Ik zou m ophangen op mn kamerquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:37 schreef p-etr-a het volgende:
Op zich een leuk idee, maar ik denk dat het niet werkt omdat mensen de fokstok zouden gaan pakken en deze in hun tuin zetten ofzo, en niet naar een nieuwe plaats brengen. Vroeg of laat.
Misschien een ideetje dat de legger van de stok na 5 dagen gaat kijken als de stok er nog ligt?quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als een zwerver ermee vandoor gaat ofzo?
Dan gaat het spel niet snel genoeg.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien een ideetje dat de legger van de stok na 5 dagen gaat kijken als de stok er nog ligt?
3 dagen dan?quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan gaat het spel niet snel genoeg.
Daarom lijkt 't me slim dat er een deadline komt van 3 dagen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zou 'em voordat ik op vakantie naar een ver land ga, ophalen en meenemen en in een uithoek van dat land ophangen
En dan wachten tot iemand hem vindt
We moeten een fok spel met veel aktie en geweld. Bijv. soort van een manhunt/the running man.. Om diegene te herkennen zijn er Fok shirts (vooral handig na die 5 meeting) en iedereen mag meedoen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:52 schreef pekel het volgende:
[..]
Misschien een ideetje dat de legger van de stok na 5 dagen gaat kijken als de stok er nog ligt?
Eigenlijk zou iemand als Yvonne ermee moet beginnen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:58 schreef pekel het volgende:
Zal ik dan maar beginnen?.
Mmm...ik voel een boycot op mij.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand als Yvonne ermee moet beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |