"Ja.." ze bekijkt de pagina even,doet haar ogen dicht en spreekt dan wat rare spreuken uit..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan wil Jemena opstaan, maar Joost geeft nog niet op. "Wacht even, mischien is dit wat!" en hij kijkt op een losse pagina in het boek. "Kan jij lezen wat hier staat, Jemena?"![]()
"Dit wordt niks" en Joost wil alweer opstaan en Jemena daarvoor om hulp vragen, maar Jemena blijft als versteend zitten. "Jemena?"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:50 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ja.." ze bekijkt de pagina even,doet haar ogen dicht en spreekt dan wat rare spreuken uit..
Dan ineens worden de kaarsen uitgeblazen en wordt het pikdonker. "Wat gebeurt hier?!" en Jemena begint te schreeuwen. Ineens klapperen alle ramen en rammelt er iemand aan de deur. Jemena rent door het huis maar alles draait rond voor haar ogen en ze houdt zich vast aan de tafel. Ineens valt er een vaas kapot op de grond en vliegt de deur open...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Dit wordt niks" en Joost wil alweer opstaan en Jemena daarvoor om hulp vragen, maar Jemena blijft als versteend zitten. "Jemena?"
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:02 schreef haagse_elfje het volgende:
jup Alex(andra) is back....
dit gaat geweldig worden, ik heb een hele verhaal al uitgedacht....
Leuk ook dat ze advocaat wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:02 schreef haagse_elfje het volgende:
jup Alex(andra) is back....
dit gaat geweldig worden, ik heb een hele verhaal al uitgedacht....
Foto?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:13 schreef haagse_elfje het volgende:
jup...
al met al dank aan mijn grote verslavinge Law&Orders en in bijzonder Stephanie March![]()
Geweldig plaatjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
kijk smaken verschillen he, ik vind haar absolutely gorgeous
Ziet er wel oké uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
kijk smaken verschillen he, ik vind haar absolutely gorgeous
Tering Veel (nutteloze) Posten in dit topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef Beach het volgende:
TVP
Waar slaan die TVP's nou de hele tijd op? Je staat toch al dit topicquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef Beach het volgende:
TVP
Ach, dan is dit topic weer vol.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:26 schreef haagse_elfje het volgende:
ze hebben denk ik niets te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |