Wie woont er nou weer in dat gat?quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:35 schreef HenkieSpankie het volgende:
... woont ook dicht bij Hoorn.
Ik heb hem dus rond kwart voor 3 weggehaald... Hij ligt nu hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil de volgende vinder mijn naam er ook ff opzetten...Had hem al voordat ik de rest van dit topic las.
Niemand aangezien het maar iets van 200 inwoners heeft.. Het heeft dan ook maar 2 plaatsbordjes!quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:43 schreef pierce het volgende:
[..]
Wie woont er nou weer in dat gat?
Alle gegevens in een routeplanner invoeren als tussenstops en daar een screenshot van maken. Weten we gelijk hoeveel km de fokstok heeft afgelegdquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:46 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of het mogelijk is op de een of andere manier de (toekomstige) route van de Fok Stok vast te leggen, goeie ideeen zijn welkom.
Er ligt nog 1 in Emmen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:54 schreef nikky het volgende:
is het niet een idee om meerdere stokken te plaatsen?
1 is zo weinig
dus bv het zuiden nog 1 en het noorden ook 1
gewoon op je beurt wachten..quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:54 schreef nikky het volgende:
1 is zo weinig
En dan bijvoorbeeldquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:54 schreef nikky het volgende:
1 is zo weinig
Wat is dat voor een rare kaart.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:58 schreef RIVDSL het volgende:
En ook grafisch houden we de fokstok in de gaten:
[afbeelding]
sorry, was hier al aan bezig voor ik jullie ideeën las
mischien leuk om de afstanden eronder te zetten bv zo.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:58 schreef RIVDSL het volgende:
En ook grafisch houden we de fokstok in de gaten:
[afbeelding]
sorry, was hier al aan bezig voor ik jullie ideeën las
das een uur rijdenquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Er ligt nog 1 in Emmen..
Geen idee, één van de eerste bij google.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare kaart.
Eigenlijk zou degenen die de stok verplaatst de route die hij met de stok heeft afgelegd moeten intekenen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:02 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
Als ik het juiste Oosterdijk heb gevonden, dan heeft de fokstok tot nu toe 22.7 kilometer afgelegd en is beland in een redelijke uithoek van het land.
En dan elkaar de hersens inslaan met die stok, die eigenlijk een balk is.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:06 schreef River-X het volgende:
Het lijkt me wel leuk als ie in een drukke stad ligt en er komen opeens 10 fokkers op die stok af,
Ik zie het al voor me ruzieend wie hem nou eerder had
in 10 stukken zagenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:06 schreef River-X het volgende:
Het lijkt me wel leuk als ie in een drukke stad ligt en er komen opeens 10 fokkers op die stok af,
Dat zou juist leuk zijn, dan ontmoeten meteen mensen daardoor elkaar. En dan kunnen ze 'm samen in een andere plaats gaan leggenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:06 schreef River-X het volgende:
de fok-blokkendoos...quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:08 schreef kree het volgende:
[..]
in 10 stukken zagen
De fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is verbroedert.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:09 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat zou juist leuk zijn, dan ontmoeten meteen mensen daardoor elkaar. En dan kunnen ze 'm samen in een andere plaats gaan leggen.
Straks gaan mensen heel het land door om de Fok!-stok te bemachtigen, of te kijken wie hem komt halenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
De fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is verbroedert.![]()
thanx ik probeer om regelmatig iets orgineels te bedenkenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:18 schreef Danny het volgende:Wat een BRILJANT idee
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:29 schreef Murravia het volgende:
Wanneer komt 'ie naar Hollandschedrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |