Jij doet niet meer meequote:Op woensdag 9 maart 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan komt Dylan bij Arthur binnen lopen. ''Ey wat moest ik hier ook al weer voor je doen '' Zegt hij zonder zijn naam te noemen.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hee Coen. Al enig idee wat Richard gaat uitvreten in de cliffhanger?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Dat maak i kzelf wel uitquote:
"Jullie moeder heeft ervoor gezorgd dat mijn dochter verdwenen is, ik mag haar niet gaan zoeken dus gaan jullie dat voor me doen. Wees niet bang, jullie worden in de gaten gehouden dus er kan jullie niks overkomen.." en dan begint Arthur hard te lachen. "Jullie vinden haar voor de bruiloft van Tara en Winston, ze moet erbij zijn als haar broer trouwt en anders laat ik jullie 'verdwijnen'"quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:55 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt bang naar de man tegenover haar.Als ze zich één keer beweegt kijkt de man direct.Ze kan niks doen of de man heeft het in de gaten.Lizzie denkt na.Wat moet Arthur nou met ons?
Jemena lacht. "Ja,ik miste Fokdam te erg.En hoe gaat het met je?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:06 schreef Orginial het volgende:
Joost zit aan het ziekenhuisbed van Elisa. Ze is net bijgekomen en Joost houdt haar hand vast. "Gaat het schatje?" maar voordat ze kan antwoorden komt er een arts binnen met de mededeling dat het bezoekingsuur is afgelopen en Joost geeft haar een kus op haar mond en gaat dan naar de Jage, om wat stoom af te blazen waar hij Jemena tegen het lijf loopt. "Je bent terug!' en hij vliegt haar in haar armen. "Wat goed om je weer te zien!"
""Niet zo best, Elisa is net opgenomen in het AZF maar het gaat nu wel weer goed met haar, maar ik heb geen idee hoe het is gekomen!" en Joost gaat samen met Jemena met de lift naar de bovenverdieping van de Jage, waar hij helpt met het uitpakken van haar spullen. "Wat is dat nou?" en hij haalt een boek over geesten uit haar koffer. "Wat moet je nou weer met deze onzin?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:10 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Jemena lacht. "Ja,ik miste Fokdam te erg.En hoe gaat het met je?"
"Ralf.."quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:16 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt naar beneden en wil naar buiten lopen, als hij ineens Joost en Jemena ziet.
"Ik euh..ik heb vage ervaringen met geesten.." antwoord Jemena.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
""Niet zo best, Elisa is net opgenomen in het AZF maar het gaat nu wel weer goed met haar, maar ik heb geen idee hoe het is gekomen!" en Joost gaat samen met Jemena met de lift naar de bovenverdieping van de Jage, waar hij helpt met het uitpakken van haar spullen. "Wat is dat nou?" en hij haalt een boek over geesten uit haar koffer. "Wat moet je nou weer met deze onzin?"
Ralf krijgt flashbacks van een gewonde Joost op een matras en van Brian die Joost meeneemt in zijn jeep. Dan duwt hij Joost van zich af en verlaat zonder iets te zeggen de Jage.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ralf..""Wat doe jij hier!?!" en hij rijdt naar Ralf. "Woon jij ook hier?!" "Sinds wanneer?" en hij vliegt zijn broer om zijn nek. "Ik ben zo blij dat je terugbent, ik heb je zo ge.."
"Wat heeft hij nou weer?" en als hij hoort dat Jemena een geest heeft gezien, denkt Joost dat hij droomt. "Weet je zeker dat je je pilletje wel hebt ingenomen?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf krijgt flashbacks van een gewonde Joost op een matras en van Brian die Joost meeneemt in zijn jeep. Dan duwt hij Joost van zich af en verlaat zonder iets te zeggen de Jage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |