Kunnen we samen een scene doenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:26 schreef Tha_T het volgende:
Maandag ben ik er weer
Jullie kunnen nog aanvullingen gevenquote:Op zondag 13 maart 2005 00:35 schreef Orginial het volgende:
Je kan straks stemmen op...
Beste acteur
Beste acteur
Slechtste acteur
Slechtste actrice
Favo (m) personage
Favo (v) personage
Kutste (m) personage
Kutse (v) personage
Beste,leukste set
Minst leuke set
Favo verhaallijn
Minsf favo verhaallijn
Beste scene
Slechtste scene
SOP-baas (zegmaar) Orginial of een ander?
Wat moet er veranderen in SOP?
![]()
vergeet niet de cliff met de Spectaculaire terug komst van Alex (Babette)quote:Op zondag 13 maart 2005 00:08 schreef Orginial het volgende:
Verhaallijnen..
Joost,Sander & Elisa: Driehoeksverhouding
Yacinto: Straatvrees
Jemena & Richard: Geesten
Esmee vs Arthur met Lizzie en Bas: Strijd
Nog meer lijntjes? Binnekort gaan BTW de SOP awards van start!![]()
quote:Nieuw gezicht in SOP
Er komt een nieuw gezicht in SOP, hij komt uit Zuid-Afrika en wordt vrienden met Joost en de rest van de jongeren. Een opvallend feit is dat het niemand minder is dan Danny de Jong, die bekend is van producties als Onderweg naar morgen en andere series. Wij heten Danny natuurlijke van harte welkom. Hij gaat de rol van Laurens de Zwart spelen in SOP.![]()
wanneer kun je stemmen dan?quote:Op zondag 13 maart 2005 00:35 schreef Orginial het volgende:
Je kan straks stemmen op...
Beste acteur
Beste acteur
Slechtste acteur
Slechtste actrice
Favo (m) personage
Favo (v) personage
Kutste (m) personage
Kutse (v) personage
Beste,leukste set
Minst leuke set
Favo verhaallijn
Minsf favo verhaallijn
Beste scene
Slechtste scene
SOP-baas (zegmaar) Orginial of een ander?
Wat moet er veranderen in SOP?
![]()
heel simpel ; je hebt gewoon een congres van je universiteit, wat in NL gehouden wordt.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Hieronder volgt ff wat info over mijn nieuwe?? rol.... Wat ik zou willen vragen weten is wie er nog andere leuke ideeën heeft en wie met moi ( ik zal dit keer lief en aardig zijn) een lijntje wil starten.
Zoals jullie weten heeft Babette de crash overleefd, het enige probleem wat zij heeft is dat ze bijna niets meer kan herinneren. Ze weet niet hoe ze heet, waar ze vandaan komt precies, ze weet wel dat ze uit NL komt want ze kan nog wel Nederlands....Ze start in Buenois Aires een heel nieuw leven en gaat zelfs studeren Rechten......
nou is mijn vraag hoe moet ik terug komen in Fokdam?
lijkt me leuk, jij kan goed schrijven en dat gaat helemaal goed komen.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:56 schreef haagse_elfje het volgende:
eeeyyy dat is wel strak plan....
Ik wil best aantreden als je personal lawyer
die gaan deze week beginnen volgens mijquote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:04 schreef haagse_elfje het volgende:
wanneer zijn de verkiezingen?
Daar hebben we het op MSN wel over, want ik wou dat eigenlijk doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 18:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
die gaan deze week beginnen volgens mij
ik heb wel zin om een tournament te gaan maken.
Aanvullingen,wijzigenquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:24 schreef Orginial het volgende:
Favoriete set
De Jage
Huize Kolthof
Huize Beutinga
Appartement Rolf Beutinga
Huize van Tellegen
Huize de Graaf
De fabriek in Azië
Huize Lebeau
Het AZF
Van Tellegen modebedrijf
Reelings design