Ik zeg: een rekenfoutje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:32 schreef Dagonet het volgende:
Schopje GC, misschien dat ze er daar wat mee kunnen.
80 km op een oude damesfiets lijkt me trouwens meer dan heel erg stug
Heuvel af, storm mee, met twee zware boodschappentassen, twee kratjes bier en twee fietstassen volgeladen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:34 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik zeg: een rekenfoutje..
Ik gok zo dat als je zo'n snelheid wil halen op een oma-fiets je benen een omwentelingsnelheid moeten hebben van de propellor van een vliegtuig..
Ja, waarom kan dat niet. Die lui hebben dan al 200 km in de bene, terwijl ik al in de eerste kilometers tot ontploffing kom. Ik denk dat mijn lichaam speciale stoffen aanmaakt als ik woest benquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:37 schreef Sport_Life het volgende:
Haha 80 km/h![]()
![]()
. Dat is nog harder dan de prof wielrenners doen met een racefiets man
Die speciale stoffen zullen wel in je koppie gaan zitten ipv je beentjes.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik denk dat mijn lichaam speciale stoffen aanmaakt als ik woest ben
right...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ja, waarom kan dat niet. Die lui hebben dan al 200 km in de bene, terwijl ik al in de eerste kilometers tot ontploffing kom. Ik denk dat mijn lichaam speciale stoffen aanmaakt als ik woest ben
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik denk dat mijn lichaam speciale stoffen aanmaakt als ik woest ben
HAHAHA sukkel 80 km/h HAHAHA tuurlijk jongen, je moeder heeft je zeker gister avond wat te veel spinazie laten etenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ja, waarom kan dat niet. Die lui hebben dan al 200 km in de bene, terwijl ik al in de eerste kilometers tot ontploffing kom. Ik denk dat mijn lichaam speciale stoffen aanmaakt als ik woest ben
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ehm , het werelduurrecord op een supersonisch fietsmodel , gereden op een speciaal afgevlakte wielerbaan met maanden voorbereiding en een opgepompte wielrenner staat nog maar ergens in de 60 km , ...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze hem op zijn minst pure anabole steroïden in een sausje van EPO op een bedje van nandrolon gegevenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:44 schreef Vampz het volgende:
[..]
HAHAHA sukkel 80 km/h HAHAHA tuurlijk jongen, je moeder heeft je zeker gister avond wat te veel spinazie laten eten![]()
Gewoon door het centrum en een paar woonwijken van Bredaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:33 schreef Lucille het volgende:
Welk traject was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |