abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26797618
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 09:56 schreef JimmyJames het volgende:
Het klinkt misschien bekrompen maar KH 2 lijkt me te kinderachtig. En het feit dat er allemaal square-personages in meespelen lijkt me wel cool, maar voor mij niet voldoende.

En over Shadow of the Colossus, weten jullie hoever de ontwikkeling al is gevorderd? Want als ik zo naar de gameplay movies van gamespot kijk, zie ik een hoop te verbeteren in technisch opzicht. Zoals het in delen verschijnen van het landschap (clipping heette zoiets toch?) en de animaties van de held vind ik ook wat houterig.
Je bent tenminste kritisch! Dat weet ik altijd wel te waarderen in een mens!
pi_26837306
In het Xbox 2x180 kwam het al even ter sprake: de herrie van de eerste generatie PS2's. EN ja zo één heb ik dus hier staan. Al het huisstof is er al doorheengegaan en als ik een stofzuigerzak zou inbouwen zou ik nooit meer hoeven stofzuigen

Maar als ik het stekkertje van die fan nu doorknip, raakt mn PS2 dan oververhit? Ervaringen? Of kan ik een stillere fan inbouwen?
  zondag 8 mei 2005 @ 22:30:30 #78
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_26837732
als ik sommige spellen op me ps2 wil spelen heb ik zwat wit scherm... na ff kloten ka ik in het spel een HRZ wijzigen (50 of 60) dan heb ik kler. nu wil ik een dvd kijken en heb ik weer zwart wit scherm maar kan nergens vinden hoe ik um op kleur kan krijgen.

alvast bedankt
In elke vrouw zit wel iets goeds!
Alleen je moet het er zelf insteken!
Mijn avatar is gemaakt door Koekje!
  zondag 8 mei 2005 @ 22:38:50 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26838046
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:18 schreef menesis het volgende:

Maar als ik het stekkertje van die fan nu doorknip, raakt mn PS2 dan oververhit? Ervaringen? Of kan ik een stillere fan inbouwen?
Ja, Nee, Misschien.

Meer weet ik er ook niet over, het lijkt me gewoon niet verstandig om er iets aan te doen verder. Zoveel lawaai kan het toch niet zijn dat het irritant wordt?
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:30 schreef McMan het volgende:
als ik sommige spellen op me ps2 wil spelen heb ik zwat wit scherm... na ff kloten ka ik in het spel een HRZ wijzigen (50 of 60) dan heb ik kler. nu wil ik een dvd kijken en heb ik weer zwart wit scherm maar kan nergens vinden hoe ik um op kleur kan krijgen.

alvast bedankt
Altijd al gehad? Het lijkt erop dat de tv geen 60 Hz kan draaien?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_26838126
quote:
In het Xbox 2x180 kwam het al even ter sprake: de herrie van de eerste generatie PS2's. EN ja zo één heb ik dus hier staan. Al het huisstof is er al doorheengegaan en als ik een stofzuigerzak zou inbouwen zou ik nooit meer hoeven stofzuigen

Volgens mij is het een standaard 70mm of 60mm fan, die kan je wel bij verschillende mod-sites kopen, als je dan een goede neemt (panaflow) kan dat flink wat geluid schelen. Uitzetten lijkt mij niet verstandig, dat ding zit er niet voor niets
  zondag 8 mei 2005 @ 22:52:29 #81
111978 McMan
Recpect my authority!
pi_26838571
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, Nee, Misschien.

Meer weet ik er ook niet over, het lijkt me gewoon niet verstandig om er iets aan te doen verder. Zoveel lawaai kan het toch niet zijn dat het irritant wordt?
[..]

Altijd al gehad? Het lijkt erop dat de tv geen 60 Hz kan draaien?
nee klopt, daarom kon ik bij sommige spellen op 5hz zetten en had ik kleur, maar bij die dvd's lukt me dat niet
In elke vrouw zit wel iets goeds!
Alleen je moet het er zelf insteken!
Mijn avatar is gemaakt door Koekje!
pi_26838677
Ik zie san andreas voor 35 euro en killzone voor 25 bij http://www.futuremax.nl/
pi_26838797
quote:

Ik zou 'm inderdaad niet doorknippen! Tja... je kunt een stillere fan kopen en die erin zetten (maar de PS2 fan heeft wel een specifieke vorm), maar je kunt ook gewoon een nieuwe kleine (zilveren! ) PS2 kopen. Die dingen hoor je amper.
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:30 schreef McMan het volgende:

alvast bedankt
Ik denk eerlijk gezegd dat dit aan je tv ligt. Heb je al een andere kabel geprobeerd?
pi_26838874
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:55 schreef Markster het volgende:
Ik zie san andreas voor 35 euro en killzone voor 25 bij http://www.futuremax.nl/
Hé... dat futuremax ziet eruit als een aardige webshop! Zal 'm gelijk even in de OP stoppen.
pi_26838896
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hé... dat futuremax ziet eruit als een aardige webshop! Zal 'm gelijk even in de OP stoppen.
Vond hem ook wel intressant, en niets illigaals (iig geen ombouwspul enzo)
pi_26838897
quote:
Op zondag 8 mei 2005 22:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik zou 'm inderdaad niet doorknippen! Tja... je kunt een stillere fan kopen en die erin zetten (maar de PS2 fan heeft wel een specifieke vorm), maar je kunt ook gewoon een nieuwe kleine (zilveren! ) PS2 kopen. Die dingen hoor je amper.
[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat dit aan je tv ligt. Heb je al een andere kabel geprobeerd?
Kan de fans van de nieuwere PS2 (wel nog de grote) ook los kopen? Of werkt dat luchtsysteem weer anders dat ze stiller zijn
pi_26839054
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:01 schreef menesis het volgende:
Kan de fans van de nieuwere PS2 (wel nog de grote) ook los kopen? Of werkt dat luchtsysteem weer anders dat ze stiller zijn
Ga er maar niet vanuit dat je ze los kunt kopen. Verder heeft iedere PS2 versie een iets andere constructie van binnen. En bovendien heeft Sony in nieuwere versies van de PS2 de GPU-core en CPU-core in één chip gestopt en deze chip door de jaren een stuk kleiner èn zuiniger weten te maken. Dat betekent dat de nieuwste PS2's minder warm worden en minder koeling nodig hebben dan de eerste versies, waarbij de GPU en CPU nog gescheiden waren, een stuk groter waren en meer energie slurpten.

Conclusie, neem genoegen met het kabaal dat je PS2 maakt of koop een nieuwe kleine!
pi_26839084
Kleine playstation propaganda
pi_26839319
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:07 schreef Markster het volgende:
Kleine playstation propaganda
En terecht! Ik denk serieus dat ik 'm ga halen! Die kleine zilveren dan hè? En m'n ouwe? Die bewaar ik gewoon! Te veel emotiole waarde!

Ik zag trouwens dit op futuremax

De nieuwste eyetoy game. Nou was die game niet zo opvallend, maar die eyetoy camera wel! Nou wist ik al dat ze een nieuwe zilverkleurige eyetoy camera op de markt zouden brengen speciaal voor de (her)uitgave van de zilveren Playstation®2, maar hij heeft ook een iets ander ontwerp. Hij's een stuk korter! En het design is helemaal aangepast aan het "slimline" ontwerp (hoewel de ouwe eyetoy ook al aardig bij de "slimline" PS2's paste)
pi_26839446
Ik ben hartstikke blij met me grote (laatste versie). Ik wil die kleine niet omdat dat klepje niet handig is, aangezien mijn playstation als dvd speler onder mijn tv staat, en er niet genoeg ruimte is voor het klepje om open te gaan

Binnenkort ff de originele AB halen en het is compleet

Dat cameraatje zat volgens mij ook bij monkey mania, alleen weet ik niet of die kleiner is.
pi_26839791
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:18 schreef Markster het volgende:
Ik ben hartstikke blij met me grote (laatste versie). Ik wil die kleine niet omdat dat klepje niet handig is, aangezien mijn playstation als dvd speler onder mijn tv staat, en er niet genoeg ruimte is voor het klepje om open te gaan

Binnenkort ff de originele AB halen en het is compleet

Dat cameraatje zat volgens mij ook bij monkey mania, alleen weet ik niet of die kleiner is.
Voordeel van de nieuwe PS2 (en de laatste grote versie, de 50004) is dat je daarmee met de nieuwe AB 'm ook aan en uit kunt zetten! Met de 50004 kon je zelfs de dvd-lade ejecten, wat bij de kleine weer een nutteloos knopje is geworden.

Ik heb de ouwe officiële AB nog (met IR-ontvanger voor in de controller-port en driver-cd) deze werkt ook op de nieuwste PS2's met ingebouwde IR-ontvanger.

Maar let er in ieder geval wel op dat je de ouwe originele AB koopt, Markster, want aan die nieuwe heb je niks. Het duidelijkste verschil tussen de nieuwe en de ouwe zijn de eject- en standby-knop helemaal bovenaan die bij de nieuwe (die je dus niet moet hebben) wèl aanwezig zijn en bij de ouwe niet. (...en de stanby knop is groen.)
pi_26839922
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:30 schreef P-Style het volgende:

[..]

Voordeel van de nieuwe PS2 (en de laatste grote versie, de 50004) is dat je daarmee met de nieuwe AB 'm ook aan en uit kunt zetten! Met de 50004 kon je zelfs de dvd-lade ejecten, wat bij de kleine weer een nutteloos knopje is geworden.

Ik heb de ouwe officiële AB nog (met IR-ontvanger voor in de controller-port en driver-cd) deze werkt ook op de nieuwste PS2's met ingebouwde IR-ontvanger.

Maar let er in ieder geval wel op dat je de ouwe originele AB koopt, Markster, want aan die nieuwe heb je niks. Het duidelijkste verschil tussen de nieuwe en de ouwe zijn de eject- en standby-knop helemaal bovenaan die bij de nieuwe (die je dus niet moet hebben) wèl aanwezig zijn en bij de ouwe niet. (...en de stanby knop is groen.)
De oude? De nieuwe toch juist, want die is speciaal voor playstations met ingebouwde IR sensor, en die heb ik.
pi_26839994
Ik heb dus de 50004 serie.
pi_26840371
P-style
pi_26840753
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef Markster het volgende:
Ik heb dus de 50004 serie.
O ja! Inderdaad! Want je zei...
quote:
Ik ben hartstikke blij met me grote (laatste versie).
Hmmm... voortaan maar wat beter opletten Dan moet je de nieuwe AB hebben! Had je voor je 50004 nou ook al een PS2 of niet?
pi_26840784
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:00 schreef P-Style het volgende:

[..]

O ja! Inderdaad! Want je zei...
[..]
Had je voor je 50004 nou ook al een PS2 of niet?
Wablief?
pi_26840838
Ow wacht, ik las jevraag verkeerd

Ja, ik heb voor deze al eens een andere gehad, maar die heb ik een paar jaar geleden uit geldnood verkocht ( )

Toen mijn zus opeens met het enorm prettige nieuws kwam dat ze een ps2 bij haar telefoonabbonement kreeg, maar niet hoefde omdat ze er al een had, was ik behoorlijk blij want ik kreeg hem

Hoe ik hem ooit heb kunnen verkopen weet ik niet
pi_26840931
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:03 schreef Markster het volgende:
Ow wacht, ik las jevraag verkeerd

Ja, ik heb voor deze al eens een andere gehad, maar die heb ik een paar jaar geleden uit geldnood verkocht ( )

Toen mijn zus opeens met het enorm prettige nieuws kwam dat ze een ps2 bij haar telefoonabbonement kreeg, maar niet hoefde omdat ze er al een had, was ik behoorlijk blij want ik kreeg hem

Hoe ik hem ooit heb kunnen verkopen weet ik niet
Een zus met een PS2... Die heb ik ook!
pi_26840960
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Een zus met een PS2... Die heb ik ook!
Naja, hij is eigenlijk van der vriend

Maar als ik bij me zus langsga, kan ik wel playstationen
pi_26840981
Ik heb me eerste ps2 nog voor 1200 gulden gekocht

Zonder spel of memorycard