quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:24 schreef RonaldV het volgende:
Welke ##**$@## heeft mijn handdoek gejat?
Ik wil m trug, en wel NU!
meer geschiedkundigquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:24 schreef Jumparound het volgende:
Vet, een theologische discussie in GC/SC![]()
![]()
Ah, ja ik was net aan het douchen, dus die handoek was niet voor mij?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
O Gurlie??? Ronald wil even met je praten...![]()
Ik vond het wel leuk eigenlijk....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:25 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
meer geschiedkundig
maar ik houd al op
Okay... Ik ben een beetje dom...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
ja
nee dat merkte je toch wel aan al die hard geworden vlekken erinquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ah, ja ik was net aan het douchen, dus die handoek was niet voor mij?![]()
Nee, ga door ga door ga door GA DOOR!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:25 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
meer geschiedkundig
maar ik houd al op
hey mensen lekker weertje hey
Hmmm.. Gurlie?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
O Gurlie??? Ronald wil even met je praten...![]()
Gadverquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:26 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
nee dat merkte je toch wel aan al die hard geworden vlekken erin
Nee, daar sloeg het niet op. Hij wil weten hoe het met je gaat. En wat er in je omgaat....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ah, ja ik was net aan het douchen, dus die handoek was niet voor mij?![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, daar sloeg het niet op. Hij wil weten hoe het met je gaat. En wat er in je omgaat....
ach....moet je eens bier in mij gieten, ik krijg zelfs jehova's om als ik wilquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk eigenlijk....
DJ_Koster voelde zich altijd zeer verantwoordelijk voor de Nachtbar reeks. Hij las ze ook allemaal, stuk voor stuk terug...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Uit de context begrijp ik dat kosteren teruglezen is?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hmmm.. Gurlie?
Mind in 1st gear... OMG!!
Dude!KRENG!
Vroeg hij dat? Waar dan? Mis ik weer iets?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, daar sloeg het niet op. Hij wil weten hoe het met je gaat. En wat er in je omgaat....
En jij leest nooit terug????quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
DJ_Koster voelde zich altijd zeer verantwoordelijk voor de Nachtbar reeks. Hij las ze ook allemaal, stuk voor stuk terug...
Dus toen bedacht ik het woord kosteren.. secuur teruglezen van oninteressant gezwets
Whehehe, (mn geloof wat doe je?!?)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:28 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ach....moet je eens bier in mij gieten, ik krijg zelfs jehova's om als ik wil
wehehehehe...een keer een stel binnen gelaten en een discussie over evolutie met ze gevoerd
ze zijn nog twee keer teruggeweest, en de laatste keer waren ze er in ieder geval van overtuigd dat als er een antichrist op aarde rondloopt, ik een goede kanshebber ben
Hee, dat wist ik niet...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:23 schreef TheDeadGuy het volgende:
heb je het verhaal ook gelezen,
gaaf man, die legers in de hemel die vormen op een gegeven moment de vorm van een halve maan....1 grote propagandistische verwijzing naar de islam
croissonts trouwens ook, feestbroodjes ter ere van de overwinning op de halve maan strijders
Waarom zou je dat uberhaupt eigenlijk doen, je gaat toch weg om niet op fok te zijn, dus waarom wel weer gaan lezen wat er gezegd is als je er niet bent, dat doe je in een echt gesprek toch ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
DJ_Koster voelde zich altijd zeer verantwoordelijk voor de Nachtbar reeks. Hij las ze ook allemaal, stuk voor stuk terug...
Dus toen bedacht ik het woord kosteren.. secuur teruglezen van oninteressant gezwets
nog nietsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Whehehe, (mn geloof wat doe je?!?)
<afleidingsmanoeuvre>quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vroeg hij dat? Waar dan? Mis ik weer iets?
ik zal nog eens leuk doen
Je hebt duidelijk niet gekosterd. Maar goed, begin gewoon even een gesprekje met hem. Hij heeft belangstelling voor je gevoelsleven, je diepste angsten, je verdietjes en gelukkige momenten. toe maar... ga maar even naar hem toe...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:30 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vroeg hij dat? Waar dan? Mis ik weer iets?
ik zal nog eens leuk doen
Het aanwijzen van een zondebok is in feite een verkapte ontkenning van eigen onzekerhedenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:31 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
nog niets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |