Jij blijft lief!!!! Het sloeg niet op jouquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:31 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik zal serieuzer gaan doen.....
Ben ik nu weer lief?
Ik ga zo met een glimlach op mijn gezicht in slaap vallen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij blijft lief!!!! Het sloeg niet op jou
Lieffies, ik ga slapen! leuk even gestookt te hebbenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:35 schreef Brighteyes het volgende:
Dude! Check je mobiel even!
Beetje teleurstellend dat je wacht met je scheldpartij tot iedereen ligt te meuren. Beetje teleurstellend ook dat je je kritiek niet op jezelf betrekt. Het was je misschien nog niet opgevallen, maar een paar mensen waren al weer afgevallen hier. Het niveau is al weken hoogst bedenkelijk, mede dankzij de BBQ meet (we hadden het zooooo gezellie) blaterij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Thank you![]()
Mijn topic niet meer, ik blijf lekker een even weg tot we het Breezah-niveau weer zijn ontstegen. Een groot deel van de posters is van zelf-spot -geestig-intelligent tot compleet infantiel geworden. Dat is kennelijk wat er met je gebeurt als je aftakelt en niet langer aantrekkelijk bent. Als ik een kleuterspeelzaal wil, dan had ik die wel elders gevonden.
Jammer dat een reeks waarin mensen met elkaar konden lachen en huilen kan verworden tot iets,waarbij ík me althans, geheel niet meer thuisvoel.
Kus aan Gurlie, TDG en aan de BBQ-ers/komende meeaters .![]()
Ja doei to you too ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend dat je wacht met je scheldpartij tot iedereen ligt te meuren. Beetje teleurstellend ook dat je je kritiek niet op jezelf betrekt. Het was je misschien nog niet opgevallen, maar een paar mensen waren al weer afgevallen hier. Het niveau is al weken hoogst bedenkelijk, mede dankzij de BBQ meet (we hadden het zooooo gezellie) blaterij.
Je mag je topic hebben. Ik ben weg. Want een beetje tegengas op jouw gemiep (ik kan het niet anders omschrijven) is altijd het probleem van degene die tegengas geeft, en niet van jou. Doe es wat zelfonderzoek, zou ik zeggen.
Tabee.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:33 schreef Sandertje21 het volgende:
ik heb trouwens meer dan 2500 posts!
allemaal van hetzelfde hoogstaande niveau natuurlijk
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend dat je wacht met je scheldpartij tot iedereen ligt te meuren. Beetje teleurstellend ook dat je je kritiek niet op jezelf betrekt. Het was je misschien nog niet opgevallen, maar een paar mensen waren al weer afgevallen hier. Het niveau is al weken hoogst bedenkelijk, mede dankzij de BBQ meet (we hadden het zooooo gezellie) blaterij.
Je mag je topic hebben. Ik ben weg. Want een beetje tegengas op jouw gemiep (ik kan het niet anders omschrijven) is altijd het probleem van degene die tegengas geeft, en niet van jou. Doe es wat zelfonderzoek, zou ik zeggen.
Tabee.
OMG, je betrekt de BBQ nog steeds op mij... Mopje, het was een gezamenlijke BBQ van een groot aantal mensen hier. (en toevallig in mijn tuin, dat kwam zo uit.) Maar je mag best tegen mij aanschoppen hoor, als je dat lekker vindtquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tabee.
BE, ik verlaat dit topic niet omdat ik me laat wegjagen, maar omdat ik vandaag voor de tweede keer merk dat er hier posters rondzwerven die eerst vrolijk lopen mee te doen aan het afglijden naar een bedenkelijk niveau, en vervolgens beginnen te roepen dat ze het niet leuk vinden dat het hier afglijdt. Als je de afgelopen 48 uur doorleest, zul je zien dat ik aan een grap meedeed, en dat Dude daar zelfs nog wat extra in zat te stoken. Vervolgens gaat ze roepen dat het te erg wordt, en als ik er op wijs dat ze daar zelf mede debet aan is, dan ligt het toch aan "de heren".quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:00 schreef Brighteyes het volgende:
Dit topic is van niemand, en ook voor niemand. Iedereen vermaakt zich hier, en iedereen mag zeggen wat hij wil over de inhoud of wat dan ook, maar dat betekent niet dat dat dan ook meteen maar moet. Ik bedoel ik vind/vond eea ook tamelijk bedenkelijk vandaag en gisteren. Gescheld over een weer, nare ziektes die men elkaar toe wenst gecombineerd met wat vleeskeuringen hier en daar, neh, dat was iig niet 'mijn' insteek van het posten hier. Maar dat wil nog niet zeggen dat men zich dan maar terug moet trekken...
Het 'recht van de sterkste' geldt hier denk ik ook gewoon, in die zin dat daar waarop gereageerd word, word op gereageerd, en als je geen response krijgt dan moet er mss iets anders verzonnen worden... Of even iets minder mee posten. Kijken of het tij keert. Of stug doorgaan natuurlijk.
Goh dank je zeg.je reageerde anders maar wat graag toen ik je aandacht gaf.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:06 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.![]()
![]()
Ik snap ook niet dat dit geen General DudeChat heet.
Alles wat dat vrouwtje (overjarig pubertje) niet aanstaan deugt in haar ogen niet.
Daarom lurk ik ook alleen nog maar.
Er zijn nuances in wat je hier wel en niet zegt. Ik heb hier gisteren een lange discussie met je over gehad via msn. Dat betrof aperte geilerij tav. een 16-jarige, waar HeatWave (zonder mijn inmenging) ook een post over maakte. Het ging te ver.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
BE, ik verlaat dit topic niet omdat ik me laat wegjagen, maar omdat ik vandaag voor de tweede keer merk dat er hier posters rondzwerven die eerst vrolijk lopen mee te doen aan het afglijden naar een bedenkelijk niveau, en vervolgens beginnen te roepen dat ze het niet leuk vinden dat het hier afglijdt. Als je de afgelopen 48 uur doorleest, zul je zien dat ik aan een grap meedeed, en dat Dude daar zelfs nog wat extra in zat te stoken. Vervolgens gaat ze roepen dat het te erg wordt, en als ik er op wijs dat ze daar zelf mede debet aan is, dan ligt het toch aan "de heren".
Sorry, maar bijna alle posters, niet alleen de heren, deden er in meer of mindere mate aan mee. Om het vervolgens af te schuiven aan de heren, en jezelf vrij te pleiten vind ik hufterig. Om te gaan klagen over het algemene niveau terwijl je wekenlang zit te baggeren over de BBQ en wat daaruit voortkwam, vind ik hypocriet. Om er tussenuit te knijpen omdat ik moet lachen om je post, om vervolgens (als iedereen toch slaapt) nog even snel al scheldend je gram te halen, vind ik gewoon laf. Daar wil ik niet meer bijhoren. Vandaar dat ik wegben.
En nee.. dit is geen relpost, ik hoop dat velen WEL lol zullen hebben hier.
Ik ben dus nog steeds liefquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Verandert niets aan mijn mening over sommigen hier trouwens. Maar goed, over hen lees ik dan wel heen. Truste
Ok, kan ik inkomen. Ik heb het begin van dat gedoe rond Gurlie niet helemaal gevolgd, wel het eind en ook ik vond dat het een klein beetje ver ging, maar goed, hoe dat liep weet ik dus niet precies. En vergeef me dat ik nu even geen zin meer heb om het na te gaan lezen, ik probeer al een tijdje naar bed te gaan :')quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
BE, ik verlaat dit topic niet omdat ik me laat wegjagen, maar omdat ik vandaag voor de tweede keer merk dat er hier posters rondzwerven die eerst vrolijk lopen mee te doen aan het afglijden naar een bedenkelijk niveau, en vervolgens beginnen te roepen dat ze het niet leuk vinden dat het hier afglijdt. Als je de afgelopen 48 uur doorleest, zul je zien dat ik aan een grap meedeed, en dat Dude daar zelfs nog wat extra in zat te stoken. Vervolgens gaat ze roepen dat het te erg wordt, en als ik er op wijs dat ze daar zelf mede debet aan is, dan ligt het toch aan "de heren".
Sorry, maar bijna alle posters, niet alleen de heren, deden er in meer of mindere mate aan mee. Om het vervolgens af te schuiven aan de heren, en jezelf vrij te pleiten vind ik hufterig. Om te gaan klagen over het algemene niveau terwijl je wekenlang zit te baggeren over de BBQ en wat daaruit voortkwam, vind ik hypocriet. Om er tussenuit te knijpen omdat ik moet lachen om je post, om vervolgens (als iedereen toch slaapt) nog even snel al scheldend je gram te halen, vind ik gewoon laf. Daar wil ik niet meer bijhoren. Vandaar dat ik wegben.
En nee.. dit is geen relpost, ik hoop dat velen WEL lol zullen hebben hier.
Ronald, jammer dat je gaat... Ik zal je in ieder geval missen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tabee.
Stoken is niet liefquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lieffies, ik ga slapen! leuk even gestookt te hebben![]()
Truste... and:
I'll be ba-hack..............![]()
Was het leuk??? Goed dat je weer veilig thuis bentquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:24 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ik ben dus nog steeds lief
net terug van de DVD meet
Leoniekequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:26 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ronald, jammer dat je gaat... Ik zal je in ieder geval missen...![]()
maar tja, ik ben ook de enige die Leonieke schijnt te missen...
Leonieke is gewoon op vakantie, komt vanzelf weer terug, en gaat dan neem ik aan ook gewoon weer mee posten... Geen drama dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:26 schreef -PatrickO- het volgende:
maar tja, ik ben ook de enige die Leonieke schijnt te missen...
*wist zweet van voorhoofd*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leonieke is gewoon op vakantie, komt vanzelf weer terug, en gaat dan neem ik aan ook gewoon weer mee posten... Geen drama dus.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Was het leuk??? Goed dat je weer veilig thuis bent
Ik ben het gewoon met Ronald-V eens. En als jij een beetje zelfkennis hebt, dan weet je dat hij gelijk heeft. En nu ben ik gelijk een meelopertje, omdat ik het niet met jou eens ben. Dat zegt toch al meer dan genoeg over jou.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goh dank je zeg.je reageerde anders maar wat graag toen ik je aandacht gaf.
Meelopertje... voel je je nu eindelijk een vent?
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, kan ik inkomen. Ik heb het begin van dat gedoe rond Gurlie niet helemaal gevolgd, wel het eind en ook ik vond dat het een klein beetje ver ging, maar goed, hoe dat liep weet ik dus niet precies. En vergeef me dat ik nu even geen zin meer heb om het na te gaan lezen, ik probeer al een tijdje naar bed te gaan
Ik vind het wel jammer dat het beeld van een 'Dudechat' blijkbaar bestaat en ik vind het eigenlijk stiekem nog wel een beetje beledigend tov de rest van de 'vaste posters van de afgelopen paar weken'. Ik kan er zo gauw bij mezelf een stuk of 12-13 bedenken en die liggen echt niet allemaal bij Dude aan d'r voeten hoor.
Bij mijn weten is het 'wat was de BBQ gezellig-posten' nu inmiddels al weer een tijdje achter ons, in de tussentijd zijn er zelfs gewoon nieuwe 'vaste posters' bijgekomen, dus dat probleem zie ik niet meer.
Ik vond het in de afgelopen 24-48 uur ook niet echt leuk meer hier, maar goed, ik val dan ook niet op vrouwen, dus het onderwerp van gesprek lag me niet echt. Daarnaast meen ik dat ik nog nooit zo veel gescheld en gedoe in het topic heb gelezen als de afgelopen paar topics en daar baal ik gewoon van. We hoeven elkaar echt niet allemaal even lief te vinden, maar zo hoeft het van mij dus ook niet. Je kan iemand waar je wat minder mee hebt ook gewoon negeren.
Ik vind het iig jammer dat mensen weg gaan/blijven...
1. Lees eerst eens wat er staat, en niet wat je denkt dat er staat. Dat heb ik je tijdens dat MSN gesprek ook gezegd en vanavond op het forum ook nog eens op gewezen. Ik zeur niet over de BBQ. Jullie hadden het overduidelijk leuk, en het is jullie gegund. Ik zeur over het weken-durende, mensen-wegjagende gebagger erover daarna. Er werd niet gegeild op een 16-jarige. Ja, er werd nogal met grof geschut geschoten, maar diverse mensen hadden pret erom, en dat waren niet alleen de mannen. Ook de 16-jarige in kwestie, en ook jij!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Er zijn nuances in wat je hier wel en niet zegt. Ik heb hier gisteren een lange discussie met je over gehad via msn. Dat betrof aperte geilerij tav. een 16-jarige, waar HeatWave (zonder mijn inmenging) ook een post over maakte. Het ging te ver.
En nogmaals: je gezeur over de BBQ: het was niet míjn BBQ. Val dan de helft van de posters in deze reeks aan en niet mij. Ik spreek me soms uit en ben de gebeten hond kennelijk. Maar er was een hele roedel Fok!kers aanwezig hier.
Gefeli.. op naar de 25000 (waar ik bijna benquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:33 schreef Sandertje21 het volgende:
ik heb trouwens meer dan 2500 posts!
allemaal van hetzelfde hoogstaande niveau natuurlijk
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:57 schreef Jumparound het volgende:
Aantal posts: 1782 (gemiddeld 2 per dag)
Eindelijk! heeft me bijna 4 jaar gekost om over 1 post per dag te komen
Er zijn er meer hoor, maar niet alleen in je laatste postquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:33 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, na nog 4 tik en spelfouten in mijn laatste lange post gevonden te hebben
Blijkbaarquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:20 schreef D.Rose het volgende:
gesloten geweest?
Ik weet niet precies waar het over gaat maar ik heb toch het vermoeden dat de dames het afkeuren om opmerkingen van sexuele aard naar gurlie te plaatsen... en volgens mij deed ik dat al sinds de Nachtbar.quote:Heb ff teruggelezen en voel me gelukkig niet aangesproken op de generaliserende opmerkingen
van BE. Omdat zij mod is vergeef ik haar dat maar, dat schijnt in het takenpakket te horen. Ik geil niet op Dude en 'keur' geen nieuwelingen. Ook Gurlie is veilig bij mij, maar dat weet ze zelf wel, 'ken' haar tenslotte al vanaf ze op Fok zit.
een beetje plagen moet kunnen, zeker wanneer dat over en weer is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Blijkbaar
[..]
Ik weet niet precies waar het over gaat maar ik heb toch het vermoeden dat de dames het afkeuren om opmerkingen van sexuele aard naar gurlie te plaatsen... en volgens mij deed ik dat al sinds de Nachtbar.
Dat dacht ik ook. via msn ben ik serieus tegen gurlie, en we hebben afgesproken dat we fok niet serieus nemen, het is maar fok...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:39 schreef D.Rose het volgende:
een beetje plagen moet kunnen, zeker wanneer dat over en weer is.
Nee, ik denk het niet... Jij bent imo een toffe gozerquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:37 schreef TheDeadGuy het volgende:
atoom ontploffing geweest hier?
* Shark.Bait kijkt rond in een smeulende puinhoop
iets met mij van doen?
Mogguh Lulaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:33 schreef Lula het volgende:
Jee er is heel wat gebeurd hier??
Helaas barst ik van de koppijn dus ik lees het morgen of zo wel terug.
Dit is mijn tvpostje dus
pfeeeew...ja ik las iets over gebruikers van de laatste weken enzo......quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet... Jij bent imo een toffe gozer
beetje vreemd, maar wel tof![]()
en vreemd......ja dat is zelfs een compliment voor mijquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet... Jij bent imo een toffe gozer
beetje vreemd, maar wel tof![]()
ik geloof niet eens dat ze weg isquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:45 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
pfeeeew...ja ik las iets over gebruikers van de laatste weken enzo......enne ik hoop wel dat dude terugkomt hoor
Het lijkt wel een mannen vs. vrouwen ruzie...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:45 schreef TheDeadGuy het volgende:
pfeeeew...ja ik las iets over gebruikers van de laatste weken enzo......enne ik hoop wel dat dude terugkomt hoor
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:47 schreef D.Rose het volgende:
ik geloof niet eens dat ze weg is
VERZET VERZET.......................... BLOED EN HOERENquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het lijkt wel een mannen vs. vrouwen ruzie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |