abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2005 @ 08:36:53 #126
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25452641
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 07:12 schreef Nano het volgende:
Wordt jij herkent op straat?
jij niet dan?
pi_25454316
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:36 schreef Woelli het volgende:

[..]

jij niet dan?
Wat zij zegt
pi_25457266
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dan komt Dylan bij Arthur binnen lopen. ''Ey wat moest ik hier ook al weer voor je doen '' Zegt hij zonder zijn naam te noemen.
Jij doet niet meer mee
pi_25457313
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:19 schreef Orginial het volgende:

[..]

Jij doet niet meer mee
Hij blijft bezig
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25457357
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:22 schreef Beach het volgende:

[..]

Hij blijft bezig
Hee Coen. Al enig idee wat Richard gaat uitvreten in de cliffhanger?
pi_25457531
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:24 schreef Orginial het volgende:

[..]

Hee Coen. Al enig idee wat Richard gaat uitvreten in de cliffhanger?
Er begint zich een plannetje te vormen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25461584
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:19 schreef Orginial het volgende:

[..]

Jij doet niet meer mee
Dat maak i kzelf wel uit
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 10 maart 2005 @ 20:41:51 #133
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25461977
Arthur loopt door de loods en opent de metalen deur. "Zo Lizzie en Bas, ik heb een helikopter klaarstaan en wil dat jullie met meekomen, we gaan namelijk een tripje maken!" en hij sleurt Lizzie aan haar arm de helikopter in en Bas wordt hardhandig door een handlanger van Arthur de helikopter in gegooid. Even later stijgt de helikopter open, verboven Fokdam.
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25462165
Lizzie kijkt bang naar de man tegenover haar.Als ze zich één keer beweegt kijkt de man direct.Ze kan niks doen of de man heeft het in de gaten.Lizzie denkt na.Wat moet Arthur nou met ons?
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:00:00 #135
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25462244
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 20:55 schreef Nano het volgende:
Lizzie kijkt bang naar de man tegenover haar.Als ze zich één keer beweegt kijkt de man direct.Ze kan niks doen of de man heeft het in de gaten.Lizzie denkt na.Wat moet Arthur nou met ons?
"Jullie moeder heeft ervoor gezorgd dat mijn dochter verdwenen is, ik mag haar niet gaan zoeken dus gaan jullie dat voor me doen. Wees niet bang, jullie worden in de gaten gehouden dus er kan jullie niks overkomen.." en dan begint Arthur hard te lachen. "Jullie vinden haar voor de bruiloft van Tara en Winston, ze moet erbij zijn als haar broer trouwt en anders laat ik jullie 'verdwijnen'"
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25462284
Dylan kwam aan en hij belde Arthur op.
''dus jij wil dat ik wat zaakjes voor je afhandel omdat ik lijk op die kerel op die foto? komt voor elkaar.,
Do it again now
pi_25462350
Joost zit aan het ziekenhuisbed van Elisa. Ze is net bijgekomen en Joost houdt haar hand vast. "Gaat het schatje?" maar voordat ze kan antwoorden komt er een arts binnen met de mededeling dat het bezoekingsuur is afgelopen en Joost geeft haar een kus op haar mond en gaat dan naar de Jage, om wat stoom af te blazen waar hij Jemena tegen het lijf loopt. "Je bent terug!' en hij vliegt haar in haar armen. "Wat goed om je weer te zien!"
pi_25462354
''Waar zijn we ? , waarom worden we helemaal hier naar toe gebracht ? ''
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:09:31 #139
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25462398
Ralf belt met Patricia.

Ralf
"Ja mam, ik weet dat ik het binnenkort moet vertellen en dat het juiste moment nooit zal komen, bla bla bla."

Patricia
"Wil je dan net als je vader worden? Een eeuwige leugenaar? Begin anders met iemand waar je een goede band mee hebt."

Ralf
"Dan ben ik snel klaar... Tenzij... Ja, ik weet het al, maar..."

Patricia
"Probeer het gewoon. Wil het echt niet lukken, dan is schrijven nog altijd een optie. Die uitweg gebruikte ik ook toen ik vertrok, maar geloof me: het is bij lange na niet de beste oplossing."

Ralf
"Jaja, ok."

En dan hangt Ralf op...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25462405
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:06 schreef Orginial het volgende:
Joost zit aan het ziekenhuisbed van Elisa. Ze is net bijgekomen en Joost houdt haar hand vast. "Gaat het schatje?" maar voordat ze kan antwoorden komt er een arts binnen met de mededeling dat het bezoekingsuur is afgelopen en Joost geeft haar een kus op haar mond en gaat dan naar de Jage, om wat stoom af te blazen waar hij Jemena tegen het lijf loopt. "Je bent terug!' en hij vliegt haar in haar armen. "Wat goed om je weer te zien!"
Jemena lacht. "Ja,ik miste Fokdam te erg.En hoe gaat het met je?"
de groeten :P
pi_25462419
De helicopter is geland en Arthur trapt Lizzie en Bas eruit."Au revoir en succes!"Lizzie kijkt kwaad omhoog naar Arthur die in de opening staat van de helicopter."Hartelijk bedankt!"snauwt ze en klopt het zand van haar handen.
pi_25462479
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:10 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Jemena lacht. "Ja,ik miste Fokdam te erg.En hoe gaat het met je?"
""Niet zo best, Elisa is net opgenomen in het AZF maar het gaat nu wel weer goed met haar, maar ik heb geen idee hoe het is gekomen!" en Joost gaat samen met Jemena met de lift naar de bovenverdieping van de Jage, waar hij helpt met het uitpakken van haar spullen. "Wat is dat nou?" en hij haalt een boek over geesten uit haar koffer. "Wat moet je nou weer met deze onzin?"
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:16:17 #143
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25462495
Ralf loopt naar beneden en wil naar buiten lopen, als hij ineens Joost en Jemena ziet.
pi_25462498
Terwijl Arthur wegvliegt met de helicopter kijkt Bas naar een plek om naar toe tegaan .
''Zullen hier denk je ergens mensen wonen die ons kunnen helpen misschien ? ''
pi_25462522
Dylan gaat naar de kapper en laat een foto van Cody zien ''Zo wil ik er precies uitzien zegt hij ''
Do it again now
pi_25462525
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:16 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt naar beneden en wil naar buiten lopen, als hij ineens Joost en Jemena ziet.
"Ralf.." "Wat doe jij hier!?!" en hij rijdt naar Ralf. "Woon jij ook hier?!" "Sinds wanneer?" en hij vliegt zijn broer om zijn nek. "Ik ben zo blij dat je terugbent, ik heb je zo ge.."
pi_25462556
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:14 schreef Orginial het volgende:

[..]

""Niet zo best, Elisa is net opgenomen in het AZF maar het gaat nu wel weer goed met haar, maar ik heb geen idee hoe het is gekomen!" en Joost gaat samen met Jemena met de lift naar de bovenverdieping van de Jage, waar hij helpt met het uitpakken van haar spullen. "Wat is dat nou?" en hij haalt een boek over geesten uit haar koffer. "Wat moet je nou weer met deze onzin?"
"Ik euh..ik heb vage ervaringen met geesten.." antwoord Jemena.
de groeten :P
  donderdag 10 maart 2005 @ 21:20:47 #148
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25462563
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Ralf.." "Wat doe jij hier!?!" en hij rijdt naar Ralf. "Woon jij ook hier?!" "Sinds wanneer?" en hij vliegt zijn broer om zijn nek. "Ik ben zo blij dat je terugbent, ik heb je zo ge.."
Ralf krijgt flashbacks van een gewonde Joost op een matras en van Brian die Joost meeneemt in zijn jeep. Dan duwt hij Joost van zich af en verlaat zonder iets te zeggen de Jage.
pi_25462591
10 miljoen dollar'' Denkt Dylan het is het waard om er zo achterlijk uittezien denkt hij en hij gaat naar de plek op de kaart genaamd de jage en hij gaat naar binnen.
Do it again now
pi_25462595
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 21:20 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf krijgt flashbacks van een gewonde Joost op een matras en van Brian die Joost meeneemt in zijn jeep. Dan duwt hij Joost van zich af en verlaat zonder iets te zeggen de Jage.
"Wat heeft hij nou weer?" en als hij hoort dat Jemena een geest heeft gezien, denkt Joost dat hij droomt. "Weet je zeker dat je je pilletje wel hebt ingenomen?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')