ok, duidelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:04 schreef Tiemie het volgende:
Toevoeging: ze zijn allebei even fout, dus het is een veel te moeilijke keus.
vorige keer voor Bush?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:05 schreef Nouk het volgende:
Ik doe nu Kerry. Voor de afwisseling.
Was je al in POL geweest?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:07 schreef ook_gek het volgende:
PFFFFF is 1 topic niet genoeg![]()
Precies.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vorige keer voor Bush?
[J-C]ssjhh, elk nadeel heb z'n voordeel [/J-C]quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, duidelijk
J-C? Jezus Christus?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:09 schreef Tiemie het volgende:
[..]
[J-C]ssjhh, elk nadeel heb z'n voordeel [/J-C]
Johan Cruijffquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
J-C? Jezus Christus?
Nee daar wil ik ook niet komen voor dit soort kut pols. Dus ik vind het TOTAAL overbodig om dan maar POL naar GC te slapen. Want als ik graag in POL zou willen komen had ik er wel zelf heen gegaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Was je al in POL geweest?
Nu in het nederlandsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee daar wil ik ook niet komen voor dit soort kut pols. Dus ik vind het TOTAAL overbodig om dan maar POL naar GC te slapen. Want als ik graag in POL zou willen komen had ik er wel zelf heen gegaan
Of ben jij vandaag de dag opeens mijn blinde geleidenhond geworden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |