''Ja , is goed ''quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef Nano het volgende:
"Dankjewel!"Lizzie propt een snoepje in haar mond."Bas,hou maar op!We komen er toch niet uit!"Ze pakt nog een snoepje."Wil je alsjeblieft tegen me aan komen zitten?Ik heb het zo koud!"
Yacintoquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:14 schreef Frey het volgende:
Ralf loopt met een koffer de Jage binnen en ramt op de bel.
"Ik wil een kamer!"
Even later bekijkt ze zichzelf op de spiegel. "Dat ziet er goed uit.." en ze knikt tevreden naar zichzelf. "Je komt erwel, meisje" en ze loopt lachend de trap af. Halfverwege krijgt ze enorme hoofdpijn, haar hoofd voelt enorm leeg aan en alles lijkt de draaien. "Dit gaat niet goed.." en Elisa probeer terug naar boven te lopen en gaat op bed liggen. 'Wat is dit nou?" en dan valt ze in slaap op haar bed.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:21 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Ze hangt gebogen over de WC en steekt haar vinger opnieuw achter in haar keel. "Sorry papa.." en dan komt alles eruit.
"Meneer Kolthof, we doen er alles aan om uw dochter op te sporen!" Roept Agnes verbaast. Ze pakt haastig haar tasje en spulletjes bij elkaar, en overhandigt Arthur een briefje. "Hier, dit zijn alle gegevens over het hotel en wat we tot nu toe over uw dochter weten. Mijn telefoonnummer staat er ook bij, dan kunt u me altijd bellen. En uiteraard houd ik u op de hoogte."quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:09 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur pakt haar sigaret af en maakt hem uit op de grond. "Luister eens goed naar me, Agnes! Jij gaat ervoor zorgen dat mijn dochter terugkomt, en hoe je daarvoor gaat zorgen intresseert me geen barst maar jij zorgt ervoor dat ze terugkomt, hoe dan ook. En anders... " en Arthur pakt zijn mes. "Weet ik je te vinden.."
Plotseling komt Cody de kamer binnenlopen."Je kijkt sip,is er iets?" vraagt hij."Ja,ik mis Fokdam!" antwoord Jemena.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:17 schreef Poezzy het volgende:
Jemena zit op haar hotelkamer,ze verveelt zich..ze denkt aan Fokdam.
"Dat waren leuke tijden!Nu zit ik hier...en wat kan ik hier doen?Eigenlijk niks..ik mis Fokdam!" Jemena heeft heimwee..
"Zal ik teruggaan?" bedenkt ze zich dan.
"Wat gaat jou dat aan? Ik wil gewoon een kamer en daarmee uit. Wees gerust, ik zal gewoon huur betalen en verder hebben wij niks met elkaar te maken. Nou, waar moet ik tekenen?"quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Yacinto
Als Yacinto de telefoon neerlegt gaat de deurbel.
"Wie kan dat nou weer zijn"denk hij als hij opeens een bekende stem hoort "Ik wil een kamer!"
"Treed binnen. Dat kan wel hoor. Ik leid je wel even rond"
Na de rondleiding
"Ga maar even hier zitten terwijl ik de papieren haal" Als Yacinto met de papieren terugkomt vraagt hij zich wat af
"Warom wil je eigenlijk hier een kamer? Jullie wonen toch in een kast van een huis?"
Lizzie is bang en kruipt dicht tegen Bas aan."Ik wil hier weg!"Er rollen tranen over haar wangen."We hebben hier nu wel lang genoeg gezeten!"Ze staat op en rent naar de deur.Ze bonkt met haar handen op de deur."Laat ons er alsjeblieft uit!"quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:22 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Ja , is goed ''
Bas gaat tegen Lizzie aan zitten
''Heb je het nog steeds koud ? Anders mag je mijn jas ook nog wel lenen , ik heb het toch niet zo erg koud en ik denk dat jij het beter dan mij kan gebruiken ''
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is Sop nog steeds bezig?
Yacintoquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:26 schreef Frey het volgende:
[..]
"Wat gaat jou dat aan? Ik wil gewoon een kamer en daarmee uit. Wees gerust, ik zal gewoon huur betalen en verder hebben wij niks met elkaar te maken. Nou, waar moet ik tekenen?"
Arthur rent het terrein op, maar Agnes haar auto rijdt is al bijna uit het zicht. "Ik krijg je nog wel, de Maat!" en dan gaat hij terug naar binnen om Lizzie en Bas een bezoekje te brengen. "Het is tijd voor de volgende stap.."quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]
"Meneer Kolthof, we doen er alles aan om uw dochter op te sporen!" Roept Agnes verbaast. Ze pakt haastig haar tasje en spulletjes bij elkaar, en overhandigt Arthur een briefje. "Hier, dit zijn alle gegevens over het hotel en wat we tot nu toe over uw dochter weten. Mijn telefoonnummer staat er ook bij, dan kunt u me altijd bellen. En uiteraard houd ik u op de hoogte."
Haastig en met grote stappen loopt Agnes terug naar haar auto, blij dat ze eindelijk weer veilig naar huis kan.
Ralf zet zijn handtekening en zo is alles al snel geregeld. Yacinto tekent nog wat en dan wordt Ralf naar zijn kamer gebracht. Hij ploft meteen neer op bed.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Yacinto
"Het gaat mij niks aan. Dat is het hem nou net. Maar goed, als je even hier tekent dan is ie helemaal voor jou"
(Ey Cody is er uit he maar oke dit is wel handig)quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:26 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Plotseling komt Cody de kamer binnenlopen."Je kijkt sip,is er iets?" vraagt hij."Ja,ik mis Fokdam!" antwoord Jemena.
Cody zegt niets...Jemena weet wat hij denkt."Cody,ik heb echt wel heimwee..ik wil terug!Maar ik zal je in de vakanties komen opzoeken.." zegt ze dan.Cody weet niet wat hij moet zeggen..er rolt een traan over zijn wang..hij loopt weg..
"Wat heb ik gedaan?" denkt Jemena."Ik moet niet zo direct zijn!" en ze loopt achter hem aan..Cody loopt stug door,door de hal,langs de lobby naar buiten..hij gaat op het terras zitten en zegt niets.Jemena besluit hem maar even met rust te laten..
"Misschien moet hij effe aan het idee wennen.." denkt ze.
Dan komt Arthur binnen. "Zo Lizzie en Bas.." "Jullie kennen me denk ik wel.." "Arthur Kolthof!" en hij schudt hun de hand. "Jullie zullen je wel afvragen waarom jullie hier zijn, nou dat zal ik eens even vertellen. Die moeder van jullie heeft mijn dochter, ja jullie horen het goed. Ze is niet dood, maar Esmee heeft haar ontvoerd!" "En ik wil mijn meisje terug, en jullie worden mijn lokaas.."quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:31 schreef Nano het volgende:
Lizzie hoort voetstappen."Bas,hoor jij dat ook?"
(had niet nodig gehoeven)quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
(Ey Cody is er uit he maar oke dit is wel handig)
Dus je wil me in de steek laten!?'' Schreeuwt Cody ''
Nou gan dan maar verdomme.
''Dan zoek je een baantje ofzo we hebben het toch goed hier Esmee heeft alles voor ons betaald om Halie in veiligheid te brengen wat wil je nou ?'' zegt Cody en hi jdraait zich om in zijn hangmat.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:37 schreef Poezzy het volgende:
[..]
(had niet nodig gehoeven)
"Nee natuurlijk niet!Ik heb heimwee,ik kan hier niks doen!" schreeuwt Jemena geirriteerd terug.
Rolf loopt nietsvermoedend naar boven en dan ineens gaat de bel. "Elisa, ik kom je zo helpen met huiswerk zoals beloofd maar ik ga eerst even opendoen" en hij rent de trap af en doet open voor Joost. "Ha die Joost, kom binnen" "Elisa is boven!" en samen met Joost loopt hij de trap op.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:24 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Even later bekijkt ze zichzelf op de spiegel. "Dat ziet er goed uit.." en ze knikt tevreden naar zichzelf. "Je komt erwel, meisje" en ze loopt lachend de trap af. Halfverwege krijgt ze enorme hoofdpijn, haar hoofd voelt enorm leeg aan en alles lijkt de draaien. "Dit gaat niet goed.." en Elisa probeer terug naar boven te lopen en gaat op bed liggen. 'Wat is dit nou?" en dan valt ze in slaap op haar bed.
Joost moet echter beneden blijven, omdat hij met zijn rolstoel de trap niet opkan en Rolf gaat naar Elisa`s kamer. Dan ineens hoort Joost een harde schreeuw: "Neeeee, niet mijn dochter!" en dan wordt Joost lijkwit.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:42 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Rolf loopt nietsvermoedend naar boven en dan ineens gaat de bel. "Elisa, ik kom je zo helpen met huiswerk zoals beloofd maar ik ga eerst even opendoen" en hij rent de trap af en doet open voor Joost. "Ha die Joost, kom binnen" "Elisa is boven!" en samen met Joost loopt hij de trap op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |