quote:introductie van het topbannertje
quote:Op zondag 25 april 2004 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar van de grammatica klopt geen klote.quote:Op zondag 25 april 2004 17:13 schreef Svensational het volgende:
En geheel zonder spelfouten
wat ben je toch ook een mier....quote:Op zondag 25 april 2004 17:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar van de grammatica klopt geen klote.
mja ik blijf me erover verbazen......quote:Op zondag 25 april 2004 17:19 schreef Svensational het volgende:
't stinkt hier wel een beetje he
Wat bedoely ze het het topbannertjequote:Op zondag 25 april 2004 17:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
?
Stonk dat mokkel zo of de zak van die arts?quote:Op zondag 25 april 2004 17:19 schreef Svensational het volgende:
't stinkt hier wel een beetje he
Ja, wat bedoely daatmee?quote:Op zondag 25 april 2004 17:21 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoely ze het het topbannertje
ze bedoelt ut bannertje bovenaan met topictitel en topicnummer....quote:Op zondag 25 april 2004 17:21 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoelt ze met het topbannertje
Oké. Ja die heb ik geintroduceerd ja!quote:Op zondag 25 april 2004 17:23 schreef Wup het volgende:
[..]
ze bedoelt ut bannertje bovenaan met topictitel en topicnummer....
Ja en? Dat doen jullie toch ook netjes! Of denk je dat ik zeg dat jullie in andermans topic moeten doorlullen?quote:Op zondag 25 april 2004 17:31 schreef Svensational het volgende:
Als jij en nieuwe topic opent zeg je alleen maar:
Hier verder...
Jij bent nooit netjes geweest, Joost.quote:Op zondag 25 april 2004 17:34 schreef Svensational het volgende:
Nee hoor tegenwoordig niet meer.
Ja, ze heet Mr. C.A.P.S. Wupstra.quote:Op zondag 25 april 2004 17:36 schreef Wup het volgende:
ik verstond nu Wupstra bij die advocate.....
En woensdag kijk je de hele avond Kul-Dols?quote:Op zondag 25 april 2004 17:38 schreef Svensational het volgende:
Oh, sorry, ik zit L&C te kijken
Daarvan weet Tuur zelf niks. Kijk maar eens naar wat hij op de wereld heeft gezet:quote:Op zondag 25 april 2004 17:46 schreef Wup het volgende:
jammer dat Arthur Claire niet even voorlichting gaf, ik had het wel willen horen eigenlijk
Ze heeft weer the hots voor 'm, net als toen ze met een gezwel op die boomstammen van eierstokken in het ziekenhuis lag.quote:Op zondag 25 april 2004 17:52 schreef Wup het volgende:
wat is Bettina ineens begaan met JP?
Aafke is ziek/zielig... dus JP is niet meer kwaad op Aafke.quote:Op zondag 25 april 2004 18:02 schreef soapie het volgende:
JP is toch ook kwaad op Aafke??!! Vanwege de Engel... Daar is ook niet veel meer van te merken.
Hij is te suf om kwaad te zijn. Hij komt net uit de narcose, remember!? Bovendien is het moeilijk om Aafke met één hand de hals om te draaien ...quote:Op zondag 25 april 2004 18:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Aafke is ziek/zielig... dus JP is niet meer kwaad op Aafke.
En Duuk wil Joyce ook rechtstreeks insemineren!!!!quote:Op zondag 25 april 2004 18:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach? Wil Joyce rechstreeks door Duuk worden geïnsemineerd?
Ja, wie niet?quote:Op zondag 25 april 2004 18:10 schreef soapie het volgende:
En Duuk wil Joyce ook rechtstreeks insemineren!!!!![]()
Claire & Arthur zijn toch zo onmisbaar...quote:Op zondag 25 april 2004 18:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
" Chris co-schap op de spoedeisende hulp is nauwelijks begonnen of hij komt al in aanvaring met Claire. Een hevige aanvaring van de twee met Arthur is het gevolg. "
O O R L O G ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Het lijntje Joost - Beer (Nico) is ook niet 't je van het.quote:Op zondag 25 april 2004 18:39 schreef Wup het volgende:
Zijlijntje Joyce-Duuk, ach niet echt boeiend maar altijd beter dan JP gejammer of dat suffe gedoe met Tara en haar Boze Bokser of Joost met zn filmpjuh.
mja dat bedoelde ik toch met filmpje?quote:Op zondag 25 april 2004 18:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het lijntje Joost - Beer (Nico) is ook niet 't je van het.
Met "Beer" bedoel ik de berenkop van Nico. Een bolle kop om hout op te hakken en een heel fout jaren '70 kapsel.quote:Op zondag 25 april 2004 18:43 schreef Wup het volgende:
mja dat bedoelde ik toch met filmpje?
ze zouden er nu toch iets moois van kunnen maken tot aan de zomercliff zou je zo denken.quote:Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Eindelijk...
De schrijvers van ONM beginnen weer een beetje verstand te krijgen. Na maanden van korte doelloze verhaallijntjes zijn we eindelijk weer teruggekeerd bij de grote verhaallijn met een geweldige twist aan het eind van vrijdags aflevering
Hopelijk weten ze het niveau nu vast te houden tot het eind van dit seizoen en kunnen we blijven genieten van Arthur, Hugo Claire Niels, het enige ECHT boeiende in ONM
Volgende week gaat het in elk geval over de "pudding" van Duuk.quote:Op zondag 25 april 2004 18:47 schreef Wup het volgende:
de ene week is het top en de week daarna is het helemaal pudding.
haha, en Aafke de keuken schoonmaken natuurlijjk.quote:Op zondag 25 april 2004 19:14 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop niet dat we live te zien krijgen hoe Joyce Duuks kwakkie kapot laat vallen
Heeft Lisette ook haar zinnen gezet op de 'pudding' van Duuk?quote:Op zondag 25 april 2004 18:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgende week gaat het in elk geval over de "pudding" van Duuk.
Twee. Net als Tuur. Hij kreeg ze er na de geboorte van Tara bij.quote:Op zondag 25 april 2004 20:21 schreef soapie het volgende:
Lisette zal toch wel afgeknapt zijn op Duuk na zijn afwijzing, of heeft ze zo'n enorme plaat voor d'r kop??!!
Ik dacht dat hij nog de groente van Hak of Bonduelle zat te verhapstukken.quote:Op zondag 25 april 2004 22:57 schreef Svensational het volgende:
Ook Marc Krone alias Martin Hagen is genomineerd voor een award. Hij speelt in "Merrily We Roll Along"!
Pauline van Rhenen gaat na ONM ook weer het theater in.quote:Op zondag 25 april 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Margot van Doorn (Merel) is genomineerd voor een musical-award voor beste vrouwelijke hoofdrol in een kleine productie.
Ik wist helemaal niet dat Margot musical deed!
[TVP] Heb je nou nog steeds deze avater?quote:Op zondag 25 april 2004 22:57 schreef Svensational het volgende:
Ook Marc Krone alias Martin Hagen is genomineerd voor een award. Hij speelt in "Merrily We Roll Along"!
Acteur Hugo Konings (Abel Hagen) in de recycling...quote:Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef SpaceAce het volgende:
Hey... die jongen die net met dat zwangere meisje binnenkwam (in het ziekenhuis)... Das toch Abel?
Die had toch ook dezelfde ziekte als Lotje (MS). Alleen Abel is toen dood gegaan...
ja.. ja..
Die jaquote:Op maandag 26 april 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Acteur Hugo Konings (Abel Hagen) in de recycling...
Combinatie van pillen en alcohol, die door Ravi naar binnen werd gesmokkeld.quote:Op maandag 26 april 2004 19:43 schreef SpaceAce het volgende:
Hey... die jongen die net met dat zwangere meisje binnenkwam (in het ziekenhuis)... Das toch Abel?
Die had toch ook dezelfde ziekte als Lotje (MS). Alleen Abel is toen dood gegaan...
ja.. ja..
ik hoop dat Claire niks van um heel laat....quote:Op maandag 26 april 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is die Frommelmans een gore klootzak! Claire zomaar de schuld geven, terwijl hij zelf de aspirine toediende.
Ik hoop dat ze hem eens flink voor z'n arrogante kop rost!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 april 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
ik hoop dat Claire niks van um heel laat....
Maar dan wel achter Tuurs rug om, want slaan is een reden tot ontslag op staande voet. We willen nog effe van Claire genieten. Toch? Wup?quote:Op maandag 26 april 2004 20:13 schreef soapie het volgende:
Ik hoop dat ze hem eens flink voor z'n arrogante kop rost!!!!!!!!!!!!!
Ik zou zeggen: laat Bink Frish er eens op los...quote:Op maandag 26 april 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
ik hoop dat Claire niks van um heel laat....
Abel is gereïncarneerd als Hans Nodeloos.quote:Op maandag 26 april 2004 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is Abel terug? De vader van het te vroeg geboren kindje is Hugo Konings.
Zo speelde Dennis Overeem al eerder in ONM. Hij had toen een bijrol als politieman. Als ze toch zo bezig zijn, mogen ze Karina Smulders (Lotje) een nieuwe rol geven. Ze speelde goed en een lekker wijf is nooit verkeerd.quote:Op maandag 26 april 2004 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Abel is gereïncarneerd als Hans Nodeloos.
Neuh, CLaire doet niet aan fysiek geweld, ze is veel valser.....quote:Op maandag 26 april 2004 20:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar dan wel achter Tuurs rug om, want slaan is een reden tot ontslag op staande voet. We willen nog effe van Claire genieten. Toch? Wup?
Morgen volgt er een heftige ruzie tussen Pik Frommelmans, Dr. Slettebak en Tuur.
Als ze met Niels stoeit is ze ook in staat om met Frommelmans te vechten. Ze zou eens met hem naar bed moeten. Rijpe vrouw versus slappe hap => Frommelmans uitgemergeld en dood door aspirine!quote:Op maandag 26 april 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
Neuh, CLaire doet niet aan fysiek geweld, ze is veel valser.....
Nou schattig, ze lijkt wel zwanger...quote:Op maandag 26 april 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: bedankt voor de foto met Kyra. Ze staat er weer snoezig op.
kijk maar dat je lief kan doen......quote:Op maandag 26 april 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: bedankt voor de foto met Kyra. Ze staat er weer snoezig op.
ik denk dat Claire haar tijd wel leuker te besteden heeft.quote:Op maandag 26 april 2004 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ze met Niels stoeit is ze ook in staat om met Frommelmans te vechten. Ze zou eens met hem naar bed moeten. Rijpe vrouw versus slappe hap => Frommelmans uitgemergeld en dood door aspirine!
... ehhh ... weet je het niet meer? Je haat Moosehead!quote:Op maandag 26 april 2004 20:29 schreef Wup het volgende:
later Bram met die coufeuse
Ik dacht dat Claire liever het tegengestelde van blazen doet?quote:Op maandag 26 april 2004 20:31 schreef Wup het volgende:
en dat krielkipje blaast ze zo omver.....
mja maar dat betekent niet dat ze de scene met het raam niet leuk in beeld kunnen brengenquote:Op maandag 26 april 2004 20:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
.. ehhh ... weet je het niet meer? Je haat Moosehead!
als jij gaat denken gaat het altijd mis (zei Claire ooit tegen Lisettequote:Op maandag 26 april 2004 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik dacht dat Claire liever het tegengestelde van blazen doet?![]()
Holy Hannah! Hij stond voor het verkeerde raam. Of was die scène al een voorproefje van wat 'm staat te wachten?quote:Op maandag 26 april 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
mja maar dat betekent niet dat ze de scene met het raam niet leuk in beeld kunnen brengen
Als Claire dat tegen mij zei zou ik haar gelijk op haar bek zoenen! Dan kan ik ook drie weken met haar samenwonen....quote:Op maandag 26 april 2004 20:35 schreef Wup het volgende:
als jij gaat denken gaat het altijd mis (zei Claire ooit tegen Lisette)
Zijn naam is fout gespeld. Hij heet toch Pik Frommelmans!?quote:Op maandag 26 april 2004 20:41 schreef Wup het volgende:
voor de fans [ en nu ie nog leeft.......]
ik ben wel voorstander van Chris, maar dan moet ie wel van Claire afblijven....quote:Op maandag 26 april 2004 20:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn naam is fout gespeld. Hij heet toch Pik Frommelmans!?
En sinds wanneer heeft die a*hole fans?
Hij die achterlijk is staat dito op een foto. Van een lul kun je niks normaals maken....quote:Op maandag 26 april 2004 20:45 schreef soapie het volgende:
Wat staat Frommelmans achterlijk op die foto, het lijkt wel een bajesklant...
Neem eens een kijkje bij onze oosterburen.quote:Op maandag 26 april 2004 20:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
En sinds wanneer heeft die a*hole fans?
Ik vind die Frommelmans helemaal niks, arrogante l*l. Van mij mag hij flink geziekt worden door Claire, weet hij ook eens hoe dat voelt!!!!! Ik zou het leuk vinden als ze weer eens wat met dat onderzoek gaan doen, en dat Huug Kyra weer terug haalt. Al is het alleen maar om Frommelmans een hak te zetten.quote:Op maandag 26 april 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
ik ben wel voorstander van Chris, maar dan moet ie wel van Claire afblijven....
Kyraatje mag ie natuurlijk gewoon afmaken
Ik vond hem zelf ook irritant.quote:Op maandag 26 april 2004 20:50 schreef Wup het volgende:
Iwan dank je wel voor aanpassen van je avatar!
zelf zal ze het niet doen nee, maar iemand anders waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 26 april 2004 20:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou maar hopen dat Claire haar "wintersportbestanden" niet wist.
Ach, een ode aan Schwanz Rümpelmanns (Pik Frommelmans)?quote:Op maandag 26 april 2004 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Neem eens een kijkje bij onze oosterburen.
Een amulet, zodat zijn brein niet al te zeer aan gort wordt geslagen.quote:Op maandag 26 april 2004 20:54 schreef Wup het volgende:
wat kreeg Carlo nou als eerste cadeautje van Tara, een sleutelhanger ofzo?
Alsof die vent van jou steeds een macho is.....quote:Op maandag 26 april 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
Niels begint een beetje een zeikerdje te worden, is Claire net van Hugo af begint Niels.....
Die vanwalsummarionetten weten niet wat Claire tegen Frommelmans op de gang heeft gezegd.quote:Op maandag 26 april 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
er stonden toch verpleegsters bij toen Chris die patient die aspirine door de strot duwde?
dat feest ging ook mooi niet door, hij mocht weer ajuinen gaan snijden....quote:Op maandag 26 april 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
En foei! Een arts (Niels) die een ongezonde hap eet.
Tja, kan hij compassie met Aafke hebben! Janken ze beiden.quote:Op maandag 26 april 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
dat feest ging ook mooi niet door, hij mocht weer ajuinen gaan snijden....
Was die basaltblok niet zwaar genoeg?quote:ik ben blij dat Liesje weer boven water is zeg....
Ach, ik heb het bewijs op tape. Komt Clairetje maar effekes langs....quote:Op maandag 26 april 2004 21:17 schreef Wup het volgende:
Ik denk dat net als Claire Arthur door de gehaktmolen wil gaan halen, de wintersportbestanden van haar laptop gewist zijn. En mijn gok is dat ze geen kopie heeft gedraaid.
Misschien gaat ze wel inbreken bij de van Walsums om ze alsnog te pakken te krijgen.
Dat zou lachen zijn......
hoewel, zou niet zo een sterk verhaal zijn, als het belangrijk genoeg is kan je bestanden altijd nog terughalen... en Claire verdient natuurlijk een beter verhaal.quote:Op maandag 26 april 2004 21:17 schreef Wup het volgende:
Ik denk dat net als Claire Arthur door de gehaktmolen wil gaan halen, de wintersportbestanden van haar laptop gewist zijn. En mijn gok is dat ze geen kopie heeft gedraaid.
Mijmert mee.quote:Op maandag 26 april 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
hoewel, zou niet zo een sterk verhaal zijn, als het belangrijk genoeg is kan je bestanden altijd nog terughalen... en Claire verdient natuurlijk een beter verhaal.
mijmer, mijmer, mijmer.......
hahaha, het Simons ziekenhuis... verboden voor kneusjesquote:Op maandag 26 april 2004 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijmert mee.
Claire confronteert Tuur met de gegevens. Heel sneaky zegt Claire tegen anderen niets, zelfs niet tegen Niels. Claire chanteert Tuur. Hij stapt op, zodat zij zijn directeursfunctie kan overnemen, als geneesvrouw directeur.
herstel... La Claire prive kliniek.......quote:Op maandag 26 april 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
het Simons ziekenhuis... verboden voor kneusjes
Het Vlaams-Nederlands Hospitalencollectief. Dat wordt dan de nieuwe naam.quote:Op maandag 26 april 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
hahaha, het Simons ziekenhuis... verboden voor kneusjes
van mij hadden ze dat ruzietje met Chris mogen overslaan en meteen door naar het echte werk tussen Claire en Arthur.....
Een paar kneuzen moeten er zijn, want dan kan Claire ze flink treiteren.quote:Op maandag 26 april 2004 21:31 schreef Wup het volgende:
herstel... La Claire prive kliniek.......
herstel... Chez Claire (hoerentent)quote:Op maandag 26 april 2004 21:31 schreef Wup het volgende:
herstel... La Claire prive kliniek.......
Tuurlijk niet..quote:Op maandag 26 april 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is iedereen? Ligt iedereen al in bed?
Joyce laat het vallenquote:Op maandag 26 april 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
want Duuk laat kwakselpotjes uit de pollekes vallen.
Samenvattinkje dan maar?quote:Op maandag 26 april 2004 22:29 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.... maar kan alleen niet mee lullen... gemist
..
quote:Tara gaat shoppen. Ze koopt een fitnesstoestel voor Carlo. Carlo vindt het moeilijk om zo'n groot kado in ontvangst te nemen, maar hij is er wel erg blij mee.
Aafke schrijft Koen een brief. Ze vertelt tegen Niels wat er allemaal gebeurd is. Hij is kwaad op Koen en vindt dat hij het niet kan maken om Aafke in de steek te laten. Niels praat nog eens met Aafke over haar eventuele keus voor een operatie. Hij geeft haar advies.
Chris is voorlopig de co-assistent van Claire. Bij de eerste patiënt gaat Chris al meteen zijn eigen gang. Hij geeft de patiënt een aspirine terwijl dat niet mag. Daardoor treden er complicaties op. Arthur komt erachter dat de patiënt een aspirine op heeft. Hij vraagt Claire en Chris om verantwoording. Chris zegt dat hij de aspirine heeft gegeven in opdracht van Claire?
Jij let niet goed op, Meiske! Dit is alweer een ander! De vorige was van Katja. Van wie denk je dat deze is?quote:Op maandag 26 april 2004 18:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
[TVP] Heb je nou nog steeds deze avater?[/TVP] ..
Heb echt geen flauw idee..quote:Op maandag 26 april 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij let niet goed op, Meiske! Dit is alweer een ander! De vorige was van Katja. Van wie denk je dat deze is?
En dan likt ze het van de vloer?quote:Op maandag 26 april 2004 22:38 schreef Svensational het volgende:
Joyce laat het vallen
Pas jij je avater nou maar aan!quote:Op maandag 26 april 2004 22:59 schreef Svensational het volgende:
Hoho, wiv is voor de vooruitblikken, Wup voor de updates
Maar ja, ze zijn er allebei niet.
Misschien moet jij Soapmail trouwens eens proberen: www.soapmail.com
Pas als ie geraden is!!quote:Op maandag 26 april 2004 23:05 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Pas jij je avater nou maar aan!
't Is gewoon een silijoekel van Katja Schuurman.quote:Op maandag 26 april 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
Pas als ie geraden is!!
Volgens Wup ruimt Aafke het op.quote:Op maandag 26 april 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan likt ze het van de vloer?
uuuhhh...... NL of buitelands?quote:Op maandag 26 april 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pas als ie geraden is!!
Met haar "spons"?quote:Op maandag 26 april 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
Volgens Wup ruimt Aafke het op.
Dat was de vorige!quote:Op maandag 26 april 2004 23:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
't Is gewoon een silijoekel van Katja Schuurman.
Ik ga er prat op dat het een silijoop van Katja Schuurman is.quote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef dunn0w het volgende:
uuuhhh...... NL of buitelands?
Ex-GTSTquote:Op maandag 26 april 2004 23:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
uuuhhh...... NL of buitelands?
Aukje? nee daar zijn ze te donker voor..quote:Op maandag 26 april 2004 23:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ex-GTST
Ik maak 't meteen maar ff makkelijker
Die poseerde nooit. Het is gewoon Katja.quote:Op maandag 26 april 2004 23:15 schreef dunn0w het volgende:
Georgina?
Ik zometeen ook als er nog meer foto's van tieten worden geplaatst.quote:
Ik vroeg me al af waar ze wasquote:Op maandag 26 april 2004 23:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wup maakt er caps van?
Ze is met een mod aan het bellen om die tiet van jou weg te krijgen......quote:Op maandag 26 april 2004 23:28 schreef Svensational het volgende:
Ik vroeg me al af waar ze was
Ik ook! Als zij me vraagt om jouw bek dicht te timmeren doe ik dat met plezier.quote:Op maandag 26 april 2004 23:37 schreef Svensational het volgende:
Voor Wup doe ik alles
Ik, Superman, ben zo bij je.quote:Op maandag 26 april 2004 23:51 schreef Svensational het volgende:
Dat is ver reizen hoor!
Enkele kerenquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
Allemaal foutHeb je GTST wel eens gezien?
Die heeft nooit naakt in een film gespeeld.quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is een joekel van Fajah Lourens?
Meta?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Film.
En Angela Schijf is het ook niet
Wat moet ik met die flauwekul?quote:Op dinsdag 27 april 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Zo te zien heb je aardig wat tijd nu wiv. Stem je even in het ONM-tournament?
Moet ik ff terugkijken, want dat fragment kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:53 schreef Wup het volgende:
ik vond het wel jammer dat Claire niet even leuk tekeer ging tegen Aafke omdat ze binnenkwam met dr appeltaartje op het verkeerde moment...
yep, helaas....quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: je gaat nu toch niet steeds die flauwekul in de jpegs zetten?
Weshalb diese Schnappsidee?quote:Op dinsdag 27 april 2004 02:23 schreef Wup het volgende:
yep, helaas....
Zwei Möglichkeiten:quote:Op dinsdag 27 april 2004 03:50 schreef Wup het volgende:
just because
Er kan een technisch probleem opdoemen: de sikloze lul heeft de gegevens op een dvd-rom gezet. Claire's laptop heeft geen dvdbrander en zij denkt dat de zooi niet op één of meerdere cd-roms past.quote:Op dinsdag 27 april 2004 03:50 schreef Wup het volgende:
misschien gooit Joyce het kwakje van Duuk wel in de laptop van Claire...
daar raakt dat ding wel hopeloos overstuur van, geen redden meer aan.
Thanxquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:20 schreef Svensational het volgende:
Iwan, welke avatar had je voor JP? Diegene die zo pijn deed aan Wups ogen?
Deze is trouwens ook
quote:Enkele hoogte/dieptepunten van de volgende week:
1) Aafke nodigt haar familie uit voor een laatste etentje.
2) Tijdens de operatie van Aafke treden er complicaties op.
3) Ariël krijgt het goede nieuws dat ze haar tienerproject in Groningen mag uitvoeren.
4) Nico en Joost hebben het gedaan.
5) Arthur beseft dat hij in grote problemen kan raken en onderneemt actie.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:38 schreef Svensational het volgende:
Ze moet dood!!!!
Bye bye Ariel en Aafke.....quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Enkele hoogte/dieptepunten van de volgende week:
1) Aafke nodigt haar familie uit voor een laatste etentje.
2) Tijdens de operatie van Aafke treden er complicaties op.
3) Ariël krijgt het goede nieuws dat ze haar tienerproject in Groningen mag uitvoeren.
haha, klinkt leuk maar Sid moet echt terugkomen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat Claire Arthur de komende weken net zo lang gaat stangen totdat er iets knapt bij hem... Tijdens de zomercliffhanger wurgt Arthur Claire... ze overleeft het niet en Arthur belandt op één cel met z'n bastaardzoon Sid Porter.
lijkt me nogal een onsmakelijke bedoeling, ik hoef het niet te zien.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Enkele hoogte/dieptepunten van de volgende week:
4) Nico en Joost hebben het gedaan.
Jij bent meer voor een nachtje met Niels?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:40 schreef Wup het volgende:
lijkt me nogal een onsmakelijke bedoeling, ik hoef het niet te zien.
Ik vind Joost al net zo een sexloos wezen als Bram.
En over Nico moet ik het maar even helemaal al niet hebben....
Mag Aafke dat ook van jou vinden?quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:38 schreef Svensational het volgende:
Ze moet dood!!!!
Aafke heeft niets te willen toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij bent meer voor een nachtje met Niels?
Wat is het verband tussen de quote en de reactie?quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:10 schreef dunn0w het volgende:
Aafke heeft niets te willen toch?
Aha, maar gewoon zichtbaar dus.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:57 schreef ChatGirl het volgende:
de afbeelding is groter. hij is nu ge-resized.
Enne? Blij met Huug?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:00 schreef Wup het volgende:
foto's zijn groter dan het forumkader, formaat van de foto wordt er automatisch op aangepast, 'rand' omdat je erop kan klikken voor de fullsize versie.
en dan roepen dat vrouwen geen verstand hebben van 'techniek'quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aha, maar gewoon zichtbaar dus.
Omfg, begin ik nu op Wup te lijken?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:07 schreef Wup het volgende:
en dan roepen dat vrouwen geen verstand hebben van 'techniek'
uhm, nou blij met Huug niet, maar wel blij dat jij je eindelijk eens op het pad van de 'techniek' begeeft.....
quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:07 schreef Wup het volgende:
en dan roepen dat vrouwen geen verstand hebben van 'techniek'
lineair... nee was verkeerd gegaan sorry ik bedoelde het op : 'Wat nou als aafke vind dat jij doo moet'' ofzoiets...quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen de quote en de reactie?
Lees die zin nogeens. Er is nog iets fout gegaan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:14 schreef dunn0w het volgende:
lineair... nee was verkeerd gegaan sorry ik bedoelde het op : 'Wat nou als aafke vind dat jij doo moet'' ofzoiets...
Ik was nog niet ingelezen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
DOOD moet? .. ook goed.. ben beetje duf van school... dat zal het zijnquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lees die zin nogeens. Er is nog iets fout gegaan.![]()
![]()
![]()
Omdat Bettina Berger irl geen lezzie is. Ik wil haar plaats best wel innemen en Monique eens hartstochtelijk bezighouden.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:14 schreef Wup het volgende:
haha, waarom vindt Bettina het zo moeilijk de knappe Monique te zoenen???
daar maken we een prijsvraag van.......
En "Aafke" met een hoofdletter en "vindt" met "dt". Mijn God, hoe slaapverwekkend is jouw school?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:25 schreef dunn0w het volgende:
DOOD moet? .. ook goed.. ben beetje duf van school... dat zal het zijn..
Doe dan op het babes-forum ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb een paar leuke topless foto's van Kyra. Wil iemand ze zien? (Mogen die hier worden geplaatst?)
Zeerrrrr slaapverwekkend...quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En "Aafke" met een hoofdletter en "vindt" met "dt". Mijn God, hoe slaapverwekkend is jouw school?![]()
![]()
Maar als de heren en de lesbo's hier haar bruingetinte lekkere gestroomlijnde lijf zien, beginnen ze te kwijlen. Volgens mij zijn de foto's copyrighted en mogen ze hier niet staan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:27 schreef dunn0w het volgende:
Doe dan op het babes-forum ofzo... Volgens mij zijn er hier veel mensen die zich vet ergeren aan Kyra.
Dan neem je het toch simpelweg op?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:55 schreef dunn0w het volgende:
Damn... kan het weer niet zien/opnemen... waarom zijn soaps niet om 22:00 ofzo half acht is zo'n k*ttijd!
Dan mag je de link toch wel plaatsen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar als de heren en de lesbo's hier haar bruingetinte lekkere gestroomlijnde lijf zien, beginnen ze te kwijlen. Volgens mij zijn de foto's copyrighted en mogen ze hier niet staan.
Ja, en tussen de Jantjes zit hij ook nog op zijn favoriete plek: tussen de kerels.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:59 schreef ChatGirl het volgende:
Is hij ook weer onder de pannen!
Lees eens goed... 'kan het niet zien/opnemen' .. maar jij bent vast zolief om me vanaaf ff uptedatenquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan neem je het toch simpelweg op?
Ik heb er geen link van. Alleen de foto's.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
Dan mag je de link toch wel plaatsen?
Capswuppie plaatst wel een fotoroman.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:02 schreef dunn0w het volgende:
Lees eens goed... 'kan het niet zien/opnemen' .. maar jij bent vast zolief om me vanaaf ff uptedaten..
Ik heb er geen problemen mee als je ze even plaatst, kun je ze altijd weer weghalen later op de avondquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb er geen link van. Alleen de foto's.
Dan laat je het toch door je vriendje opnemen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:02 schreef dunn0w het volgende:
Lees eens goed... 'kan het niet zien/opnemen' .. maar jij bent vast zolief om me vanaaf ff uptedaten..
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, en tussen de Jantjes zit hij ook nog op zijn favoriete plek: tussen de kerels.
Ehhh ... dan zit ik toch nog liever tussen de Bettina Wertheimer-achtigen. Stinken naar formaldehyde, maar daarmee valt misschien nog te leven..... denk ik ...quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:07 schreef Markie-Mark het volgende:![]()
Je wordt nog een leuk weet_ik_veel
Ik dacht ook al dat ze me bekend voorkwam.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:40 schreef pberends het volgende:
Zo miss World in ONM... Azra nogwat toch
Maar wat moet miss World met Chris Frommelmans![]()
![]()
Z'n communiepikkie verfrommelen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:40 schreef pberends het volgende:
![]()
Volgens de aftiteling wordt Anna Vonk gespeeld door Simone Cobben.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:40 schreef pberends het volgende:
![]()
Waarom pik jij mijn icon? Waarom moet jij ook een varkenskop?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens de aftiteling wordt Anna Vonk gespeeld door Simone Cobben.
LOL lijkt me sterk. Ze lijkt dan wel heel erg op die Azra.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens de aftiteling wordt Anna Vonk gespeeld door Simone Cobben.
In elk geval kan ze niet acteren. Joost kegelt haar morgen eruit.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:29 schreef pberends het volgende:
LOL lijkt me sterk. Ze lijkt dan wel heel erg op die Azra.
How do you know?quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan laat je het toch door je vriendje opnemen?
Krijgen we dezelfde cliff als verleden jaar? De Couwenberg- en van Walsumfronten tegen elkaar.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:03 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben benieuwd wat Claire allemaal van plan is met de familie van Walsum, dat zal ongetwijfeld wel de cliffhanger worden
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog single bent?quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:48 schreef dunn0w het volgende:
How do you know?![]()
Ik denk dat we Arthur eind van dit seizoen dood aantreffen, vijanden genoeg en het worden er meer en meer als Claire de waarheid onthultquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Krijgen we dezelfde cliff als verleden jaar? De Couwenberg- en van Walsumfronten tegen elkaar.
Die maakt caps van een lekker tekeergaande Claire.quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:54 schreef Svensational het volgende:
Waar is Wup?
Ze laat ons wel erg lang alleenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die maakt caps van een lekker tekeergaande Claire.
Ze is boos op me vanwege die foto van Kyra.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ze laat ons wel erg lang alleen![]()
Ik lig noch te slapen, noch te duuken. Ik kijk naar een ONM tape uit 2000.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:39 schreef Svensational het volgende:
De mannen dan?
Ingevroren Miguel is achter Victors rug om door Aafke, Bettina en Margot naar de USA vervoerd. Ellen zuipt zich een stuk in de kloten en Frank gaat vreemd met Heleen, de fietskoerierster.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:52 schreef Svensational het volgende:
Waar gaat het over? Wat zijn de verhaallijnen?
Margotquote:Op woensdag 28 april 2004 00:15 schreef Svensational het volgende:
Heleen![]()
Aafkequote:Op woensdag 28 april 2004 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Margot![]()
![]()
Geef mij maar Margot. Wat een stootkussens heeft die meid!quote:Op woensdag 28 april 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Aafke![]()
![]()
![]()
Oh sorry dat meen ik niet
Aafke![]()
![]()
![]()
Dan houd je ook niet van Agnetha Fåltskog. Die zag ik laatst bij RTL Boulevard. Met het huidige kapsel lijkt ze sprekend op Aafke.quote:Op woensdag 28 april 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Aafke![]()
![]()
![]()
Je kent Agnetha van ABBA toch wel?quote:Op woensdag 28 april 2004 00:26 schreef Svensational het volgende:
Dat is van voor mijn tijd
Hoe lang deed je erover om de "å" te vinden?quote:Op woensdag 28 april 2004 00:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Agnetha Fåltskog.
alt 134quote:Op woensdag 28 april 2004 00:35 schreef Svensational het volgende:
Hoe lang deed je erover om de "å" te vinden?
Yep!quote:Op woensdag 28 april 2004 00:54 schreef Wup het volgende:
wat een geweldig leuke uitzending vanavond..
Ze zoop zo snel dat ik geeneens zag dat ze überhaupt haar glas voor het eerst volschonk.quote:wat is Claire toch super als ze woest is, hoe ze met die fles tekeer ging, eerste dat glas nog leeg, hup fles erachteraan, geweldig.
Kan ze niet elke dag zo tekeer gaan, ik heb er zoveel plezier aan.
Dat kan die pik met oren nog niet eens meer zelf.quote:En Joost die een meid versiert voor broer lul rozenwater om Chris een hak te zetten, haha eindelijk eens LOL Joost
Duuk heeft op dit moment de rol van zijn leven. Een wanker!quote:Duuk-Joyce kan me gestolen worden, geen leuke verhaallijn, maar ik vrees wel een vrij lange dus ik hoop maar dat ze het met veel humor brengen. Dat is Duuk wel toevertrouwd, ik moet sowieso altijd al lachen om die slome Goofy uitstraling van hem.
Is de zoutzak gescheurd en komt er eindelijk wat uit?quote:Bram heeft een goede verhaallijn gekregen zeg, waarom geven ze die nou toch aan die zoutzak?
Neuh! Hij wil gewoon Tuur z'n vel afstropen.quote:Niels wordt echt een aansteller.
Dat gejammer over een halfbroer waar hij pas sinds kort het bestaan van weet en die hij niet eens kent en hij doet alsof de wereld vergaat, flutverhaal.
Pik Frommelmans is hopenlijk maar iets voor een kersentijd.quote:Claire rulez big time, ik kan niet wachten to Chrisje spijt gaat krijgen.....
Clairetje maakte alles goed, vandaag.quote:Ik mis Ellen en Bettina een beetje.
haha en alles vloog ook aan alle kanten de kamer rond, Nielsje mag wel een huishoudster gaan inhuren.quote:Op woensdag 28 april 2004 01:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze zoop zo snel dat ik geeneens zag dat ze überhaupt haar glas voor het eerst volschonk.
nee, niet zo vreemd, slome sukkel is ut, maar erg onder de indruk van die meid was ie ook niet.quote:Dat kan die pik met oren nog niet eens meer zelf.
ja, ik vind Duuk wel oke, maar het verhaaltje irriteert me.quote:Duuk heeft op dit moment de rol van zijn leven. Een wanker!
ach Dennis doet het niet slecht hoor, maar ik misgun Bram gewoon de goede verhaallijnen, die zie ik liever bij iemand leukers terecht komen.quote:Is de zoutzak gescheurd en komt er eindelijk wat uit?
ja en zn hele familie erbij, overdreven gedoe.quote:[Neuh! Hij wil gewoon Tuur z'n vel afstropen.
Claire kennende vergeeft ze hem dit niet. Crisje gaat spijt krijgen en Wup heeft voorpret....quote:[Pik Frommelmans is hopenlijk maar iets voor een kersentijd.
ja helemaal waar. Er gaat niks boven een op hol geslagen Claire.quote:Clairetje maakte alles goed, vandaag.
Dan hoop ik dat Huug het mes heeft gebruikt en dat hij zometeen baardschurft heeft.quote:Op woensdag 28 april 2004 01:53 schreef Wup het volgende:
ik denk trouwens dat Hugo het scheermes van Bram heeft gejat. Wat ziet die jongen er vies uit nu.
Claire was zo wild dat ze eerst uit een leeg glas dronk. Er zat echt niks in. Ze nam een teug en toen schonk ze het pas vol.quote:Op woensdag 28 april 2004 01:48 schreef Wup het volgende:
haha en alles vloog ook aan alle kanten de kamer rond, Nielsje mag wel een huishoudster gaan inhuren.
Huug is volgens mij echt een flikker aan het worden. Man nog, als je mij zo'n lekker wijf voorzet heb ik geen Joost meer nodig! Die meid lok ik zelf wel in de val!quote:nee, niet zo vreemd, slome sukkel is ut, maar erg onder de indruk van die meid was ie ook niet.
Moosehead begon vandaag pas echt te brullen. Kwaaaatsj! Alles van Tuurs bureau op de tegels.quote:ach Dennis doet het niet slecht hoor, maar ik misgun Bram gewoon de goede verhaallijnen, die zie ik liever bij iemand leukers terecht komen.
Ik snap Niels wel. Tuur wilde de hele Couwenbergclan wegwerken.quote:ja en zn hele familie erbij, overdreven gedoe.
Ik kan me goed voorstellen dat Claire die gegevens niet aan die wraakzuchtige mafkees gaat geven. Ze wil Huugje vast niks vreselijks laten overkomen en Arthur neemt ze zelf wel te grazen op een mooie dag........
Claire blaast bij Tuur en Frommelmans tegelijk het licht uit de ogen.quote:Claire kennende vergeeft ze hem dit niet. Crisje gaat spijt krijgen en Wup heeft voorpret....
Gevaarlijker dan een kudde op hol geslagen bizons.quote:ja helemaal waar. Er gaat niks boven een op hol geslagen Claire.
meer, meer, meer hiervan graag.......
haha, nee dat was juist zo lollig, dat glas stond er nog van de vorige avond ofzo... klok leeg......maakt het uit, er moet gezopen worden....quote:Op woensdag 28 april 2004 02:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire was zo wild dat ze eerst uit een leeg glas dronk. Er zat echt niks in. Ze nam een teug en toen schonk ze het pas vol.
tsja dat krijg je als je door Claire ingeruild wordt, pure wanhoop......quote:Huug is volgens mij echt een flikker aan het worden. Man nog, als je mij zo'n lekker wijf voorzet heb ik geen Joost meer nodig! Die meid lok ik zelf wel in de val!
yep, nogmaals Dennis doet het prima, en het is een sterk verhaal. Maar de Bram haat zit iets te diep geworteldquote:Moosehead begon vandaag pas echt te brullen. Kwaaaatsj! Alles van Tuurs bureau op de tegels.
Ik vond het een prima scene, daar niet van, maar ik vind Niels een aansteller geworden. Sinds dat poeske is opgedoken gaat het bergafwaarts met hem. Claire kan hem natuurlijk nog redden maar dan moet hij niet zo triest doen over familiegedoe. Laat dat nou maar gewoon aan Joyce over, die heeft er tenminste reden toe.quote:Ik snap Niels wel. Tuur wilde de hele Couwenbergclan wegwerken.
vast niet, Frommelding is natuurlijk maar gerommel in de marge, die blaast ze op een dag toevallig in het voorbijgaan omver, daar gaat ze niet al teveel energie aan besteden.quote:Claire blaast bij Tuur en Frommelmans tegelijk het licht uit de ogen.
ze is zooooo goed.quote:Gevaarlijker dan een kudde op hol geslagen bizons.
hahaha, ja waarom mag ze niet een keertje vechten, dat zou ook wel helemaal grappig zijn.quote:Op woensdag 28 april 2004 02:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire doet me denken aan Miss Piggy als ze kwaad is: MUUUHHWAAAAAAA! BAAAF! En dan lag er iemand op de tegels.
komt ook door dat miss piggy blousje dat ze van Ellen gejat heeft.quote:Op woensdag 28 april 2004 02:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire doet me denken aan Miss Piggy als ze kwaad is: MUUUHHWAAAAAAA! BAAAF! En dan lag er iemand op de tegels.
Dan toch wel uit de kinderjaren van Ellen, want tegenwoordig vreet ze als een beer en past ze er niet meer in. Claire had er al de grootste moeite mee om die ballonnen er niet uit te laten knappen.quote:Op woensdag 28 april 2004 02:51 schreef Wup het volgende:
komt ook door dat miss piggy blousje dat ze van Ellen gejat heeft.
Een freefight met Pik Frommelmans. Dat wint Claire met één hand op haar rug en één been in het gips.quote:Op woensdag 28 april 2004 02:50 schreef Wup het volgende:
hahaha, ja waarom mag ze niet een keertje vechten, dat zou ook wel helemaal grappig zijn.
Arthur is ook maar een garnaal....quote:Op woensdag 28 april 2004 03:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een gevecht tussen Claire en Tuur is natuurlijk ook erg vermakelijk en capsgevoelig.
Daarna mag Claire met mij een partijtje "worstelen" ....quote:Op woensdag 28 april 2004 03:12 schreef Wup het volgende:
Claire vermorzelt hem ook wel toch?
nietus, daarna verdient ze een borrelquote:Op woensdag 28 april 2004 03:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daarna mag Claire met mij een partijtje "worstelen" ....![]()
Na 't "worstelen" met mij drinken Claire en ik een borreltje en roken we een sigaretje.quote:Op woensdag 28 april 2004 03:15 schreef Wup het volgende:
daarna verdient ze een borrel
Ik ga jouw helemaal niets vertellen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog single bent?
Laat maar. Jouw antwoord zegt alles .....quote:Op woensdag 28 april 2004 11:28 schreef dunn0w het volgende:
Ik ga jouw helemaal niets vertellen.
Wat zegt het dan?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laat maar. Jouw antwoord zegt alles .....
Die heeft Wup al lang gegeven.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:53 schreef dunn0w het volgende:
BTW .. ik kreeg toch nog een samenvatting van gister?![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 15:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die heeft Wup al lang gegeven.
Zie 00.54 uur.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:04 schreef dunn0w het volgende:
.. Oops sorry dan.. zal ik nog ff zoeken..
![]()
Dankje .. maar had het inmiddels al.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zie 00.54 uur.
Volgens mij was het cliffje dat Niels zei dat hij de gehele van Walsumfamilie zou kapotmaken als hij 't bewijs tegen Tuur kon leveren.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:44 schreef Wup het volgende:
Dinsdag 27 april 2004
vervolgens veegde hij Tuurs bureau schoon. Dat was het cliffje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |