Is bij Oprah geweest... echt heel zieligquote:Op woensdag 22 september 2004 14:54 schreef -tammie- het volgende:
Ik heb ooit een keer een amail gekregen die als waarschuwing voor drank moest gelden.
In de email stonden een aantal foto's van een hele normale leuke knappe meid, een foto van 2 op elkaar gebotste uitgebranden auto's en een foto van het meisje na het ongeluk; geheel verbrand, geen neus, geen oren, 1 oog weg , geen handen meer enz.....brrrr
Mwoa...dat vind ik wel smerig maar niet schokkend. Dat filmpje van die Nepalees heeft me tot in het diepst van mijn ziel geraakt.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:56 schreef Icicle het volgende:
Een plaatje van kots-seks.. Brrrr
Dat was niet de onthoofding die ik bedoel (het zijn er ook zoveel tegenwoordigquote:Die onthoofding vond ik 'fascinerend', omdat ik niet begreep hoe iemand zo stil kon zitten tijdens een onthoofding. Twijfelde of hij niet van tevoren al dood was.. of helemaal onder de drugs zat.
Vond het ook verwonderlijk. Als je dan toch iemand onthoofd, heb dan iig het fatsoen om een scherp mes te gebruiken.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:56 schreef Lucille het volgende:
De onthoofding van de Amerikaan van deze week. Die man bleef schreeuwen.
die was toch nepquote:Op woensdag 22 september 2004 14:56 schreef Icicle het volgende:
En een foto van een motor rijder, op rotten.com. Miste zijn onderkaak, maar leefde nog wel en keek me recht aan.
oh. nog niets van gezien.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:56 schreef Lucille het volgende:
De onthoofding van de Amerikaan van deze week. Die man bleef schreeuwen.
Dat heb ik ook een keer gedaan ja.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:29 schreef Leshy het volgende:
Onthoofdingsfilmpje ook, waar iemand me naartoe linkte. Ik vrolijk klikken en voor ik het wist zat ik te kijken naar iemand wiens hoofd er afgesneden werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |