Ben toch al weg. Ooh grote Leiderquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Waarom ga jij gewoon niet weg? Er zijn ook keiveel nieuwe gekomen, dus je moet niet zo zeiken.![]()
de enige die nu nieuw zijn gekomen en net zo goed zijn als de oude cast zijn Louis en Poezzy en dat zegt genoeg lijkt mij.quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Je hebt helemaal gelijk enzo.
Wat een hunk die Joost, en Orginial natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:44 schreef Frey het volgende:
Interview met Orginial (Joost Kolthof)
[afbeelding]
Hoelang werk je al bij SOP?
Ik werk sinds 22 november bij SOP, dus dat is vanaf het begin. Nano en ik zijn de enigste twee die er nog steeds zonder een 'break' inzitten!
Hoe ben je in SOP terechtgekomen?
Ik heb SOP zelf verzonnen. Ik zat een keer op mijn kamer en had net GTST gekeken. Dat was onwijs saai en ik wou mijn eigen verhaallijnen bedenken, met andere mensen. Iedereen was onwijs enthousiast en zo is het allemaal begonnen, met eerst twee topics met ideetjes enzo en uiteindelijk deze forumsoap, die al een aantal maanden loopt!
Kun je de persoonlijkheid van Joost omschrijven?
Hij is een echte goedzak, maar doordat hij getraumatiseerd was, reageerde hij nogal bot op andere mensen. Gelukkig is dat nu weer voorbij, en staat Joost weer volop klaar voor zijn vrienden en familie!
Vind je Joost wel een leuk persoon?
Ja, op zich wel. Ik vind het leuk om de “bitch” uit te hangen, maar wel met een softe kant. Daarom ben ik zo blij dat ik mijn eigen personage heb verzonnen, want dit is echt het personage dat ik graag zou willen zijn, omdat Joost wel een beetje op mij lijkt. Ik ben bitchy, maar toch lekker soft.
Wat is het verschil tussen Joost en Orginial?
We zijn zowat hetzelfde, haha! Maar natuurlijk ben ik nog nooit ontvoerd geweest enzo. Maar ik vind Joost soms nogal extreem, hoe hij reageert op situaties en in de toekomst gaat Joost een kant van zichzelf ontdekken, die ik totaal niet heb. Maar daar kan ik nog niks over zeggen!
Even voor de mensen die voor het eerst kijken naar SOP: Wat heeft
Joost tot nu toe allemaal meegemaakt?
Het begon allemaal in een van de eerste afleveringen, dat hij samen met een schoolgenoot, Cody Lebeau inbrak in de computer van de school om de punten te veranderen. Ze werden betrapt en het plan mislukte. Toen hij thuiskwam betrapte Joost zijn broer met een hoog geldbedrag en raakte in gevecht. In een flits viel Joost van de trap en lag enkele weken in coma. Toen werd hij in opdracht van Esmee van Tellegen ontvoerd, omdat haar rivaal Arthur Kolthof, zijn vader is.
Er gebeurde daarna nog veel meer en dat kun je allemaal nalezen op http://www.orginial.web-log.nl/ .
Wat is het heftigste dat Joost heeft meegemaakt?
De scènes met Tara in de fabriek in Azië, die waren heel heftig en enorm gaaf om te spelen. Er is ook een leuke band van gekomen tussen Woelli en mij, maar ook tussen Tara en Joost. Jammer genoeg is Tara niet meer te zien in SOP, maar ik hoop dat ze ooit nog terugkeert, want de band tussen Joost en Tara zal altijd blijven bestaan.
Vind je de sets ook leuk?
Ja, ook al is het soms nogal lastig, omdat ik in een rolstoel zit. Ik moet bijvoorbeeld altijd Edward vragen om me naar boven te dragen en Joost kan nooit veel doen, zoals echt uitgaan enzo. Maar ik denk dat er licht aan het eind van de tunnel is. Zoals de echte fans wel weten, is Joost niet volledig verlamd en is er nog kans op geheel herstel.
Wat zijn de voordelen en de nadelen van het werken bij SOP?
Het voordeel is dat ik leuke mensen hebt ontmoet, zoals Nadine, Valerie, Frey en de rest van de ploeg. Minder leuke dingen zijn bijvoorbeeld gestook van een bepaald persoon iedere dag en dat er vele ruzies waren.
Wat waren je leukste scènes en met wie waren die?
Met Haagse_Elfje, Woelli & Frey. Eigenlijk iedereen die aan Azië heeft meegewerkt. Die lijn was van het begin tot het einde helemaal perfect.
Maak je veel bloopers?
Nou, iedereen kent wel de beruchte scène van de vis die klaarkomt, dus om eerlijk te zeggen: Ik blooper wat af. Maar ach, van je fouten kun je leren! En natuurlijk is Joost heel vaak genezen van zijn verlamming, omdat ik wel eens postte: “Joost loopt”, maar hij zit in een rolstoel.
Stel, je mag voor een week een andere rol spelen, welke zou jij dan kiezen?
Ik zou Esmee willen spelen, omdat het een lekker pittig vrouwtje is en zeker geen katje om zonder handschoenen aan te pakken! En daar houd ik wel van! Daarom heeft Joost ook een bitchy kant.Orginial bedankt voor de medewerking!
Download dit interview
Eerdere interviews
Digispeed (Esmee van Tellegen)
Nano (Lizzie van Tellegen)
Bupatih (Arthur Kolthof)
Frey (Ralf Kolthof)
Wat die kerel gedaan heeft verdient een tegen actie.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:57 schreef Duiveltja het volgende:
Laat het schelden en ruzie maken maar achterwege.
Ik weet niet wat Originial dan gedaan zou hebbent. Hier in dit topic zie ik jou alleen schelden. Doe dat maar op msn oid, maar niet hier.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat die kerel gedaan heeft verdient een tegen actie.
Goed idee. Ik zal het in de groep gooien.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:55 schreef Zhenar het volgende:
Even een tipje: is het niet leuker om de karakters met de Sims te maken? Dan kun je alles bepalen aan het uiterlijk en hoef je geen bestaande celebrities te kopiëren. Gewoon ff een paar Simmetjes in elkaar knutselen, screenshotjes maken en klaar is Kees!
"Waarom is ze eigenlijk weggegaan?" "Bel haar eens mobiel.." en ze toetsen het nummer in. "Weer niks.." en Joost zucht eens diep. "We moeten even met Elisa en de rest overleggen" en ze pakken hun jas en vertrekken naar de Jage.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:01 schreef Orginial het volgende:
Gwen en Joost zitten op Gwen haar kamer. "Hoe gaan we dit nou weer oplossen?" "Tara is weg, Winston straks depressief!" en Joost schudt zijn hoofd. "We moeten wat verzinnen, maar wat?" "Mijn vader heeft al een luxe jacht gehuurd wat niet meer afgezegd kan worden, en de hapjes zijn al ingeslagen en al maar niet over te beginnen dat uitnodingen al zijn verstuurd" "Dit gaat dus echt niet meer goedkomen"![]()
"Elisa is naar Parijs.." roept Arthur hun na, ik las haar smsje die ze naar je mobieltje had verzonden "Ik heb ook geen idee wat we voor een feest kunnen houden, me geld ben ik toch al kwijt aan de huur van het jacht en het eten wat ik heb besteld heb bij hotel le Foque. "Mischien moet ik wel een groot galafeest houden voor mijn nieuwe bedrijf Kolthof International" en dan stuurt Arthur Joost en Gwen weer uit zijn werkkamer. "Ga maar even huiswerk maken ofzo" en hij doet de deur op slot.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Waarom is ze eigenlijk weggegaan?" "Bel haar eens mobiel.." en ze toetsen het nummer in. "Weer niks.." en Joost zucht eens diep. "We moeten even met Elisa en de rest overleggen" en ze pakken hun jas en vertrekken naar de Jage.
''Dat heb ik nooit kunnen achterhalen ''quote:Op maandag 7 maart 2005 21:03 schreef Nano het volgende:
Start
Lizzie kijkt nog eens naar de papieren en kijkt weer in de ogen van Bas."Maar..........hoe heet jou biologische moeder dan?"
Als de show is afgelopen gaat Elisa naar haar kleedkamer. Daar wacht haar vader op haar. "Ik ben blij dat je erbent, Pap" en ze geeft hem een kus op zijn wang en doet haar make-up af. Na een tijdje doet ze haar pyjama aan en gaat in bed liggen. Haar vader komt nog even bij haar zitten en ze kletsen nog wat. "Was jij eigenlijk gelukkig met mama?"quote:Op maandag 7 maart 2005 21:21 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa loopt over de catwalk. Fotografen maken foto`s van haar, en er is een enorm publiek. Ze kijkt naar haar korte jurkje en loopt zo mooi mogelijk over de catwalk, ze lijkt wel een mannequin. Ze hoop dat Joost ook een keer komt kijken, want dit is een van de weinige momenten dat ze zich speciaal en mooi en slank voelt.
"Ik heet ook Van Tellegen!"Lizzie geeft de papieren terug."Ik weet het ook niet,straks zijn we gewoon familie!"quote:Op maandag 7 maart 2005 21:19 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Dat heb ik nooit kunnen achterhalen ''
''Waarom ben je eigenlijk zo geinterreseert ? ''
''Ja , dat zou best kunnen , maar die kans is denk ik wel heel nihil ''quote:Op maandag 7 maart 2005 21:26 schreef Nano het volgende:
[..]
"Ik heet ook Van Tellegen!"Lizzie geeft de papieren terug."Ik weet het ook niet,straks zijn we gewoon familie!"
Rolf pakt Elisa stevig vast. "Dat was ik zeker..' en hij houdt haar handen vast. "En nu ga jij lekker dromen, over jouw mooie carriére als een supermode.." en hij geeft haar een nachtzoen en kruipt zelf ook in bed. "Slaap lekker, ik hou van je" en dan doet hij het licht uit.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:24 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Als de show is afgelopen gaat Elisa naar haar kleedkamer. Daar wacht haar vader op haar. "Ik ben blij dat je erbent, Pap" en ze geeft hem een kus op zijn wang en doet haar make-up af. Na een tijdje doet ze haar pyjama aan en gaat in bed liggen. Haar vader komt nog even bij haar zitten en ze kletsen nog wat. "Was jij eigenlijk gelukkig met mama?"
"Ja,misschien is dat wel een goed idee!Zullen we nog even wat gaan drinken samen?"quote:Op maandag 7 maart 2005 21:32 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Ja , dat zou best kunnen , maar die kans is denk ik wel heel nihil ''
''Misschien zouden we het moeten laten testen als dat mogelijk is ?''
''Ja , is goed , maar waar ? ''quote:Op maandag 7 maart 2005 21:56 schreef Nano het volgende:
[..]
"Ja,misschien is dat wel een goed idee!Zullen we nog even wat gaan drinken samen?"
"Daar trap ik niet in, Joost Kolthof" en ze pakt haar handtasje. "Of moet ik weer wat ijslbokjes in je shirt laten vallen, omdat je niet kan beheersen met iemand in te pakken?" en ze glimlacht naar hem. "We zien wel, wat we gaan doen" en ze vertrekken uit de Jage, op weg naar huis.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:00 schreef Orginial het volgende:
Joost en Gwen zijn toch met met zijn tweeën naar de Jage gegaan. Op een gegeven moment komt er een jongeren bij hun zitten. "Wat kom jij doen?" vraagt Joost geirriteerd. "Ik kom deze mooie dame een lekker drankje aanbieden" maar Joost heeft hem al weggeduwd. "Hey, haar moeder is het land uit en haar vader is zo goed als depressief.." de jongen kijkt Joost spotten aan. "Dus, dat wil toch niet zeggen dat ze geen zin heeft in een goede beurt.." en dan geeft Joost de jongen in een reflex een klap in gezicht. De jongen gaat meteen weg en Joost klapt in zijn handen. "Opgeruimd staat netjes.." en Gwen vliegt hem om zijn nek. 'Ik ben zo blij dat jij mijn boer bent" en ze geeft hem overal kusjes. "Haha, gekkie" en dan bestellen ze nog wat te drinken en kletsen wat na over het tafereel. "Maar, waar we voor kwamen, het gala van de opening van Kolthof International, maar dan komt er toch niemand" ..
Joost en Elisa hebben geen idee wat ze moeten doen. 'Als we nou zeggen dat Winson gaat trouwen, en doen of Tara terugkeert op de bruiloft..." "Dat lukt nooit" valt Gwen hem in de rede. "Wel als jij haar overhaalt.." en hij kijkt haar met zijn reebruine ogen aan. "Alsjeblieft..."![]()
''Kom maar hier aan de bar zitten , dat is denk ik het makkelijkste ? ''quote:Op maandag 7 maart 2005 22:01 schreef Nano het volgende:
"Loop maar even mee naar mijn huis!Er is toch niemand voor de rest"Lizzie loopt alvast en Bas gaat mee.
"Je kan mee naar boven gaan om wat te drinken?Maar we kunnen ook hier aan de bar gaan zitten?"
Dan ineens slaan de stoppen door en valt het licht uit, een akelige donderslag klinkt in de lucht. Arthur komt binnen lopen met een fakkel in zijn hand. "Jullie gaan nergens heen, jullie gaan met mij mee. Of laat ik beter zeggen; ONS .." en David Lebeau en Bob Meuskens komen binnen en Arthur klapt in zijn handen. "Bravo, bravo dat jullie er zijn achter gekomen dat Bas inderdaad de zoon is van die vuile rat" en hij pakt een foto van Esmee, die hij verbrandt met de fakkel. "En nou meekomen, het is sluitingstijd voor jullie" en hij glimlacht gemeen. David pakt Bas vast en Meuskens houdt zijn hand op Lizzie haar mond en ze worden een busje ingeladen. Arthur kijkt nog een keer goed in het rond in de Jage en blaast de fakkel uit. "Het is tijd voor revanche, Esmee.."quote:Op maandag 7 maart 2005 22:06 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Kom maar hier aan de bar zitten , dat is denk ik het makkelijkste ? ''
''Maar jou moeder heet dus ook van Tellegen ? , wat is dat precies voor een vrouw en waar woont ze nu ? ''
''Misschien kan ik haar we een bezoekje brengen en is ze daadwerkelijk mijn moeder ''
Betweter.quote:Op maandag 7 maart 2005 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Die Arthur heef wel super adem, als hij een fakkel kan uitblazen.
Dan gaat Joost zijn mobiel af. Het is een smsje van Tara!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:02 schreef Orginial het volgende:
Start
Joost zit nietsvermoedend achter zijn labtop op zijn kamer, samen met Gwen met wat vrienden van het Meerle College te chatten. "Weet jij waarom Arthur vannacht niet is thuisgekomen?" vraagt Joost aan Gwen. "Nee, geen idee.." en ze haalt haar schouders op. Joost roept naar beneden, om te kijken of zijn vader al thuis is. "Nog steeds niet.." en Joost begint ietwat ongerust te worden.
"Dat lukt je nooit..." zegt Joost. "Jawel, me oma weet meer af van de woonplaats van opa" en ze toetst Desiree`s nummer in. Even later weet Gwen genoeg. "Bedankt oma, ik ga Tara terughalen!" maar dan valt Desiree haar in de rede en vertelt dat ze eropstaat dat ze meegaat. "Vooruit dan, om vier uur op het vliegveld" en ze hangt op en neemt afscheid van Yvette. "Ik kom terug Joost, ik beloof het je mét Tara.." en dan trekt ze de deur achter zich dicht op weg naar New York.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:05 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan gaat Joost zijn mobiel af. Het is een smsje van Tara!
Lieve Joost, ik wil even de tijd voor mezelf daarom ben ik ereven tussenuit. Ik heb het de afgelopen tijd erg moeilijk gehad met Winston zijn geestelijke stoornissen, het spijt me maar het is beter zo. Zoek me niet, liefs Tara.
Gwen leest het nog een paar keer na. "Ik ga er naartoe, nu!" roept ze meteen. "Maar waarom, je vidnt haar toch niet?" zegt Joost. "Ze is toch bij haar vader en dat is dus mijn opa, die ik graag wil ontmoeten!" en ze begint haar tas al in te pakken. "Ik moet het doen voor Winston, als hij hoort dat Tara niet op tijd voor de bruiloft is, stort hij volledig in!" en ze pakt haar tas nog verder in. "Ik ben op tijd terug voor de trouwerij, Joost" en ze geeft hem een kus op zijn wang.
''Waar zijn we Lizzy en wat is er precies gebeurt ? ''quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:07 schreef Nano het volgende:
Lizzie schrikt als ze opeens een koude druppel op haar neus voelt vallen.Ze rilt en kijkt slaperig de grote ruimte in.Bas ligt naast haar en slaapt nog.Het lijkt wel een grote loods waar ze in ligt.De vloer is ijskoud en Lizzie staat op.Ze loopt een rondje en voelt aan de enige deur die in de loods zit.Hij zit op slot.Achter zich hoort ze Bas wakker worden."Waar zijn we?"
"Schat, je was fantastisch en wat die Franse papparatoz ervan vinden, kan me niks schelen" en hij probeert haar te troosten. "Wat maakt jouw dat Xashion toch uit, lieverd?" "Ik weet dat dit is wat je zo graag wilt, maar je maakt jezelf hiermee kapot!" "We gaan naar huis, nu!" en belt een taxi. Hij ziet dat Elisa ongerust kijkt. "Wil jij dan niet weg uit dit vreselijk foute Parijs?" "En ik zorg erwel voor dat je van Xashion afkomt" en hij pakt hun spullen in en belt een taxi.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:13 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa zit aan de ontbijtafel in Parijs. Ze rent meteen naar de kranten. "Wat vonden ze ervan, pap?" maar haar vader kijkt verdrietig. Snel pakt ze de kranten en bladert ze door.
"Wat betekent dit allemaal, pap?" en haar vader vertaalt het voor haar in het nederlands.
Tienermeisje Beutinga te dik voor zomerkleding Xashion
Xashion maakt blunder door dik meisje voor modeshow te gebruiken
Xashion gaat voor 100% spek met Beutinga
Elisa gooit de kranten op de grond. "Ik zei het toch!" en ze vliegt haar vader om zijn hals en begint te snikken.![]()
''Ja , ik ook , maar ik denk dat we hier geen bereik hebben ''quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:15 schreef Nano het volgende:
"Ik weet het niet!"Lizzie kijkt met tranen in haar ogen om zich heen.Ze roept een keer,maar niemand hoort hen.De vloer is zo koud.Ze kijkt naar Bas die zijn jas uitspreid over de grond.Hij gat erop zitten en Lizzie doet hetzelfde.Lizzie ziet dat ze wolkjes uitademt.Het is zo koud dat de ijspegels aan de randen van het dak hangen.Ze gaat dicht tegen Bas aanzitten en voelt in haar zakken."Ik heb mijn mobiel nog!"
"Ik wil wél voor Xashion blijven werken, ik val gewoon wat kilo`s af" en ze kijkt naar haar vader die zijn hoofd schudt. "Verdomme, Pap. Dit is wat IK wil, en niet wat JIJ wil!" "Ik heb altijd gedaan wat jij wil, nu komt er een tijd dat ik doe wat ik zelf wil!" en ze loopt kwaad haar hotelkamer uit, op weg naar de taxi die hun terug zal brengen naar Fokdam.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:17 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Schat, je was fantastisch en wat die Franse papparatoz ervan vinden, kan me niks schelen" en hij probeert haar te troosten. "Wat maakt jouw dat Xashion toch uit, lieverd?" "Ik weet dat dit is wat je zo graag wilt, maar je maakt jezelf hiermee kapot!" "We gaan naar huis, nu!" en belt een taxi. Hij ziet dat Elisa ongerust kijkt. "Wil jij dan niet weg uit dit vreselijk foute Parijs?" "En ik zorg erwel voor dat je van Xashion afkomt" en hij pakt hun spullen in en belt een taxi.
Rolf zit in de taxi, de regen klettert tegen de ruiten. "Probeer wat te slapen, Elisa" en hij kijkt naar haar, maar ze slaapt al. "Wat doe je jezelf toch aan?" en dan valt ook hij in slaap, terwijl de taxi alsmaar doorrijdt door Frankrijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:20 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Ik wil wél voor Xashion blijven werken, ik val gewoon wat kilo`s af" en ze kijkt naar haar vader die zijn hoofd schudt. "Verdomme, Pap. Dit is wat IK wil, en niet wat JIJ wil!" "Ik heb altijd gedaan wat jij wil, nu komt er een tijd dat ik doe wat ik zelf wil!" en ze loopt kwaad haar hotelkamer uit, op weg naar de taxi die hun terug zal brengen naar Fokdam.
Terwijl bas de deur probeert in te trappen geeft ze antwoord op de vraag van Lizziequote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:22 schreef Nano het volgende:
Lizzie probeert het uit."Nee!"Ze denkt terug aan gisteren.Vaag herinnert ze zich nog beelden van die avond ervoor."We zaten toch in de Jage?We dronken wat en praatten over familie.Maar toen?"Bas probeert de deur open te trappen."Bas!En toen.......?"
''Al die namen zeggen mij niets eerlijk gezegd ''quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:51 schreef Nano het volgende:
Lizzie denkt na."Mijn moeder had problemen met Arthur Kolthof,ik weet niet of die naam je wat zegt?Maar dat gaat ook niet,want mijn moeder is dood.Daar is Arthur denk ik al blij genoeg mee."Lizzie haalt haar portemonnee uit haar zak.Ze kijkt naar de foto van Cody en Hailie die erin zit."Cody had ook geen problemen,alhoewel...............Misschien heeft het te maken met hetgeen dat hij zo snel weg is gegaan?"
"Ik moet u helaas teleur stellen, meneer Kolthof" zegt de dame van het ministerie. "Wij hebben uw dochter nog niet kunnen vinden." De stem van de dame stokt even, en na een korte adempauze vervolgt ze: "Ik weet dat dit misschien onverwachts komt, maar u bent er al die tijd ten onrechte vanuit gegaan dat uw dochter is overleden. Ze leeft nog."quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:32 schreef Perrow het volgende:
Arthur staat buiten bij de oude loods. "Waar blijft dat mens van het ministerie van buitenlandse zaken toch?" en Arthur loopt naar een auto, die net komt aangereden. "Daar bent u eindelijk, u heeft meer informatie over de dood van mijn dochter, Babette Kolthof?" en als de vrouw knikt lopen ze de loods binnen. "Gaat u zitten" gebaart Arthur en ze nemen plaats achter een oud bureau. "Waar is mijn dochter Babette gevonden?"
"Dat is niet waar, je liegt" en Arthur slaat op het bureau. "Jij werkt voor Esmee hé! Wat ben ik dom geweest om niet door te hebben dat die vuile rat hierachter zit" en Arthur gooit de dossiers van het bureau. "Hier kom jij niet mee weg, en je opdrachtgeefster al helemaal niet" en hij pakt een glas water. Dan wil de vrouw wat zeggen en reageert Arthur meteen. "Hou je mond, ik probeer na te denken" en dan weet het. "Esmee heeft me al wat offers geschonken, nu zal ik eens me eerste offer aan haar schenken.." en dan toetst het een nummer in een oude bekende.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:57 schreef Christine het volgende:
[..]
"Ik moet u helaas teleur stellen, meneer Kolthof" zegt de dame van het ministerie. "Wij hebben uw dochter nog niet kunnen vinden." De stem van de dame stokt even, en na een korte adempauze vervolgt ze: "Ik weet dat dit misschien onverwachts komt, maar u bent er al die tijd ten onrechte vanuit gegaan dat uw dochter is overleden. Ze leeft nog."
''Lekker zusje ben jij dan om mij zo in de problemen te brengen '' grapt hij terugquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:58 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt hem aan."Nou,misschien duidt dit erop dat wij wel degelijk familie zijn?"Ze loopt naar hem toe."Misschien ben je mijn broertje wel!"grapt ze.
De vrouw probeert nog wat te zeggen, maar dan voelt ze hoe een hand over haar mond heen wordt gedrukt. "Hmmummhmmummuhumm". Veel meer dan wat gekreun komt er niet uit. De dame schopt en slaat hysterisch in de rondte, maar de man houdt haar steeds steviger in de greep.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:02 schreef Perrow het volgende:
[..]
"Dat is niet waar, je liegt" en Arthur slaat op het bureau. "Jij werkt voor Esmee hé! Wat ben ik dom geweest om niet door te hebben dat die vuile rat hierachter zit" en Arthur gooit de dossiers van het bureau. "Hier kom jij niet mee weg, en je opdrachtgeefster al helemaal niet" en hij pakt een glas water. Dan wil de vrouw wat zeggen en reageert Arthur meteen. "Hou je mond, ik probeer na te denken" en dan weet het. "Esmee heeft me al wat offers geschonken, nu zal ik eens me eerste offer aan haar schenken.." en dan toetst het een nummer in een oude bekende.
Arthur ziet dat de vrouw in paniek raakt en houdt haar vast. "Hier kom je niet weg, schatje.." fluistert hij in haar oor. Even later komen er twee mannen met een bivakmuts binnen. "Neem haar mee, maak haar koud en dump haar op één of andere manier maar zorg dat ik geen last meer van haar heb, mijn dochter is dood en daar zal Esmee van Tellegen voor boeten, zowaar ik Arthur Kolthof heet"
''Niet in paniek raken , ik denk dat alles goedkomt, ze moeten ons toch wel eten komen brengen hoop ik ''quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:07 schreef Nano het volgende:
"Ik mis Cody en Hailie"Lizzie kijkt verdrietig naar de deur die muurvast zit."Was ik maar mee naar Australië gegaan!"Ze trapt tegen de deur aan."Wat doe ik verdomme hier!"
Dan komt Arthur ineens binnen en klapt in zijn handen. "Laat haar gaan, jongens" en hij loopt naar haar toe. "Zoo, Agnes.. Jij werkt dus voor het ministerie van Buitenlandse zaken?" en Arthur ijsbeert voor haar neus heen en weer. "Dan kan jij mij nu ookwel de waarheid vertellen omtrent het vliegtuigongeluk van mijn dochter in Buenos Aires. Kom op, Agnes. Waar is mijn dochter aan haar einde gekomen?"quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
[..]
De vrouw probeert nog wat te zeggen, maar dan voelt ze hoe een hand over haar mond heen wordt gedrukt. "Hmmummhmmummuhumm". Veel meer dan wat gekreun komt er niet uit. De dame schopt en slaat hysterisch in de rondte, maar de man houdt haar steeds steviger in de greep.
Plots bijt ze heel hard in de hand van de gemaskerde man. In een vlaag van verwarring ontspant hij zijn hand, en hier maakt de vrouw dankbaar gebruik van. "Ik werk niet voor Esmee!" Gilt ze, en dan voelt ze de hand weer over haar mond. Nog steviger dit keer. De vrouw worstelt met haar laatse krachten, en plots valt er een badge uit haar jaszak. "Agnes van Maat, Ministerie van Buitenlandse zaken" valt duidelijk op het badge te lezen.
Opgelucht dat ze weer adem kan halen, begint Agnes te vertellen. "Wilt u dit nooit meer doen? Ik schrok me een ongeluk!" En ze pakt snel de gevallen badge van de grond. "Het was niet mijn bedoeling u zo te overvallen met mijn mededeling over uw dochter. En kunt u misschien ophouden met ijsberen? U maakt me zenuwachtig!"quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:17 schreef Perrow het volgende:
Dan komt Arthur ineens binnen en klapt in zijn handen. "Laat haar gaan, jongens" en hij loopt naar haar toe. "Zoo, Agnes.. Jij werkt dus voor het ministerie van Buitenlandse zaken?" en Arthur ijsbeert voor haar neus heen en weer. "Dan kan jij mij nu ookwel de waarheid vertellen omtrent het vliegtuigongeluk van mijn dochter in Buenos Aires. Kom op, Agnes. Waar is mijn dochter aan haar einde gekomen?"
Geweldigquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Opgelucht dat ze weer adem kan halen, begint Agnes te vertellen. "Wilt u dit nooit meer doen? Ik schrok me een ongeluk!" En ze pakt snel de gevallen badge van de grond. "Het was niet mijn bedoeling u zo te overvallen met mijn mededeling over uw dochter. En kunt u misschien ophouden met ijsberen? U maakt me zenuwachtig!"
Een moment is het stil, en dan vervolgt Agnes haar verhaal. "Het spijt me dat ons ministerie u zo lang in onzekerheid heeft gelaten. Als u de waarheid wilt horen over het ongeluk van uw dochter, laten we dan even gaan zitten". Agnes gebaart Arthur te zitten, en slaakt een diepe zucht. "Ook wij waren ervan overtuigd dat er in eerste instantie geen overlevenden meer waren van het vliegtuigongeluk in Buenos Aires. Totdat we van een inwoner deze foto ontvingen." Agnes pakt een foto uit haar tasje. Op de foto is een duidelijk verward, schuchter meisje te zien. "Kijkt u zelf..." ze houdt de foto recht onder Arthurs ogen. "Kijk dan meneer Kolthof.. uw dochter leeft!"
Cliffhanger
Arthur bekijkt de foto en hij kijkt naar zijn dochter die totaal verward zich in Buenos Aires bevindt. "Mijn meisje, ze leeft.." en zijn adem stokt. Ineens valt er een traan op de grond. "Ik moet haar vinden.." en hij houdt de foto tegen zich aan gedrukt. "Weet jij waar ze zich bevindt?" "Alsjeblieft Agnes, je moet me helpen. Jij bent de enigste die meer weet over mijn dochter!"quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Opgelucht dat ze weer adem kan halen, begint Agnes te vertellen. "Wilt u dit nooit meer doen? Ik schrok me een ongeluk!" En ze pakt snel de gevallen badge van de grond. "Het was niet mijn bedoeling u zo te overvallen met mijn mededeling over uw dochter. En kunt u misschien ophouden met ijsberen? U maakt me zenuwachtig!"
Een moment is het stil, en dan vervolgt Agnes haar verhaal. "Het spijt me dat ons ministerie u zo lang in onzekerheid heeft gelaten. Als u de waarheid wilt horen over het ongeluk van uw dochter, laten we dan even gaan zitten". Agnes gebaart Arthur te zitten, en slaakt een diepe zucht. "Ook wij waren ervan overtuigd dat er in eerste instantie geen overlevenden meer waren van het vliegtuigongeluk in Buenos Aires. Totdat we van een inwoner deze foto ontvingen." Agnes pakt een foto uit haar tasje. Op de foto is een duidelijk verward, schuchter meisje te zien. "Kijkt u zelf..." ze houdt de foto recht onder Arthurs ogen. "Kijk dan meneer Kolthof.. uw dochter leeft!"
Cliffhanger
Agnes legt haar hand op de schouder van Arthur. "Ik wou dat ik wist waar je haar kon vinden... deze foto is per toeval gevonden door één van onze medewerkers. De man die hem gemaakt heeft, weet ook niet wie er op de foto staat of waar uw dochter naartoe is gegaan."quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:00 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur bekijkt de foto en hij kijkt naar zijn dochter die totaal verward zich in Buenos Aires bevindt. "Mijn meisje, ze leeft.." en zijn adem stokt. Ineens valt er een traan op de grond. "Ik moet haar vinden.." en hij houdt de foto tegen zich aan gedrukt. "Weet jij waar ze zich bevindt?" "Alsjeblieft Agnes, je moet me helpen. Jij bent de enigste die meer weet over mijn dochter!"
Arthur pakt haar sigaret af en maakt hem uit op de grond. "Luister eens goed naar me, Agnes! Jij gaat ervoor zorgen dat mijn dochter terugkomt, en hoe je daarvoor gaat zorgen intresseert me geen barst maar jij zorgt ervoor dat ze terugkomt, hoe dan ook. En anders... " en Arthur pakt zijn mes. "Weet ik je te vinden.."quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Agnes legt haar hand op de schouder van Arthur. "Ik wou dat ik wist waar je haar kon vinden... deze foto is per toeval gevonden door één van onze medewerkers. De man die hem gemaakt heeft, weet ook niet wie er op de foto staat of waar uw dochter naartoe is gegaan."
Agnes neemt even adem en steekt een sigaret op. "Deze foto is gemaakt vlakbij een hotel aan het strand van Buenos Aires. Wij zijn zelf een zoekactie begonnen om uw dochter op te sporen, maar als u wilt kan ik u ook het telefoonnummer geven van het hotel? Dan kunt u misschien zelf wat navraag doen, dat gaat misschien sneller."
''Hier heb ik nog wat snoep , het is niet veel maar toch wat , ik heb zelf geen trek dus jij mag het hebben ''quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:07 schreef Nano het volgende:
Lizzie zit stil in het hoekje van de loods.Ze trilt,want ze heeft honger en heeft het vreselijk koud.Ze drukt haar warme winterjas tegen haar aan,maar het is zo koud dat,dat zelfs niet helpt.Ze kijkt naar Bas die nog altijd naar een uitgang zoekt."Het heeft geen zin!"roept ze."Heb jij nog wat te eten in je zak ofzo.Ik heb zo'n honger!"
Ze hangt gebogen over de WC en steekt haar vinger opnieuw achter in haar keel. "Sorry papa.." en dan komt alles eruit.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:07 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa loopt met haar tassen aan haar hand verslagen door het huis. Ellen en Sander zijn samen lunchen in de Jage en Elisa laat zich op haar bed vallen. Ze ziet de krantenkoppen weer voor haar, en loopt naar de badkamer. "Lelijk mormel.." en ze begint te huilen. Ze doet haar jurk uit en bekijkt zichzelf. "En jij bent model?" en de tranen rollen over haar wangen. "Kutwijf!" en ze slaat tegen haar spiegelbeeld. "Vies vuil varken!" en ze laat zich op het badkamerkleedje vallen.
''Ja , is goed ''quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef Nano het volgende:
"Dankjewel!"Lizzie propt een snoepje in haar mond."Bas,hou maar op!We komen er toch niet uit!"Ze pakt nog een snoepje."Wil je alsjeblieft tegen me aan komen zitten?Ik heb het zo koud!"
Yacintoquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:14 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt met een koffer de Jage binnen en ramt op de bel.
"Ik wil een kamer!"
Even later bekijkt ze zichzelf op de spiegel. "Dat ziet er goed uit.." en ze knikt tevreden naar zichzelf. "Je komt erwel, meisje" en ze loopt lachend de trap af. Halfverwege krijgt ze enorme hoofdpijn, haar hoofd voelt enorm leeg aan en alles lijkt de draaien. "Dit gaat niet goed.." en Elisa probeer terug naar boven te lopen en gaat op bed liggen. 'Wat is dit nou?" en dan valt ze in slaap op haar bed.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:21 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ze hangt gebogen over de WC en steekt haar vinger opnieuw achter in haar keel. "Sorry papa.." en dan komt alles eruit.
"Meneer Kolthof, we doen er alles aan om uw dochter op te sporen!" Roept Agnes verbaast. Ze pakt haastig haar tasje en spulletjes bij elkaar, en overhandigt Arthur een briefje. "Hier, dit zijn alle gegevens over het hotel en wat we tot nu toe over uw dochter weten. Mijn telefoonnummer staat er ook bij, dan kunt u me altijd bellen. En uiteraard houd ik u op de hoogte."quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:09 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur pakt haar sigaret af en maakt hem uit op de grond. "Luister eens goed naar me, Agnes! Jij gaat ervoor zorgen dat mijn dochter terugkomt, en hoe je daarvoor gaat zorgen intresseert me geen barst maar jij zorgt ervoor dat ze terugkomt, hoe dan ook. En anders... " en Arthur pakt zijn mes. "Weet ik je te vinden.."
Plotseling komt Cody de kamer binnenlopen."Je kijkt sip,is er iets?" vraagt hij."Ja,ik mis Fokdam!" antwoord Jemena.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef Poezzy het volgende:
Jemena zit op haar hotelkamer,ze verveelt zich..ze denkt aan Fokdam.
"Dat waren leuke tijden!Nu zit ik hier...en wat kan ik hier doen?Eigenlijk niks..ik mis Fokdam!" Jemena heeft heimwee..
"Zal ik teruggaan?" bedenkt ze zich dan.
"Wat gaat jou dat aan? Ik wil gewoon een kamer en daarmee uit. Wees gerust, ik zal gewoon huur betalen en verder hebben wij niks met elkaar te maken. Nou, waar moet ik tekenen?"quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Yacinto
Als Yacinto de telefoon neerlegt gaat de deurbel.
"Wie kan dat nou weer zijn"denk hij als hij opeens een bekende stem hoort "Ik wil een kamer!"
"Treed binnen. Dat kan wel hoor. Ik leid je wel even rond"
Na de rondleiding
"Ga maar even hier zitten terwijl ik de papieren haal" Als Yacinto met de papieren terugkomt vraagt hij zich wat af
"Warom wil je eigenlijk hier een kamer? Jullie wonen toch in een kast van een huis?"
Lizzie is bang en kruipt dicht tegen Bas aan."Ik wil hier weg!"Er rollen tranen over haar wangen."We hebben hier nu wel lang genoeg gezeten!"Ze staat op en rent naar de deur.Ze bonkt met haar handen op de deur."Laat ons er alsjeblieft uit!"quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:22 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Ja , is goed ''
Bas gaat tegen Lizzie aan zitten
''Heb je het nog steeds koud ? Anders mag je mijn jas ook nog wel lenen , ik heb het toch niet zo erg koud en ik denk dat jij het beter dan mij kan gebruiken ''
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is Sop nog steeds bezig?
Yacintoquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:26 schreef Frey het volgende:
[..]
"Wat gaat jou dat aan? Ik wil gewoon een kamer en daarmee uit. Wees gerust, ik zal gewoon huur betalen en verder hebben wij niks met elkaar te maken. Nou, waar moet ik tekenen?"
Arthur rent het terrein op, maar Agnes haar auto rijdt is al bijna uit het zicht. "Ik krijg je nog wel, de Maat!" en dan gaat hij terug naar binnen om Lizzie en Bas een bezoekje te brengen. "Het is tijd voor de volgende stap.."quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]
"Meneer Kolthof, we doen er alles aan om uw dochter op te sporen!" Roept Agnes verbaast. Ze pakt haastig haar tasje en spulletjes bij elkaar, en overhandigt Arthur een briefje. "Hier, dit zijn alle gegevens over het hotel en wat we tot nu toe over uw dochter weten. Mijn telefoonnummer staat er ook bij, dan kunt u me altijd bellen. En uiteraard houd ik u op de hoogte."
Haastig en met grote stappen loopt Agnes terug naar haar auto, blij dat ze eindelijk weer veilig naar huis kan.
Ralf zet zijn handtekening en zo is alles al snel geregeld. Yacinto tekent nog wat en dan wordt Ralf naar zijn kamer gebracht. Hij ploft meteen neer op bed.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Yacinto
"Het gaat mij niks aan. Dat is het hem nou net. Maar goed, als je even hier tekent dan is ie helemaal voor jou"
(Ey Cody is er uit he maar oke dit is wel handig)quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:26 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Plotseling komt Cody de kamer binnenlopen."Je kijkt sip,is er iets?" vraagt hij."Ja,ik mis Fokdam!" antwoord Jemena.
Cody zegt niets...Jemena weet wat hij denkt."Cody,ik heb echt wel heimwee..ik wil terug!Maar ik zal je in de vakanties komen opzoeken.." zegt ze dan.Cody weet niet wat hij moet zeggen..er rolt een traan over zijn wang..hij loopt weg..
"Wat heb ik gedaan?" denkt Jemena."Ik moet niet zo direct zijn!" en ze loopt achter hem aan..Cody loopt stug door,door de hal,langs de lobby naar buiten..hij gaat op het terras zitten en zegt niets.Jemena besluit hem maar even met rust te laten..
"Misschien moet hij effe aan het idee wennen.." denkt ze.
Dan komt Arthur binnen. "Zo Lizzie en Bas.." "Jullie kennen me denk ik wel.." "Arthur Kolthof!" en hij schudt hun de hand. "Jullie zullen je wel afvragen waarom jullie hier zijn, nou dat zal ik eens even vertellen. Die moeder van jullie heeft mijn dochter, ja jullie horen het goed. Ze is niet dood, maar Esmee heeft haar ontvoerd!" "En ik wil mijn meisje terug, en jullie worden mijn lokaas.."quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:31 schreef Nano het volgende:
Lizzie hoort voetstappen."Bas,hoor jij dat ook?"
(had niet nodig gehoeven)quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
(Ey Cody is er uit he maar oke dit is wel handig)
Dus je wil me in de steek laten!?'' Schreeuwt Cody ''
Nou gan dan maar verdomme.
''Dan zoek je een baantje ofzo we hebben het toch goed hier Esmee heeft alles voor ons betaald om Halie in veiligheid te brengen wat wil je nou ?'' zegt Cody en hi jdraait zich om in zijn hangmat.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:37 schreef Poezzy het volgende:
[..]
(had niet nodig gehoeven)
"Nee natuurlijk niet!Ik heb heimwee,ik kan hier niks doen!" schreeuwt Jemena geirriteerd terug.
Rolf loopt nietsvermoedend naar boven en dan ineens gaat de bel. "Elisa, ik kom je zo helpen met huiswerk zoals beloofd maar ik ga eerst even opendoen" en hij rent de trap af en doet open voor Joost. "Ha die Joost, kom binnen" "Elisa is boven!" en samen met Joost loopt hij de trap op.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:24 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Even later bekijkt ze zichzelf op de spiegel. "Dat ziet er goed uit.." en ze knikt tevreden naar zichzelf. "Je komt erwel, meisje" en ze loopt lachend de trap af. Halfverwege krijgt ze enorme hoofdpijn, haar hoofd voelt enorm leeg aan en alles lijkt de draaien. "Dit gaat niet goed.." en Elisa probeer terug naar boven te lopen en gaat op bed liggen. 'Wat is dit nou?" en dan valt ze in slaap op haar bed.
Joost moet echter beneden blijven, omdat hij met zijn rolstoel de trap niet opkan en Rolf gaat naar Elisa`s kamer. Dan ineens hoort Joost een harde schreeuw: "Neeeee, niet mijn dochter!" en dan wordt Joost lijkwit.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:42 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Rolf loopt nietsvermoedend naar boven en dan ineens gaat de bel. "Elisa, ik kom je zo helpen met huiswerk zoals beloofd maar ik ga eerst even opendoen" en hij rent de trap af en doet open voor Joost. "Ha die Joost, kom binnen" "Elisa is boven!" en samen met Joost loopt hij de trap op.
Jij doet niet meer meequote:Op woensdag 9 maart 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan komt Dylan bij Arthur binnen lopen. ''Ey wat moest ik hier ook al weer voor je doen '' Zegt hij zonder zijn naam te noemen.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hee Coen. Al enig idee wat Richard gaat uitvreten in de cliffhanger?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dat maak i kzelf wel uitquote:
"Jullie moeder heeft ervoor gezorgd dat mijn dochter verdwenen is, ik mag haar niet gaan zoeken dus gaan jullie dat voor me doen. Wees niet bang, jullie worden in de gaten gehouden dus er kan jullie niks overkomen.." en dan begint Arthur hard te lachen. "Jullie vinden haar voor de bruiloft van Tara en Winston, ze moet erbij zijn als haar broer trouwt en anders laat ik jullie 'verdwijnen'"quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:55 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt bang naar de man tegenover haar.Als ze zich één keer beweegt kijkt de man direct.Ze kan niks doen of de man heeft het in de gaten.Lizzie denkt na.Wat moet Arthur nou met ons?
Jemena lacht. "Ja,ik miste Fokdam te erg.En hoe gaat het met je?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:06 schreef Orginial het volgende:
Joost zit aan het ziekenhuisbed van Elisa. Ze is net bijgekomen en Joost houdt haar hand vast. "Gaat het schatje?" maar voordat ze kan antwoorden komt er een arts binnen met de mededeling dat het bezoekingsuur is afgelopen en Joost geeft haar een kus op haar mond en gaat dan naar de Jage, om wat stoom af te blazen waar hij Jemena tegen het lijf loopt. "Je bent terug!' en hij vliegt haar in haar armen. "Wat goed om je weer te zien!"
""Niet zo best, Elisa is net opgenomen in het AZF maar het gaat nu wel weer goed met haar, maar ik heb geen idee hoe het is gekomen!" en Joost gaat samen met Jemena met de lift naar de bovenverdieping van de Jage, waar hij helpt met het uitpakken van haar spullen. "Wat is dat nou?" en hij haalt een boek over geesten uit haar koffer. "Wat moet je nou weer met deze onzin?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:10 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Jemena lacht. "Ja,ik miste Fokdam te erg.En hoe gaat het met je?"
"Ralf.."quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:16 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt naar beneden en wil naar buiten lopen, als hij ineens Joost en Jemena ziet.
"Ik euh..ik heb vage ervaringen met geesten.." antwoord Jemena.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
""Niet zo best, Elisa is net opgenomen in het AZF maar het gaat nu wel weer goed met haar, maar ik heb geen idee hoe het is gekomen!" en Joost gaat samen met Jemena met de lift naar de bovenverdieping van de Jage, waar hij helpt met het uitpakken van haar spullen. "Wat is dat nou?" en hij haalt een boek over geesten uit haar koffer. "Wat moet je nou weer met deze onzin?"
Ralf krijgt flashbacks van een gewonde Joost op een matras en van Brian die Joost meeneemt in zijn jeep. Dan duwt hij Joost van zich af en verlaat zonder iets te zeggen de Jage.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ralf..""Wat doe jij hier!?!" en hij rijdt naar Ralf. "Woon jij ook hier?!" "Sinds wanneer?" en hij vliegt zijn broer om zijn nek. "Ik ben zo blij dat je terugbent, ik heb je zo ge.."
"Wat heeft hij nou weer?" en als hij hoort dat Jemena een geest heeft gezien, denkt Joost dat hij droomt. "Weet je zeker dat je je pilletje wel hebt ingenomen?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf krijgt flashbacks van een gewonde Joost op een matras en van Brian die Joost meeneemt in zijn jeep. Dan duwt hij Joost van zich af en verlaat zonder iets te zeggen de Jage.
"Geen idee!"Lizzie trekt Bas mee."We lopen die kant op,ok?"Lizzie loopt al een eindje en Bas volgt."Babette zoeken,hij heeft toch zat mannetjes om Babette op te sporen.Dan is ze eerder gevonden dan dat wij haar zoeken!"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:16 schreef Luiss het volgende:
Terwijl Arthur wegvliegt met de helicopter kijkt Bas naar een plek om naar toe tegaan .
''Zullen hier denk je ergens mensen wonen die ons kunnen helpen misschien ? ''
Jemena loopt de bar binnen en schrikt als hij Richard ziet zitten.Ze geeft een gil,maar houd daarna haar hand voor haar mond."W-wáát..?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:23 schreef Beach het volgende:
Richard loppt bij de Jage naarbinnen, terwijl hij naar binnenloopt komt Ralf naar buiten lopen.
Richard gaat aan de bar zitten en bestelt een biertje.
"Die zitten mij raar aan te kijken"denkt Richard terwijl hij naar twee vreemde mannen kijkt.
"Ze herkennen me zeker van Le Foque."
Richard hoort een gil en draait zich om.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:27 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Jemena loopt de bar binnen en schrikt als hij Richard ziet zitten.Ze geeft een gil,maar houd daarna haar hand voor haar mond."W-wáát..?"![]()
''Ja , oke we lopen die kant op , maar hoe vinden we de weg trug uit die jungle als we er eenmaal inzitten en zitten er geen vreemde dieren in ? ''quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:24 schreef Nano het volgende:
[..]
"Geen idee!"Lizzie trekt Bas mee."We lopen die kant op,ok?"Lizzie loopt al een eindje en Bas volgt."Babette zoeken,hij heeft toch zat mannetjes om Babette op te sporen.Dan is ze eerder gevonden dan dat wij haar zoeken!"
"I-ik..straks lach je me uit..maar..ik heb jouw als geest gezien in een van mijn beelden!" haar gezicht ziet bleek.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Richard hoort een gil en draait zich om.
Daar ziet hij een meisje verschrikt naar zich kijken.
Hij staat langzaam op en loopt op haar af.
Hij stopt vlak voor haar en buigt zijn hoofd naar haar toe.
"Wat is er? Waarom gilde je en kijk je naar me?
Nu, zeg op! "
"Hahahahaha!"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:35 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"I-ik..straks lach je me uit..maar..ik heb jouw als geest gezien in een van mijn beelden!" haar gezicht ziet bleek.
"Ik heb ano.." en dan denkt ze aan Xashion. "Ik had gewoon niet genoeg gegeten, en dan de stress van Parijs enzo, dat is alles" en ze staat moeizaam op. "Ik kan al weer lopen, en de doktor zei dat ik morgen alweer naar huis mag!" en ze probeert blij te klinken, maar ze is nog erg moe en besluit nog te even te gaan slapen. "Doe de groetjes aan Joost, en zeg maar dat het goed met me gaat" en dan neemt ze afscheid van Ellen,Rolf en haar broer Sander.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:32 schreef Wilbert87 het volgende:
Rolf zit aan het bed van Elisa samen met Sander en Ellen. "Wat heb je toch gedaan, meisje?" en hij kijkt haar aan. "Je moet het me vertellen.."
Jemena voelt zich lichtelijk beledigd."Gelooft hij me ookal niet..;(" denkt ze.Ze laat niks merken."Ja hoor.." zegt ze.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
"Hahahahaha!"
Richard lacht hard.
"Wil je misschien wat drinken van me?"
"Prima" en Richard bestelt wat voor Jemena.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:40 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Jemena voelt zich lichtelijk beledigd."Gelooft hij me ookal niet..;(" denkt ze.Ze laat niks merken."Ja hoor.." zegt ze.
Lizzie trekt een vies gezicht naar Bas."Wat denk je dan dat er voor vieze beesten zitten?"Op hetzelfde moment glijd er een slang over de grond.Lizzie rent weg."Aaah,gatver!"Ze gaat achter Bas staan."Arthur weet wel waar die ons neer heeft gezet hoor!"Bas raapt wat taken op."Wat doe je?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:34 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Ja , oke we lopen die kant op , maar hoe vinden we de weg trug uit die jungle als we er eenmaal inzitten en zitten er geen vreemde dieren in ? ''
Ze gaan zitten."Ik heet Jemena"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
"Prima" en Richard bestelt wat voor Jemena.
''Ey ga ergens anders debiel lachen kerel'' schreeuwt Dylan en hij neemt nog een biertje.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
"Hahahahaha!"
Richard lacht hard.
"Wil je misschien wat drinken van me?"
"Ik heet Richard. Jij woont hier?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:43 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Ze gaan zitten."Ik heet Jemena"en jij?
Fijn dat het weer beter met je gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:31 schreef haagse_elfje het volgende:
aangezien ik nu in rustiger vaarwater zit, ben ik maybe wel aan het overwegen om weer eens weder te keren opeens staan het er eentje op uit de dood....alleen moet ik nog aan Orgi vragen voor toestemming die ik waarschijnlijk toch niet krijg, ik zou het echt stom vinden als hij opeens mijn karakter aan iemand anders geeft....voel me een beetje gepasseerd![]()
ja maar dat was dus niet de afspraak die ik met Orgi had genaakt, Babette zou dood blijven...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:33 schreef Christine het volgende:
Je karakter is nog niet vergeven hoor Haagse_Elfje
Dus je kan zo weer meedoen als je wilt. Babette zit in Buenos Aires en heeft het vliegtuigongeluk toch overleefd.
Doe datquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja maar dat was dus niet de afspraak die ik met Orgi had genaakt, Babette zou dood blijven...
hij houdt zich dus niet aan afspraken....ik praat wel zelf met meneer de regiseur....
Het is al opgelost. Vanavond volgt er (denk ik) een officiël persbericht van Elf.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:47 schreef haagse_elfje het volgende:
kben al bezig
Als ze bij Rolf zijn, worden er wat testen gedaan maar Joost voelt niks meer in zijn benen. "Jammer" zegt Gijs, maar hij geeft de moed nog niet op. "Dit is hét teken dat je geopereerd kan worden zonder dat er totaal geen resultaat zal opleveren, je moet zo snel mogelijk onder het mes nu je vader weer genoeg geld heeft en begint meteen druk te bellen. "Weet je zeker dat je het wilt?" vraagt Rolf en als Joost knikt begint Rolf met het voorbereiden van de operatie. "Zorg dat je maandag om half 9 ochtend`s hierbent!" en dan rijdt Joost met een gemengd gevoel terug naar huis. 'Eindelijk is het dan zover.." en hij besluit het meteen aan zijn familie te vertellen, maar hij kan zijn vader nergens vinden. Yvette reageert ook nogal lauwtjes, en Joost wordt steeds onzekerder maar besluit zich eroverheen te zetten; Dit is wat hij wil..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:03 schreef Orginial het volgende:
Joost is bezig met sportoefeningen te doen als hij ineens pijn in zijn benen voelt. "Hoe kan dat nou?" en Joost roept Gijs Afkens er meteen bij. "Joost, dit is waanzinnig!" we gaan meteen naar een test laten doen en hij belt dr Beutinga. "Rolf, Afkens hier. Ik wil graag een test laten doen voor Joost Kolthof" en hij maakt meteen een afspraak. "Dan komen we er nu aan" en Afkens hangt op. "Kom Joost, we hebben geen tijd te verliezen!"
Esmee denkt bij zichzelf "daar heb je die eikel weer" en belt de politie.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:15 schreef Beach het volgende:
Richard heeft inmiddels het gesprek met Jemena afgesloten en gaat naar buiten.
Hij loopt richting Le Foque.
Daar ziet hij een oude bekende.
Richard wordt opeens boos en gaat flink staan schelden.
"Esmee vuile hoer!"
Zo gaat Richard nog een tijdje door.
Als hij op zijn kamer zit hoort hij dat Joost de operatie wil ondergaan, en besluit een paar dagen terug te gaan naar Fokdam. Even later staat hij in de garderobe en neemt afscheid van David Lebeau. "Jij zorgt voor Lizzie en Bas, en als ze ontsnappen, ga jij er zelf ook aan!" en dan pakt hij zijn koffer en rijdt met een taxi naar de helikopter, die even later opstijgt op weg naar Fokdam.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:17 schreef Perrow het volgende:
Arthur loopt door het hotel in Buenos Aires, het is warm en David Lebeau en Meuskens zitten bij hem aan een tafel in een chique restaurant. "Meuskens, weet je zeker dat ze niet kunnen ontsnappen?" en als Meuskens begint te lachen weet Arthur dat het goed zit. "Mooi" en hij schenkt nog een wijntje in. "Ik ga even naar huis bellen, Rolf wil me spreken en ik verwacht dat jullie Lizzie en Bas in de gaten houden" en dan staat hij op en loopt naar zijn kamer.
''Ja , er zit een soort stekende pijn en het lijkt net of ik hallucineer ''quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:17 schreef Nano het volgende:
Lizzie loopt naar Bas toe.Ze kijkt naar de wond."Doet het zeer?"Lizzie wrijft het zand eraf.
Richard houdt op met schelden omdat hij ziet dat Esmee gaat bellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
Esmee denkt bij zichzelf "daar heb je die eikel weer" en belt de politie.
Ze verteld dat de verdachte die op haar een moordaanslag pleegde een paar maanden
geleden weer vrij rond loopt en verzoekt deze vent zsm weer achter de tralies te gooien.
"Ik weet het niet.Het leek een slang.Ik hoop niet dat tie giftig is!"Lizzie probeert Bas omhoog te tillen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:20 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Ja , er zit een soort stekende pijn en het lijkt net of ik hallucineer ''
''Wat was het precies voor beest , zag je dat en hoe moet ik hier in godsnaam weg ? ''
Rolf gaat naast Ellen staan, die groente aan het snijden is. "Hij ziet de uitnodiging van Tara de Graaf & Winston Kolthof" en hij kijkt lachend naar Ellen. "Wanneer gaan wij eigenlijk trouwen?" "We zijn al zo lang verloofd.." maar Ellen kijkt chagrijnig naar de andere kant. "Maandelijkse feestje?" en dan kan Ellen toch weer lachen en gooit een stukje groente naar zijn hoofd.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:27 schreef Wilbert87 het volgende:
Wilbert komt naast Elisa en Joost staan. "Elisa, lieffie.." "Er kan niks misgaan.." en hij veegt haar tranen uit haar gezicht. 'Ik zal nooit falen, toch Joost?" en hij geeft hem een knipoog. "En nou laat ik jullie weer even alleen.."![]()
''Misschien kan ik vooruit komen als ik me op jou steun of zoek een dikke tak zodat ik mij daarop kan steune ''quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:26 schreef Nano het volgende:
[..]
"Ik weet het niet.Het leek een slang.Ik hoop niet dat tie giftig is!"Lizzie probeert Bas omhoog te tillen.
Ralf kijkt op.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:30 schreef digispeed het volgende:
Esmee ziet Ralf binnen komen en loopt op hem af.
hallo ralph !
alles goed met je ?
"Dat weet ik ookwel, maar gewoon het gevoel dat hem iets kan overkomen is zo erg.." en dan voelt Elisa zich enorm duizelig. "Sorry, wat zei je ookalweer?"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:27 schreef Wilbert87 het volgende:
Wilbert komt naast Elisa en Joost staan. "Elisa, lieffie.." "Er kan niks misgaan.." en hij veegt haar tranen uit haar gezicht. 'Ik zal nooit falen, toch Joost?" en hij geeft hem een knipoog. "En nou laat ik jullie weer even alleen.."![]()
oh niks, ik vroeg me af of Babette alweer terecht is ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf kijkt op.
"Oh, ben jij het. Wat wil je van me?"
"Maak je nou maar geen zorgen om mij, jij gaat lekker slapen" en hij geeft haar een zoen op haar mond en vertrekt. "Slaap lekker, lieffie" en dan rijdt hij terug naar huis.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:34 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Dat weet ik ookwel, maar gewoon het gevoel dat hem iets kan overkomen is zo erg.." en dan voelt Elisa zich enorm duizelig. "Sorry, wat zei je ookalweer?"![]()
Lizzie slaat in Bas' gezicht."Bij me blijven hè!Niet wegzakken!"Lizzie kijkt om zich heen,maar ziet geen dikke takken liggen.Het zijn allemaal dunne takjes.Bas probeert toch een eindje te lopen en na een tijdje komen ze een man tegen.De man loopt struimend verder en kijkt ze met een glimlachje aan."Meneer!"Lizzie kijkt hem met een zielig gezichtje aan."Weet u misschien een plek waar wij kunnen uitrusten?"De man neemt hun mee naar een hutje,gemaakt van hout.Lizzie vraagt wat dingen over Buenos Aires.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:30 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Misschien kan ik vooruit komen als ik me op jou steun of zoek een dikke tak zodat ik mij daarop kan steune ''
Bas komt overeind met de hulp van Lizzie
''Ik weet niet of ik het nog volhoud , ik voel me een beetje misselijk en duizelig''
"Wat bedoel je daarmee? Is dit weer zo'n achterlijk spelletje van jou?"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
oh niks, ik vroeg me af of Babette alweer terecht is ?
Babette en ik hebben een vliegtuigcrash gehad, maar zo te horen intereseert het je niet echt,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:37 schreef Frey het volgende:
[..]
"Wat bedoel je daarmee? Is dit weer zo'n achterlijk spelletje van jou?"
"Joost,het is gevaarlijk!" zegt Jemena geschrokken terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:38 schreef Orginial het volgende:
Als Joost weer thuis ziet hij dat Jemena haar huissleutel terug kwam brengen, en TV zit te komen op de bank wachtend op Yvette, die boodschappen doen is. 'Ha Jemena, wat heb je daar nou? Een boek over geesten oproepen?!" "Gaaf!" en hij pakt het meteen uit haar hand. "Dit gaan we doen!" en hij rijdt naar de gordijnen en doet ze dicht. "Zie jij ergens kaarsjes staan?"
Ralf is geschokt. Babette? Crash? Hij gelooft er niets van en verlaat Le Foque.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
Babette en ik hebben een vliegtuigcrash gehad, maar zo te horen intereseert het je niet echt,
Jou toon bevalt me niet zo, kom maar eens terug als je normaal kan doen, en Esmee loopt naar de uitgang van het hotel.
"Ach zeur niet zo" en hij duwt haar aan de kant. Hij wordt met hulp van Jemena op de grond gezet en dan gaan ze glaasje draaien. Joost bladert door het oude boek en steekt de kaarsjes aan. Ze zeggen een oude spreuk op, maar er gebeurt niks. 'Hoe kan dat nou weer?"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:40 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Joost,het is gevaarlijk!" zegt Jemena geschrokken terug.
De man knikt.Hij loopt naar buiten en even later komt hij terug met een man die vertelt dat hij arts is.Bas wordt direct geholpen,maar moet nog wel rust houden.De arts vertelt over een patiente die hij laatst had."Ze kwam ook uit Nederland!"Lizzie kijkt de arts aan."Oh,dat kan."De arts denkt zichtbaar na."Fok.........fok......fokdam?Kan dat?Bestaat dat?"Lizzie kijkt hem verbaasd aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef Luiss het volgende:
Een aantal uur later word Bas wakker in een vreemde hut
''Lizzie waar zijn we ? ''
Lizzie verteld aan Bas wat er precies is gebeurt in de tussentijd dat Bas een black out had
''Weet die man misschien ohoe het slangengif uit me been moet worden gehaald ? ''
Jemena staat op en spreekt de spreuken nogmaals uit..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ach zeur niet zo" en hij duwt haar aan de kant. Hij wordt met hulp van Jemena op de grond gezet en dan gaan ze glaasje draaien. Joost bladert door het oude boek en steekt de kaarsjes aan. Ze zeggen een oude spreuk op, maar er gebeurt niks. 'Hoe kan dat nou weer?"![]()
Dan wil Jemena opstaan, maar Joost geeft nog niet op. "Wacht even, mischien is dit wat!" en hij kijkt op een losse pagina in het boek. "Kan jij lezen wat hier staat, Jemena?"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:44 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Jemena staat op en spreekt de spreuken nogmaals uit..
"Ja.." ze bekijkt de pagina even,doet haar ogen dicht en spreekt dan wat rare spreuken uit..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan wil Jemena opstaan, maar Joost geeft nog niet op. "Wacht even, mischien is dit wat!" en hij kijkt op een losse pagina in het boek. "Kan jij lezen wat hier staat, Jemena?"![]()
"Dit wordt niks" en Joost wil alweer opstaan en Jemena daarvoor om hulp vragen, maar Jemena blijft als versteend zitten. "Jemena?"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:50 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ja.." ze bekijkt de pagina even,doet haar ogen dicht en spreekt dan wat rare spreuken uit..
Dan ineens worden de kaarsen uitgeblazen en wordt het pikdonker. "Wat gebeurt hier?!" en Jemena begint te schreeuwen. Ineens klapperen alle ramen en rammelt er iemand aan de deur. Jemena rent door het huis maar alles draait rond voor haar ogen en ze houdt zich vast aan de tafel. Ineens valt er een vaas kapot op de grond en vliegt de deur open...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Dit wordt niks" en Joost wil alweer opstaan en Jemena daarvoor om hulp vragen, maar Jemena blijft als versteend zitten. "Jemena?"
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:02 schreef haagse_elfje het volgende:
jup Alex(andra) is back....
dit gaat geweldig worden, ik heb een hele verhaal al uitgedacht....
Leuk ook dat ze advocaat wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:02 schreef haagse_elfje het volgende:
jup Alex(andra) is back....
dit gaat geweldig worden, ik heb een hele verhaal al uitgedacht....
Foto?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:13 schreef haagse_elfje het volgende:
jup...
al met al dank aan mijn grote verslavinge Law&Orders en in bijzonder Stephanie March![]()
Geweldig plaatjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
kijk smaken verschillen he, ik vind haar absolutely gorgeous
Ziet er wel oké uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
kijk smaken verschillen he, ik vind haar absolutely gorgeous
Tering Veel (nutteloze) Posten in dit topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef Beach het volgende:
TVP
Waar slaan die TVP's nou de hele tijd op? Je staat toch al dit topicquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef Beach het volgende:
TVP
Ach, dan is dit topic weer vol.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:26 schreef haagse_elfje het volgende:
ze hebben denk ik niets te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Kunnen we samen een scene doenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:26 schreef Tha_T het volgende:
Maandag ben ik er weer
Jullie kunnen nog aanvullingen gevenquote:Op zondag 13 maart 2005 00:35 schreef Orginial het volgende:
Je kan straks stemmen op...
Beste acteur
Beste acteur
Slechtste acteur
Slechtste actrice
Favo (m) personage
Favo (v) personage
Kutste (m) personage
Kutse (v) personage
Beste,leukste set
Minst leuke set
Favo verhaallijn
Minsf favo verhaallijn
Beste scene
Slechtste scene
SOP-baas (zegmaar) Orginial of een ander?
Wat moet er veranderen in SOP?
![]()
vergeet niet de cliff met de Spectaculaire terug komst van Alex (Babette)quote:Op zondag 13 maart 2005 00:08 schreef Orginial het volgende:
Verhaallijnen..
Joost,Sander & Elisa: Driehoeksverhouding
Yacinto: Straatvrees
Jemena & Richard: Geesten
Esmee vs Arthur met Lizzie en Bas: Strijd
Nog meer lijntjes? Binnekort gaan BTW de SOP awards van start!![]()
quote:Nieuw gezicht in SOP
Er komt een nieuw gezicht in SOP, hij komt uit Zuid-Afrika en wordt vrienden met Joost en de rest van de jongeren. Een opvallend feit is dat het niemand minder is dan Danny de Jong, die bekend is van producties als Onderweg naar morgen en andere series. Wij heten Danny natuurlijke van harte welkom. Hij gaat de rol van Laurens de Zwart spelen in SOP.![]()
wanneer kun je stemmen dan?quote:Op zondag 13 maart 2005 00:35 schreef Orginial het volgende:
Je kan straks stemmen op...
Beste acteur
Beste acteur
Slechtste acteur
Slechtste actrice
Favo (m) personage
Favo (v) personage
Kutste (m) personage
Kutse (v) personage
Beste,leukste set
Minst leuke set
Favo verhaallijn
Minsf favo verhaallijn
Beste scene
Slechtste scene
SOP-baas (zegmaar) Orginial of een ander?
Wat moet er veranderen in SOP?
![]()
heel simpel ; je hebt gewoon een congres van je universiteit, wat in NL gehouden wordt.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Hieronder volgt ff wat info over mijn nieuwe?? rol.... Wat ik zou willen vragen weten is wie er nog andere leuke ideeën heeft en wie met moi ( ik zal dit keer lief en aardig zijn) een lijntje wil starten.
Zoals jullie weten heeft Babette de crash overleefd, het enige probleem wat zij heeft is dat ze bijna niets meer kan herinneren. Ze weet niet hoe ze heet, waar ze vandaan komt precies, ze weet wel dat ze uit NL komt want ze kan nog wel Nederlands....Ze start in Buenois Aires een heel nieuw leven en gaat zelfs studeren Rechten......
nou is mijn vraag hoe moet ik terug komen in Fokdam?
lijkt me leuk, jij kan goed schrijven en dat gaat helemaal goed komen.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:56 schreef haagse_elfje het volgende:
eeeyyy dat is wel strak plan....
Ik wil best aantreden als je personal lawyer
die gaan deze week beginnen volgens mijquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:04 schreef haagse_elfje het volgende:
wanneer zijn de verkiezingen?
Daar hebben we het op MSN wel over, want ik wou dat eigenlijk doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
die gaan deze week beginnen volgens mij
ik heb wel zin om een tournament te gaan maken.
Aanvullingen,wijzigenquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:24 schreef Orginial het volgende:
Favoriete set
De Jage
Huize Kolthof
Huize Beutinga
Appartement Rolf Beutinga
Huize van Tellegen
Huize de Graaf
De fabriek in Azië
Huize Lebeau
Het AZF
Van Tellegen modebedrijf
Reelings design
Heeft iemand nog aanvullingen etc? Dan kan het tournament woensdag beginnen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:09 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kan ook niet, te druk bezig met mijn studie dan
Is niet perfect.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:56 schreef Tha_T het volgende:
Waarom zou ik aanvullingen hebben voor een perfect lijstje
Ojaquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Heej wacht even. We hadden toch ook MSN?![]()
The server kapte er meequote:Op donderdag 17 maart 2005 20:41 schreef Tha_T het volgende:
Waar is je Pizza-dude gebleven?
wie?quote:Op donderdag 17 maart 2005 20:41 schreef Tha_T het volgende:
Waar is je Pizza-dude gebleven?
Joost krijgt wat toegediend en dan valt hij in een diepe slaap. Het laatste wat hij ziet is Rolf, die iets aan een co-assitente vraagt en dan duizelt hij weg.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:09 schreef Orginial het volgende:
Start
Joost zit bij Rolf en houdt Elisa haar hand vast. "Het komt allemaal goed, voor je het weet ben ik alweer terug!" en hij geeft haar een zoen. Dan wordt hij op een brandcard gelegd en de operatiekamer ingereden, op weg naar een lange operatie met de hoop op herstel van zijn benen.
Hij is cool .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |