Ohja, dat kan ik ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
En nou normaal doen graag, dit is een serieus topic.
Dat kan hier opzich, maar je mag ook een mailtje sturen. Mits het een GC topic betreft. anders in het moderatietopic van het desbetreffende forum.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:16 schreef Couscousje het volgende:
Ik heb een vraagje.
Waar kan ik een verzoekje indienen voor het verwijderen van een paar van mijn topics?
De links worden op andere geplaatst en belachelijk gemaakt.
Vriendelijk bedankt.
Cc
Dit is inderdaad het risico van internet, daarom het advies: wees niet te herkenbaar, zodat ze precies weten wie je bent, word niet te persoonlijk e.d.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:30 schreef yvonne het volgende:
Topics verwijderen doen we niet zo 1,2,3 an.
We zijn een makkelijk te bereiken forum en je zult ALTIJD na moeten denken wat je post...
En leer toch eens niet aan iedereen je nick bekend te maken....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dit is inderdaad het risico van internet, daarom het advies: wees niet te herkenbaar, zodat ze precies weten wie je bent, word niet te persoonlijk e.d.
Topics worden niet weggegooidquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:36 schreef Couscousje het volgende:
Ik wil me best onder een andere nick weer inschrijven, geen punt.
Maar dan krijg je hier weer dat gezeik over dat je een "kloon" bent.
Is het ook niet goed.
Mogen die topics nu alsjeblieft weg?
Cc
Neem daar dan een andere nickquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:32 schreef Couscousje het volgende:
Hier staan die topics ook prima.
Het punt is, dat men er op andere fora, waar de kleinzerigheid hoogtij viert, daar dus heel erg dom over doet.
Ik zou het op prijs stellen als die topics gewoon verwijderd werden.
Scheelt mij weer een hele hoop gezeik op andere sites.
Cc
De newbie-guide van jogy maar weer eens uit het stof halen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:55 schreef calvobbes het volgende:
Jij ook bedankt!
Wat een bijzondere morgen dat er ineens 2 van die topics in GC staan
je had mazzelquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:21 schreef Hamza het volgende:
Dat was snel.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:13 schreef calvobbes het volgende:
Dit topic heb je gister al geopend, en dat is gemerged met Vakantie baantje
Daar kun je in bespreken welk werk je doet in de vakantie of hoelang je dat werk doet. Een apart topic voor welk werk, of hoelang is niet nodig.
Slotje dus
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:27 schreef calvobbes het volgende:
Ze zijn niet weg, ze zijn gesloten en gemergd. Klik maar eens op je naam aan de linkerkant, dan kun je iig dat laatste topic nog terug vinden.
En dan zie je als sluitpost:
[..]
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:33 schreef MikeyMo het volgende:
volgens mij was ik nog gewoon aan het antwoorden geven hoor CV.
niet? Volgens mij attendeerde shmoopy mij op een nog openstaande vraag en ziedaar: er kwam direct antwoord...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
En als je op dezelfde manier door zou gaan, dan zou het een eindeloze discussie worden waar mensen nog wel een gefrustreerd door kunnen raken. En daar zitten we niet op te wachten.
Mwah... Niet echt antwoord, het was gewoon een zoveelste herhaling van zetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
niet? Volgens mij attendeerde shmoopy mij op een nog openstaande vraag en ziedaar: er kwam direct antwoord...
Yup.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:47 schreef MikeyMo het volgende:
Gevoelig onderwerp kennelijk.
MikeyMo, dat slotje is niet voor niks. Ik ga DIE discussie hier niet verder voeren met jou.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:51 schreef MikeyMo het volgende:
wat moet ik zeggen dan: jullie hebben gelijk, bij het volgende sterfgeval in mijn familie open ik een topic in R&P, stel ik een witte roos als icoontje in en ga ik minimaal een jaar lang elke avond janken op mijn kussen?
Trolltopics worden gewoon gesloten, hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
ik open er over een week wel een topic over in R&P...
"Ik rouw enkel t/m de begrafenis/crematie"
enkel om je mening te geven hoef je geen topic voor te openenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:03 schreef MikeyMo het volgende:
ik troll dus niet, ik geef gewoon mijn visie op rouwen.
Met een waarde-oordeel over mensen die er langer over doen dan de "Ach ja, nou en?" mentaliteit van jou, en dat, MM, is trollen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:03 schreef MikeyMo het volgende:
ik troll dus niet, ik geef gewoon mijn visie op rouwen.
Mensen haalden meer uit mijn posts dan dat ze inhielden hoor. Ik merkte even tussen de regels door dat ik een snelle rouwer was en dat zorgde gelijk voor veel trammelantquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Met een waarde-oordeel over mensen die er langer over doen dan de "Ach ja, nou en?" mentaliteit van jou, en dat, MM, is trollen.
Doelbewust reacties uitlokken voor jouw 15 minutes of flame.
Zeikerd.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Juz, juzNo baw sie fajnie w Warszawie! I ta obecna dyskusja jest za tematem w tym miejscu
![]()
Ah mooiquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:29 schreef Praag het volgende:
[..]
Zeikerd.Volgende keer open ik er wel een topic over.
Als het toen kon, kan het nu toch ook wel? Ik verplicht niemand om het wel of niet te geloven ofzo. Ze doen verder maarquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:42 schreef operator82 het volgende:
Dienen voor het vaderland...
Weer een topique van hun community die in plaats van in een kring masturberen een fantasie-topic openen op Fok. Dit is kolder, want als je de search op de juiste manier misbruikt, dan kun je aan de eind van de topic zien dat Heerder van ntce verkondigde dat het allemaal een grote grap is.
Ik snap niet dat mods gedogen dat dit subfora overspoeld wordt met ONZ-werkjes.
Oops, sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je gooit Duitser doodgeschoten op schoolplein dicht en verwijst naar het topic in NWS. Wat vol is. Reageert moeilijk daar, dus...
heee.. is dit een bug? in mijn originele post blijft de oude titel gehandhaafd... FF in RFD posten...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Damn...
General Slow Chat, deel XC
moet eigenlijk heten: General Slow Chat, deel XC
Niks meer. Die is op slot gegooid wegens verregaande op het bagger afstevende slowchatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
wat doe je met ons supertopic over zwemmen
mooi gezegd, ookal vond ik het best wel een serieus topicquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niks meer. Die is op slot gegooid wegens verregaande op het bagger afstevende slowchat
Wat snap je niet aan "er zijn al genoeg LL topics in Muziek"quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
Calhomo, verplaats m dan, ipv een slotje
Als er topics in GC worden geopend die in Onzin horen, maar dan dubbel blijken te zijn dan ruim ik die rotzooi van jullie wel even opquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
en sinds wanneer ben jij mod van ONZ?
lange posts kunnen nog steeds niet geedit worden !quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als er topics in GC worden geopend die in Onzin horen, maar dan dubbel blijken te zijn dan ruim ik die rotzooi van jullie wel even op
Dus als je me even duidelijk zegt waarom die ene fout is en die ander goed, dan heropen ik die ene wel. Ik zie namelijk geen verschil wat jij en anderen niet kunnen hersteleln
Mja daar kan ik ook weinig aan doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:43 schreef Bosbeetle het volgende:
lange posts kunnen nog steeds niet geedit worden !
Maakt niet uit, kan gebeuren. Ik maak er niet zo'n punt van hoorquote:en ik was me niet bewust dat hij in GC stond ... mijn excuses
we hadden het eerst even netjes in ONZ FB gezetquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja daar kan ik ook weinig aan doen.
Maar ik wist niet dat dat het probleem was en jullie daarom een nieuw topic hadden geopend
quote:Maakt niet uit, kan gebeuren. Ik maak er niet zo'n punt van hoor
Ja dat ga ik niet lezen als ik een topic in GC zie wat in Onzin hoortquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
we hadden het eerst even netjes in ONZ FB gezet
Leg maar eens uit waarom je die verf nodig hebt dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:04 schreef Omkron het volgende:
Uiterst moeilijk en kostbaar verwijderbaare verf..
je vergist je..
Maar waarom moet het dan duur zijn om te verwijderen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:09 schreef Omkron het volgende:
Omdat ik een muurschildering wil gaan maken.. op mijn eigen muur..
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:12 schreef Omkron het volgende:
Neuh.. dat was een typefout.. ik bedoelde dat de verf niet kostbaar moest zijn..
Mijn part-time spiegelbeeldquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:25 schreef shmoopy het volgende:
Deze collega denkt ook dat hij stoute plannen heeft, ja.
nopequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:57 schreef Toeps het volgende:
Kom op nou calvobbes, was dat nou echt nodig, dat Breezersites topic dicht te gooien?
Heb je geen gevoel voor humor of zo? Dat 'afzeiken' en 'nep-profielen maken' is allemaal niet zo serieus hoor.
Desnoods verplaats je hem naar onzin.
dan beoordeel je ze toch daarquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:00 schreef Toeps het volgende:
Flauw. Die mensen zetten zelf die foto's op zo'n sugababes site om beoordeeld te worden. Worden ze beoordeeld, is het niet goed.
Dat ik het geen "humor" vind om mensen af te gaan zeiken, wil nog niet zeggen dat ik helemaal geen humor heb...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:57 schreef Toeps het volgende:
Heb je geen gevoel voor humor of zo?
Dicht.quote:Op zondag 22 augustus 2004 09:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand het walgelijke topic De stelling van de eeuw even dichtgooien?
ik ben blij ?!?!? juist niet, hij is kapotquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ten eerste horen mobieltjes niet hier maar in DIG, en ten tweede is "Ik ben blij met me nieuwe foon" onvoldoende discussiewaardig. Dus vandaar.
Ah zo. Dan open je daarvoor een nieuw topic in DIGquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ben blij ?!?!? juist niet, hij is kapot![]()
ONZ? Dat forum waar je een ban hebt?quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:27 schreef EL_REY het volgende:
voorspel hier welke sporters binnenkort gaan stoppen!
zou iemand deze naar ONZ willen schoppen, ik heb het in het verkeerde subforum gepast!
Bedankt!
oke sorry!quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
ONZ? Dat forum waar je een ban hebt?
Dacht het niet.
Nog 1 zo'n actie en de ban wordt forumbreed
We gaan wel door op www.breezahforum.tkquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:00 schreef Toeps het volgende:
Flauw. Die mensen zetten zelf die foto's op zo'n sugababes site om beoordeeld te worden. Worden ze beoordeeld, is het niet goed.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:22 schreef harrie1 in dit topic het volgende:
yeps MODJEEEEEEEE
DEZE MAG SLUITEN
we nemen 1 topic
[FOTOTOPIC] Het grote Fok! stok spel door Nederland deel2
dankoewelles
Donequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:22 schreef EL_REY het volgende:
gelukkig mag ik morgen weer naar ONZ!
Ik ben er mee bezig, effe kijken wat we er mee doen, op slot gooien of op gaan ruimenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:59 schreef Roeni3 het volgende:
Mannelijke BrEeZaH varianten
Topic over Breezah-boys (ergo, BaCo-boys) mag wat mij betreft dicht (ik ben er de TS van). Iedereen is daar elkaar aan het doodflamen en tis gewoon niet leuk meer.
En we waren snel klaarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:09 schreef calvobbes het volgende:
Ik ben er mee bezig, effe kijken wat we er mee doen, op slot gooien of op gaan ruimen
Bedankt.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En we waren snel klaar
Zie de sluitreden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:13 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten?
Hoezo, ik wilde alleen even laten zien dat het niet logisch is om alleen het Oosten te beschuldigen, terwijl het Westen (met voornamelijk de VS) zelf ook niet vrijuit gaat. Mag het topic weer open dan, dan zal ik mij anders uitdrukken?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zie de sluitreden.
En je mag best een eigen mening hebben, maar als je zo gaat lopen provoceren en reacties uit gaat lokken, dan doe je dat maar lekker ergens anders.
Dat kun je best op een andere manier doen in een ander topic, er zijn er volgens mij al zat in POL e.d. .quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:20 schreef FuifDuif het volgende:
Hoezo, ik wilde alleen even laten zien dat het niet logisch is om alleen het Oosten te beschuldigen, terwijl het Westen (met voornamelijk de VS) zelf ook niet vrijuit gaat.
We peilen even de kansen aldaar, wordt vervolgdquote:Op woensdag 1 september 2004 19:20 schreef Moonah het volgende:
Heatwave, kun je hem in LIF zetten?
Tnx.
Wie doet er aan freerunning??
Transfer toegestaanquote:Op woensdag 1 september 2004 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We peilen even de kansen aldaar, wordt vervolgd
Ach, eigenlijk maakt het ook niet zo veel uit.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Transfer toegestaanstaat nu in LIF
In dat centrale topic zitten ook dartliefhebbers. En die spelen ook vast niet altijd het spelletje in de kroeg.quote:Op maandag 6 september 2004 00:34 schreef F1908 het volgende:
als ik in dat centrale topic deze vraag stel bereik ik geen mensen die wel eens online spelen maar niet geinteresseerd zijn in real life darten. dus open nou even dat topic, dankje
quote:Op maandag 6 september 2004 18:38 schreef F1908 het volgende:
Ik heb nu een dag en een nacht gewacht en nog steeds geen reactie, zet hem maar weer open
Of heb je nu ineens weer een ander argument om hem dicht te laten?
quote:Op maandag 6 september 2004 00:37 schreef calvobbes het volgende:
Als je echt geen reactie krijgt de komende tijd (paar dagen) mag je het wmb in een apart topic proberen.
Die andere 50% is misschien ook niet helemaal ontopic, maar ik heb er geen zin om van GC een forum te maken waar geen enkele offtopic opmerking kan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:00 schreef Snakey het volgende:
Hoi CalvobbesIk klaagde niet hoor, ik was alleen verbaasd dat je de helft van de off topic bagger weghaalde en 50% ervan laat staan.
Ik begrijp wat je gedaan hebt. Maar door de posts van Bayer en Vampier te laten staan laat je een deel van die kinderachtige ruzie staan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die andere 50% is misschien ook niet helemaal ontopic, maar ik heb er geen zin om van GC een forum te maken waar geen enkele offtopic opmerking kan.
Wat ik weggehaald heb was gewoon wat kinderachtig geruzie wat echt niks met het topic te maken had en het alleen maar verstoorde..
Ik heb toch echt veruit het meeste daarvan weggehaald. Staan nog maar 1 of 2 opmerkingen daarover.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:07 schreef Snakey het volgende:
Ik begrijp wat je gedaan hebt. Maar door de posts van Bayer en Vampier te laten staan laat je een deel van die kinderachtige ruzie staan.
Mja, maar een Bayer die Vampier aanvalt over zijn "ver-amerikanisering" en Vampier die zichzelf gaat verdedigen, ik zie de on topic niet helemaal. Met die twee posts is het (on) topic doodgemaakt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb toch echt veruit het meeste daarvan weggehaald. Staan nog maar 1 of 2 opmerkingen daarover.
En die zijn netjes geformuleerd en onderbouwd, dat moet toch wel kunnen?
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:17 schreef Snakey het volgende:
Met die twee posts is het (on) topic doodgemaakt.
Als dat zo was, dan was dit topic er niet eensquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:04 schreef F1908 het volgende:
Mods willen toch altijd gelijk hebben cq het laatste woord hebben.!
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:06 schreef F1908 het volgende:
Paar dagen zijn verstreken, dus heropenen graag.
Nee ik heb niks gevonden, daar heb je zelf voor gezorgd.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:13 schreef F1908 het volgende:
omg sjonge jonge, heb je toch weer wat gevonden om het niet te doen he
mafkees
Uit mn hoofd, nee. Maar ik zn site staat nog wel ergens in mn favo. Ik zal even zoekenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:24 schreef F1908 het volgende:
Klopt rob, maar die site was echt de beste, soortgelijke flash games van nu zijn gewoon bagger. Van glennie was het gewoon simpel, zonder overbodige onzin.
Weet jij niet zn emailadres uit zn hoofd, dan mail ik hem ff
En ondertussen vergeet je voor het gemak even dat jij geen geduld had en in Games ook een topic met die vraag hebt geopend en dat crossposten op het forum niet de bedoeling is.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:21 schreef F1908 het volgende:
vind je het heel gek, eerst beloven om het te heropenen als ik na een aantal dagen geen reactie krijg. dan krijg ik vervolgens geen reactie in dat dartstopic van je en dan je belofte niet nakomen, beetje jammer.
heel graagquote:Op donderdag 9 september 2004 13:25 schreef robh het volgende:
[..]
Uit mn hoofd, nee. Maar ik zn site staat nog wel ergens in mn favo. Ik zal even zoeken![]()
Bedankt kerel, ik hoop alleen dat deze nog werkt want zijn site was gehost bij dat enterprise en die site is zoals gezegt uit de lucht. Maargoed ik probeer het in ieder geval evenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:26 schreef robh het volgende:
rglennie@enterprise.net c'est ca
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:27 schreef F1908 het volgende:
Calvobbes sluit dat topic maar en haal mn reacties weg, dat vind je toch zo leuk
Geef de link maarquote:Op donderdag 9 september 2004 13:30 schreef robh het volgende:
Kom ik nu in het schouderklopjestopic ?![]()
Als moderator kun je soms beter gebruikers helpen dan op iedere slak zout te leggen en te gaan strooien met regeltjes. Rob geeft mij in dit topic bijvoorbeeld antwoord op een vraag uit een ander topic. Je kunt ook zeggen, ik geef alleen antwoord in dat andere topic want dat wat Rob zojuist deed mag niet. Dan krijg je echt zo'n status van politieagentje cq moraalridder over je. Kijk maar wat je ermee doetquote:Op donderdag 9 september 2004 13:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ik het zo leuk zou vinden om reacties weg te halen, dan had ik jouw gesprekje met robh ook al weggehaald
Stel je niet zo aan man...
Als ik zou gaan strooien met regeltjes, dan had ik robh zijn laatste reacties uit dit topic gewist omdat het offtopic zou zijn. En als ik echt zo graag via de regeltjes wil werken, dan had ik je ook niet de kans gegeven om in GC het topic te heropenen, maar het alleen in die vraag in het darts topic laten stellen. En dan had ik iemand van Games ook wel ingeseind dat jij dat topic had geopend. (waardoor het ook weer nutteloos werd om in GC dat topic te heropenen).quote:Op donderdag 9 september 2004 13:36 schreef F1908 het volgende:
Als moderator kun je soms beter gebruikers helpen dan op iedere slak zout te leggen en te gaan strooien met regeltjes.
bron? link?quote:En een kleine toevoeging: Als user kan het ook wel eens helpen om je niet (zeker niet meteen al) zo arrogant te gedragen als een topic op slot gaat.
quote:Op donderdag 9 september 2004 16:37 schreef F1908 het volgende:
nou moet je met voorbeelden komen ook.
quote:Op maandag 6 september 2004 00:34 schreef F1908 het volgende:
Webdarts R. Glennie
pff derde keer dan: even opnieuw openen alsjeblieft?
dit is webdarts, dus geen echt darts.
als ik in dat centrale topic deze vraag stel bereik ik geen mensen die wel eens online spelen maar niet geinteresseerd zijn in real life darten. dus open nou even dat topic, dankje
quote:Op maandag 6 september 2004 18:38 schreef F1908 het volgende:
Ik heb nu een dag en een nacht gewacht en nog steeds geen reactie, zet hem maar weer open
Of heb je nu ineens weer een ander argument om hem dicht te laten?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:04 schreef F1908 het volgende:
Waarom is dit topic gemaakt?
Mods willen toch altijd gelijk hebben cq het laatste woord hebben.!
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:06 schreef F1908 het volgende:
Paar dagen zijn verstreken, dus heropenen graag.
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:13 schreef F1908 het volgende:
omg sjonge jonge, heb je toch weer wat gevonden om het niet te doen he
mafkees
Geen idee.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:06 schreef Steve-O het volgende:
Waarom hoor ik al 3 uur lang...
waarom denken sommige mensen heel fok een ONZ forum is ?
doe is waarschuwing geven ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Geen idee.
Waarom zeg je dat er dan niet bijquote:Op maandag 13 september 2004 18:13 schreef BaggerUser het volgende:
ja maar calvobbes daar heb ik dus gekeken en ik snap het tabelletje niet daarom vraag ik het juist..
staatsloterij alle cyfers goed niet de letters
...
Dank je welquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:49 schreef calvobbes het volgende:
Done
Ik zie anders geen serieuse reacties staan eigenlijk.quote:Op maandag 20 september 2004 21:35 schreef BlueEyed het volgende:
Waarom hier een slotje; Stop jij voor lifters?
De kick was echt niet zo vaag, het bagger gehalte van de reactie's viel reuze mee (en anders zijn ze altijd nog te MODereren) en de vraagstelling op zich is imo best interessant.
Ik begrijp dat topic dondersgoed. En dat heeft niks met de situatie in Irak te maken en of en hoe we daar millitairen heen moeten sturen. Een kleine offtopic discussie kan best wel, maar als het uitgebreid gaat worden én er ook nog eens kinderachtig geflamed word en daarmee de originele discussie word verpest, dan heb ik daar wat meer moeite mee.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:46 schreef Snakey het volgende:
Nou, zo dan maar. Jij hebt nog nooit een topic begrepen dus begrijp ik helemaal niet waarom iemand het in zijn botte hoofd gekregen heeft jou mod te maken.
De vraag is alleen maar of je wat minder naar jezelf kan luisteren en wat meer naar die van anderenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:49 schreef calvobbes het volgende:
uit Wat is het ergste dat je ooit hebt gezien op Internet?
[..]
Ik begrijp dat topic dondersgoed. En dat heeft niks met de situatie in Irak te maken en of en hoe we daar millitairen heen moeten sturen. Een kleine offtopic discussie kan best wel, maar als het uitgebreid gaat worden én er ook nog eens kinderachtig geflamed word en daarmee de originele discussie word verpest, dan heb ik daar wat meer moeite mee.
Ik luister ook naar anderen. Naar een FA bijvoorbeeld die vind dat ik terecht en goed heb "ingegrepen".quote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef Snakey het volgende:
De vraag is alleen maar of je wat minder naar jezelf kan luisteren en wat meer naar die van anderen :')
Je snapt het echt niet he?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik luister ook naar anderen. Naar een FA bijvoorbeeld die vind dat ik terecht en goed heb "ingegrepen".
Misschien moet jij eens naar anderen luisteren
Niet echt, ik zie niet in wat er zo erg aan is om de ene discussie leuk te houden, door te verzoeken een andere discussie ergens anders te laten plaatsvinden.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:00 schreef Snakey het volgende:
Je snapt het echt niet he?
Ik denk dat we elkaar helemaal niet begrijpenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:02 schreef calvobbes het volgende:
Snap jij mij wel?
Goed gedaan jochiequote:Op woensdag 22 september 2004 22:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik luister ook naar anderen. Naar een FA bijvoorbeeld die vind dat ik terecht en goed heb "ingegrepen".
Onzin is geen dump forum.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:36 schreef Arcee het volgende:
Hazes niet populair bij zwart
Verhuis 'm dan naar Onzin.
Als jij normaal post blijft ik van jou posts af.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:47 schreef Markster het volgende:
Calvobbes, blijf met je tengels van mijn posts af
Ik bagger niet, die gozer wil geluiden van Hitler. Nou die zie je (hoor je ) toch cker op discovery channel !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:48 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als jij normaal post blijft ik van jou posts af.
Maar als jij gaat baggeren in GC, en zeker als dat topic word verplaatst naar een ander forum, dan ruim ik dat gebagger op.
Als jij er nog bij had gezet wanneer er een Hitler docu op discovery channel zou komen had het nog enig nut geweest, maar nu was het een behoorlijk nutteloze post.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:49 schreef Markster het volgende:
Ik bagger niet, die gozer wil geluiden van Hitler. Nou die zie je (hoor je ) toch cker op discovery channel!
Volgens mijn gids niet dudequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:56 schreef Markster het volgende:
Dude op discovery is er elke dag Hitler op tv !
Volgens mij was die samenwerking meer geluk dan wijsheid!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:17 schreef HeatWave het volgende:
*kuch*
Als jij even MIJN post erboven leest.
Over het aandacht vragen buiten POL zie ik je punt, maar argumenten die je aandraagt absoluut niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:29 schreef HeatWave het volgende:
Sja D.Rose maar als alle mensen uit alle fora in GC ff aandacht voor hun topic gaan vragen, waar gaat het dan heen? Het was slechts 1 argument voor het slotje, dit is er dus nog 1.
Sorry.
Jij zei dat wanneer GC posters meestemmen de uitslag waarschijnlijk onbetrouwbaar zou zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:36 schreef HeatWave het volgende:
Dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat de mensen die geinteresseerd zijn in POL daar vast al zitten, niet dat GC posters dat per definitie niet zijn. Je trekt het in het negatieve op een totaal andere manier dan ik bedoel. Ik onderschat helemaal niemand.
Dan zijn we het niet eens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:45 schreef HeatWave het volgende:
Blijft een geval van interpretatie, wil ik best met je overeenkomen dat we het niet eens zijn. Maar het feit is dat het slotje mijns inziens terecht is.
Als die kick vorig jaar rond de 25 oktober gedaan was wel jah.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:37 schreef Shagya het volgende:
Welke langstgeregistreerde user heeft nog nooit...
Was die kick niet on topic.![]()
Jammer 't was een echte winnaar.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als die kick vorig jaar rond de 25 oktober gedaan was wel jah.
Bijna een jaar later een topic zo omhoog kicken is niet ontopic
Het zou dan wel leuk zijn als je ook de posts waarin het gequoote wordt zou aanpassen en de (even onsmakelijke) reacties erop zou verwijderen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:14 schreef calvobbes het volgende:
Ik ga eens even kijken
Dan ben ik die vergeten. Heb er wel een paar aangepast....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:00 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Het zou dan wel leuk zijn als je ook de posts waarin het gequoote wordt zou aanpassen en de (even onsmakelijke) reacties erop zou verwijderen.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar iig ik zit daar niet zo op te wachten. Eén topic over Nijmegen kan nog wel maar dan willen de mensen uit Amsterdam ook zo'n topic. En daarna de mensen uit Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Leiden, Appingendam, Apeldoorn, Zwolle, Maastricht, Heerlen, Leeuwarden (en ga zo nog maar 10tallen plaatsen door) ook zo'n topic.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:52 schreef Posdnous het volgende:
Ik vind het wel prettig een topic te hebben waar ik zo af en toe iets kan vragen met betrekking tot Nijmegen en met mij meer mensen geloof ik.
Gezien de hoeveelheid reacties in de slowchat van POL: [POL-SC #456] Blaatquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
Fantopic van Gneis van de Frontpage
Welk subforum dan?
Fok! is niet bedoeld om andere mensen af te zeiken omdat ze een andere mening hebben of die anders uiten dan jij zou doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:43 schreef pberends het volgende:
Lijkt me het dat ie weer open mag... genoeg discussiemateriaal.
Het is een 100% fantopic, in de POL-SC is iedereen ook fan van hem. Iedereen loopt hem altijd af te zeiken op de frontpage, ik wilde hem eens van een andere kant belichten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Fok! is niet bedoeld om andere mensen af te zeiken omdat ze een andere mening hebben of die anders uiten dan jij zou doen
Slotje blijft dus staan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is een 100% fantopic, in de POL-SC is iedereen ook fan van hem. Iedereen loopt hem altijd af te zeiken op de frontpage, ik wilde hem eens van een andere kant belichten.
Ja, mag die weer open?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ik ben het met hem eens, dus.
fan/naamtopicsquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, mag die weer open?
Ik wil ook wel meer van die Gneis zien, hij heeft heeft die pluim verdiend. Wat is dat nou voor moderatie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, mag die weer open?
Er zijn tig fantopics van users, die gewoon open zijn. Als het over een mod was mocht het zeker wel. Erg foute moderatie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
fan/naamtopics
nee dus
Wat mij betreft liever gisteren dan vandaag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, mag die weer open?
daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zijn tig fantopics van users, die gewoon open zijn. Als het over een mod was mocht het zeker wel. Erg foute moderatie.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:33 schreef pberends het volgende:
Zelfs retecool besteed aandacht aan deze user: http://retecool.com/comments.php?id=3994_0_1_0_C
Fan/naamtopics?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:38 schreef pberends het volgende:
Nu de mods nog overtuigen... maarja ze reageren niet echt.
Kun je 'm dan verplaatsen naar ONZ en weer open maken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fan/naamtopics?
Psst.... daar hebben we ONZ voor
Wat is het danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals al meerdere keren aangegeven: ONZ is geen dumpbak. Daar opnieuw beginnen kan natuurlijk altijd
Ik zie het verschil niet, alleen dat er twee topics geopend worden. Echt schijnheilig beleid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals al meerdere keren aangegeven: ONZ is geen dumpbak. Daar opnieuw beginnen kan natuurlijk altijd
Ja man, als Gneis nou een eigen pagina had ofzo.. Dit is gewoon discriminatie. Ik bedoel, hoe overtuig je een mod nou van je goede bedoelingen enzo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, alleen dat er twee topics geopend worden. Echt schijnheilig beleid.
Ja sorry dat ik een sociaal leven heb en niet 24/7 naar jouw gezever kan luisterenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:48 schreef pberends het volgende:
Ja, topics sluiten doet calvobbes wel in 1 seconde, maar reageren in de moderatietopic duurt uren.
Ik maak mij meer zorgen om de gebruiker met de naam 'Obsessive'. Die bewust mijn serieus bedoelde onderwerp probeert te verpesten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:04 schreef RonaldV het volgende:
Zouden jullie even willen kijken naar Iemand onopgemerkt achtervolgen. en de post geschiedenis van de TS?
Kijk eens naar jezelf, troller:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:45 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Ik maak mij meer zorgen om de gebruiker met de naam 'Obsessive'. Die bewust mijn serieus bedoelde onderwerp probeert te verpesten.
Toevoeging: Klaarblijkelijk was het nodig om mijn topic te sluiten. Mede door het tijdstip en het feit dat ik toch enige bevredigende reacties heb gekregen leg ik me hier bij neer.
Alle reacties c.q. posts van jou zijn dusver provocaties geweest.quote:Mijn ex. Mag niet meer bij haar in de buurt komen. Frustrerend. Krijg je nog wel.
Nee. Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:00 schreef Xebrozius het volgende:
Alle reacties c.q. posts van jou zijn dusver provocaties geweest..
Gast, je zit op een forum. Iedereen heeft hier het recht zich er mee te bemoeien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:07 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet waar.
Verder zie ik niet wat jij hiermee te maken hebt. En wat jou het recht geeft je hiermee te bemoeien. Maar afijn. Daar weet jij waarschijnlijk zelf het antwoord wel op. Ik vind het in ieder geval niet de moeite waard om hier verder woorden aan vuil te maken. Vreemd. Het is net alsof anderen zich drukker maken om deze kwestie dan ikzelf.
Dan moet je zoiets maar niet op een openbaar forum posten. Dan kan iedereen zich er mee bemoeien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:07 schreef STENTOR het volgende:
Verder zie ik niet wat jij hiermee te maken hebt. En wat jou het recht geeft je hiermee te bemoeien.
Het is helder. Dank.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan moet je zoiets maar niet op een openbaar forum posten. Dan kan iedereen zich er mee bemoeien.
En waarom iedereen zich zo druk maakt? Ik denk omdat jij de indruk wekt iemand / jouw ex te willen gaan stalken. En je doet ook geen moeite die indruk weg te nemen.
En gelukkig vinden veel mensen in Nederland dat een zeer kwalijke zaak en laten dat merken ook.
Als er geen discussie mogelijk was, dan had ik dat al wel meteen gezegd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Er is hier al geen discussie meer mogelijk.
quote:Zoek het maar lekker zelf uit
Wees dan geen mod, lulhannes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik een sociaal leven heb en niet 24/7 naar jouw gezever kan luisteren
Hij hapt nooit naar de baas.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Wees dan geen mod, lulhannes.
Dan worden het dus allebei "éénrichting" topics.quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:31 schreef Lolalala het volgende:
Calvobbes ik vond [centraal] Wens hier BETERSCHAP! dit toch echt een ander topic.
In dit topic Wie is er nu ziek en/of gruwelijk verkouden meld je je als je ziek bent, de zieke zelf dus.
Wat is daar kinderachtig aan? Is een topic vol met mensen die zeggen hoeveel fooi ze geven aan een pizzakoerier.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:53 schreef Eightball het volgende:
Kinderachtig, om iemand met een topic terug te verwijzen naar een topic met als laatste reactie 5 september...
Ja, nou en?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:01 schreef calvobbes het volgende:
Moet die discussie elke maand opnieuw gevoerd worden ofzo?
Nee, nou en.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:02 schreef Eightball het volgende:
Ja, nou en?
De search werkt perfect. Ik had dat topic binnen één minuut gevondenquote:De search werkt trouwens briljant.
Ja, en wat treft het jou nou? Gewoon effe een topicje over de koerier die zo komt?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:03 schreef calvobbes het volgende:
Nee, nou en.
Bij jou dan. Bij mij komen er topics van ruim een jaar geleden boven.quote:De search werkt perfect. Ik had dat topic binnen één minuut gevonden
Het treft mij dat het niet nodig om nog eens over zoiets te gaan praten als er nog een recent topic is waar al PRECIES hetzelfde is besproken.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:08 schreef Eightball het volgende:
Ja, en wat treft het jou nou? Gewoon effe een topicje over de koerier die zo komt?
Ik ben heel erg soepel. Dat er een keer een topic van jou op slot gaat wil nog niet zeggen dat niks kan in GC...quote:Probeer eens wat soepeler te zijn.
Er is nog nooit een topic van mij op slot gegaan Jan Doedel.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:11 schreef calvobbes het volgende:
Dat er een keer een topic van jou op slot gaat wil nog niet zeggen dat niks kan in GC...
Goh, misschien zijn we dan toch wel soepelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:14 schreef Eightball het volgende:
Er is nog nooit een topic van mij op slot gegaan Jan Doedel.
Calvobbes?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Goh, misschien zijn we dan toch wel soepel :')
Nee.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:25 schreef Snakey het volgende:
Kun
Je reageerd echter alleen maar op wat jou uitkomt en waar je een zogenaamd antwoord op hebt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee.
Ik zou niet weten waarom ik alles moet gaan quoten als ik maar op een klein deel echt reageer...
Nee. Ik reageer alleen op dingen waar een reactie nodig of passend is.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:31 schreef Snakey het volgende:
Je reageerd echter alleen maar op wat jou uitkomt en waar je een zogenaamd antwoord op hebt.![]()
Dat begrijp ik maar je haalt 9 van de 10 keer de essentie uit een reactie en reageert op het deel wat totaal niet toedoet, maar jou wel uitkomt.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee. Ik reageer alleen op dingen waar een reactie nodig of passend is.
Ik ben toch niet verplicht om op alles te reageren
Ik zie dan ook het nut niet in om dan alles te gaan quoten...
Als het goed is heb je mail, deze discussie hoort niet in dit topic thuis. Paar posts kan, maar dit gaat zo wel een beetje lang duren.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:52 schreef Snakey het volgende:
Dat begrijp ik maar je haalt 9 van de 10 keer de essentie uit een reactie en reageert op het deel wat totaal niet toedoet, maar jou wel uitkomt.
Welk adres heb je het gestuurd?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als het goed is heb je mail, deze discussie hoort niet in dit topic thuis. Paar posts kan, maar dit gaat zo wel een beetje lang duren.
Je MSN adres zoals in je profiel staat.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:50 schreef Snakey het volgende:
Welk adres heb je het gestuurd?
Got itquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:54 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je MSN adres zoals in je profiel staat.
D.Rose, verzin eens een leukere titel en openingspost voor het slowchat topic en laat het niet (weer) een inhoudsloze reeks worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:41 schreef D.Rose het volgende:
Lucille, ga iemand anders vervelen
een leukere titelquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
D.Rose, verzin eens een leukere titel en openingspost voor het slowchat topic en laat het niet (weer) een inhoudsloze reeks worden.
Iets meer nadenken over de titel en openingspost doet echt geen pijn hoor.
cv vindt je saaiquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een leukere titel
sinds wanneer moeten we leuke titels verzinnen?
Er moet GCSC in staan, dan is het toch voldoende.
Alsof de TT en OP staan voor wat er rest van het topic brengt.
ach, ik weet wie het zegtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
cv vindt je saai
Niks moet. Maar het zou wel leuk zijn als er wat meer moeite in die posts word gestoken en het niet "hoe open ik zo snel mogelijk een nieuw topic om zoveel mogelijk posts te gaan halen" topics gaan worden.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:24 schreef D.Rose het volgende:
een leukere titel
sinds wanneer moeten we leuke titels verzinnen?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niks moet. Maar het zou wel leuk zijn als er wat meer moeite in die posts word gestoken en het niet "hoe open ik zo snel mogelijk een nieuw topic om zoveel mogelijk posts te gaan halen" topics gaan worden.
Dan kan dat halve minutje om een leuke topictitel te verzinnen ook nog wel bij...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:19 schreef D.Rose het volgende:
Enige reden waarom ik het niet deed was omdat het vorige al ff dicht was
zoals ik al zei kan het wel, wist alleen niet dat het verwacht werd.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan kan dat halve minutje om een leuke topictitel te verzinnen ook nog wel bij...
En de vorige topics heette niet allemaal GSCSGSCSGSCSGSCSGSCSGSCS die hadden nog wel enigzins titels waar langer dan 5 seconden is nagedacht....
Er is haast bij.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:22 schreef STENTOR het volgende:
Ik heb gisteren een topic geopend voor mijn neefje. Waar is deze gebleven?
geen idee, welk topic? Titel? Al op je eigen naam geklikt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:16 schreef STENTOR het volgende:
[..]
Er is haast bij.
Wellicht kijk ik niet goed. Het heette "uitlevering?" en ging over landen die geen uitleveringsverdrag hadden met Nederland betreffende criminelen. Toen ik vanmiddag wou kijken of er nog reacties bij waren gekomen kon ik het nergens meer vinden. Ik vind dat vreemd.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, welk topic? Titel? Al op je eigen naam geklikt?
Ik stel je hulp zeer op prijs.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het ook niet.
Ik tik hem even naar FB.
Hoeft niet ik heb al gekeken en er staat geen topic bij van hem wat hij zegt dattie heeft geopendquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:25 schreef HeatWave het volgende:.
Anyway, ik denk dat het FB materiaal is, open even een apart topic in FB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |