quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:02 schreef Markster het volgende:
Dus RGB met schakelaartje, die gaat dus gewoon in je scart?
Cool... hoe groot is dat doek eigenlijk?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:03 schreef Markster het volgende:
Ow en P-style, ik kan misschien een doek van gran turismo 4 krijgen, die dingen die over de veiligheidspoortjes van onze winkel hangen. (zijn vervangen door die van forza!!)
Als je intresse hebt, laat het me dan weten.
Hé, niet vloeken hè?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
Gamespy quoteMicrosoft's first simulation racer is, to put it simply, the comprehensive ride Gran Turismo 4 should have been
Get over it.quote:
Eerste beelden?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Kingdom Hearts 2 eerste beelden !!
Oh ? Niet dus ? Ik zag nieuwe scenes in dat filmpjequote:
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat nu pas de eerste beelden van het spel zijn vrijgegeven (terwijl ik een paar maanden terug al een filmpje heb gezien).quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:30 schreef Chocobo het volgende:
Oh ? Niet dus ? Ik zag nieuwe scenes in dat filmpje
Ja ik ook, maar heb je dit filmpje al bekeken danquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat nu pas de eerste beelden van het spel zijn vrijgegeven (terwijl ik een paar maanden terug al een filmpje heb gezien).
Nu wel.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:44 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik ook, maar heb je dit filmpje al bekeken dan![]()
Zeker weten dat 'ie werk! Ik ken tv's uit 1985 en die RGB-scart ondersteunen dus wees maar niet bang. Een breedbeeld tv van Philips moet zeker een scartaansluiting hebben met RGB, hoe oud dat ding ook is. Koop er een en je zult er geen spijt van krijgen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:27 schreef Darkzell het volgende:
Ook ff een vraagje over die RGB kabel en andere kabels. Ik heb dus nu mijn PS2 aangesloten via die standaard geel-rood-witte tulpstekkertjes en een RGB kabel zou dus wel verschil moeten betekenen toch? Maar mijn TV is niet echt nieuw te noemen, echt oud ook niet, het is iig een philips breedbeeld. Maar werkt zo'n RGB kabel met elke TV of zou je ook bv zwart-wit beeld kunnen krijgen ofzo.
Dat weet ik niet precies, maar ze zijn vrijwel precies even groot als die detectiepoortjesquote:
Okee bedankt. Die ga ik dus binnenkort halen dan denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zeker weten dat 'ie werk! Ik ken tv's uit 1985 en die RGB-scart ondersteunen dus wees maar niet bang. Een breedbeeld tv van Philips moet zeker een scartaansluiting hebben met RGB, hoe oud dat ding ook is. Koop er een en je zult er geen spijt van krijgen!Let er wel op dat je'm in scartaansluiting 1 stopt als je meerdere scartaansluitingen hebt!
Er zijn genoeg Pal RPG's om je te vermaken hoor, en dan komen er nog een hoop uit. Final Fantasy X, X-2, Star Ocean, Disgaea, .Hack serie, Arc the Lad, Dark Chronicle, Kingdom Hearts, La pucelle etc etc. En dan komen er nog een aantal zeer grote namen aan. Dus wat mij betreft zit je tot aan ps3 wel goed met een pal ps2.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:03 schreef Pheno het volgende:
Zijn er niet al teveel RPG voor de PS2 (PAL) dan?
Is er een freeloader of iets dergelijks voor de PS2, of wordt het import jagen?
Yup en aangezien de ' Shin Megami Tensei' serie ook pal geport wordt zijn de enige games die je zult missen deze uit de XenoSaga-reeks...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef Jebus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Pal RPG's om je te vermaken hoor, en dan komen er nog een hoop uit. Final Fantasy X, X-2, Star Ocean, Disgaea, .Hack serie, Arc the Lad, Dark Chronicle, Kingdom Hearts, La pucelle etc etc. En dan komen er nog een aantal zeer grote namen aan. Dus wat mij betreft zit je tot aan ps3 wel goed met een pal ps2.
Ik geloof niet dat 'ie limited is. Hij komt er gewoon bij, zodat consumenten straks kunnen kiezen tussen een zwarte en een zilveren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef Pheno het volgende:
Ok, dus ik ga vermoedelijk na storting van vakantiegeld een PS2 halen. PS3 zal nog wel even op zich laten wachten + duur zijn in het begin. Ik denk dat ik meteen voor die zilveren ga, die deze maand uitkomt. Of is dat een limited geval?
Shadow Hearts: Covenant wordt zwaar onderschat ook... een van de betere RPG's !quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef Jebus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Pal RPG's om je te vermaken hoor, en dan komen er nog een hoop uit. Final Fantasy X, X-2, Star Ocean, Disgaea, .Hack serie, Arc the Lad, Dark Chronicle, Kingdom Hearts, La pucelle etc etc. En dan komen er nog een aantal zeer grote namen aan. Dus wat mij betreft zit je tot aan ps3 wel goed met een pal ps2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |