quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aha, ik kon hem al niet vinden![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:43 schreef woeeiiii het volgende:
Ja wie gaat nou op flyers klikken, doe gewoon Fok Biljetten spel ofzo iets wat er op lijkt
Zo is ie goed.quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:43 schreef BaggerUser het volgende:
dus:
Schrijf fok.nl + username op al je euro briefjes deel 2 ?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, jongens!! Ik weet nog een leuke:
tja helaas kan je niet je username aan het pinnen toevoegenquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:59 schreef MSXUser het volgende:
De eerste 10 euro is de deur uit
(betaal bijna nooit contant, alleen met pin)
Dat is zo ja. Komende tijd toch maar weer eens wat extra geld uit de muur trekken.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:09 schreef BaggerUser het volgende:
tja helaas kan je niet je username aan het pinnen toevoegen
quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:32 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat is zo ja. Komende tijd toch maar weer eens wat extra geld uit de muur trekken.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat toch al mislukt is ....quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:47 schreef Praag het volgende:
als we zo doorgaan dan mislukt de herinvoering van de chipknip.
iedereen gaat dan weer contant betalen.
ja altijd als iemand wilt pinnen die gene sago aankijken kost me namelijk weer meer moeitequote:Op dinsdag 14 september 2004 22:56 schreef casper_2002 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat toch al mislukt is ....![]()
![]()
achja het plaatje blijft gewoonquote:Op woensdag 15 september 2004 00:19 schreef djkoelkast het volgende:
jammer van de nieuwe titel
maargoed alles voor de kijkcijfers he
ik heb helaas nog geen briefgeld verder gezien...
* Praag schopt calvobbes het topic uit. Kssssst.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:42 schreef calvobbes het volgende:
NIet om jullie te ontmoedigen ofzo hoor, maar ik heb ook wel eens eens zooi bankbiljetten beschreven met een link naar Eurobilltracker. Daar heb ik nooi wat van teruggezien
Dus er moeten denk ik heeeeeeeeeeeeel er veel biljetten met jouw naam in de omloop gaan voordat je er wat van vind
ongetwijfeld ja... maar des te groter is de kick als je een biljet vindt van een andere Fok!ker of één van je eigen biljetten bij een ander...quote:Op woensdag 15 september 2004 00:42 schreef calvobbes het volgende:
Dus er moeten denk ik heeeeeeeeeeeeel er veel biljetten met jouw naam in de omloop gaan voordat je er wat van vind
quote:Op woensdag 15 september 2004 00:45 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ongetwijfeld ja... maar des te groter is de kick als je een biljet vindt van een andere Fok!ker of één van je eigen biljetten bij een ander...
quote:Op woensdag 15 september 2004 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
...als het een beetje uit de hand begint te lopen?
damn... da's ook weer waar... nja, dan maar hopen dat het een granny met inet-aansluiting (en Fok!-connectie) isquote:Op woensdag 15 september 2004 00:52 schreef Praag het volgende:
[..]
Tenzij ze bij een oud omaatje in de spaarsok verdwijnen.
imo is dit topic al meer dan lang uit de hand gelopenquote:Op woensdag 15 september 2004 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waar gaan we eigenlijk melden of je een biljet van iemand gevonden hebt? Hier? Of toch maar een apart topic openen als het een beetje uit de hand begint te lopen?
Maar die zal ze nooit in omloop brengen.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:04 schreef Praag het volgende:
Vraag aan Dagobert Duck of 'ie ook meedoet. Die is alleen al met taggen 3 jaar bezig.
ik wou dat ook al zgegenquote:Op woensdag 15 september 2004 08:34 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Maar die zal ze nooit in omloop brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |