Pardon?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:33 schreef martinuhhh het volgende:
:') utfs!
wat betekend dat ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:33 schreef martinuhhh het volgende:utfs!
ik met hetzelfde GSUSSINDUSTRIES shirtquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:35 schreef Logitik het volgende:
[..]
wat betekend dat ?
Als we het toch over mannelijke kudde-vorming hebben;
Ik moet altijd best lachen als ik een paar jongens zie met hetzelfde G-star shirt aanzijn dat niet de BrEezAh-jongens ?
*Somebody shoot me.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:43 schreef CrashOne het volgende:
http://www.superdudes.nl/
Utfs betekend [Use the fucking search]quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:35 schreef Logitik het volgende:
Utfs
wat betekend dat ?
Dit betekend dat er al een dergelijk topic loopt: Bestaan er ook BrEeZah-BoYs ???quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:54 schreef blackie007 het volgende:
[..]
Utfs betekend [Use the fucking search]
Dat heb ik idd al gezien en heb mn excuses ook al aangebodenquote:Op maandag 16 augustus 2004 16:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dit betekend dat er al een dergelijk topic loopt: Bestaan er ook BrEeZah-BoYs ???
Use The Fucking Searchquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:35 schreef Logitik het volgende:
[..]
wat betekend dat ?
Als we het toch over mannelijke kudde-vorming hebben;
Ik moet altijd best lachen als ik een paar jongens zie met hetzelfde G-star shirt aanzijn dat niet de BrEezAh-jongens ?
die andere is al toe. staat in slowchat archiefquote:Op maandag 16 augustus 2004 16:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat heb ik idd al gezien en heb mn excuses ook al aangeboden. Wat mij betreft mag deze dus dicht.
(Hoewel dat andere topic zo oud is dat ik me afvraag of we niet gewoon in deze door mogen gaan.)
vertaling, iemand?quote:How MucH Wie MaTcHCcJ??
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:35 schreef Tiemie het volgende:
Bacoboys
en ja hoor ik heb ook een mat in me nekquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:51 schreef Poogie het volgende:
nieuwste kenmerken:
Matjes in hun nek
Zo'n ouderwetse pet schuin en omhoog gestoken, bijna los bovenop de kop hangend en er bij het zachtste windje al vanaf vliegt
Van die zweetbandjes om hun armen
Het is maar net of je je aangesproken voelt heh.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:55 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
en ja hoor ik heb ook een mat in me nek
en zon pet schuin omhoog vind ik ook wel vet
maar zweetbandjes daar integen zijn dan weer fout
dus ik ben geen 'echte' brEez4h bOy
Wie..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 03:18 schreef Apekoek het volgende:
waar maken jullie je eigelijk druk om?
Zijn dat niet gewoon Hagenezen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:51 schreef Poogie het volgende:
Matjes in hun nek
eensquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:29 schreef NiekieW. het volgende:
ik vind dit een beetje dom topic hoor.
breezah boys ^o)
ik draag ook allemaal merkkleding ook wel gsus g-star nudie von dutch enzo ? ben ik zeker ook een breezah boy ik drink met uitgaan meestal bier maar soms ook wel eens een lekker mixje ?
ben ik nu een breezah boy ?
en in wat voor kleren lopen jullie dan ? in van die losse flodder t-shirts waar de mouwen tot over je elleboog komen ? nee dat ziet er leuk uit :S.
iddquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:29 schreef NiekieW. het volgende:
breezah boys ^o)
ik draag ook allemaal merkkleding ook wel gsus g-star nudie von dutch enzo ? ben ik zeker ook een breezah boy ik drink met uitgaan meestal bier maar soms ook wel eens een lekker mixje ?
en in wat voor kleren lopen jullie dan ? in van die losse flodder t-shirts waar de mouwen tot over je elleboog komen ? nee dat ziet er leuk uit :S.
Als ik dat zo lees ben jij ook een BrEeZaHbOy...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:48 schreef Skv het volgende:
Ik ben een BrEeZaHbOy als ik dit zo lees.
Drink alleen altijd bier.
hahahahahhahahahahaahahahahquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:55 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
idd![]()
mensen die hier serieus op reageren hebben echt nix te doen en zijn vast allemaal gabbers of gothics ofzo hahahahahahahha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfverkoren toegeefpostquote:Op woensdag 18 augustus 2004 02:29 schreef NiekieW. het volgende:
breezah boys ^o)
ga lekker op de grond in de stad zitten met je witgeschminkte gezicht + bij je ogen zwart verfenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Zelfverkoren toegeefpost
-stel je voor zeg, dat we commentaar hebben op de breezahmode, ...belachelijk!![]()
![]()
![]()
O god, heb je die merkjesdwaas ook weer, moest jij niet naar mysterieland ofzo, kuddeschaapje?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:12 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ga lekker op de grond in de stad zitten met je witgeschminkte gezicht + bij je ogen zwart verfen![]()
![]()
Je schrijft het trouwens verkeerd:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:12 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ga lekker op de grond in de stad zitten met je witgeschminkte gezicht + bij je ogen zwart verfen![]()
![]()
Nee eigelijk niet, en btw jij bent hier de meeloper, "MIJNOPDEGRONDZITVRIENDEN" hebben allemaal van die mooie lange jassen en die kistenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
O god, heb je die merkjesdwaas ook weer, moest jij niet naar mysterieland ofzo, kuddeschaapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |