Ey collegaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:30 schreef Foxxy het volgende:
Ik ben postbode!
wat verdien je per uur als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ey collega
ongeveer 7,50 euro per uur (ben 20) bij de AH verdiende ik 6 euro (had toen al 4 jaar daar gewerkt) Dus TPG betaald naar verhouding echt wel topquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
wat verdien je per uur als ik vragen mag?
Bruto of netto, daar zit nogal een verschil tussen.... Bruto is het weinig, netto veel....quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ongeveer 7,50 euro per uur (ben 20) bij de AH verdiende ik 6 euro (had toen al 4 jaar daar gewerkt) Dus TPG betaald naar verhouding echt wel top![]()
Brutoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:11 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Bruto of netto, daar zit nogal een verschil tussen.... Bruto is het weinig, netto veel....
meet door?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik meet sensoren door in een soort van stofvrije batcave sinds vanmorgen! En ik mag dit 6 weken lang gaan doen! Dus ikga mij dit weekend een mp3speler aanschaffen, want ik zit daar ook in mn eentje, verder wel relaxed werk, Al is veel me nog onduidelijk en is de vrouw die mij een halve dag heeft ingewerkt nu dus op vakantie. Maar goed ik knijp in mn handjes met deze baan! Precies voor de periode dat ik nog beschikbaar was en hoera hoera gewoon fulltime met zelf in te vullen werktijden!! Vaaaaaaaariabele werktijden roeleren!
O ja en ikverdien geloof ik iets van 8,73. Wel weinig voor mijn doen, maar ach 40 uur per week, maakt toch een aardig bedrag!
Ik 5,22 bruto. Maar goed, altijd nog meer dan dat ik bij de Hema verdiende!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bruto![]()
Gezien de strekking van dit topic denk ik het niet.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:56 schreef Adelante het volgende:
uhm... is dit jouw vaste baan?
Nee nee!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:56 schreef Adelante het volgende:
uhm... is dit jouw vaste baan?
6,12 is niet verkeerd meid.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:00 schreef Mandytjuhhh het volgende:
ik werk in de vakantie meestal 30 uur per week, ik verdien 6,12 en ben 18 jaar ( ik werk achter de kassa bij de jumbo
va·kan·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:58 schreef Herkauwer het volgende:
Vakantie.... je weet ook wat dat woord betekent?
goed bezig Klootzakquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:06 schreef Kwootzak het volgende:
Ik en vriend van mij tegen de 50 uur aan... We werken bij de Hoogvliet. De vakantieplanning was een beetje mislukt. Doet nu even zeer, maar straks een 4 cijferig salaris is niet vervelend.
bij welke jumbo?quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:00 schreef Mandytjuhhh het volgende:
ik werk in de vakantie meestal 30 uur per week, ik verdien 6,12 en ben 18 jaar ( ik werk achter de kassa bij de jumbo
idd, 't is niet voor nix vakantiequote:Op maandag 2 augustus 2004 00:16 schreef pekel het volgende:
0.
Ik verdien ook liever wat minder als het werk zelf leuker is. Ik heb zelf ook op een kantoor gewerkt waar ik op zich heel goed verdiende maar het was er gewoon kut. :Squote:Op maandag 2 augustus 2004 08:04 schreef PeterRabbit het volgende:Zou ook fulltime kunnen werken in het ziekenhuis en het dubbele verdienen, maar die dagtochtjes doe ik omdat ik het hartstikke leuk vind.
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:21 schreef Ha_pper het volgende:
ik ben m'n vakantiebaantje op het moment dus goed zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |