"Geen idee!"Lizzie trekt Bas mee."We lopen die kant op,ok?"Lizzie loopt al een eindje en Bas volgt."Babette zoeken,hij heeft toch zat mannetjes om Babette op te sporen.Dan is ze eerder gevonden dan dat wij haar zoeken!"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:16 schreef Luiss het volgende:
Terwijl Arthur wegvliegt met de helicopter kijkt Bas naar een plek om naar toe tegaan .
''Zullen hier denk je ergens mensen wonen die ons kunnen helpen misschien ? ''
Jemena loopt de bar binnen en schrikt als hij Richard ziet zitten.Ze geeft een gil,maar houd daarna haar hand voor haar mond."W-wáát..?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:23 schreef Beach het volgende:
Richard loppt bij de Jage naarbinnen, terwijl hij naar binnenloopt komt Ralf naar buiten lopen.
Richard gaat aan de bar zitten en bestelt een biertje.
"Die zitten mij raar aan te kijken"denkt Richard terwijl hij naar twee vreemde mannen kijkt.
"Ze herkennen me zeker van Le Foque."
Richard hoort een gil en draait zich om.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:27 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Jemena loopt de bar binnen en schrikt als hij Richard ziet zitten.Ze geeft een gil,maar houd daarna haar hand voor haar mond."W-wáát..?"![]()
''Ja , oke we lopen die kant op , maar hoe vinden we de weg trug uit die jungle als we er eenmaal inzitten en zitten er geen vreemde dieren in ? ''quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:24 schreef Nano het volgende:
[..]
"Geen idee!"Lizzie trekt Bas mee."We lopen die kant op,ok?"Lizzie loopt al een eindje en Bas volgt."Babette zoeken,hij heeft toch zat mannetjes om Babette op te sporen.Dan is ze eerder gevonden dan dat wij haar zoeken!"
"I-ik..straks lach je me uit..maar..ik heb jouw als geest gezien in een van mijn beelden!" haar gezicht ziet bleek.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Richard hoort een gil en draait zich om.
Daar ziet hij een meisje verschrikt naar zich kijken.
Hij staat langzaam op en loopt op haar af.
Hij stopt vlak voor haar en buigt zijn hoofd naar haar toe.
"Wat is er? Waarom gilde je en kijk je naar me?
Nu, zeg op! "
"Hahahahaha!"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:35 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"I-ik..straks lach je me uit..maar..ik heb jouw als geest gezien in een van mijn beelden!" haar gezicht ziet bleek.
"Ik heb ano.." en dan denkt ze aan Xashion. "Ik had gewoon niet genoeg gegeten, en dan de stress van Parijs enzo, dat is alles" en ze staat moeizaam op. "Ik kan al weer lopen, en de doktor zei dat ik morgen alweer naar huis mag!" en ze probeert blij te klinken, maar ze is nog erg moe en besluit nog te even te gaan slapen. "Doe de groetjes aan Joost, en zeg maar dat het goed met me gaat" en dan neemt ze afscheid van Ellen,Rolf en haar broer Sander.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:32 schreef Wilbert87 het volgende:
Rolf zit aan het bed van Elisa samen met Sander en Ellen. "Wat heb je toch gedaan, meisje?" en hij kijkt haar aan. "Je moet het me vertellen.."
Jemena voelt zich lichtelijk beledigd."Gelooft hij me ookal niet..;(" denkt ze.Ze laat niks merken."Ja hoor.." zegt ze.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
"Hahahahaha!"
Richard lacht hard.
"Wil je misschien wat drinken van me?"
"Prima" en Richard bestelt wat voor Jemena.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:40 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Jemena voelt zich lichtelijk beledigd."Gelooft hij me ookal niet..;(" denkt ze.Ze laat niks merken."Ja hoor.." zegt ze.
Lizzie trekt een vies gezicht naar Bas."Wat denk je dan dat er voor vieze beesten zitten?"Op hetzelfde moment glijd er een slang over de grond.Lizzie rent weg."Aaah,gatver!"Ze gaat achter Bas staan."Arthur weet wel waar die ons neer heeft gezet hoor!"Bas raapt wat taken op."Wat doe je?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:34 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Ja , oke we lopen die kant op , maar hoe vinden we de weg trug uit die jungle als we er eenmaal inzitten en zitten er geen vreemde dieren in ? ''
Ze gaan zitten."Ik heet Jemena"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:41 schreef Beach het volgende:
[..]
"Prima" en Richard bestelt wat voor Jemena.
''Ey ga ergens anders debiel lachen kerel'' schreeuwt Dylan en hij neemt nog een biertje.quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:36 schreef Beach het volgende:
[..]
"Hahahahaha!"
Richard lacht hard.
"Wil je misschien wat drinken van me?"
"Ik heet Richard. Jij woont hier?"quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:43 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Ze gaan zitten."Ik heet Jemena"en jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |