"Ik weet het niet.Het leek een slang.Ik hoop niet dat tie giftig is!"Lizzie probeert Bas omhoog te tillen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:20 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Ja , er zit een soort stekende pijn en het lijkt net of ik hallucineer ''
''Wat was het precies voor beest , zag je dat en hoe moet ik hier in godsnaam weg ? ''
Rolf gaat naast Ellen staan, die groente aan het snijden is. "Hij ziet de uitnodiging van Tara de Graaf & Winston Kolthof" en hij kijkt lachend naar Ellen. "Wanneer gaan wij eigenlijk trouwen?" "We zijn al zo lang verloofd.." maar Ellen kijkt chagrijnig naar de andere kant. "Maandelijkse feestje?" en dan kan Ellen toch weer lachen en gooit een stukje groente naar zijn hoofd.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:27 schreef Wilbert87 het volgende:
Wilbert komt naast Elisa en Joost staan. "Elisa, lieffie.." "Er kan niks misgaan.." en hij veegt haar tranen uit haar gezicht. 'Ik zal nooit falen, toch Joost?" en hij geeft hem een knipoog. "En nou laat ik jullie weer even alleen.."![]()
''Misschien kan ik vooruit komen als ik me op jou steun of zoek een dikke tak zodat ik mij daarop kan steune ''quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:26 schreef Nano het volgende:
[..]
"Ik weet het niet.Het leek een slang.Ik hoop niet dat tie giftig is!"Lizzie probeert Bas omhoog te tillen.
Ralf kijkt op.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:30 schreef digispeed het volgende:
Esmee ziet Ralf binnen komen en loopt op hem af.
hallo ralph !
alles goed met je ?
"Dat weet ik ookwel, maar gewoon het gevoel dat hem iets kan overkomen is zo erg.." en dan voelt Elisa zich enorm duizelig. "Sorry, wat zei je ookalweer?"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:27 schreef Wilbert87 het volgende:
Wilbert komt naast Elisa en Joost staan. "Elisa, lieffie.." "Er kan niks misgaan.." en hij veegt haar tranen uit haar gezicht. 'Ik zal nooit falen, toch Joost?" en hij geeft hem een knipoog. "En nou laat ik jullie weer even alleen.."![]()
oh niks, ik vroeg me af of Babette alweer terecht is ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf kijkt op.
"Oh, ben jij het. Wat wil je van me?"
"Maak je nou maar geen zorgen om mij, jij gaat lekker slapen" en hij geeft haar een zoen op haar mond en vertrekt. "Slaap lekker, lieffie" en dan rijdt hij terug naar huis.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:34 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Dat weet ik ookwel, maar gewoon het gevoel dat hem iets kan overkomen is zo erg.." en dan voelt Elisa zich enorm duizelig. "Sorry, wat zei je ookalweer?"![]()
Lizzie slaat in Bas' gezicht."Bij me blijven hè!Niet wegzakken!"Lizzie kijkt om zich heen,maar ziet geen dikke takken liggen.Het zijn allemaal dunne takjes.Bas probeert toch een eindje te lopen en na een tijdje komen ze een man tegen.De man loopt struimend verder en kijkt ze met een glimlachje aan."Meneer!"Lizzie kijkt hem met een zielig gezichtje aan."Weet u misschien een plek waar wij kunnen uitrusten?"De man neemt hun mee naar een hutje,gemaakt van hout.Lizzie vraagt wat dingen over Buenos Aires.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:30 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Misschien kan ik vooruit komen als ik me op jou steun of zoek een dikke tak zodat ik mij daarop kan steune ''
Bas komt overeind met de hulp van Lizzie
''Ik weet niet of ik het nog volhoud , ik voel me een beetje misselijk en duizelig''
"Wat bedoel je daarmee? Is dit weer zo'n achterlijk spelletje van jou?"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:35 schreef digispeed het volgende:
[..]
oh niks, ik vroeg me af of Babette alweer terecht is ?
Babette en ik hebben een vliegtuigcrash gehad, maar zo te horen intereseert het je niet echt,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:37 schreef Frey het volgende:
[..]
"Wat bedoel je daarmee? Is dit weer zo'n achterlijk spelletje van jou?"
"Joost,het is gevaarlijk!" zegt Jemena geschrokken terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:38 schreef Orginial het volgende:
Als Joost weer thuis ziet hij dat Jemena haar huissleutel terug kwam brengen, en TV zit te komen op de bank wachtend op Yvette, die boodschappen doen is. 'Ha Jemena, wat heb je daar nou? Een boek over geesten oproepen?!" "Gaaf!" en hij pakt het meteen uit haar hand. "Dit gaan we doen!" en hij rijdt naar de gordijnen en doet ze dicht. "Zie jij ergens kaarsjes staan?"
Ralf is geschokt. Babette? Crash? Hij gelooft er niets van en verlaat Le Foque.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:40 schreef digispeed het volgende:
[..]
Babette en ik hebben een vliegtuigcrash gehad, maar zo te horen intereseert het je niet echt,
Jou toon bevalt me niet zo, kom maar eens terug als je normaal kan doen, en Esmee loopt naar de uitgang van het hotel.
"Ach zeur niet zo" en hij duwt haar aan de kant. Hij wordt met hulp van Jemena op de grond gezet en dan gaan ze glaasje draaien. Joost bladert door het oude boek en steekt de kaarsjes aan. Ze zeggen een oude spreuk op, maar er gebeurt niks. 'Hoe kan dat nou weer?"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:40 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Joost,het is gevaarlijk!" zegt Jemena geschrokken terug.
De man knikt.Hij loopt naar buiten en even later komt hij terug met een man die vertelt dat hij arts is.Bas wordt direct geholpen,maar moet nog wel rust houden.De arts vertelt over een patiente die hij laatst had."Ze kwam ook uit Nederland!"Lizzie kijkt de arts aan."Oh,dat kan."De arts denkt zichtbaar na."Fok.........fok......fokdam?Kan dat?Bestaat dat?"Lizzie kijkt hem verbaasd aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef Luiss het volgende:
Een aantal uur later word Bas wakker in een vreemde hut
''Lizzie waar zijn we ? ''
Lizzie verteld aan Bas wat er precies is gebeurt in de tussentijd dat Bas een black out had
''Weet die man misschien ohoe het slangengif uit me been moet worden gehaald ? ''
Jemena staat op en spreekt de spreuken nogmaals uit..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ach zeur niet zo" en hij duwt haar aan de kant. Hij wordt met hulp van Jemena op de grond gezet en dan gaan ze glaasje draaien. Joost bladert door het oude boek en steekt de kaarsjes aan. Ze zeggen een oude spreuk op, maar er gebeurt niks. 'Hoe kan dat nou weer?"![]()
Dan wil Jemena opstaan, maar Joost geeft nog niet op. "Wacht even, mischien is dit wat!" en hij kijkt op een losse pagina in het boek. "Kan jij lezen wat hier staat, Jemena?"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:44 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Jemena staat op en spreekt de spreuken nogmaals uit..
"Ja.." ze bekijkt de pagina even,doet haar ogen dicht en spreekt dan wat rare spreuken uit..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan wil Jemena opstaan, maar Joost geeft nog niet op. "Wacht even, mischien is dit wat!" en hij kijkt op een losse pagina in het boek. "Kan jij lezen wat hier staat, Jemena?"![]()
"Dit wordt niks" en Joost wil alweer opstaan en Jemena daarvoor om hulp vragen, maar Jemena blijft als versteend zitten. "Jemena?"quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:50 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Ja.." ze bekijkt de pagina even,doet haar ogen dicht en spreekt dan wat rare spreuken uit..
Dan ineens worden de kaarsen uitgeblazen en wordt het pikdonker. "Wat gebeurt hier?!" en Jemena begint te schreeuwen. Ineens klapperen alle ramen en rammelt er iemand aan de deur. Jemena rent door het huis maar alles draait rond voor haar ogen en ze houdt zich vast aan de tafel. Ineens valt er een vaas kapot op de grond en vliegt de deur open...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Dit wordt niks" en Joost wil alweer opstaan en Jemena daarvoor om hulp vragen, maar Jemena blijft als versteend zitten. "Jemena?"
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:02 schreef haagse_elfje het volgende:
jup Alex(andra) is back....
dit gaat geweldig worden, ik heb een hele verhaal al uitgedacht....
Leuk ook dat ze advocaat wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:02 schreef haagse_elfje het volgende:
jup Alex(andra) is back....
dit gaat geweldig worden, ik heb een hele verhaal al uitgedacht....
Foto?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:13 schreef haagse_elfje het volgende:
jup...
al met al dank aan mijn grote verslavinge Law&Orders en in bijzonder Stephanie March![]()
Geweldig plaatjequote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
kijk smaken verschillen he, ik vind haar absolutely gorgeous
Ziet er wel oké uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
kijk smaken verschillen he, ik vind haar absolutely gorgeous
Tering Veel (nutteloze) Posten in dit topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef Beach het volgende:
TVP
Waar slaan die TVP's nou de hele tijd op? Je staat toch al dit topicquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef Beach het volgende:
TVP
Ach, dan is dit topic weer vol.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:26 schreef haagse_elfje het volgende:
ze hebben denk ik niets te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |