Inderdaad! En Tombraider is al helemáál niet perfect!quote:In de vorige topic schreef Chocobo het volgende:
Niemand is perfect !
Deel 1 en 2 waren briljant..... heb je niet meegekregen denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad! En Tombraider is al helemáál niet perfect!
Deel 1 en 2 waren idd best goed, heb er ook nog eentje op mijn dreamcast en die was zeg maar teleurstellendquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 waren briljant..... heb je niet meegekregen denk ik![]()
dichtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Deze kan dicht ! Het grote PS2 topic,... deel 39
"P-Style - dinsdag 3 mei 2005 @ 09:38"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Deze kan dicht ! Het grote PS2 topic,... deel 39
Hier ook eigenlijk, maar P-Style is ook snel met topics openenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Thanks TainIk dacht dat ik een topic moest aanmaken omdat ik de vorige gesloten had
maar volgens mij is dat alleen een Gijsjes regel !
1 kwam zomaar opeens uit.... niemand had het door... ineens was ze daar. Heerlijke gameplay en coole graphs,.... deel 2 was ook cool. Venetie enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 waren idd best goed, heb er ook nog eentje op mijn dreamcast en die was zeg maar teleurstellend
[..]
dicht
Tja... ik wilde even reageren op z'n post, maar toen zat 'ie dicht, dus toen dacht ik... laat ik maar even een nieuwe openen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:43 schreef Tain het volgende:
Hier ook eigenlijk, maar P-Style is ook snel met topics openen
Dat dacht ik al, mij maakt het niet zoveel uit wie het topic opentquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... ik wilde even reageren op z'n post, maar toen zat 'ie dicht, dus toen dacht ik... laat ik maar even een nieuwe openen.
Wat een heerlijke lijst Gijs !!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even mijn TVP in een "Wat wil Roy nog hebben op de PS2 in plaatjes" post
Op alfabetische volgorde:
Ik ben nog wel ff zoet met de PS2 dus
Over FFX-2 zijn verschillende meningen....... ik vond hem niet zo cool. Helemaal als je net FFX heb gegamed is het misschien niet wat je zoekt of net teveel van het goedequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef jpg97 het volgende:
net eindelijk FFX uitgespeeld
is FFX-2 leuk?
Of zal ik eerst aan kingdom hearts beginnen?
Iemand tips?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef jpg97 het volgende:
En wtf is een gijs?
27 mei 2005 wordt 'ie verwacht! Bijna dus!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef TopStyle het volgende:
Komt er trouwens een PAL release van Alien Hominid?
[afbeelding]
De meeste winkels die games verkopen verkopen ook RGB-kabels.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:59 schreef WebForce het volgende:
Die RGB kabel, waar is die te halen?
Wicked!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
27 mei 2005 wordt 'ie verwacht! Bijna dus!
Hij levert alleen een extra controller en een memory card en hij durft er tussen de 100 en 130 voor te vragen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Goed ik heb dus een advertentie op marktplaats gezet voor een tweede hands PS2 en heb respons gekregen. Ik zou nu van jullie willen weten of dit een goede deal (voor mij) is:een dikke PS2 (haast nooit gebruikt) 2 controllers. memorycard (8MB) volgens hem heeft ie serienummer y 1 1 9 3 6 2 1 (kans op disc read errors weet iemand dat?) hij vraagt er tussen de 100 en de 130 voor.
Wat denken jullie?
Dat vond ik ook al maar hoe zit het met het serie nummer? Welke serie is dat, ik heb namelijk gehoord dat je bij bepaalde series veel Disc read errors krijgtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij levert alleen een extra controller en een memory card en hij durft er tussen de 100 en 130 voor te vragen?Hmmm... ¤80,- is het misschien waard.
Oh... da's onzin. Zolang je maar normaal met je PS2 om blijft gaan zal 'ie geen disc-read errors krijgen. Tenzij je gewoon te maken hebt met een productiefout... Maar als je ècht zekerheid wilt, dan moet je gewoon een nieuwe kopen. Is niet eens zo heel veel duurder dan wat die kerel ervoor vraagt en dan heb je zo'n mooie kleine!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat vond ik ook al maar hoe zit het met het serie nummer? Welke serie is dat, ik heb namelijk gehoord dat je bij bepaalde series veel Disc read errors krijgt
Daar heb ik het geld niet (meer) voor over vooral gezien de PS2 al langer uit is en de PS3 toch over iets meer dan een jaartje komt. Ik denk dat ik hem gewoon terug ga mailen dat ik er 85 euro voor geef en dat ik hem natuurlijk werkend wil zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oh... da's onzin. Zolang je maar normaal met je PS2 om blijft gaan zal 'ie geen disc-read errors krijgen. Tenzij je gewoon te maken hebt met een productiefout... Maar als je ècht zekerheid wilt, dan moet je gewoon een nieuwe kopen. Is niet eens zo heel veel duurder dan wat die kerel ervoor vraagt en dan heb je zo'n mooie kleine!(de zilveren is verkrijgbaar vanaf 13 mei).
Goed plan!quote:Ik denk dat ik hem gewoon terug ga mailen dat ik er 85 euro voor geef en dat ik hem natuurlijk werkend wil zien.
P-Style is kort van geheugenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goed plan!
(ik zie nu ineens dat ik jou in de MGS3-topic ookal de tip heb gegeven de zilveren PS2 te gaan halen en niet te wachten op de PS3)
Oké... da's duidelijk! Dat spel moet ik hebben!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Shadow of the Colossus gaat over een man die zijn vrouw terug uit de dood wilt halen. Volgens legendes moet de man hiervoor een aantal reuzen verslaan die als eindbazen voldoen. Een enkele eindbaas kan een dikke 2 uur duren,.... ze zijn zo groot dat je ze moet belopen (level like) ofzo.... briljant![]()
Het is overigens van de makers van ICO.... en geen vervolg op ICO !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oké... da's duidelijk! Dat spel moet ik hebben!
Kiddy niet,.......... maar het is idd geen RPG nee.... een leuke adventurequote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:54 schreef jpg97 het volgende:
en KH lijkt me meer kiddy dan een hardcore RPG.. of zit ik nu fout?
Hier een echte Disgaea addictquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
TopStyle:
Ja, Alien Hominid komt voor de PS2 en Xbox naar Europa. En inderdaad ook Stella Deus lijkt me wel interessant, maar ik heb Disgaea nog liggen en dat is van hetzelfde kaliber.
La Pucelle tactics is dan ook wat voor jouquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:01 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Hier een echte Disgaea addict.
Phantom Brave kan me om de een of andere reden wat minder boeien, maar is ook niet gek.
Bijzonder jammer overigens dat arcade ports als "Mushihimesama" niet naar de pal gebieden geconverteerd worden....
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
S-Video is een mooi compromis tussen het standaard composite kabeltje en de RGB-kabel. Je tv moet dan natuurlijk wel een S-Video ingang hebben. Je hebt ook ook RGB-kabels met een schakelaartje waarmee je'm kunt schakelen tussen RGB voor games en composite voor DVD, maar met S-Video krijg je beter beeld bij DVD's. En in het uiterste geval kun je nog component nemen, wat qua kwaliteit gelijk staat aan RGB, maar de kans dat je een component ingang op je tv hebt is nihil! (overigens stuurt je PS2 ook een component signaal over je RGB-kabel wanneer je dvd's kijkt, vandaar dat groene beeld)quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:43 schreef Markster het volgende:
Is er geen kabel die mijn beeld verbetert zoals RGB, maar waar ik wel DVD mee kan kijken? Dan kan ik mijn dvdspeler me kamer uitgooien, en een AB kopen voor me ps2
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:03 schreef Markster het volgende:
Ow en P-style, ik kan misschien een doek van gran turismo 4 krijgen, die dingen die over de veiligheidspoortjes van onze winkel hangen. (zijn vervangen door die van forza!!)
Als je intresse hebt, laat het me dan weten.
Ik vond die van gran turismo mooier, al is het alleen al door het playstation2 logo ipv van Xbox (quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gamespy quoteMicrosoft's first simulation racer is, to put it simply, the comprehensive ride Gran Turismo 4 should have been
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:02 schreef Markster het volgende:
Dus RGB met schakelaartje, die gaat dus gewoon in je scart?
Cool... hoe groot is dat doek eigenlijk?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:03 schreef Markster het volgende:
Ow en P-style, ik kan misschien een doek van gran turismo 4 krijgen, die dingen die over de veiligheidspoortjes van onze winkel hangen. (zijn vervangen door die van forza!!)
Als je intresse hebt, laat het me dan weten.
Hé, niet vloeken hè?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
Gamespy quoteMicrosoft's first simulation racer is, to put it simply, the comprehensive ride Gran Turismo 4 should have been
Get over it.quote:
Eerste beelden?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Kingdom Hearts 2 eerste beelden !!
Oh ? Niet dus ? Ik zag nieuwe scenes in dat filmpjequote:
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat nu pas de eerste beelden van het spel zijn vrijgegeven (terwijl ik een paar maanden terug al een filmpje heb gezien).quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:30 schreef Chocobo het volgende:
Oh ? Niet dus ? Ik zag nieuwe scenes in dat filmpje
Ja ik ook, maar heb je dit filmpje al bekeken danquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat nu pas de eerste beelden van het spel zijn vrijgegeven (terwijl ik een paar maanden terug al een filmpje heb gezien).
Nu wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:44 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik ook, maar heb je dit filmpje al bekeken dan![]()
Zeker weten dat 'ie werk! Ik ken tv's uit 1985 en die RGB-scart ondersteunen dus wees maar niet bang. Een breedbeeld tv van Philips moet zeker een scartaansluiting hebben met RGB, hoe oud dat ding ook is. Koop er een en je zult er geen spijt van krijgen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:27 schreef Darkzell het volgende:
Ook ff een vraagje over die RGB kabel en andere kabels. Ik heb dus nu mijn PS2 aangesloten via die standaard geel-rood-witte tulpstekkertjes en een RGB kabel zou dus wel verschil moeten betekenen toch? Maar mijn TV is niet echt nieuw te noemen, echt oud ook niet, het is iig een philips breedbeeld. Maar werkt zo'n RGB kabel met elke TV of zou je ook bv zwart-wit beeld kunnen krijgen ofzo.
Dat weet ik niet precies, maar ze zijn vrijwel precies even groot als die detectiepoortjesquote:
Okee bedankt. Die ga ik dus binnenkort halen dan denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeker weten dat 'ie werk! Ik ken tv's uit 1985 en die RGB-scart ondersteunen dus wees maar niet bang. Een breedbeeld tv van Philips moet zeker een scartaansluiting hebben met RGB, hoe oud dat ding ook is. Koop er een en je zult er geen spijt van krijgen!Let er wel op dat je'm in scartaansluiting 1 stopt als je meerdere scartaansluitingen hebt!
Er zijn genoeg Pal RPG's om je te vermaken hoor, en dan komen er nog een hoop uit. Final Fantasy X, X-2, Star Ocean, Disgaea, .Hack serie, Arc the Lad, Dark Chronicle, Kingdom Hearts, La pucelle etc etc. En dan komen er nog een aantal zeer grote namen aan. Dus wat mij betreft zit je tot aan ps3 wel goed met een pal ps2.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:03 schreef Pheno het volgende:
Zijn er niet al teveel RPG voor de PS2 (PAL) dan?
Is er een freeloader of iets dergelijks voor de PS2, of wordt het import jagen?
Yup en aangezien de ' Shin Megami Tensei' serie ook pal geport wordt zijn de enige games die je zult missen deze uit de XenoSaga-reeks...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef Jebus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Pal RPG's om je te vermaken hoor, en dan komen er nog een hoop uit. Final Fantasy X, X-2, Star Ocean, Disgaea, .Hack serie, Arc the Lad, Dark Chronicle, Kingdom Hearts, La pucelle etc etc. En dan komen er nog een aantal zeer grote namen aan. Dus wat mij betreft zit je tot aan ps3 wel goed met een pal ps2.
Ik geloof niet dat 'ie limited is. Hij komt er gewoon bij, zodat consumenten straks kunnen kiezen tussen een zwarte en een zilveren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef Pheno het volgende:
Ok, dus ik ga vermoedelijk na storting van vakantiegeld een PS2 halen. PS3 zal nog wel even op zich laten wachten + duur zijn in het begin. Ik denk dat ik meteen voor die zilveren ga, die deze maand uitkomt. Of is dat een limited geval?
Shadow Hearts: Covenant wordt zwaar onderschat ook... een van de betere RPG's !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef Jebus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Pal RPG's om je te vermaken hoor, en dan komen er nog een hoop uit. Final Fantasy X, X-2, Star Ocean, Disgaea, .Hack serie, Arc the Lad, Dark Chronicle, Kingdom Hearts, La pucelle etc etc. En dan komen er nog een aantal zeer grote namen aan. Dus wat mij betreft zit je tot aan ps3 wel goed met een pal ps2.
Je bent tenminste kritisch! Dat weet ik altijd wel te waarderen in een mens!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 09:56 schreef JimmyJames het volgende:
Het klinkt misschien bekrompen maar KH 2 lijkt me te kinderachtig. En het feit dat er allemaal square-personages in meespelen lijkt me wel cool, maar voor mij niet voldoende.
En over Shadow of the Colossus, weten jullie hoever de ontwikkeling al is gevorderd? Want als ik zo naar de gameplay movies van gamespot kijk, zie ik een hoop te verbeteren in technisch opzicht. Zoals het in delen verschijnen van het landschap (clipping heette zoiets toch?) en de animaties van de held vind ik ook wat houterig.
Ja, Nee, Misschien.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:18 schreef menesis het volgende:
Maar als ik het stekkertje van die fan nu doorknip, raakt mn PS2 dan oververhit? Ervaringen? Of kan ik een stillere fan inbouwen?
Altijd al gehad? Het lijkt erop dat de tv geen 60 Hz kan draaien?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:30 schreef McMan het volgende:
als ik sommige spellen op me ps2 wil spelen heb ik zwat wit scherm... na ff kloten ka ik in het spel een HRZ wijzigen (50 of 60) dan heb ik kler. nu wil ik een dvd kijken en heb ik weer zwart wit scherm maar kan nergens vinden hoe ik um op kleur kan krijgen.
alvast bedankt
Volgens mij is het een standaard 70mm of 60mm fan, die kan je wel bij verschillende mod-sites kopen, als je dan een goede neemt (panaflow) kan dat flink wat geluid schelen. Uitzetten lijkt mij niet verstandig, dat ding zit er niet voor nietsquote:Op zondag 8 mei 2005 22:18 schreef menesis het volgende:
In het Xbox 2x180 kwam het al even ter sprake: de herrie van de eerste generatie PS2's. EN ja zo één heb ik dus hier staan. Al het huisstof is er al doorheengegaan en als ik een stofzuigerzak zou inbouwen zou ik nooit meer hoeven stofzuigen
Maar als ik het stekkertje van die fan nu doorknip, raakt mn PS2 dan oververhit? Ervaringen? Of kan ik een stillere fan inbouwen?
nee klopt, daarom kon ik bij sommige spellen op 5hz zetten en had ik kleur, maar bij die dvd's lukt me dat nietquote:Op zondag 8 mei 2005 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, Nee, Misschien.
Meer weet ik er ook niet over, het lijkt me gewoon niet verstandig om er iets aan te doen verder. Zoveel lawaai kan het toch niet zijn dat het irritant wordt?
[..]
Altijd al gehad? Het lijkt erop dat de tv geen 60 Hz kan draaien?
Ik zou 'm inderdaad niet doorknippen!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:18 schreef menesis het volgende:
In het Xbox 2x180 kwam het al even ter sprake: de herrie van de eerste generatie PS2's. EN ja zo één heb ik dus hier staan. Al het huisstof is er al doorheengegaan en als ik een stofzuigerzak zou inbouwen zou ik nooit meer hoeven stofzuigen
Ik denk eerlijk gezegd dat dit aan je tv ligt. Heb je al een andere kabel geprobeerd?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:30 schreef McMan het volgende:
als ik sommige spellen op me ps2 wil spelen heb ik zwat wit scherm... na ff kloten ka ik in het spel een HRZ wijzigen (50 of 60) dan heb ik kler. nu wil ik een dvd kijken en heb ik weer zwart wit scherm maar kan nergens vinden hoe ik um op kleur kan krijgen.
alvast bedankt
Hé... dat futuremax ziet eruit als een aardige webshop! Zal 'm gelijk even in de OP stoppen.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:55 schreef Markster het volgende:
Ik zie san andreas voor 35 euro en killzone voor 25 bij http://www.futuremax.nl/
Vond hem ook wel intressant, en niets illigaals (iig geen ombouwspul enzo)quote:Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hé... dat futuremax ziet eruit als een aardige webshop! Zal 'm gelijk even in de OP stoppen.
Kan de fans van de nieuwere PS2 (wel nog de grote) ook los kopen? Of werkt dat luchtsysteem weer anders dat ze stiller zijnquote:Op zondag 8 mei 2005 22:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik zou 'm inderdaad niet doorknippen!Tja... je kunt een stillere fan kopen en die erin zetten (maar de PS2 fan heeft wel een specifieke vorm), maar je kunt ook gewoon een nieuwe kleine (zilveren!
) PS2 kopen. Die dingen hoor je amper.
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit aan je tv ligt. Heb je al een andere kabel geprobeerd?
Ga er maar niet vanuit dat je ze los kunt kopen. Verder heeft iedere PS2 versie een iets andere constructie van binnen. En bovendien heeft Sony in nieuwere versies van de PS2 de GPU-core en CPU-core in één chip gestopt en deze chip door de jaren een stuk kleiner èn zuiniger weten te maken. Dat betekent dat de nieuwste PS2's minder warm worden en minder koeling nodig hebben dan de eerste versies, waarbij de GPU en CPU nog gescheiden waren, een stuk groter waren en meer energie slurpten.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:01 schreef menesis het volgende:
Kan de fans van de nieuwere PS2 (wel nog de grote) ook los kopen? Of werkt dat luchtsysteem weer anders dat ze stiller zijn
En terecht!quote:
Voordeel van de nieuwe PS2 (en de laatste grote versie, de 50004) is dat je daarmee met de nieuwe AB 'm ook aan en uit kunt zetten! Met de 50004 kon je zelfs de dvd-lade ejecten, wat bij de kleine weer een nutteloos knopje is geworden.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:18 schreef Markster het volgende:
Ik ben hartstikke blij met me grote (laatste versie). Ik wil die kleine niet omdat dat klepje niet handig is, aangezien mijn playstation als dvd speler onder mijn tv staat, en er niet genoeg ruimte is voor het klepje om open te gaan
Binnenkort ff de originele AB halen en het is compleet
Dat cameraatje zat volgens mij ook bij monkey mania, alleen weet ik niet of die kleiner is.
De oude? De nieuwe toch juist, want die is speciaal voor playstations met ingebouwde IR sensor, en die heb ik.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Voordeel van de nieuwe PS2 (en de laatste grote versie, de 50004) is dat je daarmee met de nieuwe AB 'm ook aan en uit kunt zetten! Met de 50004 kon je zelfs de dvd-lade ejecten, wat bij de kleine weer een nutteloos knopje is geworden.
Ik heb de ouwe officiële AB nog (met IR-ontvanger voor in de controller-port en driver-cd) deze werkt ook op de nieuwste PS2's met ingebouwde IR-ontvanger.
Maar let er in ieder geval wel op dat je de ouwe originele AB koopt, Markster, want aan die nieuwe heb je niks. Het duidelijkste verschil tussen de nieuwe en de ouwe zijn de eject- en standby-knop helemaal bovenaan die bij de nieuwe (die je dus niet moet hebben) wèl aanwezig zijn en bij de ouwe niet. (...en de stanby knop is groen.)
O ja! Inderdaad! Want je zei...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef Markster het volgende:
Ik heb dus de 50004 serie.
Hmmm... voortaan maar wat beter oplettenquote:Ik ben hartstikke blij met me grote (laatste versie).
Wablief?quote:Op maandag 9 mei 2005 00:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja! Inderdaad! Want je zei...
[..]
Had je voor je 50004 nou ook al een PS2 of niet?
Een zus met een PS2...quote:Op maandag 9 mei 2005 00:03 schreef Markster het volgende:
Ow wacht, ik las jevraag verkeerd
Ja, ik heb voor deze al eens een andere gehad, maar die heb ik een paar jaar geleden uit geldnood verkocht ()
Toen mijn zus opeens met het enorm prettige nieuws kwam dat ze een ps2 bij haar telefoonabbonement kreeg, maar niet hoefde omdat ze er al een had, was ik behoorlijk blij want ik kreeg hem
Hoe ik hem ooit heb kunnen verkopen weet ik niet
Naja, hij is eigenlijk van der vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |