Fijn dat het weer beter met je gaatquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:31 schreef haagse_elfje het volgende:
aangezien ik nu in rustiger vaarwater zit, ben ik maybe wel aan het overwegen om weer eens weder te keren opeens staan het er eentje op uit de dood....alleen moet ik nog aan Orgi vragen voor toestemming die ik waarschijnlijk toch niet krijg, ik zou het echt stom vinden als hij opeens mijn karakter aan iemand anders geeft....voel me een beetje gepasseerd![]()
ja maar dat was dus niet de afspraak die ik met Orgi had genaakt, Babette zou dood blijven...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:33 schreef Christine het volgende:
Je karakter is nog niet vergeven hoor Haagse_Elfje
Dus je kan zo weer meedoen als je wilt. Babette zit in Buenos Aires en heeft het vliegtuigongeluk toch overleefd.
Doe datquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja maar dat was dus niet de afspraak die ik met Orgi had genaakt, Babette zou dood blijven...
hij houdt zich dus niet aan afspraken....ik praat wel zelf met meneer de regiseur....
Het is al opgelost. Vanavond volgt er (denk ik) een officiël persbericht van Elf.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:47 schreef haagse_elfje het volgende:
kben al bezig
Als ze bij Rolf zijn, worden er wat testen gedaan maar Joost voelt niks meer in zijn benen. "Jammer" zegt Gijs, maar hij geeft de moed nog niet op. "Dit is hét teken dat je geopereerd kan worden zonder dat er totaal geen resultaat zal opleveren, je moet zo snel mogelijk onder het mes nu je vader weer genoeg geld heeft en begint meteen druk te bellen. "Weet je zeker dat je het wilt?" vraagt Rolf en als Joost knikt begint Rolf met het voorbereiden van de operatie. "Zorg dat je maandag om half 9 ochtend`s hierbent!" en dan rijdt Joost met een gemengd gevoel terug naar huis. 'Eindelijk is het dan zover.." en hij besluit het meteen aan zijn familie te vertellen, maar hij kan zijn vader nergens vinden. Yvette reageert ook nogal lauwtjes, en Joost wordt steeds onzekerder maar besluit zich eroverheen te zetten; Dit is wat hij wil..quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:03 schreef Orginial het volgende:
Joost is bezig met sportoefeningen te doen als hij ineens pijn in zijn benen voelt. "Hoe kan dat nou?" en Joost roept Gijs Afkens er meteen bij. "Joost, dit is waanzinnig!" we gaan meteen naar een test laten doen en hij belt dr Beutinga. "Rolf, Afkens hier. Ik wil graag een test laten doen voor Joost Kolthof" en hij maakt meteen een afspraak. "Dan komen we er nu aan" en Afkens hangt op. "Kom Joost, we hebben geen tijd te verliezen!"
Esmee denkt bij zichzelf "daar heb je die eikel weer" en belt de politie.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:15 schreef Beach het volgende:
Richard heeft inmiddels het gesprek met Jemena afgesloten en gaat naar buiten.
Hij loopt richting Le Foque.
Daar ziet hij een oude bekende.
Richard wordt opeens boos en gaat flink staan schelden.
"Esmee vuile hoer!"
Zo gaat Richard nog een tijdje door.
Als hij op zijn kamer zit hoort hij dat Joost de operatie wil ondergaan, en besluit een paar dagen terug te gaan naar Fokdam. Even later staat hij in de garderobe en neemt afscheid van David Lebeau. "Jij zorgt voor Lizzie en Bas, en als ze ontsnappen, ga jij er zelf ook aan!" en dan pakt hij zijn koffer en rijdt met een taxi naar de helikopter, die even later opstijgt op weg naar Fokdam.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:17 schreef Perrow het volgende:
Arthur loopt door het hotel in Buenos Aires, het is warm en David Lebeau en Meuskens zitten bij hem aan een tafel in een chique restaurant. "Meuskens, weet je zeker dat ze niet kunnen ontsnappen?" en als Meuskens begint te lachen weet Arthur dat het goed zit. "Mooi" en hij schenkt nog een wijntje in. "Ik ga even naar huis bellen, Rolf wil me spreken en ik verwacht dat jullie Lizzie en Bas in de gaten houden" en dan staat hij op en loopt naar zijn kamer.
''Ja , er zit een soort stekende pijn en het lijkt net of ik hallucineer ''quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:17 schreef Nano het volgende:
Lizzie loopt naar Bas toe.Ze kijkt naar de wond."Doet het zeer?"Lizzie wrijft het zand eraf.
Richard houdt op met schelden omdat hij ziet dat Esmee gaat bellen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:19 schreef digispeed het volgende:
[..]
Esmee denkt bij zichzelf "daar heb je die eikel weer" en belt de politie.
Ze verteld dat de verdachte die op haar een moordaanslag pleegde een paar maanden
geleden weer vrij rond loopt en verzoekt deze vent zsm weer achter de tralies te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |