quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:08 schreef BobRooney het volgende:
nog steeds niets op die kut site
was het nog gezellig in amsterdam zaterdag?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:08 schreef STFU het volgende:
Ik als geëerd lid, ben trots om aan deze operatie te mogen deelnemen.
Welkom Bob,quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:08 schreef BobRooney het volgende:
nog steeds niets op die kut site
klinkt eik wel als een Novell certificeringquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
WTF is de NTCE?
Oe! Dat klinkt spannendquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:10 schreef DeSlager het volgende:
NTCE=NEDERLANDS TERREUR COMMANDO EENHEID
dat weten we tochquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:10 schreef DeSlager het volgende:
NTCE=NEDERLANDS TERREUR COMMANDO EENHEID
Alles staat al op papier!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:11 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Oe! Dat klinkt spannend
Maar doen jullie ook echt iets, of roepen jullie alleen maar dat jullie de wereld over gaan nemen?
Dat is dan mooi.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:11 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dat weten we toch![]()
ik wil je er graag op attenderen dat wij GEEN nazi-clubje zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:18 schreef Megumi het volgende:
Zal wel een soort neo nazi clubje zijn.
Ik zie alleen maar slotjes.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:20 schreef DeSlager het volgende:
zoek maar op ntce op fok en je zal zien dat er al meerdere malen over gesproken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |