wie zegt dat?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Nog steeds niks gevonden?
jammer dat briefgeld zo'n korte omlooptijd heeft...
Volgend mij nog niet maar ik heb niet alle topics compleet doorgelezenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:18 schreef pieter_pontiac het volgende:
heeft al iemand eentje van een ander gekregen?
Of er zijn maar 20-50 fokkers van op de hoogte en de rest weet er totaal niets van af... Gezien ik er nu pas achter kom.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:32 schreef djkoelkast het volgende:
och elk beetje helpt en op een gegeven moment zijn er zo veel briefjes in omloop dat het wel moet gebeuren
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:36 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik doe ook mee. Heb trouwens nog nooit een briefje gekregen met fok.nl+nick, iemand?
Waarschijnlijk worden ze allemaal meteen uit de roulatie gedaan...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:56 schreef brighton het volgende:
[..]
Niet een de vorige topics volgens mij...maar 't worden er wel steeds meer natuurlijk
ja hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:10 schreef Teijeextra het volgende:
Is zo'n stickertjes op de achterkant van een 5-centje ook goed?
Ja!!! Fantastisch!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:38 schreef JustJunior het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben ik de eerste? Ik kreeg als wisselgeld bij de AH in Leiden een vijf euro biljet met "Fok.nl Tha_Flash" eropIk zal straks een plaatje posten
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:47 schreef shredder het volgende:
er was toch iemand in de vorige topic die een briefje met `Peter´ had gekregen...
ik gok dat daar geen fok.nl bij stond ?quote:Maraca - zondag 3 oktober 2004 @ 13:57
Ik heb hier een briefje van 10 euro met Peter erop staan .. iemand.. iemand?
* woont in omgeving Nijmegenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:58 schreef lj_lightning het volgende:
ik heb sinds deel 1 ook op al mijn briefjes mijn nick+fok.nl geschrevenomgeving nijmegen
![]()
Op welke straat? Ga ik ze weer afhalen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:17 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb laatst 4 briefjes naar Anna Paulowna gebracht ivm de aanschaf van een CD-i speler van een Fok!-ker
In Brighton. Alle Essex-jeugd helemaal van slag. Oh wacht, nee, die hebben toch geen geld, moeten ze bij hun ouders bietsen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:55 schreef brighton het volgende:
Op vakantie in Engeland maar eens wat "forum.fok.nl - brighton" ponden in omloop brengen
Gaafquote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:38 schreef JustJunior het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ben ik de eerste? Ik kreeg als wisselgeld bij de AH in Leiden een vijf euro biljet met "Fok.nl Tha_Flash" eropIk zal straks een plaatje posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |