misschien moeten we wat betere afspraken gaan maken, dit is erg zonde....quote:Op zondag 18 april 2004 00:57 schreef Iwan1976 het volgende:
OjeeIk vind die van jou eigenlijk origineler.
zeg maar hoe....quote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Svensational het volgende:
Als Iwan of Wup zijn openingspost nou wist kan ie gewoon gebruikt worden voor topic # 37. Alleen BVO en ik hebben het gezien
Zal ik m'n openingspost wissen Wup?quote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Svensational het volgende:
Als Iwan of Wup zijn openingspost nou wist kan ie gewoon gebruikt worden voor topic # 37. Alleen BVO en ik hebben het gezien
ik wil eerst ruziequote:Op zondag 18 april 2004 01:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Zal ik m'n openingspost wissen Wup?
Een van de twee drukt opquote:Op zondag 18 april 2004 01:02 schreef Wup het volgende:
[..]
zeg maar hoe....
tsja ik weet niet wat er mis ging, je zei plaats maar......quote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
Iwan was eigenlojk eerder, maar dit moeten jullie tweeen maar uitvechten.
En Wup was eigenlijk wel weer aan de beurtquote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
Iwan was eigenlojk eerder, maar dit moeten jullie tweeen maar uitvechten.
Oké bedankt BVO! Anders hadden we dit topic nog volgeluld met welke er nou open moest blijvenquote:Op zondag 18 april 2004 01:08 schreef BVO het volgende:
Die ander is al dicht.
Moet je even aan static vragen.quote:Op zondag 18 april 2004 01:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Kan de titel van het andere topic nog gewist/veranderd worden i.v.m. spoiler?
haha, ja het gaat me allemaal wat te traag hoor, dus het lot een handje helpen moet kunnen toch?quote:Op zondag 18 april 2004 01:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jullie hebben die arme vrouw, die als ONM-monument moet blijven, al afgedankt voor ze dood is!? Onvrijwillige euthanasie?
Waarom laat je Victor niet terugkomen en 'm wat experimenten op haar doen? Het monster van Frankenstein pur sang!quote:Op zondag 18 april 2004 02:01 schreef Wup het volgende:
haha, ja het gaat me allemaal wat te traag hoor, dus het lot een handje helpen moet kunnen toch?
Dokter Frommelmans is er ook nogquote:Op zondag 18 april 2004 02:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom laat je Victor niet terugkomen en 'm wat experimenten op haar doen? Het monster van Frankenstein pur sang!
Tepelklemmen op Aafke? Dat had ik nou niet achter Dr. Stinkerd Knoeilap gezocht.quote:Op zondag 18 april 2004 02:09 schreef Wup het volgende:
en Niels kan ook wel weer wat met klemmen gaan stoeien..... opties genoeg eigenlijk
Maar die kent Aafke niet ... tenzij dat straks blijkt dat Pik Frommelmans de zoon van Koen Ligtmast is.quote:Op zondag 18 april 2004 02:06 schreef Wup het volgende:
Dokter Frommelmans is er ook nog
"Da da gehinnik is zzzeker van een llloslopend paard?" --- Ellen toen ze zoop.quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef Wup het volgende:
hihi, oeps.....
Misschien blijkt Chris Vroman wel de zoon van Arthur te zijn. Lijkt me wel een controversieel verhaallijntje als Hugo en Chris wat krijgen met elkaar.quote:Op zondag 18 april 2004 02:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar die kent Aafke niet ... tenzij dat straks blijkt dat Pik Frommelmans de zoon van Koen Ligtmast is.
Dat verhaallijntje kennen we al uit "De Erfenis" (Jo met Rolf)quote:Op zondag 18 april 2004 02:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien blijkt Chris Vroman wel de zoon van Arthur te zijn. Lijkt me wel een controversieel verhaallijntje als Hugo en Chris wat krijgen met elkaar.
Een lul, een platte hoer en een gesjeesde regisseur-wannabe als kind en dan ook nog een flikker er bij? Eat your heart out, Aarser ven Wellsumm! Hahahahahahahahaha!quote:Op zondag 18 april 2004 02:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien blijkt Chris Vroman wel de zoon van Arthur te zijn.
Wat heb jij toch met rugtoeristen?quote:Lijkt me wel een controversieel verhaallijntje als Hugo en Chris wat krijgen met elkaar.
quote:Op zondag 18 april 2004 02:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Eat your heart out, Aarser ven Wellsumm!
In mijn kroeg is vorige week vrijdag iemand neergestoken, dus daar kom ik voorlopig even nietquote:Op zondag 18 april 2004 02:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: zijn wij hier allen date-loze sukkels vandaag? Waarom zijn wij niet in de kroeg?
Daar kun jij je inderdaad beter niet meer laten zien. Je foto zal in heel de omgeving ophangen.quote:Op zondag 18 april 2004 03:09 schreef Svensational het volgende:
In mijn kroeg is vorige week vrijdag iemand neergestoken, dus daar kom ik voorlopig even niet
In 1971 heeft Philips doorvoor een oplossing uitgevonden: de videorecorder.quote:Op zondag 18 april 2004 19:56 schreef dunn0w het volgende:
Damn.. herhalingen ook gemist!
Dat is dan erg leuk voor Philips..quote:Op zondag 18 april 2004 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In 1971 heeft Philips doorvoor een oplossing uitgevonden: de videorecorder.
Dan moet je een grote voorraad kopen. Ik heb afgelopen zomer voor het gehele ONM-seizoen tapes ingekocht.quote:Op zondag 18 april 2004 20:31 schreef dunn0w het volgende:
Dat is dan erg leuk voor Philips..
Maar als hij ook iets gevonden had waardoor je onbeperkt lege videobanden in huis hebt.. zou ook leuk geweest zijn.
Je bent gek.. weetje HOE duur...quote:Op zondag 18 april 2004 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan moet je een grote voorraad kopen. Ik heb afgelopen zomer voor het gehele ONM-seizoen tapes ingekocht.
Natuurlijk weet ik dat. Ik heb ook een boekhouding.quote:Op zondag 18 april 2004 20:42 schreef dunn0w het volgende:
Je bent gek.. weetje HOE duur...
Ja, ben jij ff goed gek. Die tapes moet je bij de Macro kopen, of een andere groothandel.quote:1 band van 240 minuten is E 3,99 .. en kun je 2 weken mee opnemen...
Helemaal niet.. want ik koop dus ( zoals ik net al zei )bijna nooit nieuwe videobanden.quote:Op zondag 18 april 2004 20:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ben jij ff goed gek. Die tapes moet je bij de Macro kopen, of een andere groothandel.
De gemiddelde ONM'er heeft geen leven en moet ook de avond goed doorkomen.....quote:Op zondag 18 april 2004 20:49 schreef dunn0w het volgende:
Helemaal niet.. want ik koop dus ( zoals ik net al zei )bijna nooit nieuwe videobanden.
En als je ze bij de Macro koopt zijn ze nog duur.. voor een heel ONM-seizoen..
Wat heb je daar eigenlijk aan.. als je dat allemaal opneemt?
hugo is geen homoquote:Op zondag 18 april 2004 02:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien blijkt Chris Vroman wel de zoon van Arthur te zijn. Lijkt me wel een controversieel verhaallijntje als Hugo en Chris wat krijgen met elkaar.
Dat blijkt dan maar weer... Triest hoor.quote:Op zondag 18 april 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De gemiddelde ONM'er heeft geen leven en moet ook de avond goed doorkomen.....
Jawel, want is het je niet opgevallen dat Huug zijn vrouw eruit heeft gezet en dat hij Kyra van het onderzoek haalde? Hij woont en werkt alleen nog maar tussen de mannen, de apen en de Frommelmansen.quote:Op zondag 18 april 2004 20:55 schreef Viking84 het volgende:
hugo is geen homo
ik heb nog niks ontvangenquote:Op zondag 18 april 2004 15:29 schreef Wup het volgende:
ps: rest in je mailbox Svensational
heb je een adres anders dan hotmail, het is 2 MB, ik kreeg mijn eigen mail dus terug.quote:Op zondag 18 april 2004 23:05 schreef Svensational het volgende:
ik heb nog niks ontvangen![]()
nou hugo is wel zeer gekwetst dat claire nu bij niels woont en als ie homo was, zou hij dat niet zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel, want is het je niet opgevallen dat Huug zijn vrouw eruit heeft gezet en dat hij Kyra van het onderzoek haalde? Hij woont en werkt alleen nog maar tussen de mannen, de apen en de Frommelmansen.
svensational@hetnet.nl (quote:Op zondag 18 april 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
heb je een adres anders dan hotmail, het is 2 MB, ik kreeg mijn eigen mail dus terug.
da's het lot tartenquote:Op zondag 18 april 2004 23:28 schreef Svensational het volgende:
svensational@hetnet.nl ()
Hij is latent homosexueel. Hij weet het zelf nog niet of hij durft nog niet uit de kast te komen.quote:Op zondag 18 april 2004 23:27 schreef Viking84 het volgende:
nou hugo is wel zeer gekwetst dat claire nu bij niels woont en als ie homo was, zou hij dat niet zijn.
als het goed is, tenminste als ONM een beetje meewerkt, gaat Huugje eens flink aan de zuip en dan grijpt ie alles wat ie te pakken kan krijgenquote:Op zondag 18 april 2004 23:27 schreef Viking84 het volgende:
nou hugo is wel zeer gekwetst dat claire nu bij niels woont en als ie homo was, zou hij dat niet zijn.
of dat....quote:Op zondag 18 april 2004 23:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij is latent homosexueel. Hij weet het zelf nog niet of hij durft nog niet uit de kast te komen.
OE is nu bezig de mail te ontvangen. Met mijn internetverbinding duurt dat echter nog wel evenquote:Op zondag 18 april 2004 23:30 schreef Wup het volgende:
[..]
da's het lot tarten
zou onderweg moeten zijn
Leuk, maar niet echt origineel meer. Die periode heeft hij al; gehad, toen het net uit was met Claire. Alhoewel ik moet zeggen dat Hugo erg grappig is als hij dronken is!quote:Op zondag 18 april 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
[..]
als het goed is, tenminste als ONM een beetje meewerkt, gaat Huugje eens flink aan de zuip en dan grijpt ie alles wat ie te pakken kan krijgen
da's de enige manier waarop er een beetje lol valt te beleven aan die jongen.quote:Op zondag 18 april 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
Leuk, maar niet echt origineel meer. Die periode heeft hij al; gehad, toen het net uit was met Claire. Alhoewel ik moet zeggen dat Hugo erg grappig is als hij dronken is!
Tegen Arthur: "Boze Bokser"
Tegen ober die de door Carlo veroorzaakte ravage opruimt: "Daar ligt nog een stukje"
Jammer dat hij blijft en dat Arthur weggaatquote:Op zondag 18 april 2004 23:52 schreef Wup het volgende:
[..]
da's de enige manier waarop er een beetje lol valt te beleven aan die jongen.
Als brave gay zal onze Huug ook niet echt leven in de brouwerij kunnen brengen lijkt me
zeg dat ja. Aan Hugo hebben we niks. Aan Arthur missen we alles.quote:Op zondag 18 april 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat hij blijft en dat Arthur weggaat
Hij weet altijd alles zo leuk te zeggen:quote:Op zondag 18 april 2004 23:59 schreef Wup het volgende:
[..]
zeg dat ja. Aan Hugo hebben we niks. Aan Arthur missen we alles.
ik weet Fort Alpha niet meer zo goed allemaal , da's iets te lang gelden voor mijn geheugentje, mogen ze best eens gaan herhalen.quote:Op maandag 19 april 2004 00:27 schreef Svensational het volgende:
Robin was in Fort Alpha best oké. In de garage was hij weer wat minder
De caps zijn binnen, ze zijn erg leuk
Hij speelde in het 2e seizoen van De Garage. Was idd een baggerserie.quote:Op maandag 19 april 2004 00:31 schreef Wup het volgende:
Garage heb ik niet of nauwelijks gezien, was niet echt de moeite van het aanzien waard vond ik, ik wist in elk geval niet dat hij daarin meedeed, zover heb ik het dus nooit aangezien.
In ONM lijdt iedereen aan progeria. Het verouderingsproces gaat 9 keer zo snel. Straks ziet Huug er als Tuur uit en is hij net zo'n lompe botterik geworden. Joost is al aan het verhugo'en.quote:Op zondag 18 april 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat hij blijft en dat Arthur weggaat
Of verflooren en verlizziën..quote:Op maandag 19 april 2004 01:17 schreef Wup het volgende:
nah als ze dan ook allemaal even rap kunnen gaan verclairen ben ik ook weer blij.
nee je hebt gelijk, ik vond het ook... zowaar.quote:Op maandag 19 april 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Heerlijke vrouw die Tara!!!
Mooi geacteerd, of zeg ik nu iets onprofessioneels?
Nou ja who gives a fuckTara
Serge heeft Ulft meegesleept zijn graf in.quote:Op maandag 19 april 2004 19:48 schreef heaven7 het volgende:
Misschien dat ik een domme vraag stel maar hoezo is het ineens AmsterdamHet was toch altijd Ulft
Inderdaad, Hugo kan niet hard genoeg aangepakt worden, die suflul alias Arthur's levensslaafje!quote:Op maandag 19 april 2004 19:46 schreef Wup het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk, ik vond het ook... zowaar.
ze was echt goed in die scene tegen Hugo.
en wat zat ie er heerlijk suf bij te kijken ook weer.
geef die jongen toch een fles.
SjokSjok IS een zoutzak.quote:Op maandag 19 april 2004 19:56 schreef Svensational het volgende:
Koen zit er weer als zoutzak bij
Offtopic, je hebt "sms maud" in je ondertitel staan maar Irma in je plaatjequote:Op maandag 19 april 2004 19:58 schreef Svensational het volgende:
Arthur: Ik hoorde van Lisette dat Tara bij jou was geweest
Waarom zegt Lisette zo iets tegen de directeur?
Ja, dat snap ik ook nog steeds niet.quote:Op maandag 19 april 2004 19:54 schreef Wup het volgende:
Koen had zn baan toch opgezegd een tijdje geleden?
't Is maar goed dat die muilezel van haar binnen nu en een paar dagen aftaait.quote:Op maandag 19 april 2004 20:01 schreef Wup het volgende:
suffe aflevering, weinig te lachen, teveel Aafke
ja ik dacht dat ie dr in Knokke gedumpt zou hebbenquote:Op maandag 19 april 2004 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Is maar goed dat die muilezel van haar binnen nu en een paar dagen aftaait.
Nee, hij zegde zijn baantje helemaal niet op. Hij overwoog het, maar Aafke hield 'm tegen en zei zoiets als "je moet doen waar je voor staat", o.i.d.quote:Op maandag 19 april 2004 20:02 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat snap ik ook nog steeds niet.
Hij is nog net zoveel gentleman om die ouwe meid eerst naar huis te brengen.quote:Op maandag 19 april 2004 20:03 schreef Wup het volgende:
ja ik dacht dat ie dr in Knokke gedumpt zou hebben
Omdat:quote:Op maandag 19 april 2004 19:58 schreef Svensational het volgende:
Arthur: Ik hoorde van Lisette dat Tara bij jou was geweest
Waarom zegt Lisette zo iets tegen de directeur?
PANG!quote:Op maandag 19 april 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
ze moet nog wel dit topic dood
Eindelijk een teken van leven van Hugo.quote:Op maandag 19 april 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
nou gut wat een heldje die Huug.
Koen heeft gelijk, rare toestand om Chrisje boy op Aafke af te sturen
En volgens Bettina wil geen enkele man er soep van trekken ...quote:Op maandag 19 april 2004 20:05 schreef pberends het volgende:
roddelkipje ofzo?
jaaa bettina moet nu echt weer eens tekeer gaan tegen Liesje, of iemand anders maar ze wordt veel te weinig afgebekt de laatste tijd.quote:Op maandag 19 april 2004 20:05 schreef pberends het volgende:
Omdat:
Hoe noemde Bettina haar ook alweer? roddelkipje ofzo?
Irma is ook nog steeds mijn favoriet! Maar ja sms'en gaat zo moeilijk nu hequote:Op maandag 19 april 2004 20:00 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Offtopic, je hebt "sms maud" in je ondertitel staan maar Irma in je plaatje
wees blij dat ie haar geen bami voertquote:Op maandag 19 april 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
En wtf houdt een 'rustgevende thee van fucking Duuk in"?
Renee hoort daar in elk geval ook. en Duuk maar die is toch wel schattig.quote:Op maandag 19 april 2004 20:10 schreef pberends het volgende:
Wie behoren er in ONM eigenlijk tot de Boringness-club?
Bram-Koen-Hugo?
ja ik weet nog dat ik stond te juichen dat Frederik de Groot een rol kwam spelen.....quote:Op maandag 19 april 2004 20:12 schreef Svensational het volgende:
Koen vind ik echter de saaiste bijrol allertijden
Dat is shrinkjargon voor een zware tranquilizer.quote:Op maandag 19 april 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
En wtf houdt een 'rustgevende thee van fucking Duuk in"?
Ik mocht 'm gelijk niet.quote:Op maandag 19 april 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
ja ik weet nog dat ik stond te juichen dat Frederik de Groot een rol kwam spelen.....
onvoorstelbaar dat ze er dit van hebben gemaakt.
Ja, zodat de saus niet langs Aafkes baard loopt.quote:Op maandag 19 april 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
wees blij dat ie haar geen bami voert
Ja, dat weet ik ook nog wel. Had best leuk geweest als w_i_v destijds gelijk had gehad met zijn fantasieverhaalquote:Op maandag 19 april 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik weet nog dat ik stond te juichen dat Frederik de Groot een rol kwam spelen.....
onvoorstelbaar dat ze er dit van hebben gemaakt.
Wat zei ik dan nogeens? Dat JP 'm de hals moest omdraaien?quote:Op maandag 19 april 2004 20:17 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat weet ik ook nog wel. Had best leuk geweest als w_i_v destijds gelijk had gehad met zijn fantasieverhaal
je had ergens connecties met betrouwbare informatie ofzo, en die wisten zeker dat Frederik de Groot niet in ONM zou komen spelen, zoiets.........quote:Op maandag 19 april 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zei ik dan nogeens? Dat JP 'm de hals moest omdraaien?
Zie je nou dat het leuk is als ik gelijk heb!?quote:Op maandag 19 april 2004 20:17 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat weet ik ook nog wel. Had best leuk geweest als w_i_v destijds gelijk had gehad met zijn fantasieverhaal
De broer van z'n vriendin werkte bij Endemol.quote:Op maandag 19 april 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
[..]
je had ergens connecties met betrouwbare informatie ofzo, en die wisten zeker dat Frederik de Groot niet in ONM zou komen spelen, zoiets.........
Die heb ik ook nog steeds, maar ik verklap hier niks meer. Dat wordt toch niet gewaardeerd.quote:Op maandag 19 april 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
je had ergens connecties met betrouwbare informatie ofzo, en die wisten zeker dat Frederik de Groot niet in ONM zou komen spelen, zoiets.........
Ik heb er zelf ook een tijdje gewerkt.quote:De broer van z'n vriendin werkte bij Endemol.
en toen werd je met groot geld weggekocht door de VeronicaGidsquote:Op maandag 19 april 2004 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb er zelf ook een tijdje gewerkt.
't Is Veronica Magazine, dank je wel.quote:Op maandag 19 april 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
en toen werd je met groot geld weggekocht door de VeronicaGids
Nee. Er is een verschil. Liesje is de ultieme vrouwelijke uitvoering van een os. Pik Frommelmans heeft het achter de ellebogen. Hij is gemeen.quote:Op maandag 19 april 2004 20:26 schreef Wup het volgende:
en Chris kan zich wel aansluiten bij het roddelclubje van Liesje
da's toch niet zo raar dat ze dat zegt.....quote:Op maandag 19 april 2004 20:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Aafke Reitsema: "Ik wil mijn man er graag bij hebben." (tegen Chris, over Koen)
Eerdaags is er in Ulftsterdam een aardbeving. Jan en Ed hebben zich in hun graven omgedraaid. Die ingevrorene mag wat mij betreft terugkomen. Ik hoop dan wel dat er tijdens het ontdooien 't een en ander misgaat, dat hij ontsnapt en als een zombie slappen happen (kleffe hamburgers, Hugo's en Frommelmansen) verorbert.quote:Op maandag 19 april 2004 20:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Aafke Reitsema: "Ik wil mijn man er graag bij hebben." (tegen Chris, over Koen)
Zijn Aafke en Koen in Knokke getrouwd... wacht ze totdat Ed of Jan zich uitgegraven hebben... of totdat Miguel ontdooid is?
Ik neem het Aafke niet kwalijk... ze heeft immers een aneurisma.quote:Op maandag 19 april 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
da's toch niet zo raar dat ze dat zegt.....
Laten we eventjes duidelijk stellen dat SjokSjok géén man is!quote:Op maandag 19 april 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
da's toch niet zo raar dat ze dat zegt.....
Als je genoeg hebt van VM ga je zekerJoost helpen met z'n filmsquote:Op maandag 19 april 2004 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Eerdaags is er in Ulftsterdam een aardbeving. Jan en Ed hebben zich in hun graven omgedraaid. Die ingevrorene mag wat mij betreft terugkomen. Ik hoop dan wel dat er tijdens het ontdooien 't een en ander misgaat, dat hij ontsnapt en als een zombie slappen happen (kleffe hamburgers, Hugo's en Frommelmansen) verorbert.
En Joyce heeft a-neuk-isma.quote:Op maandag 19 april 2004 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik neem het Aafke niet kwalijk... ze heeft immers een aneurisma.
Je hebt nog niet gezien hoe het verder gaat nadat Joyce dat zei.quote:Op maandag 19 april 2004 20:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laten we eventjes duidelijk stellen dat SjokSjok géén man is!
Zowel Aaphce als Joy C. hebben last van DIS.
Aaphce is niet getrouwd en heeft dus geen man en Joy C. heeft géén dochter. Lizzy is niet eens haar stiefdochter, want ze was niet met Mel Chior getrouwd.
quote:Op maandag 19 april 2004 20:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laten we eventjes duidelijk stellen dat SjokSjok géén man is!
niet teveel gaan mierenquote:Zowel Aaphce als Joy C. hebben last van DIS.
Aaphce is niet getrouwd en heeft dus geen man en Joy C. heeft géén dochter. Lizzy is niet eens haar stiefdochter, want ze was niet met Mel Chior getrouwd.
Als journalist help ik Lizzy liever een handje, op welk gebied dan ook.quote:Op maandag 19 april 2004 20:42 schreef Svensational het volgende:
Als je genoeg hebt van VM ga je zekerJoost helpen met z'n films
Ik weet hoe het verder gaat. Moet ik je dat nou blijven uitleggen?quote:Op maandag 19 april 2004 20:44 schreef Svensational het volgende:
Je hebt nog niet gezien hoe het verder gaat nadat Joyce dat zei.
Carlo is de nieuwe Johnnie Weissmuller. Zo gay tot het niet meer kon, maar toch moest hij Tarzan spelen.quote:Op maandag 19 april 2004 20:48 schreef Wup het volgende:
inmiddels is Carlo ook al bijna rijp voor sufclub.
maar misschien blijft hij liever nog even bij de apen....
nee, is onbekend, maar daar hebben we een topic of 10 geleden al uitgebreid over gejammerd.....quote:Op maandag 19 april 2004 20:57 schreef heaven7 het volgende:
Weet niemand waarom het van de een op de andere dag Amsterdam is ipv Ulft? Dat kan toch niet zomaarJa, in een soap wel maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel
Niet iedereen is zo'n ONMfreak als jij en ik.....quote:Op maandag 19 april 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
nee, is onbekend, maar daar hebben we een topic of 10 geleden al uitgebreid over gejammerd.....
haha wees blij dat Claire terug is, anders was ik daar nu nog dagelijks over aan het jammeren.....quote:Op maandag 19 april 2004 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niet iedereen is zo'n ONMfreak als jij en ik.....
So? Nu jammer je over iets anders, dus is er geen verschil.quote:Op maandag 19 april 2004 21:05 schreef Wup het volgende:
haha wees blij dat Claire terug is, anders was ik daar nu nog dagelijks over aan het jammeren.....
ik was anders behoorlijk happy met ONM afgelopen week.quote:Op maandag 19 april 2004 21:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
So? Nu jammer je over iets anders, dus is er geen verschil.
Wanneer wordt Carlo's kop nou eens echt verbouwd? De paar tikken die hij kortgeleden incasseerde stelden niks voor. Kloppen tot hij een koekkoek in zijn "hoofd" heeft. 't Beste is 't als Claire die meppen uitdeelt. Ik wil haar ooit zien slaan als Miss Piggy> Muuuaaaaaah! Benngggg!
En als Tuur dan neergaat mag de regisseur nog één keer het beeld vertragen. Dan duurt het pijnlijke moment wat langer.quote:Op maandag 19 april 2004 21:15 schreef Wup het volgende:
nouja, misschien verkoopt ze Arthur nog eens een flinke trap in zn ballen, daar zie ik haar ook nog wel voor aan.
ja nu je het zegt, ze zijn een beetje uitgeexperimenteerd de laatste tijd.quote:Op maandag 19 april 2004 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
En als Tuur dan neergaat mag de regisseur nog één keer het beeld vertragen. Dan duurt het pijnlijke moment wat langer.
Nou ... de tafel was storend genoeg zodat Carlo 'm aanpakte....quote:Op maandag 19 april 2004 21:22 schreef Wup het volgende:
die tafel van Carlo was niet zo storend
er zal wel een herhaling van idols zijn.quote:Op maandag 19 april 2004 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: hebben we iedereen hier weggejaagd?
Geen Idols, maar wel Blabla's In The Bush.quote:Op maandag 19 april 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
er zal wel een herhaling van idols zijn.
Ik geloof dat ik voor de cliffhanger in juni een familiepak zakdoekjes moet gaan kopen.....quote:Op maandag 19 april 2004 21:31 schreef Iwan1976 het volgende:
De introductie van Aafke's (sterf)bed lijkt mij een slecht voorteken.
ja ik kende die slaapkamer nog niet?quote:Op maandag 19 april 2004 21:31 schreef Iwan1976 het volgende:
De introductie van Aafke's (sterf)bed lijkt mij een slecht voorteken.
Te lang geen sex kweekt agressie.quote:Op maandag 19 april 2004 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo viel vandaag wel erg uit tegen z'n vader... wat zou hem dwars zitten?
vond ik juist niet?quote:Op maandag 19 april 2004 21:35 schreef Markie-Mark het volgende:
-Lizzy zag er leuk uit vandaag
Weet je de precieze datum van de zomercliffhanger al?quote:Op maandag 19 april 2004 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik geloof dat ik voor de cliffhanger in juni een familiepak zakdoekjes moet gaan kopen.....
Van jou snap ik geen reet:quote:Op maandag 19 april 2004 21:35 schreef Markie-Mark het volgende:
-Chris is een lekkertje
-Lizzy zag er leuk uit vandaag
Wel ze was echt zooo mooiquote:Op maandag 19 april 2004 21:36 schreef Wup het volgende:
[..]
vond ik juist niet?
Nee hoor, ik keek naar Daphnequote:Op maandag 19 april 2004 21:28 schreef Wup het volgende:
[..]
er zal wel een herhaling van idols zijn.
25 Juni is de cliffhanger.quote:Op maandag 19 april 2004 21:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Weet je de precieze datum van de zomercliffhanger al?
haha wat ben je toch een ouderwets mannekequote:Op maandag 19 april 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van jou snap ik geen reet:
- Je vindt Chris lekker en Lizzy ook. Wat wil je nou? Ik ga definitief voor Nikki.
Ja, Nikkie vond ik vandaag ook erg leuk! Alhoewel ze natuurlijk niet kan tippen aan Vivienne!quote:Op maandag 19 april 2004 21:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Wel ze was echt zooo mooi
Ik begin Vivienne steeds meer te vergeten, dat pleit wel voor Nikki
Oh, I get it .... jij hapt van twee wallen ...quote:Op maandag 19 april 2004 21:39 schreef Markie-Mark het volgende:
haha wat ben je toch een ouderwets manneke
nah, zal wel aan mij liggen ik heb een hekel aan teveel make-up.quote:Op maandag 19 april 2004 21:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Wel ze was echt zooo mooi
Ik begin Vivienne steeds meer te vergeten, dat pleit wel voor Nikki
quote:Op maandag 19 april 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van jou snap ik geen reet:
- Je vindt Chris lekker en Lizzy ook. Wat wil je nou? Ik ga definitief voor Nikki Nikkie
Als ik jouw opmerkingen zo lees door de maanden heen, maak ik me inderdaad grote zorgen over je opvoedingquote:Op maandag 19 april 2004 21:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Oh, I get it .... jij hapt van twee wallen ...
Tja, ik ben nog zo'n ouwe lul die alleen maar van vrouwen houdt. Ik heb vast en zeker een verkeerde opvoeding genoten ....
Owh? Heeft ze ook een gezicht? Daar heb ik nog niet op gelet in haar rosa ondergoed ....quote:Op maandag 19 april 2004 21:42 schreef Wup het volgende:
nah, zal wel aan mij liggen ik heb een hekel aan teveel make-up.
Dat zei ik toch, hark!quote:Op maandag 19 april 2004 21:43 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je Rosa van GTST?quote:Op maandag 19 april 2004 21:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Owh? Heeft ze ook een gezicht? Daar heb ik nog niet op gelet in haar rosa ondergoed ....![]()
Hoezo? Heb ik dan iemand voor "flikker" of "nicht" uitgemaakt? Hahahahahahahahahaha!quote:Op maandag 19 april 2004 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Als ik jouw opmerkingen zo lees door de maanden heen, maak ik me inderdaad grote zorgen over je opvoeding
Rosa is Zuidlimburgs voor "rose".quote:Op maandag 19 april 2004 21:46 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je Rosa van GTST?
Je geeft tenminste toe dat ik nog enigszins een opvoeding heb genoten.....quote:Op maandag 19 april 2004 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Als ik jouw opmerkingen zo lees door de maanden heen, maak ik me inderdaad grote zorgen over je opvoeding
quote:Op maandag 19 april 2004 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je geeft tenminste toe dat ik nog enigszins een opvoeding heb genoten.....
Hoewel men in Nederland beter tot het schorem kunt behoren, want dan krijgt men alles gratis.
Wie heeft jou tot mod gebombardeerd?quote:
a. neem een leven ofzo?quote:Op maandag 19 april 2004 21:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Heb ik nu iedereen definitief weggejaagd? Dan zit mijn taak er voor vandaag op!
quote:Op maandag 19 april 2004 21:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
a. neem een leven ofzo?
b. mij jaag je niet zomaar weg
c. beleef je hier nou echt plezier aan?
Wiens leven moet ik nemen?quote:Op maandag 19 april 2004 21:59 schreef Markie-Mark het volgende:
a. neem een leven ofzo?
Was ik al bang voor.quote:b. mij jaag je niet zomaar weg
Nee.quote:c. beleef je hier nou echt plezier aan?
Smiley-jatter!quote:
Vond hem wel leukquote:Op maandag 19 april 2004 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Smiley-jatter!
quote:Op maandag 19 april 2004 22:01 schreef dunn0w het volgende:
En anders doe ik ff onzinnig...
quote:Op maandag 19 april 2004 22:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Is dat het waterbed van Ariel?
Nee no foking way.. ga ik liever verlizzieen.quote:Op maandag 19 april 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet verbrammen? Of verariellen met haar tienermoederproject vanachter de bar?
![]()
Verviviennen of vernikkieën? Beiden zijn overigens een naar mijn smaak voortreffelijke keuze.quote:Op maandag 19 april 2004 22:20 schreef dunn0w het volgende:
Nee no foking way.. ga ik liever verlizzieen.
Ja, maar dat wist ik niet want ik leuter nooit mee in dit topicquote:Op maandag 19 april 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, is onbekend, maar daar hebben we een topic of 10 geleden al uitgebreid over gejammerd.....
Welcome to the real world of soap.quote:Op maandag 19 april 2004 22:27 schreef heaven7 het volgende:
Ja, maar dat wist ik niet want ik leuter nooit mee in dit topic
Als we niet goed genoeg voor je zijn, taai je maar af!quote:Op maandag 19 april 2004 22:31 schreef heaven7 het volgende:
Nou, t was maar tijdelijk, ik vroeg me dit ff af
oke, voor Markie-Mark dus vandaagquote:Op maandag 19 april 2004 22:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Wup, is er niet iets wat je opvalt? Ik heb je vandaag nog niet om caps gevraagd. -Er was dan ook geen reden toe-
[zeurmode] meestal heb je DATdie in je wangen [/zeurmode]quote:Op maandag 19 april 2004 22:54 schreef dunn0w het volgende:
Kuiltje in haar kin... meestal heb je die in je wangen.
Let ff op! Kwijlen zorgt voor kortsluiting in je keyboard.quote:Op maandag 19 april 2004 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Mooi meisje, mooie outfit
Ik bedoelde het niet negatief...quote:Op maandag 19 april 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
[zeurmode] meestal heb je DATdie in je wangen [/zeurmode]
Dat kuiltje is handig. Kun je wat eten in bewaren.....
Ff een open deur intrappen ... maar je zeurt wel over LizzY.quote:Op maandag 19 april 2004 23:06 schreef dunn0w het volgende:
Ik bedoelde het niet negatief...
sterker nog .. mij zul je nooit horen zeuren over lizzie hoor...
duss...
Nog nooit gedaan.. en opmerken is wat anders dan zeuren..quote:Op maandag 19 april 2004 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ff een open deur intrappen ... maar je zeurt wel over LizzY.
Laten we dan voor eens en voor altijd zeggen: Lizzy is leuk, lekker en alles tegelijk.quote:Op maandag 19 april 2004 23:09 schreef dunn0w het volgende:
Nog nooit gedaan.. en opmerken is wat anders dan zeuren..
zeuren is zoiets als wat jij nu al 2 posts doet over mijn opmerking over de kuiltjes van Nikkie
De rest heeft ook hetzelfde verhaal: Carlo, Hugo, Chris --> zijn allen oetlullen.quote:Op maandag 19 april 2004 23:14 schreef Wup het volgende:
laat het zeuren en jammeren maar aan mij over.
beetje sloom dat er nu 2 dezelfde verhaallijnen spelen. Zowel JP als Aafke die tegen een operatie aanhikken. Allebei soort meubelstukken die dus tegelijkertijd zelfde verhaaltje krijgen, beetje onorigineel.
Oke. agree.quote:Op maandag 19 april 2004 23:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laten we dan voor eens en voor altijd zeggen: Lizzy is leuk, lekker en alles tegelijk.
Dream a little dream of Lizzy.quote:Op maandag 19 april 2004 23:21 schreef dunn0w het volgende:
Oke. agree.
Ga slapie doen.. Massel iedereen.
Je zit wel erg op een borrel met mij te wachten, hè?quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:16 schreef Wup het volgende:
waar is de Beatrix-borrel eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er wordt in ONM heel wat drank in zeik omgezet.
* Lallende Ellen ("Dda gehhinnik is zzeker van een luuulloslopend ppppaarttt?", toen Frank met Heleen vreemdging. Ze had het dan ook steeds over Cank en Fris (Frank en Chris, de ex van Rala ... ehhh... Lara)quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:24 schreef Svensational het volgende:
Het gebouw wat je steeds van buiten ziet is het gemeentehuis van t dorp waar ik woonquote:Op maandag 19 april 2004 19:54 schreef pberends het volgende:
Bestaat dat ziekenhuis trouwens in het echt?
Hoe heet dat dorp?quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het gebouw wat je steeds van buiten ziet is het gemeentehuis van t dorp waar ik woon(en elke keer als ik er langs rij zwaai ik naar Bettina
)
Ulftquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoe heet dat dorp?
Kan nergens anders dan in Ulft staan. Ulft is pas dit seizoen opgepakt en naar Amsterdam gebracht. De beelden van 't Beatrix zijn al jaren oud.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:48 schreef Iwan1976 het volgende:
isquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Als het goed hoepelt SjokSjok vandaag op. Helaas komt hij vrijdag weer terug.
SjokSjok isquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:02 schreef Joyce1982 het volgende:
is![]()
Ik ook... hij moet weg... ASAP!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
SjokSjok is?
Ik vind 'm maar een ouwe lul.
Dan zie je ook eens hoe rap ik 'm (uit de) weg wil!quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:33 schreef Joyce1982 het volgende:
(weet_ik_veel was het woordje "is" vergeten!)
Nee, SjokSJok is niet!
Ach? Hij is wat hij heeft?quote:Hij is inderdaad een ouwe piemel!
Niels mag hij ook al niet? Ik dacht dat hij 'm wel eens privé zou willen "spreken". Bij het aanbranden van het vreten wilde Bram al rechtsomkeert maken. Zou voor de andere mensen leuk zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:35 schreef pberends het volgende:
Zo Bram ging flink over de scheef. Slet zeggen, dat mag niet van je moeder.
Daarom willen we 'm dan ook gezamenlijk uit het raam smijten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:54 schreef BVO het volgende:
Wat is die Bram toch een![]()
![]()
zeg. Ik mag hem echt niet
.
Joost Stephen King van Walsum wil de Engelaars bij wijze van experiment de stuipen op het lijf jagen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:03 schreef dunn0w het volgende:
Wie begreep die promo voor morgen? in het donker.. wat was er met de tafel?
Ik vind dat die Bram steeds meer op Thomas Acda begint te lijken.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:54 schreef BVO het volgende:
Wat is die Bram toch een![]()
![]()
zeg. Ik mag hem echt niet
.
Ik denk dat hij wat spullen aan nylondraadjes heeft opgehangen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:04 schreef Joyce1982 het volgende:
Zal Joost wel achter (onder) zitten!![]()
Oegstgeest (ligt vlakbij Leiden) Okee laten we het dan houden bij Ulftgeestquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:26 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hoe heet dat dorp?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oegstgeest (ligt vlakbij Leiden) Okee laten we het dan houden bij Ulftgeest![]()
Zal volgende keer de groeten doen aan Bettientje!
Het lijkt meer op een varkenshok!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Hier is de aanbouw van de nieuwe vleugel van 't Beatrix te zien.
Nu je het zegt... Het lijkt verdacht veel op het vakantiehuisje van WIV.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:06 schreef Joyce1982 het volgende:
Het lijkt meer op een varkenshok!
Die uit De Engel?!?!? Cool!!!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
hahaha! leuk dat ik ooit mn rijbewijs in het Beatrix mag ophalen(bij lisetje haha)
Achter de balie hangt trouwens een enige echte ONM klok! Als 'ruil' zeker..
quote:Voorzitter van de officiële Bram de Boei fanclub.(nu al 348 leden!)
hey, that's me........quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:58 schreef Svensational het volgende:
Voorzitter van de officiële Bram de Boei fanclub.(nu al 348 leden!)
wat leuk, volgens mij heb ik daar in de buurt op school gezeten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Op de website van Oegstgeest staan een aantal foto's van het 'Beatrix'.
uhm, Thomas Acda is grappig.....quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vind dat die Bram steeds meer op Thomas Acda begint te lijken.
Dacht ik toch?quote:Op woensdag 21 april 2004 00:51 schreef Wup het volgende:
hier is Wup.
Wup wel blij, het ging helemaal nergens over vanavond, maar als Claire grappig is ben ik al snel blij
Bram: "Ik heb helemaal geen zin om te gaan eten met die dwerg Belg en die slet"
quote:Op woensdag 21 april 2004 00:51 schreef Wup het volgende:
Bram: "Ik heb helemaal geen zin om te gaan eten met die dwerg en die slet"
[/me]
Moosehead (Bram) zei "Belg" en "Slet" en oh oh oh, wat liet hij zich weer kennen, zeg. En dan na de grap van Claire lachen als een boer met kiespijn.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:46 schreef Wup het volgende:
ow zei ie geen dweg?
wat jammer, ik vond het al helemaal grappig.
maar belg klinkt inderdaad wel logischer.
slet zei ie toch wel?
Ze hebben toch ruzie gehad in huize Evenhuis / de Boei toen Claire daar logeerde. Bram heeft haar toen toch het huis uitgegooid???quote:Op woensdag 21 april 2004 18:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat Moosehead tegen Claire heeft, want ze heeft 'm niks misdaan.
Volgens mij zit het dieper... en is het dus al van eerder..quote:Op woensdag 21 april 2004 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze hebben toch ruzie gehad in huize Evenhuis / de Boei toen Claire daar logeerde. Bram heeft haar toen toch het huis uitgegooid???
Wat een oninteressant onzinverhaal. Herhaling Floor idd.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:45 schreef dunn0w het volgende:
En Floor numero II is er..
we agree againquote:Op woensdag 21 april 2004 20:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een kutverhaallijn met Ariel, weg ermee
En die Nico is ook een doos
Saaie aflevering
Met dien verschille dat Isis er beter uitzag en zich niet met de rare pijnkillertjes van Ariel wilde volproppen.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:01 schreef pberends het volgende:
Wat een oninteressant onzinverhaal. Herhaling Floor idd.
Ja, het enige leuk vandaag was dat Lizzy weer in haar ondergoed stond te showen. Verder was hetquote:Op woensdag 21 april 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
Geen Aafke, geen Bram
is ut toch nog super saai.... dat mag toch niet zomaar.
Ariel, met dat prutverhaaltje.
en Joost komt me ook de strot uit.
Dat arme Pietje heeft ze in een vlaag van vraatzucht opgehapt.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
Ariel heeft een lege vogelkooi op dr kamer staan......
nope Floor had liever andere snoepjes.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Met dien verschille dat Isis er beter uitzag en zich niet met de rare pijnkillertjes van Ariel wilde volproppen.
Werkt erg vertrouwelijk, hè? Een tienermoederlijn in een uitgaansgelegenheid. Lekker discreet.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een kutverhaallijn met Ariel, weg ermee
En die Nico is ook een doos
Saaie aflevering
Pietje is misschien de oordood gestorven topen mevrouw over dr nek gingquote:Op woensdag 21 april 2004 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat arme Pietje heeft ze in een vlaag van vraatzucht opgehapt.
Klopt. De XTC vergat ik ff.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:15 schreef Wup het volgende:
nope Floor had liever andere snoepjes.
Je merkt dat sinds een paar jaar de cliffhanger een maand later komt. Dit betekent dat er per jaar een 20 afleveringen meer moeten worden gemaakt. Dan heeft men opvulling nodig, hoewel ik het idee heb dat dit gehele seizoen één grote opvulling is.quote:maar dit kind komt niet terug... het was gewoon volkomen overbodige vulling. Ik snap niet dat ze dan niet gewoon iets grappigs verzinnen. Als even ze niks hebben oke, maar maak ons dan aan het lachen.
ja da's op zich geen ramp maar prop dan Claire in een keuken ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je merkt dat sinds een paar jaar de cliffhanger een maand later komt. Dit betekent dat er per jaar een 20 afleveringen meer moeten worden gemaakt. Dan heeft men opvulling nodig, hoewel ik het idee heb dat dit gehele seizoen één grote opvulling is.
Dat kan niet, want ze kotste in de gezamenlijke ruimte. Niet alle beesten bevuilen hun eigen nest. Pietje kan ook zijn bewelmd toen Ariel na een DRIEDUBBELE VOLWASSEN MAALTIJD een scheet liet.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:18 schreef Wup het volgende:
Pietje is misschien de oordood gestorven topen mevrouw over dr nek ging
Good girl, die Lizzy!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
ik heb inderdaad erg met Lizzy te doen, die mag echt helemaal niks behalve voor weet_ik_veel in dr ondergoed komen opdraven........
Die arme Claire. Wordt ze naar de keuken verbannen en dan wordt ze er ook nog "gepropt"..... Door wie?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
ja da's op zich geen ramp maar prop dan Claire in een keuken ofzo.
Ik zal dan maar niet om caps vragen!?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
ik heb inderdaad erg met Lizzy te doen, die mag echt helemaal niks behalve voor weet_ik_veel in dr ondergoed komen opdraven........
Ik ook niet..quote:Op woensdag 21 april 2004 20:40 schreef dunn0w het volgende:
Kvind die Nico maar niks.
Haha ja dat vertelde mn moeder al vanmiddag, eerste reactie natuurlijk 'goh is niels weer bezig geweest?'quote:Op woensdag 21 april 2004 16:40 schreef pberends het volgende:
Dr. Knoeier is flink bezig geweest op zijn vakantie in Australië:
[afbeelding]
zucht, dat waren nog eens leuke verhaallijntjes....quote:Op woensdag 21 april 2004 20:55 schreef ZwarteMagika het volgende:
Haha ja dat vertelde mn moeder al vanmiddag, eerste reactie natuurlijk 'goh is niels weer bezig geweest?'
ik vroeg gisteren ook al of ie nu al weg is, lijkt me wel zonde, maar hij moet ook weer niet teveel op Erik gaan lijken ( ik bedoel die had toch ook een persoonsverwisseling met een Frank?), ik denk ook niet dat Maiko Kemper een bijna gelijke rol wil gaan spelen.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of we Gilles nog terug gaan zien... Het zou me niks verbazen als Gilles het reageerbuisje met het toekomstige kind van Joyce gaat verwisselen... en Duuk krijgt een mysterieus ongeluk.
Ik vind het maar raar dat Gilles nog geen achternaam heeft... Is Gilles de broer van Wouter Lansink... of is het Frank met een nieuw gezicht?
dat bram iets tegen claire heeft vind ik niet zo gek. Ik bedoel: ze zijn amper samen. Ellen nodigt iedereen uit om te komen logeren en Bram heeft daar niets tegenin te brengenquote:Op woensdag 21 april 2004 18:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Ze hebben toch ruzie gehad in huize Evenhuis / de Boei toen Claire daar logeerde. Bram heeft haar toen toch het huis uitgegooid???
is tot nu toe niet vermeld op de aftiteling, maar misschien heeft hij zich voorgesteld in het begin, dat weet ik niet meer zo, zou best kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens mij heet Gilles de Geus met de achternaam.
Bram is een zeikerd, het is gewoon een zeikerd.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:54 schreef Viking84 het volgende:
dat bram iets tegen claire heeft vind ik niet zo gek. Ik bedoel: ze zijn amper samen. Ellen nodigt iedereen uit om te komen logeren en Bram heeft daar niets tegenin te brengen
Cultuur heb je niet opgesnoven, hè? Gilles de Geus is een stripfiguur (niet erotisch bedoeld).quote:Op woensdag 21 april 2004 23:13 schreef Wup het volgende:
is tot nu toe niet vermeld op de aftiteling, maar misschien heeft hij zich voorgesteld in het begin, dat weet ik niet meer zo, zou best kunnen natuurlijk.
haha neuh, stripfiguren gaan over het algemeen volkomen langs me heen. Verder heb ik de onbedwingbare behoefte alles wat jij te melden hebt, serieus te nemenquote:Op woensdag 21 april 2004 23:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Cultuur heb je niet opgesnoven, hè? Gilles de Geus is een stripfiguur (niet erotisch bedoeld).
Heb je 'm gecastreerd? HET is een zeikerd!?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:15 schreef Wup het volgende:
Bram is een zeikerd, het is gewoon een zeikerd.
dat doet Claire binnenkort wel.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je 'm gecastreerd? HET is een zeikerd!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |