezier, de snowcake is nu al een van mijn favorieten!!![]()
Jaa daar ben ik ook érg blij meequote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:34 schreef Kyara het volgende:
Lekker weer die TPG
Maar goed, fijn dat het pakketje wel aangekomen is uiteindelijk.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:13 schreef Shirley het volgende:
Sta ik vandaag in de badkamer, klaar om te gaan douchen, dilemma: ''Wat ga ik nu weer gebruiken???''
Opeens zag ik een klein flesje Skinny Dip nog ongebruikt staan. Die werd het, samen met de American Cream en voor de zekerheid m'n Rock Star.
Maar wat ruikt Skinny Dip smerig! Ik vond de lucht niet lekker, hij schuimde wel heerlijk en was lekker romig en zacht, maar die lucht vind ik niet te harden. Kan er ook geen vleugje witte chocolade eruithalen.
Muf ja! Gewoon goor. *ril*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:17 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik vond skinny ook ontzettend vies.
Muffig en die geur, brrrrrrrr
Ik vind het dapper dat jij hem gebruikt hebt. Ik rook eraan en heb het flesje nu ergens ver, ver weggezet. Na eerst de helft al door het gootsteenputje te hebben gewerkt. Halverwege bedacht ik me dat iemand anders het misschien wel lekker zou vinden. Dus voor de zekerheid nog maar even weggezet. Maar ik betwijfel of ik iemand in mijn omgeving er gelukkig mee kan maken.quote:
Ik rook ook aan het flesje en had de stille hoop dat het misschien wel lekker onder de douche zou ruiken. Maar niet dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:22 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik vind het dapper dat jij hem gebruikt hebt. Ik rook eraan en heb het flesje nu ergens ver, ver weggezet. Na eerst de helft al door het gootsteenpuntje te hebben gewerkt. Halverwege bedacht ik me dat iemand anders het misschien wel lekker zou vinden. Dus voor de zekerheid nog maar even weggezet. Maar ik betwijfel of ik iemand in mijn omgeving er gelukkig mee kan maken.
quote:Bezoekers van Lush hebben wel eens gezegd dat ze de chocolade niet in Skinny Dip ruiken. Dit komt omdat wij echte chocolade gebruiken in plaats van synthetische chocolade parfum die je kunt vinden in veel chocolade cosmetica. Ruik voorzichtig en je zult de fijnste kwaliteit Belgische chocolade ontdekken naast een mengeling van kruidige, sensuele etherische oliën. Voor de echte kenner! En degenen die graag zo zacht als zijde uit de douche willen komen...
quote:Skinny Dip is onze verslavende, naar viooltjesblad en kruidnagel geurende, vochtinbrengende douchegel met cacaoboter en echte Belgische witte chocolade: Mmm!
Idd! Zo wíl ik het niet eens meer uitproberenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:45 schreef Kyara het volgende:
nou euh, na die verhalen.......... nee bedankt![]()
Ow..ik bedoelde het niet serieus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:06 schreef Darkphorze het volgende:
@Shirley : Ik wil hem wel proberen, wat wil je er voor hebben??(Of mail me even)
Niet. Volgens mij is het nl. een seizoensproduct en ligt 'ie alleen rond de kerst bij Lush.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoi, waar kan ik de snowcake vinden op de website?
Volgens Lotje11 (zie eerder dit topic) hebben ze het nog in Den Bosch. Ze heeft mij en nog een aantal anderen een stuk toegestuurdquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh, hoe kom ik er dan aan?
Ik ben erg nieuwsgierig, en nieuw hier!
Zei ik toch!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een stuk Extra Olive zeep thuisgestuurd gekregen van de Lush omdat ik niet in staat ben naar Haarlem te komen afgelopen 3 maanden en binnenkort.
Sanne, dit klinkt heel raarquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vermoed dat er vanavond twee collega's mee douchen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |